pseira Δημοσ. Τετάρτη στις 10:16 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:16 πμ 40 λεπτά πριν, charalampos21 είπε Η τιμή θα είναι απαγορευτική σίγουρα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα οπότε το business model δεν νομίζω να αποδώσει. Ο κόσμος πλέον ψάχνει όλο και φθηνότερα εισιτήρια και δεν τον νοιάζει και να μπει με τις χειραποσκευές. Για αυτό έχουν πέσει πολύ και οι υπηρεσίες business class, first class κλπ. Δεν θα πληρώσει ο μέσος άνθρωπος 3-4 φορές το κανονικό εισιτήριο για να γλιτώσει 3 ή 4 ή 5 ώρες ταξίδι. Ρε φιλε, 55 επιβατες σου λεει θα παιρνει. Εσυ πιστεύεις λιγοι εκατομμυριουχοι υπαρχουν που θα τα σκανε για να ειναι Αμερική // Ευρώπη σε 2,5 ώρες; Δεν ειναι για εμας τη πλεμπα αυτα. Ισως με 30-40 χρονια. 2
CyanBlue Δημοσ. Τετάρτη στις 10:33 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:33 πμ 1 ώρα πριν, dpolal είπε Fun fact. Σιδερένια λάμα που αποκολλήθηκε από αεροσκάφος της BOEING που είχε απογειωθεί νωρίτερα και βρισκόταν πεσμένη στον διάδρομο απογείωσης ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα με την πτώση του Concorde. Να τα λέμε και αυτά. Κατά τα άλλα, οκ. Μια χαρά φαίνεται το εγχείρημα αρκεί να σιγουρευτούνε ότι το νέο αεροσκάφος δεν θα χάνει πορτοπαράθυρα στον αέρα. Έτσι, να μην ξεχνάμε πότε εμφανίστηκε το Concorde, που δεν έμεινε ως πειραματικό σκάφος, αλλά σε χρήση χρόνων και τον πόλεμο που δέχθηκε - αφού δε μπόρεσαν να το ανταγωνιστούν κατασκευαστικά. Η απόλυτη καινοτομία της αεροναυπηγηκής δεκαετίες πριν. Ήταν όνειρο ζωής να πετάξω με αυτό κάποτε. 2
teodoreh Δημοσ. Τετάρτη στις 11:25 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:25 πμ 2 ώρες πριν, dpolal είπε Fun fact. Σιδερένια λάμα που αποκολλήθηκε από αεροσκάφος της BOEING που είχε απογειωθεί νωρίτερα και βρισκόταν πεσμένη στον διάδρομο απογείωσης ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα με την πτώση του Concorde. DC ήταν. Σκοτώστρες. 1
majunior Δημοσ. Τετάρτη στις 11:26 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:26 πμ Τα SSTs ήταν παγκόσμια μόδα εκείνη την εποχή (όπως λέμε AI σήμερα) και όλες οι χώρες με μεγάλη βιομηχανία αεροναυπηγικής προσπάθησαν να μπουν στο κόλπο. Τα προβλήματα βέβαια ήταν εμφανή από την πρώτη μέρα και σχεδόν όλα τα σχέδια στηρίζονταν σε εντελώς ανεδαφικά οικονομικά μοντέλα για να καλύψουν το κόστος ανάπτυξης και λειτουργίας. Ουσιαστικά ήταν δώρα των κυβερνήσεων για τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Αρκεί να πούμε ότι από τα βασικά επιχειρήματα των υποστηρικτών ήταν ότι επειδή οι πτήσεις θα ήταν πιο σύντομες, τα αεροσκάφη θα έκαναν παραπάνω δρομολόγια! Τελικά αντί να γίνει αυτό, επικράτησαν τα μεγάλα υποηχητικά αεροπλάνα που μετέφεραν αργά μεν, αλλά πολλούς παραπάνω επιβάτες από τα SSTs.
cpc464 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:51 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:51 πμ το μέλλον είναι στα blended wing αεροσκάφη.
NT1G Δημοσ. Τετάρτη στις 12:01 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:01 μμ 1 ώρα πριν, pseira είπε Ρε φιλε, 55 επιβατες σου λεει θα παιρνει. Εσυ πιστεύεις λιγοι εκατομμυριουχοι υπαρχουν που θα τα σκανε για να ειναι Αμερική // Ευρώπη σε 2,5 ώρες; Δεν ειναι για εμας τη πλεμπα αυτα. Ισως με 30-40 χρονια. Το Concorde τότε γιατί σταμάτησε; Δεν βρίσκανε 100 επιβάτες να τα σκάνε για να είναι σε 3 ώρες εκεί που θέλουν;
DrLo Δημοσ. Τετάρτη στις 12:23 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:23 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, dpolal είπε Fun fact. Σιδερένια λάμα που αποκολλήθηκε από αεροσκάφος της BOEING που είχε απογειωθεί νωρίτερα και βρισκόταν πεσμένη στον διάδρομο απογείωσης ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα με την πτώση του Concorde. Να τα λέμε και αυτά. Κατά τα άλλα, οκ. Μια χαρά φαίνεται το εγχείρημα αρκεί να σιγουρευτούνε ότι το νέο αεροσκάφος δεν θα χάνει πορτοπαράθυρα στον αέρα. Όντας "aviation enthousiast" από πιτσιρίκι, 1. Λατρεία το Concorde 2. Τραγική αποτυχία και για γέλια και για κλάματα η ιστορία του Tu-144 (όπως σχεδόν όλων των πολιτικών σοβιετικών αεροπλάνων) ΑΛΛΑ ... Το ότι αν πατήσεις μια λάμα μπορεί και να πάρεις φωτιά στην απογείωση , δε το λες και 0% δικό σου σφάλμα ΥΓ: Η μεταλλική λωρίδα είχε πεσει από DC-10, όχι Boeing (τότε). 32 λεπτά πριν, NT1G είπε Το Concorde τότε γιατί σταμάτησε; Δεν βρίσκανε 100 επιβάτες να τα σκάνε για να είναι σε 3 ώρες εκεί που θέλουν; Το concorde έτσι κι αλλιώς είχε γεράσει. Δεν είναι τόσο ότι "σταμάτησε" είναι ότι δεν υπήρξε αντικαταστάτης ή "έξελιξή" του. και προφανώς ΝΑΙ δε βρίσκανε 100 επιβάτες σε κάθε πτήση για να πάνε σε 3 ώρες πιασμένοι σε ένα στενό κάθισμα με φούλ θόρυβο όταν μπορούν να πάνω σε 9 , ξαπλωμένοι στη κρεβατάρα τους, τρόγωντας χαβιάρι και να πινουν σαμπάνια από κρυσάλλινα ποτήρια. Αυτοί για τους οποίους αυτές οι λίγες ώρες διαφορά είναι τόσο κρίσημες, έχουν τα δικά τους αεροπλάνα που απογειώνονται την ώρα που θέλουν αυτοί και όχι η αεροπορική. Επεξ/σία Τετάρτη στις 12:33 μμ από DrLo 2
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 01:01 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:01 μμ 4 ώρες πριν, csontheline είπε Θεωρητικά - δεν θα βρωμάει όπως το Concorde, δεν θα χαλάει όπως το Concorde, δεν θα σκοτώνει τους επιβάτες του όπως το Concorde και Για το Tupolev Tu-144 δεν θα σχολιάσουμε καν, μπήκε στο χρονοντούλαπο των επιτυχημένων αποτυχιών της ιστορίας. Eνα δυστύχημα είχε όλο και όλο το concorde. https://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_4590 3 ώρες πριν, hyperspaced είπε Το πρόβλημα τις υπερηχητικές πτήσεις δεν είναι ότι φεύγουν ...πορτοπαράθυρα όπως με το Concorde, αλλά ότι είναι εξαιρετικά ασύμφορες λόγω υπερβολικής κατανάλωσης καυσίμου. Και εκεί οφείλεται η παταγώδης αποτυχία του Concorde. Δεν βλέπω στο άρθρο πως κατάφεραν και μετρίασαν το θέμα της αποδοτικότητας. Στο concord εφυγαν πόρτες και παράθυρα ή σε boeing? https://en.wikipedia.org/wiki/Concorde#Accidents_and_incidents 1
Giorgos17589 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:22 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:22 μμ (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, csontheline είπε Θεωρητικά - δεν θα βρωμάει όπως το Concorde, δεν θα χαλάει όπως το Concorde, δεν θα σκοτώνει τους επιβάτες του όπως το Concorde και Για το Tupolev Tu-144 δεν θα σχολιάσουμε καν, μπήκε στο χρονοντούλαπο των επιτυχημένων αποτυχιών της ιστορίας. Το concorde ειχε ολο κι ολο ενα ατυχημα.. Που ηταν και η ταφοπλακα... Και δεν οφειλόταν και σε προβλημα του concorde.. Αλλα σε προβλημα ενος dc10 που ειχε απογειωθει νωριτερα και εφυγε ενα μεταλικο κομμάτι απο αυτο και το οποιο κομματι το concorde το πατησε ενω ηταν στην απογείωση... 5 ώρες πριν, csontheline είπε . 5 ώρες πριν, csontheline είπε . 5 ώρες πριν, csontheline είπε . 5 ώρες πριν, dpolal είπε Fun fact. Σιδερένια λάμα που αποκολλήθηκε από αεροσκάφος της BOEING που είχε απογειωθεί νωρίτερα και βρισκόταν πεσμένη στον διάδρομο απογείωσης ήταν η αιτία που προκάλεσε το ατύχημα με την πτώση του Concorde. Να τα λέμε και αυτά. Κατά τα άλλα, οκ. Μια χαρά φαίνεται το εγχείρημα αρκεί να σιγουρευτούνε ότι το νέο αεροσκάφος δεν θα χάνει πορτοπαράθυρα στον αέρα. McDonnell Douglas DC-10 .... Ειχε γινει η αγορα της mcdonnel Douglas απο την Boeing ηδη απο το 97 αλλα το DC-10 ειχε σταματησει να παραγεται απο πιο πριν ηδη.. Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:24 μμ από Giorgos17589
dpolal Δημοσ. Τετάρτη στις 02:36 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:36 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, DrLo είπε ΑΛΛΑ ... Το ότι αν πατήσεις μια λάμα μπορεί και να πάρεις φωτιά στην απογείωση , δε το λες και 0% δικό σου σφάλμα ΥΓ: Η μεταλλική λωρίδα είχε πεσει από DC-10, όχι Boeing (τότε). Πάτησε την λάμα ο τροχός και έσκασε, διαλύθηκε σε κομμάτια λόγο της περιστροφής, κάποιο κομμάτι από το λάστιχο τινάχτηκε προς τα πάνω και κτύπησε το φτερό στο σημείο που βρισκόνταν μία δεξαμενή καυσίμου, τρύπησε η δεξαμενή, προκλήθηκε διαρροή, έγινε ανάφλεξη του καυσίμου, πήρε φωτιά. Το λες και γκαντεμιά. Είχα δεί ένα ντοκυμαντέρ που είχαν αναφέρει για αεροσκάφος της Boeing, προφανώς ήταν παραπληροφόρηση. Αν και τελικά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα αφού η MD συγχωνεύτηκε με την άλλη και τους οδήγησαν στα χάλια που βλέπουμε σήμερα. Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:37 μμ από dpolal 1
DrLo Δημοσ. Τετάρτη στις 03:05 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:05 μμ (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, dpolal είπε Πάτησε την λάμα ο τροχός και έσκασε, διαλύθηκε σε κομμάτια λόγο της περιστροφής, κάποιο κομμάτι από το λάστιχο τινάχτηκε προς τα πάνω και κτύπησε το φτερό στο σημείο που βρισκόνταν μία δεξαμενή καυσίμου, τρύπησε η δεξαμενή, προκλήθηκε διαρροή, έγινε ανάφλεξη του καυσίμου, πήρε φωτιά. Το λες και γκαντεμιά. Είχα δεί ένα ντοκυμαντέρ που είχαν αναφέρει για αεροσκάφος της Boeing, προφανώς ήταν παραπληροφόρηση. Αν και τελικά δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα αφού η MD συγχωνεύτηκε με την άλλη και τους οδήγησαν στα χάλια που βλέπουμε σήμερα. ΔΕΝ ΤΡΥΠΗΣΕ το λάστιχο τη δεξαμενή, ήταν το κρουστικό κύμα μέσα στη δεξαμενή που προκάλεσε τη ρήξη της. Η δεξαμενή δεν "τρύπησε" αλλά ας πούμε "εξερράγη" επειδή δε μπορούσε να εξομαλύνει το κρουστικό κύμα. Δε το λές γκαντεμιά. Ύπήρχε μια " ασθένεια" στη κατασκευή που περίμενε να βγει ... μπορεί κάποιος να ότι ήταν δύσκολο να το προβλεψει but still. Όσο για τα άλλα που λες περι "κληρονομιας" MD σε Boeing είναι προφανής απλούστευση κάποιου που δεν έχει ιδέα από την αεροπορική ιστορία. Θες να πιάσουμε συζήτηση και στο σκορ ατυχημάτων της BAC ή της Sud Aviation πχ ? (ατυχήματα ανα πτηση πχ) των εταίρων του Condorde , με μερικές μόνο εκατοντάδες αεροπλάνα παραγωγή και δεκάδες ατυχήματα; είναι πολύ σ'υσκολο κάποιος που μαθαίνει για την αεροπορία από το FB και άλλες "έγκυρες πηγές" να συνειδητοποιήσει ποσες φορές περισσότερο κομμάτι της συνολικής αεροπορίας είναι σήμερα η Boeing πχ από ήταν πχ η BAC 50-60 χρόνια πριν δεν μπορεί να συκρίνει νούμερα και περιστατικά. 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Eνα δυστύχημα είχε όλο και όλο το concorde. https://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_4590 ένα στα πόσα concodre? 20 concorde έκαναν εμπορικές πτήσεις. μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί κάπου 11.000, B-737 Τώρα που το σκέφτομαι, η αλήθεια είναι ότι μόνο ένα Koenigsegg έχει πιάσει φωτιά στην αττική οδό. δε ξέρω τα ακριβή νούμερα για τα Toyota Corolla αλλά θα υπέθετα περισσότερα. 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Στο concord εφυγαν πόρτες και παράθυρα ή σε boeing? It's funny that you mention this .... On 21 March 1992, G-BOAB while flying British Airways Flight 001 from London to New York, also suffered a structural failure at supersonic speed. While cruising at Mach 2, at approximately 53,000 feet (16,000 m), the crew heard a "thump". No difficulties in handling were noticed, and no instruments gave any irregular indications. This crew also suspected there had been a minor engine surge. One hour later, during descent and while decelerating below Mach 1.4, a sudden "severe" vibration began throughout the aircraft.[164] The vibration worsened when power was added to the No 2 engine. The crew shut down the No 2 engine and made a successful landing in New York, noting that increased rudder control was needed to keep the aircraft on its intended approach course. Again, the skin had separated from the structure of the rudder, which led to most of the upper rudder detaching in flight. The AAIB concluded that repair materials had leaked into the structure of the rudder during a recent repair, weakening the bond between the skin and the structure of the rudder, leading to it breaking up in flight. The large size of the repair had made it difficult to keep repair materials out of the structure, and prior to this accident, the severity of the effect of these repair materials on the structure and skin of the rudder was not appreciated ... γι παράθυρα δε ξέρω, δεν είχε και πολλά, να σου πω για λάστιχα; The 2010 trial involving Continental Airlines over the crash of Flight 4590 established that from 1976 until Flight 4590 there had been 57 tyre failures involving Concordes during takeoffs Επεξ/σία Τετάρτη στις 03:28 μμ από DrLo 1
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 03:31 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:31 μμ 19 λεπτά πριν, DrLo είπε ΔΕΝ ΤΡΥΠΗΣΕ το λάστιχο τη δεξαμενή, ήταν το κρουστικό κύμα μέσα στη δεξαμενή που προκάλεσε τη ρήξη της. Η δεξαμενή δεν "τρύπησε" αλλά ας πούμε "εξερράγη" επειδή δε μπορούσε να εξομαλύνει το κρουστικό κύμα. Δε το λές γκαντεμιά. Ύπήρχε μια " ασθένεια" στη κατασκευή που περίμενε να βγει ... μπορεί κάποιος να ότι ήταν δύσκολο να το προβλεχει but still Όσο για τα άλλα που λες περι "κληρονομιας" MD σε Boeing είναι προφανής απλούστευση κάποιου που δεν έχει ιδέα από την αεροπορική ιστορία. Θες να πιάσουμε συζήτηση και στο σκορ ατυχημάτων της BAC ή της Sud Aviation πχ ? (ατυχήματα ανα πτηση πχ) των εταίρων του Condorde , με μερικές μόνο εκατοντάδες αεροπλάνα παραγωγή και δεκάδες ατυχήματα; είναι πολύ σ'υσκολο κάποιος που μαθαίνει για την αεροπορία από το FB και άλλες "έγκυρες πηγές" να συνειδητοποιήσει ποσες φορές περισσότερο κομμάτι της συνολικής αεροπορίας είναι σήμερα η Boeing πχ από ήταν πχ η BAC 50-60 χρόνια πριν δεν μπορεί να συκρίνει νούμερα και περιστατικά. ένα στα πόσα concodre? . η αλήθεια είναι ότι μόνο ένα Koenigsegg έχει πιάσει φωτιά στην αττική οδό. δε ξέρω τα ακριβή νούμερα για τα Toyota Corolla αλλά θα υπέθετα περισσότερα. Στα 20 συνολικά ,14 σε εμπορικές πτήσεις 6 πρωτότυπα. https://en.wikipedia.org/wiki/Concorde_histories_and_aircraft_on_display British Airways Concorde made just under 50,000 flights and flew more than 2.5m passengers supersonically. Για τα γαλλικά δεν βρήκα κάτι. 1
DrLo Δημοσ. Τετάρτη στις 03:46 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:46 μμ 34 λεπτά πριν, DrLo είπε Θες να πιάσουμε συζήτηση και στο σκορ ατυχημάτων της BAC ή της Sud Aviation πχ ? (ατυχήματα ανα πτηση πχ) των εταίρων του Condorde , με μερικές μόνο εκατοντάδες αεροπλάνα παραγωγή και δεκάδες ατυχήματα; Από καθαρή περιέργια ρώτησα το chatgpt πια ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ αεροπλάνα (έξω μαχητικά και cargo, άρα έξω F-104 και Il-12) έχουν το χειρότερο crash ratio αναλοικά με τη παραγωγή τους. όσο αξιοπιστη μπορεί να είναι μια απάντηση από το chat gpt , η απάντηση ήταν : 1. de Havilland Comet (1949-1997), Built: 114, Hull losses: 26, Crash Rate: 22.8% 2. Sud Aviation Caravelle (1955-2005), Built: 282, Hull losses: 67, Crash Rate: 23.7% 3. Tupolev Tu-104 (1956-1981), Built: 201, Hull losses: 37, Crash Rate: 18.4% 4. BAC One-Eleven (1963-1992), Built: 244, Hull losses: 28, Crash Rate: 11.5% 5. Concorde (1976-2003), Built: 20, Hull losses: 1, Crash Rate: 5%
skritikos Δημοσ. Τετάρτη στις 03:47 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:47 μμ https://www.boschh.com/concorde-aircraft/ ένα site με ποιοτικές φωτογραφίες από τα Concorde. 1
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 03:51 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:51 μμ Aπο πρωτότυπο που είδα στο Duxford πριν κοντα 5 χρόνια.Είχα και άλλες αλλά δεν μπορώ να τις βρώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα