Προς το περιεχόμενο

Smart Watch Realme Watch S2 | 52 - 55 €


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, stam69 said:

Το μόνο που έκανα είναι ότι νωρίτερα το είχα πλύνει με λίγο νερό και σαπούνι για να φύγει ο ιδρώτας από το λουράκι. Φαντάστηκα ότι αφού είναι αδιάβροχο, δεν θα είχε πρόβλημα. Ακόμα και αν ζητήσουν να τους το στείλω για να το δουν, δεν ξέρω αν με συμφέρει με τα ταχυδρομικά και τα τελωνεία πήγαινε-έλα. Θα ενημερώσω όταν μου απαντήσουν.
 

Αν το έβαλες κάτω από τη βρύση με το ρουμπινέ τέρμα ανοιχτό για να το ξεπλύνεις, θα σε στεναχωρήσω.

Τα IP ratings των συσκευών και το "water resistant" μέχρι κάποιο βάθος για κάποιο χρονικό διάστημα, είναι ένα όμορφο μάρκετινγκ τρυκ για να ξεγελάσεις τον κόσμο και να νομίζει πως η συσκευή του είναι αδιάβροχη (water proof) σε όποιες συνθήκες δε πληρούν τα παραπάνω (βάθος, χρόνος).

Το S2 συγκεκριμένα λέει πως είναι IP68. To 68 σημαίνει πως δοκιμάστηκε για τουλάχιστον 30 λεπτά σε βάθος άνω του 1μ. Το rating από μόνο του δεν υπαγορεύει πόσο πρέπει να είναι το βάθος. Συνήθως οι κατασκευαστές επιλέγουν το "έως 3μ", αλλά όχι πάντα.

Στο GSMarena (δε βρήκα κάτι αλλο πρόχειρο), λέει πως το S2 είναι:  IP68 dust/water resistant (up to 1.5m for 30 min).

Ωραία, θα μου πεις, δεν έκανα βουτιά, το έπλυνα. Κι εδώ είναι το τρυκ. Το βάθος, για να έχει νόημα για την αντοχή της συσκευής, πρέπει να μεταφραστεί σε πίεση. Και στο 1.5μ βάθος, η πίεση είναι, χοντρικά, 0.15 bar. Η πίεση στα άκρα του δικτύου υδροδότησης, συνήθως, κυμαίνεται γύρω στα 2.5bar, περισσότερο αν έχεις πιεστικό. Ουπς....

Το water resistant, δεν είναι water proof :(

Επεξ/σία από frap73
Δεκαδικά, ευχαριστώ HatTrick
  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, frap73 είπε

 

Ωραία, θα μου πεις, δεν έκανα βουτιά, το έπλυνα. Κι εδώ είναι το τρυκ. Το βάθος, για να έχει νόημα για την αντοχή της συσκευής, πρέπει να μεταφραστεί σε πίεση. Και στο 1.5μ βάθος, η πίεση είναι, χοντρικά, 1.5 bar. Η πίεση στα άκρα του δικτύου υδροδότησης, συνήθως, κυμαίνεται γύρω στα 2.5bar, περισσότερο αν έχεις πιεστικό. Ουπς....

Το water resistant, δεν είναι water proof :(

1.5m=0.15 barg

1.5barg=15mH2O

2.5barg=25mH2O (αλλιως δεν θα εφτανε στα πολυ υψηλα κτιρια με φυσικη ροη)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ρώτησα γιατί η παραγγελία είναι ακόμα σε status processing και έλαβα την εξής απάντηση για όποιον έχει απορία γιατί αργούν να στείλουν,στην συγκεκριμένη γιορτή στην Κίνα δεν δουλεύει σχεδόν τίποτα οπότε είναι λογικό 

"Dear Customer,

I apologize for the wait. 

Due to the upcoming Chinese New Year, our warehouses and logistics are temporarily suspended. We expect to process and ship your order as soon as operations resume around February 10th.

We sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding."

 
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 1/2/2025 στις 2:03 ΜΜ, sunmike132 είπε

Για την ενημέρωση σας, 5/1/25 έκανα παραγγελία το ίδιο ρολόι, 9/1/25 τους έστειλα email επειδή το έδειχνε σε επεξεργασία, μου είπαν πως θα έφευγε την επόμενη 10/1/25 και μου έδωσαν tracking, 24/1/25 παρέλαβα επαρχία με acs.

Οπότε υπολογίστε 20 μέρες +-  και με αργές ενημερώσεις στο tracking.

Το ρολόι είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του και όμορφο, εντύπωση μου έκανε και η μπαταρία του. Η εφαρμογή τους είναι έτσι κι έτσι, το έχω συνδέσει σε iphone αλλά το χρησιμοποιώ ελάχιστα (έχω android για βασική συσκευή) οπότε από μετρήσεις λειτουργίες κτλ δεν έχω εικόνα. 

Καλησπερα... Μιας που εχεις το ρολοι... Να ρωτησω... Υποστηριζει ελληνικα και emoticon στις ειδοποιήσεις? Η ερχονται σαν τετραγωνακια.. Κλπ..? Ευχαριστώ!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε το έχω μαζί μου αυτή τη στιγμή αλλά από όσο το έχω δουλέψει ελληνικά τα εμφανίζει κανονικά (σίγουρα με iphone και από fb messenger), για emoticon δε θυμάμαι. Θα το τσεκάρω κάποια στιγμη το απόγευμα και θα επανέλθω.

 

Edit: Εμφανίζει ελληνικούς χαρακτήρες και emοticons (messenger)

Επεξ/σία από sunmike132
Δημοσ.

Καλησπέρα λίγο άσχετο είχα παραγγείλει κάτι από το Gshopper, εδώ και μία εβδομάδα δεν το έχουν στείλει και ούτε αμπαντάνε σε emaιλ, μέχρι και ο σωτήρης το έχει βάλει στο πάγο το κατάστημα.. έχει κανείς κάποιο νεότερο;?

Xiaomi be6500

Screenshot_2025-02-24-23-11-51-869_com.google.android.gm-edit.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kosmasdel είπε

Αν κάποιος το έχει στις κλήσεις δείχνει το όνομα του καλούντος ή μόνο το νούμερο;

Ναι δείχνει και τα ονόματα.

Έφαγα αρκετό παίδεμα στην αρχή παίζοντας με διάφορες ρυθμίσεις γιατί έδειχνε μόνο το νούμερα και όχι το όνομα.
Αυτά που πείραξα είναι στο Bluetooth στη σύζευξη, ενεργοποίησα στην Κοινοποίηση επαφών, στις άδειες να έχει πρόσβαση στις επαφές και στην εφαρμογή realme link στις "γνωστοποιήσεις" ενεργοποίησα και την ίδια την εφαρμογή realme link.

Κάποιο από αυτά ή όλα μαζί, δούλεψε... 😉

Αυτό που δεν βρήκα είναι όταν σε καλούν έχει επιλογή για απάντηση ή κλείσιμο της γραμμής αλλά όχι να κάνεις mute τον ήχο (να μπαίνει στο αθόρυβο μόνο για την συγκεκριμένη κλήση - να μην θέλεις δηλαδή να το σηκώσεις αλλά να μην ακούγετε από το τηλέφωνο ο ήχος κλήσης)

Επεξ/σία από Maitre
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 2/2/2025 στις 3:39 ΜΜ, stam69 είπε

Το παρήγγειλα σε προηγούμενη προσφορά από το gshopper στα 52 ευρώ τελική τιμή στις 28 Δεκεμβρίου. Μου παραδόθηκε σπίτι στις 18 Ιανουαρίου (ναι, Σάββατο) με ΕΛΤΑ χωρίς να πληρώσω τίποτα παραπάνω. Απ΄ότι είδα στο tracking, ήλθε μέσω Ουγγαρίας. Το ρολόι μου άρεσε πολύ, χωρίς βέβαια να έχω ειδικές απαιτήσεις. Στο λίγο που το δούλεψα, η μπαταρία κράτησε μια εβδομάδα.
Δυστυχώς, στις 31 Ιανουαρίου (ούτε 15 μέρες μετά) το πρωί μου έβγαλε ξαφνικά μια φωτεινή λευκή γραμμή πλάτους 2-3 pixel στην άκρη της οθόνης. Δεν εμποδίζει τη χρήση του ρολογιού αλλά είναι πολύ ενοχλητική, ιδίως σε ολοκαίνουργια συσκευή. Προφανώς δοκίμασα επανεκίνηση και hard reset  αλλά δεν έγινε τίποτα. Έχω στείλει αίτηση υποστήριξης στο gshopper αλλά δεν έχω πολλες ελπίδες, αφού διάβασα ότι η λευκή γραμμή είναι βλάβη της οθόνης και μάλλον θα κάνουν ...τον Κινέζο με πρόφαση ότι το χτύπησα-το έριξα κλπ. Το μόνο που έκανα είναι ότι νωρίτερα το είχα πλύνει με λίγο νερό και σαπούνι για να φύγει ο ιδρώτας από το λουράκι. Φαντάστηκα ότι αφού είναι αδιάβροχο, δεν θα είχε πρόβλημα. Ακόμα και αν ζητήσουν να τους το στείλω για να το δουν, δεν ξέρω αν με συμφέρει με τα ταχυδρομικά και τα τελωνεία πήγαινε-έλα. Θα ενημερώσω όταν μου απαντήσουν.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση και γι' αυτό γράφω εδώ, είναι ότι το S/N  της συσκευής δεν το αναγνωρίζει το web site της Realme https://www.realme.com/eu/support/phonecheck και μου βγάζει "No product information found".  Υπάρχει περίπτωση να είναι μαϊμού το ρολόι;

Ενημέρωση, για όποιον ενδιαφέρεται: το Gshopper μου απάντησε, προτείνοντάς μου να στείλω το ρολόι με δικά μου έξοδα για έλεγχο στην Κίνα. Αν ήταν κατασκευαστικό λάθος, θα μου έστελναν καινούργιο δωρεάν και θα μου επέστρεφαν και τα μεταφορικά. Τους απάντησα ότι μου ζητούν πληρώσω πάνω από το ήμισυ της αξίας της συσκευής (32 ευρώ ζητούν τα ΕΛΤΑ) ουσιαστικά για να τους εξουσιοδοτήσω να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς καν να μπορώ να την πάρω πίσω αν δεν εγκρίνουν την αντικατάσταση. Ως κλασικοί Κινέζοι, μου απάντησαν να τους εμπιστευτώ αφού τον έλεγχο θα τον αναλάμβανε το εργοστάσιο της Oppo. Όσον αφορά στο s/n που δεν αναγνωριζόταν από το support site, απέφυγαν να απαντήσουν. 

Παράλληλα με το support της Gshopper, επικοινώνησα με τον Procordia που είναι ο επίσημος επισκευαστής της Realme στην Ελλάδα, μην έχοντας να χάσω τίποτα. Προς έκπληξή μου, μου ζήτησαν τα παραστατικά αγοράς και το s/n και μερικές μέρες μετά, μου είπαν να τους παραδώσω τη συσκευή για να παραλάβω άλλη, εφόσον ο έλεγχος απεδείκνυε ότι δεν είχα προκαλέσει εγώ το πρόβλημα. Το μόνο θεματάκι ήταν ότι η νέα συσκευή θα ήταν η ασημί με το μπλε λουράκι αντι για την μαύρη που είχα αλλά δεν το βρήκα και μεγάλο πρόβλημα. Πράγματι, 10 μέρες μετά με κάλεσαν να παραλάβω τη σφραγισμένη (!) νέα συσκευή. Σε όλη τη διαδικασία, η αντιμετώπιση της Procordia ήταν άκρως επαγγελματική, πράγμα που με εξέπληξε ευχάριστα αφού περίμενα κάτι σαν "αφού δεν το πήρες από εδώ, μη μας ζαλίζεις". Όσον αφορά το s/n μου διευκρίνισαν ότι αντιστοιχεί σε γνήσιο προϊόν αλλά δεν είναι για την ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης, επειδή στην αρχή ζήτησα εκτίμηση κόστους επισκευής, μου απάντησαν ότι τα smartwtaches της Realme δεν επισκευάζονται.  

Προσωπικά, στο μέλλον θα αποφύγω να ψωνίσω ο,τιδήποτε από Κίνα, αν έχει αξία πάνω 10 ευρώ (τόσα μπορώ να χάσω χωρίς να τα κλάψω). Αντίθετα, το ίδιο το smartwatch μου αρέσει όλο και πιο πολύ όσο το χρησιμοποιώ και ο επαγγελματισμός της Procordia μου δίνει κίνητρο να προτιμήσω και πάλι την Realme στο μέλλον.

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...