Προς το περιεχόμενο

Smart Watch Realme Watch S2 | 52 - 55 €


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.gsmarena.com/realme_watch_s2-13241.php

https://www.gshopper.com/global-version-realme-watch-s2.html 52 - 55 € με τον κωδικό GP24OCT10

Στην τιμή (52 - 55 €) συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα μεταφοράς και εκτελωνισμού: https://t.ly/15pog.

image.jpeg.d623ae8ad1c364282ab63319f1735465.jpeghttps://www.realme.com/global/more-products/realme-watch-s2

 

Επεξ/σία από zacharis1955
  • Like 2
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Smart Watch Realme Watch S2 | 52 - 55 €
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 minutes ago, Πανος999 said:

Με ποια εταιρεία courier έρχονται?Είναι αξιόπιστο?Δεν έχω πάρει ποτέ..

Είναι αξιόπιστοι. Το καλοκαίρι είχα παραγγείλει ένα POCO F6 που είχαν και ένα bug στο site και με ένα κωδικό αντί για 25$ αφαιρούσαν 25% και έτσι το πήρα σε τιμή χώμα. Και παραδόξος τίμησαν την προσφορά και το έστειλαν. 

Νομίζω είχε έρθει με ACS αλλά δεν είμαι σίγουρος. 

Σε τιμή 51.96 πληρωμή σε δολάρια με revolut έπεσε μια παραγγελία... 

Νομίζω τίμιο deal... Ευχαριστούμε  @zacharis1955

Επεξ/σία από akisgd
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 hours ago, Liverpool89 said:

Εχει 3 μερες που εκανα παραγγελία και ειναι σε επεξεργασία.  

Να δουμε τι θα γινει.

Ναι και μένα, αλλά εγώ να φανταστείς ζήτησα ακύρωση και με απάντησαν ΟΚ θα ακυρωθεί και θα σου στείλουμε Refund αλλά η παραγγελία έχει κολλήσει στην επεξεργασία... Άντε να δούμε από την ανάποδη... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ενημέρωση σας, 5/1/25 έκανα παραγγελία το ίδιο ρολόι, 9/1/25 τους έστειλα email επειδή το έδειχνε σε επεξεργασία, μου είπαν πως θα έφευγε την επόμενη 10/1/25 και μου έδωσαν tracking, 24/1/25 παρέλαβα επαρχία με acs.

Οπότε υπολογίστε 20 μέρες +-  και με αργές ενημερώσεις στο tracking.

Το ρολόι είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του και όμορφο, εντύπωση μου έκανε και η μπαταρία του. Η εφαρμογή τους είναι έτσι κι έτσι, το έχω συνδέσει σε iphone αλλά το χρησιμοποιώ ελάχιστα (έχω android για βασική συσκευή) οπότε από μετρήσεις λειτουργίες κτλ δεν έχω εικόνα. 

Επεξ/σία από sunmike132
Ορθογραφία
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, akisgd είπε

Ναι και μένα, αλλά εγώ να φανταστείς ζήτησα ακύρωση και με απάντησαν ΟΚ θα ακυρωθεί και θα σου στείλουμε Refund αλλά η παραγγελία έχει κολλήσει στην επεξεργασία... Άντε να δούμε από την ανάποδη... 

Εμενα δεν με πειραζει να περιμενω αρκει να ερθει. Αλλιως θα το ακυρωσω αν γινεται.

 

1 ώρα πριν, sunmike132 είπε

Για την ενημέρωση σας, 5/1/25 έκανα παραγγελία το ίδιο ρολόι, 9/1/25 τους έστειλα email επειδή το έδειχνε σε επεξεργασία, μου είπαν πως θα έφευγε την επόμενη 10/1/25 και μου έδωσαν tracking, 24/1/25 παρέλαβα επαρχία με acs.

Οπότε υπολογίστε 20 μέρες +-  και με αργές ενημερώσεις στο tracking.

Το ρολόι είναι πολύ τίμιο για τα χρήματα του και όμορφο, εντύπωση μου έκανε και η μπαταρία του. Η εφαρμογή τους είναι έτσι κι έτσι, το έχω συνδέσει σε iphone αλλά το χρησιμοποιώ ελάχιστα (έχω android για βασική συσκευή) οπότε από μετρήσεις λειτουργίες κτλ δεν έχω εικόνα. 

Ωραια. Οποτε περιμένουμε.  

Δεν ζηταω και πολλα απο το ρολοι. Απλα συνιθισα το αλλο, που ειχε wifi,nfc,GPS, wear os, αλλα σπανια τα δουλευα, καθε 1,5 μερα επρεπε να το φορτιζω και συνεχεια κοιταω να δω την ωρα, αν εχω ειδοποιησει. Εβαλα το κινητο στο δυνατο, αλλα και παλι χαμπαρι δεν παιρνω.

Η δυναμη της συνήθειας. 

Επεξ/σία από Liverpool89
Δημοσ.

Το παρήγγειλα σε προηγούμενη προσφορά από το gshopper στα 52 ευρώ τελική τιμή στις 28 Δεκεμβρίου. Μου παραδόθηκε σπίτι στις 18 Ιανουαρίου (ναι, Σάββατο) με ΕΛΤΑ χωρίς να πληρώσω τίποτα παραπάνω. Απ΄ότι είδα στο tracking, ήλθε μέσω Ουγγαρίας. Το ρολόι μου άρεσε πολύ, χωρίς βέβαια να έχω ειδικές απαιτήσεις. Στο λίγο που το δούλεψα, η μπαταρία κράτησε μια εβδομάδα.
Δυστυχώς, στις 31 Ιανουαρίου (ούτε 15 μέρες μετά) το πρωί μου έβγαλε ξαφνικά μια φωτεινή λευκή γραμμή πλάτους 2-3 pixel στην άκρη της οθόνης. Δεν εμποδίζει τη χρήση του ρολογιού αλλά είναι πολύ ενοχλητική, ιδίως σε ολοκαίνουργια συσκευή. Προφανώς δοκίμασα επανεκίνηση και hard reset  αλλά δεν έγινε τίποτα. Έχω στείλει αίτηση υποστήριξης στο gshopper αλλά δεν έχω πολλες ελπίδες, αφού διάβασα ότι η λευκή γραμμή είναι βλάβη της οθόνης και μάλλον θα κάνουν ...τον Κινέζο με πρόφαση ότι το χτύπησα-το έριξα κλπ. Το μόνο που έκανα είναι ότι νωρίτερα το είχα πλύνει με λίγο νερό και σαπούνι για να φύγει ο ιδρώτας από το λουράκι. Φαντάστηκα ότι αφού είναι αδιάβροχο, δεν θα είχε πρόβλημα. Ακόμα και αν ζητήσουν να τους το στείλω για να το δουν, δεν ξέρω αν με συμφέρει με τα ταχυδρομικά και τα τελωνεία πήγαινε-έλα. Θα ενημερώσω όταν μου απαντήσουν.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση και γι' αυτό γράφω εδώ, είναι ότι το S/N  της συσκευής δεν το αναγνωρίζει το web site της Realme https://www.realme.com/eu/support/phonecheck και μου βγάζει "No product information found".  Υπάρχει περίπτωση να είναι μαϊμού το ρολόι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, stam69 είπε

Το παρήγγειλα σε προηγούμενη προσφορά από το gshopper στα 52 ευρώ τελική τιμή στις 28 Δεκεμβρίου. Μου παραδόθηκε σπίτι στις 18 Ιανουαρίου (ναι, Σάββατο) με ΕΛΤΑ χωρίς να πληρώσω τίποτα παραπάνω. Απ΄ότι είδα στο tracking, ήλθε μέσω Ουγγαρίας. Το ρολόι μου άρεσε πολύ, χωρίς βέβαια να έχω ειδικές απαιτήσεις. Στο λίγο που το δούλεψα, η μπαταρία κράτησε μια εβδομάδα.
Δυστυχώς, στις 31 Ιανουαρίου (ούτε 15 μέρες μετά) το πρωί μου έβγαλε ξαφνικά μια φωτεινή λευκή γραμμή πλάτους 2-3 pixel στην άκρη της οθόνης. Δεν εμποδίζει τη χρήση του ρολογιού αλλά είναι πολύ ενοχλητική, ιδίως σε ολοκαίνουργια συσκευή. Προφανώς δοκίμασα επανεκίνηση και hard reset  αλλά δεν έγινε τίποτα. Έχω στείλει αίτηση υποστήριξης στο gshopper αλλά δεν έχω πολλες ελπίδες, αφού διάβασα ότι η λευκή γραμμή είναι βλάβη της οθόνης και μάλλον θα κάνουν ...τον Κινέζο με πρόφαση ότι το χτύπησα-το έριξα κλπ. Το μόνο που έκανα είναι ότι νωρίτερα το είχα πλύνει με λίγο νερό και σαπούνι για να φύγει ο ιδρώτας από το λουράκι. Φαντάστηκα ότι αφού είναι αδιάβροχο, δεν θα είχε πρόβλημα. Ακόμα και αν ζητήσουν να τους το στείλω για να το δουν, δεν ξέρω αν με συμφέρει με τα ταχυδρομικά και τα τελωνεία πήγαινε-έλα. Θα ενημερώσω όταν μου απαντήσουν.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση και γι' αυτό γράφω εδώ, είναι ότι το S/N  της συσκευής δεν το αναγνωρίζει το web site της Realme https://www.realme.com/eu/support/phonecheck και μου βγάζει "No product information found".  Υπάρχει περίπτωση να είναι μαϊμού το ρολόι;

Γιατί δεν ρωτάς την εταιρεία;

Για να γνωρίζουμε αν το συγκεκριμένο eshop έχει μαϊμού προϊόντα...

Γιατί προσφορές από το συγκεκριμένο μαγαζί έχουν κοινοποιηθεί και σε άλλες αναρτήσεις...

Αν μη τι άλλο να μην την πατήσουν οι επόμενοι...

Επεξ/σία από captaintzim

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...