Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla συμμετέχει σε ομαδική μήνυση κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης μαζί με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των BYD, SAIC και Geely.

Η Tesla εντάσσεται σε μια ομάδα αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των BYD, SAIC και Geely, που προσφεύγουν νομικά κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η ΕΕ επιβάλει δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα. Η Tesla διαθέτει εργοστάσιο στην Κίνα, γνωστό ως Gigafactory Shanghai, το οποίο παράγει οχήματα για την εγχώρια αγορά και για εξαγωγές. Η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στην αποστολή πολλών από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα σε περιοχές εκτός Ασίας, με την Ευρώπη να είναι μία από αυτές.

Η πολιτική κατάσταση είναι πιο περίπλοκη από ποτέ, καθώς οι περιοχές προσπαθούν να διατηρήσουν την παραγωγή εντός των συνόρων τους, ελπίζοντας ότι οι καταναλωτές θα επιλέξουν οχήματα που κατασκευάζονται στη χώρα τους. Ως αποτέλεσμα, η Επιτροπή της ΕΕ επιβάλει συγκεκριμένα ποσοστά δασμών στους εξαγωγείς, με την Tesla να έχει το χαμηλότερο ποσοστό, μόλις 8%. Αντίθετα, άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η SAIC, επιβαρύνθηκαν με δασμούς 35%, γεγονός που προκάλεσε αναστάτωση και οδήγησε σε αυτή τη νέα προσφυγή.

Η Politico ανέφερε πρώτα την ένταξη της Tesla στην καταγγελία, η οποία έγινε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας. Η Επιτροπή της ΕΕ δηλώνει ότι έχει συγκεντρώσει αποδείξεις από μια έρευνα κατά των επιδοτήσεων που διαρκεί ένα χρόνο, σύμφωνα με την οποία το Πεκίνο έχει υποστηρίξει τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, καθιστώντας την παγκόσμιο ηγέτη. Η ΕΕ πιστεύει ότι έχει περισσότερα επιχειρήματα από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, οι οποίοι έχουν επιβάλει δασμούς 100% στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα.

Ο Olof Gill, εκπρόσωπος εμπορίου της Επιτροπής, δήλωσε χθες ότι είναι «έτοιμοι» για τη νομική διαδικασία: «Είμαστε έτοιμοι. Είμαστε μια λέσχη που βασίζεται σε κανόνες εδώ στην ΕΕ. Αν θέλουν να μας πάνε στα δικαστήρια, μπορούν να το κάνουν». Ο κύριος σκοπός της προσφυγής είναι να αναιρέσει τον νόμο που επιβάλλει τους δασμούς. Αν η Tesla κερδίσει, αυτό θα μπορούσε να είναι το πρώτο βήμα για την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστη από την επιβολή των δασμών.

Επιπλέον, υπάρχει και μια άλλη ομάδα, το Επιμελητήριο Εμπορίου της Κίνας για τις Εισαγωγές και Εξαγωγές Μηχανημάτων, που υποστηρίζει την προσφυγή. Η κατάσταση αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην παγκόσμια αγορά, καθώς οι πολιτικές προστασίας και οι δασμοί επηρεάζουν τις στρατηγικές τους. Η Tesla, με την ισχυρή παρουσία της στην Κίνα, προσπαθεί να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της σε μια αγορά που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ δασμός, εκεί δασμός, που είναι ο δασμός? Του δασμού το κάγκελο θα γίνει το 2025… 

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 12
  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το BYD Atto 3 έχει στην Ελλάδα 38.000€ και στην Αυστραλία 24.000€ (40.000$ δολάρια Αυστραλίας AUD)

Μέσος μισθός Ελλάδας είναι 1.000€ και Αυστραλία 3.700€ (8.500$ AUD)

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 25
  • Thanks 2
  • Sad 2
Δημοσ.

Ας δώσουμε την φθηνή ενέργεια στους κινέζους και ας βάλουμε δασμούς κατόπιν μπας και σώσουμε την βιομηχανία μας 😅

  • Like 4
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αλλα το κολληταρι του ο τραμπ,  θα βαλει δασμους στην ΄΄κακια' Ευρωπη.

Μασκ, μακαρι o Starship 6 στον πατο σου  !

Επεξ/σία από YDinopoulos
  • Like 13
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Το BYD Atto 3 έχει στην Ελλάδα 38.000€ και στην Αυστραλία 24.000€ (40.000$ δολάρια Αυστραλίας AUD)

Μέσος μισθός Ελλάδας είναι 1.000€ και Αυστραλία 3.700€ (8.500$ AUD)

BYD ATTO 3 από €26.525 λένε στο site τους, όχι; 

Επεξ/σία από butters
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Το BYD Atto 3 έχει στην Ελλάδα 38.000€ και στην Αυστραλία 24.000€ (40.000$ δολάρια Αυστραλίας AUD)

Μέσος μισθός Ελλάδας είναι 1.000€ και Αυστραλία 3.700€ (8.500$ AUD)

Νομίζω 80000 ευρώ στην Ελλάδα και 12000 στην Αυστραλία. 

  • Haha 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, butters είπε

BYD ATTO 3 από €26.525 λένε στο site τους, όχι; 

BYD ATTO 3

από 26.525€

Η τιμή περιλαμβάνει την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
& το «Εlectric Βonus*»

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, AtiX είπε

Εδώ δασμός, εκεί δασμός, που είναι ο δασμός? Του δασμού το κάγκελο θα γίνει το 2025… 

Διαγωνισμός ποιος τον έχει μεγαλύτερο δηλαδή..

Spoiler

Τον δασμό φυσικά!

 

  • Haha 2
Δημοσ.
3 hours ago, Vasilisxd said:

Το BYD Atto 3 έχει στην Ελλάδα 38.000€ και στην Αυστραλία 24.000€ (40.000$ δολάρια Αυστραλίας AUD)

Μέσος μισθός Ελλάδας είναι 1.000€ και Αυστραλία 3.700€ (8.500$ AUD)

Πηγαινε αν θες και μια βολτα απο την Αυστραλια, να δεις πως ειναι οι δουλειες με την επελαση των Κινεζων κι ελα μετα να τα πουμε.

Τελειωσαν οι παλιες καλες εποχες.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, butters said:

BYD ATTO 3 από €26.525 λένε στο site τους, όχι; 

Τα 38.000€ είναι χωρίς την επιδότηση ! Η οποία προς το παρόν δεν υπάρχει, τελείωσαν τα κονδύλια του προγράμματος.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τελικά είναι ο Μάσκ άνθρωπος του Πεκίνου ? πως είναι δυνατόν ενώ ο κινέζικος νόμος απαιτεί για κάθε ξένη επιχείρηση που δημιουργείται στην Κίνα να υπάρχει κινέζος συνέταιρος , άφησε κατ'εξαίρεση τον Μάσκ να κάνει το Giga Factory της Tesla στη Shanghai μια 100% αμερικάνικη εταιρία ,χωρίς εγχώριο συνέταιρο ,  όπως καυχήθηκε ο ίδιος , κάτι που οι άλλοι κατασκευαστές αναγκάζονται να κάνουν ,

και εδώ τώρα φαίνεται πως ξεπληρώνει την εύνοια καταθέτοντας μύνηση κατά της ΕΕ μαζί με τις υπόλοιπες κινεζικές εταιρίες αυτοκινήτων τόσο απλά σαν να είναι η Tesla μια κινέζικη εταιρία που στέκεται στο πλευρό του Πεκίνου

τους δουλεύει , μας δουλεύει όλους κανονικά , δεν αποκλείεται όλο αυτό  που κάνει να είναι ένα fake show , απο τη μια υποκρίνεται ότι ενδιαφέρεται για τους λαούς της Ευρώπης και απο την άλλη επιδιώκει το κλείσιμο ευρωπαϊκών εργοστασίων αυτοκινήτων που δουλεύουν οι ευρωπαίοι εργάτες με εισαγωγές χωρίς δασμούς στα βρώμικα φτηνά dirt cheap όπως λένε στην Αμερική κινέζικα αυτοκίνητα.

 

Επεξ/σία από ethereum
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, ethereum said:

τελικά είναι ο Μάσκ άνθρωπος του Πεκίνου ?

Η λογική λεει οτι η κινα προφανως θα έδινε κινητρα στον μασκ να μεταφερει την παραγωγη στην χώρα τους. Αυτή την στρατηγική την ακολουθησε σε πολλες βιομηχανιές. Το τυρακι ειναι η φθηνη παραγωγη, η φάκα είναι ότι η κινα αποκτά τεχνογνωσία και τελικά καταβροχθίζει την αγορά.

Οσο για το γιατι η Ελονας υποστηριζει την κίνα, περα απο το προφανές οτι κοστίζει λιγότερο να κατασκευάζει τα τεσλα στην κινα παρα στην ευρώπη, υπάρχει και το γεγονός οτι το 2024 πουλησε 600 χιλιαδες τεσλα στην κίνα και 250 χιλιαδες τέσλα στην ευρωπη. 

Πλέον η κινα έχει την παραγωγή, έχει και την αγορά. Γκέιμ οβερ.

Επεξ/σία από Evangelos Anagnostou
  • Like 1
Δημοσ.

Μα φυσικά, πρέπει να στηρίξουμε τη μαμά Γερμανία. 

Πως θα πουλήσουμε όπως κάποτε? Προσφέροντας value for money products? Μα φυσικά και όχι! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...