Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους.

Το αμαξι vw polo tgi startstop εχει μπει στο 5ο ετος και δεν με ειχε απασχολησει ποτε η μπαταρια.

Χθες δοκιμασα να αλλαξω τις λαμπες πορειας και να ρυθμισω τις σκαλες, αλλα ειχα ξεχασει να βαλω μπρος.

Το αποτελεσμα ειναι να μην παιρνει μπρος και να αναβουν ολες οι βλαβες στο καντραν και οτι η μπαταρια 12v ειναι αδυναμη.

Πηρα την οδικη το πρωι. Με το booster του δεν επαιρνε μπρος αλλα πηρε με τα καλωδια που τα συνδεσε με το φορτηγο του.

Το εκανα το αμαξι βολτα 20 χλμ, γυρισα πισω, το εσβησα και παλι δεν παιρνει μπρος.

Εχω εναν φορτιστη ctek mxs 5.

Εβγαλα την μπαταρια τωρα (TAB 49ah EFB+) και εχω βαλει τον φορτιστη στο mode αυτοκινητο και recond.

Εχουν περασει δυο ωρες τωρα και βρισκομαι ακομη στο βημα 3. Απο το 1 εως το 3 πηγε κατευθειαν αλλα ειναι ακομη κολλημενο εκει.

Η απορια μου ειναι αυτο ειναι το σωστο mode η πρεπει να το βαλω και στο agm;

Βασει την εμπειρια σας εχω καμια ελπιδα για αναγέννηση της μπαταριας και αν ναι πόσες ωρες μπορει να διαρκεσει;

Με ενδιαφερει πρωτιστως να μπορω να φυγω αυριο το πρωι για δουλεια και μετα να παω για αλλαγη μπαταριας.

Επισης ποια μου προτεινετε να παρω;

Πρεπει να ειναι ξανα efb;

Δημοσ.

Ναι ,πρέπει να είναι ιδιος τύπος μπαταρίας,ειδικά επειδή ειναι  SS .

Οχι δεν νομίζω ότι μπορείς να την σώσεις,ένα battery tester θα σου έδειχνε την κατάσταση της.

Λογικά θέλει κάμποσες ώρες να φορτίσει αλλά και πάλι δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει όταν θα πρέπει να γυρίσει την μίζα.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Εαν είναι άδεια μπορεί να κάνει και 10-12 ώρες.Στο απλό mode θέλουν οι EFB.Για να τελειώσει το Recond mode πρέπει να φτάσει στο 8 step.

  • Like 1
Δημοσ.

Οκ εβγαλα το recond mode και το εχω αφησει στο σκετο αυτοκινητου.

Το μονο που με νοιαζει αυτη τη στιγμη ειναι να παρει μπροστα αυριο ωστε να γυρισω στην Θεσσαλονικη απο την Χαλκιδικη που βρισκομαι τωρα και να κοιταξω για μπαταρια.

Αυτη που ειχε το αμαξι ειναι η TAB 49ah.

Κοιταω εδω και ωρα τωρα για Θεσσαλονικη αλλα κατω απο 60ah δεν βρισκω.

Πχ αυτη κάνει να παω αυριο να βαλω;

https://www.standard.gr/mpataria-autokinitoy-standard-efb-startstop-efb60l2-12v-60ah-560ccasae

 

Δημοσ.

Πάντως είναι ευχάριστο ότι φτιάχνουμε μπαταρίες στην Ελλάδα. Τι επόμενη φορά θα τις δοκιμασω ας είναι και ακριβότερη.

Δημοσ.

Αμφιβαλλω οτι ειναι Ελληνικες. Το πιο πιθανο φασον Κινεζικες με Brand οτι πληρωσεις. Τα ιδια κανει π.χ. και ο Γκαμπρανης (μπαταριες G.K.)…

  • Like 1
Δημοσ.

Τις ειχα για χειρότερες τις efb απο τις agm καθοτι εχω βαρεσει τρομερα βραχυκυκλωματα στη 2η για πείραμα και δεν νιωθει το θεο της. 

5 χρονια για μπαταρία ειναι καλα παντως. Αν δοκιμασεις κατι αλλο ενημέρωσε να εχουμε μια αποψη. Ευχαριστω!

Δημοσ.

Τελικα εβαλα την Bosch 70ah EFB στα 120€

https://www.skroutz.gr/s/56171944/Bosch-Mpataria-Aytokinitou-S4E080-me-CHoritikotita-70Ah-kai-CCA-760A-Start-Stop.html

Το αμαξι πεταει πλεον, το μονο που εχει μεινει σαν βλαβη ειναι ο αεροσακος συνοδηγου. Δεν εχει κουμπι το αμαξι ουτε στις ρυθμισεις να το ενεργοποιησω. 

Αυτο που διαβαζω ειναι οτι ειτε σε μερικα χιλιομετρα θα σβησει ειτε οταν παω για service να μου το σβησουν στο διαγνωστικο.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, RusselAllen είπε

Τελικα εβαλα την Bosch 70ah EFB στα 120€

https://www.skroutz.gr/s/56171944/Bosch-Mpataria-Aytokinitou-S4E080-me-CHoritikotita-70Ah-kai-CCA-760A-Start-Stop.html

Το αμαξι πεταει πλεον, το μονο που εχει μεινει σαν βλαβη ειναι ο αεροσακος συνοδηγου. Δεν εχει κουμπι το αμαξι ουτε στις ρυθμισεις να το ενεργοποιησω. 

Αυτο που διαβαζω ειναι οτι ειτε σε μερικα χιλιομετρα θα σβησει ειτε οταν παω για service να μου το σβησουν στο διαγνωστικο.

Καλά χλμ.Λογικά σε μερικούς κύκλους άναψε σβήσε χωρίς πρόβλημα θα φύγει το σφάλμα.

 

Τελικά πήρε μπροστά το πρωί;

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστω πολυ.

Καλεσα την οδικη και πηρε με το booster αυτη τη φορα αντι για καλωδια.

Κανω την πατατα εδω και ενα χρονο περιπου να κατεβαινω και να μπαινω στο αμαξι κανα 20λεπτο προτου ερθουν να με παρουν για τη δουλεια με το εταιρικο αμαξι.

Δεν βαζω το κλειδι, αλλα με το μονο που ξεκλειδωνω το συναγερμο και ανοιγω την πορτα, εχει αναμμενο το καντραν για ανοιχτη πορτα.

Οποτε θα πρεπει να το κοψω εντελως τωρα που ανεβαινει η θερμοκρασια.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, atheatos είπε

Πάντως είναι ευχάριστο ότι φτιάχνουμε μπαταρίες στην Ελλάδα. Τι επόμενη φορά θα τις δοκιμασω ας είναι και ακριβότερη.

  Μάλλον φθηνότερες είναι. Αγόρασα μια "RECOR" (Made in Komotini) 50 ή 55Ah με 45€  (50 μείον 5€ η παλιά). Τώρα διανύει το 3 χρόνο χωρίς πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, RusselAllen είπε

Τελικα εβαλα την Bosch 70ah EFB στα 120€

https://www.skroutz.gr/s/56171944/Bosch-Mpataria-Aytokinitou-S4E080-me-CHoritikotita-70Ah-kai-CCA-760A-Start-Stop.html

Το αμαξι πεταει πλεον, το μονο που εχει μεινει σαν βλαβη ειναι ο αεροσακος συνοδηγου. Δεν εχει κουμπι το αμαξι ουτε στις ρυθμισεις να το ενεργοποιησω. 

Αυτο που διαβαζω ειναι οτι ειτε σε μερικα χιλιομετρα θα σβησει ειτε οταν παω για service να μου το σβησουν στο διαγνωστικο.

Λογικά θα θέλει να δηλωθεί στον εγκέφαλο η νέα μπαταρία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Stam53 είπε

  Μάλλον φθηνότερες είναι. Αγόρασα μια "RECOR" (Made in Komotini) 50 ή 55Ah με 45€  (50 μείον 5€ η παλιά). Τώρα διανύει το 3 χρόνο χωρίς πρόβλημα.

Εχουν καποιου ειδους συνεργασια με sunlight απο ξανθη?  

Επεξ/σία από kage

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...