Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Ονομάζομαι Χρήστος, είμαι 32 ετών και εργάζομαι ως διανομέας, αλλά και ως τεχνικός υπολογιστών. Έχω ολοκληρώσει το ΕΠΑΛ ως Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής και ασχολούμαι με υπολογιστές από μικρός. Είμαι ουσιαστικά αυτοδίδακτος στις επισκευές software και hardware, κάτι που με βοήθησε να αποκτήσω εμπειρία πάνω στον τομέα.

Παρ' όλα αυτά, επειδή όσο μεγαλώνω διαπιστώνω ότι το επάγγελμα του διανομέα θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο, ψυχολογικά και σωματικά, αναζητώ έναν επαγγελματικό δρόμο που θα με οδηγήσει μέχρι τη σύνταξη με σταθερότητα, τόσο οικονομικά όσο και σε επίπεδο εργασιακού περιβάλλοντος.

Κατά την αναζήτησή μου στον τομέα της πληροφορικής, έπεσα πάνω στο IT Support. Είναι κάτι που με ενδιαφέρει και θεωρώ ότι ταιριάζει στις δεξιότητές μου. Παράλληλα, ανακάλυψα το Google IT Support Professional Certificate μέσω του Coursera, το οποίο ξεκίνησα στη δοκιμαστική περίοδο.

Η απορία μου είναι η εξής:

  • Αξίζει να επενδύσω χρόνο και προσπάθεια σε τέτοιου είδους online courses;
  • Είναι αρκετά, σε συνδυασμό με την εμπειρία μου ως τεχνικός υπολογιστών, ώστε να βρω εργασία στον τομέα;
  • Αν όχι, πώς θα με συμβουλεύατε να κινηθώ ώστε να εξειδικευτώ;

Θεωρώ ότι το πανεπιστήμιο, λόγω ηλικίας, δεν είναι η καλύτερη επιλογή για μένα, καθώς θα φτάσω κοντά στα 40 μέχρι να ολοκληρώσω σπουδές και να βρω εργασία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές και τη βοήθειά σας!

  • Sad 1
Δημοσ.

Τα πράγματα είναι δύσκολα στην πληροφορική. Αυτό που λέγανε είναι ανοιχτές οι θέσεις ψάχνουν κόσμο και λοιπά αναφέρονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους ταλαντούχους και ψαγμένους προγραμματιστές. Δεν ψάχνουν να άτομο το οποίο έκανε μία πιστοποίηση online. 

Άν σε ενδιαφέρει πραγματικά η πληροφορική παρακολούθησε το ΕΑΠ ή δώσε πανελλήνιες από ΕΠΑΛ που έχεις τελειώσει που είναι χαμηλές οι βάσεις. 

Παραλληλα μπορείς να κάνεις και την πιστοποίηση και να δεις αν μπορείς να κάτι ενώ σπουδάζεις. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tο ΕΑΠ όταν είχα κάνει εγώ 2 κύκλους ειχα πεσει σε πολύ φαντασμένους και μοχθηρούς τύπους προφεσορων σε C  . Δε ξέρω πόσο θα μπορεί να παρακολουθήσει εργαζόμενος . Άμα δε βοηθάνε θα τα παρατήσει ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ.

To IT Support δεν είναι προγραμματισμός, είναι τεχνική δουλειά που μαθαίνεται και λειτουργεί πιο πολύ σαν ελεύθερο επάγγελμα. Οι περισσότεροι συνεργάζονται με εταιρείες και παρέχουν αυτή την υπηρεσία και έτσι μπορούν να διασφαλίσουν κάποιο σταθερό εισόδημα. Ενέχει και ευθύνη γιατί είσαι υπεύθυνος να λύσεις ότι αναποδιά συμβεί. Θα πρότεινα να προσπαθήσεις να βρείς μια full time δουλειά σε εταιρεία που παρέχει ΙΤ support για να δεις πως λειτουργεί το όλο σύστημα σε μεγαλύτερο scale από το να κάνεις support σε ιδιώτες και αργότερα να ανοίξεις τη δική σου εταιρεία αφού δικτυωθείς. Οι πιστοποιήσεις μπορεί να σου χρειαστούν σε αυτό, το τελευταίο στάδιο για να φαίνεσαι πιο αξιόπιστος στα μάτια του πελάτη.

Δημοσ.

Δυστυχώς δεν ξέρω κατά πόσο θα καταφέρεις να τρυπώσεις σε δουλειά πληροφορικής την σήμερον ημέρα. Υπάρχουν άτομα με πτυχία τει και πανεπιστημίων που ψάχνουν δουλειά για χρόνια (ναι, για χρόνια) και δεν βλέπουν φως στο τούνελ. Να ξέρεις πάντως ότι το IT Support δεν είναι αυτό που ήταν πριν 20 χρόνια Σήμερα πρέπει εκτός από το να φτιάχνεις και να επισκευάζεις υπολογιστές, θα πρέπει σίγουρα να ξέρεις και από δίκτυα, ασφάλεια, active directory, virtualization και άλλα τέτοια. Μερικές πιο ψαγμένες θέσεις θέλουν και τον προγραμματισμό τους και το scripting τους... Ως διανομέας πάντως ένα θετικό είναι ότι είσαι συνηθισμένος στις πολλές ώρες στον δρόμο κάτι που είναι must στο IT. Για πιστοποιητικά κοίτα αυτά της comptia και της cisco είναι τα μόνο που έχουν κάποιο "κύρος" στην αγορά. Αλλά όπως είπα, σίγουρα θα δυσκολευτείς πάρα πολύ να τρυπώσεις (μην περιμένεις ότι θα είσαι σε μια εταιρία μέχρι να βγεις στην σύνταξη...). Και εάν σε απογοήτευσα λίγο, που να δεις και τι έχει να γίνει στις συνεντεύξεις... Μία συμβουλή μου είναι να έχεις προϋπηρεσία, προϋπηρεσία, προϋπηρεσία και εάν δεν έχεις να κάνεις... τώρα το πως μην με ρωτάς ούτε εγώ ότι κανένας ξέρει πως θα βρεθεί αυτήν την περιβόητη "τουλάχιστον 2 χρόνια σε παρόμοια θέση" προϋπηρεσία. 

  • Haha 1
Δημοσ.

Για αρχή, IT Support στην Ελλάδα είναι λίγο πασπαρτού σαν ρόλος. Σε μια εταιρία μπορεί να κάνεις τα πάντα, από virtualization μέχρι mail servers, PBX ή Windows Servers και αλλού να είσαι απλά το παιδί που φωνάζουν επειδή δεν δουλεύει ο εκτυπωτής. Τι ακριβώς είδες και σου άρεσε για να γνωρίζουμε;

Από εκει και πέρα, IT Support δεν το λες και καριέρα, μπορεί να γίνει βέβαια και με καλά λεφτά μάλιστα, αλλά συνήθως είναι ένα stepping stone για να ανέβεις αργότερα σε πιο σημαντικούς ρόλους, όπως πχ System Admin.

Κάποια πράγματα: 

A) Όπως ειπώθηκε, χωρίς προϋπηρεσία τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Ένας σίγουρος δρόμος είναι να πας 1-2 χρόνια σε κάποιο τεχνικό τμήμα ενός Call Center (πχ παρόχου) και από εκεί με βάση τα χρόνια που μάζεψες να βρεις το άνοιγμα στον τομέα.

Β) Σαν πιστοποίηση, προτείνω CCNA. Πολύ δύσκολο ειδικά για κάποιον που δεν έχει βασικές γνώσεις δικτύων. Αλλά είναι μια πιστοποίηση που μετράει ακόμα στην αγορά και κυρίως, όλοι πρέπει να ξέρουν έστω τα βασικά από δίκτυα.

Αυτά τα λίγα, ότι παραπάνω θες ρώτα.

Δημοσ.
6 hours ago, BlueBlade said:

A) Όπως ειπώθηκε, χωρίς προϋπηρεσία τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Ένας σίγουρος δρόμος είναι να πας 1-2 χρόνια σε κάποιο τεχνικό τμήμα ενός Call Center (πχ παρόχου) και από εκεί με βάση τα χρόνια που μάζεψες να βρεις το άνοιγμα στον τομέα.

Αν και οι συμφορουμίτες τα λένε ακόμη ακόμη καλύτερα όσον αφορά το IT Support όπως συζητιέται και πιθανώς να το εννοείς, κρατάω το παραπάνω ως είσοδο στον χώρο και απλά ήθελα να προσθέσω και τις ευρύτερες θέσεις customer support που έχουν διάφορες εταιρείες (οχι απαραίτητα call center, support στο εκάστοτε product/ υπηρεσία).

Δηλαδή πολλάκις έχω δει την πορεία Customer Support -> Tester / Manual QA και μετά βλέπεις τι σου αρέσει και σε τι αποδίδεις και είτε συνεχίζεις ως Automation QA ή Business Analyst κοκ (προφανώς η διαρκής εκπαίδευση και προσωπική ασχολία είναι απαραίτητη)

Όπως είπα, λογικά δεν αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο, αλλά το αναφέρω και γω σαν career path στον χώρο.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, tonypapadovic είπε

Αν και οι συμφορουμίτες τα λένε ακόμη ακόμη καλύτερα όσον αφορά το IT Support όπως συζητιέται και πιθανώς να το εννοείς, κρατάω το παραπάνω ως είσοδο στον χώρο και απλά ήθελα να προσθέσω και τις ευρύτερες θέσεις customer support που έχουν διάφορες εταιρείες (οχι απαραίτητα call center, support στο εκάστοτε product/ υπηρεσία).

Δηλαδή πολλάκις έχω δει την πορεία Customer Support -> Tester / Manual QA και μετά βλέπεις τι σου αρέσει και σε τι αποδίδεις και είτε συνεχίζεις ως Automation QA ή Business Analyst κοκ (προφανώς η διαρκής εκπαίδευση και προσωπική ασχολία είναι απαραίτητη)

Όπως είπα, λογικά δεν αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο, αλλά το αναφέρω και γω σαν career path στον χώρο.

Αυτό που λες είναι ακόμα καλύτερο. Απλά δεν έχω καμία ιδέα κατά πόσο εύκολο είναι να πιάσεις δουλειά με το καλημέρα σαν support ενός product πχ, χωρίς να έχεις ιδιαίτερη εμπειρία.

Αντίθετα, σε τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικου κέντρου βρίσκεις για πλάκα δουλειά άρα είναι εύκολο να κάνεις την αρχή.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 28/1/2025 στις 5:49 ΜΜ, tonypapadovic είπε

Tester / Manual QA

Ναι για την μια και μοναδική θέση στην Ελλάδα. 
 

σήμερα καμία εταιρία δεν έχει δικό της «κομπιουτερά» όλες συνεργάζονται «αγοράζουν» τεχνικούς από εταιρίες που πωλούν τεχνική υποστήριξη. Σε αυτές τις εταιρίες για να μπεις πρέπει να έχεις προϋπηρεσία, εάν δεν έχεις τότε καλή δυπα λολ υπάλληλος γραφείο μάγκα μου!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...