Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, Jmanol000 said:

Θα πατώσει όπως πάτωσε και το remake του σκαραβαίου

Νομίζω ότι έχει να κάνει και με την ώθηση που θα δωθεί σε ένα τέτοιο project. Βλέπε BMW Mini: δεν κατάλαβα πως αλλά η πρώτη γενιά ήταν τίμια και σε κόστος και σχεδιασμό.  Μετά η δεύτερη είναι σχετικά μάπα (μηχανικά) και η τρίτη (και η τωρινή) ειναι απλά ένα κουφάρι που δεν θυμίζει σε τίποτα το original πέρα από το σήμα. Ούτε μικρό είναι, ούτε χαμηλού κυβισμού, ούτε οικονομικό. 
 

Το VW πέρα από το R5 που ήταν το τελευταίο που έβγαλαν, δεν είχε κάτι να σε κινεί οδηγικά. Σαν σχέδιο έμοιαζε με τον πρώτο σκαραβαίο αλλά με νότες μοντέρνου αυτοκινήτου. Μηχανικά απ όσους έχω ρωτήσει που είχαν ένα ήταν ευχαριστημένοι και το αγόρασαν αντί για το Golf λόγω της εμφάνισης  

 

Η Chrysler PT Cruiser επισης δεν κατάλαβα γιατί κόπηκε μετά από μόνο μια απόπειρα. 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, cpc464 είπε

Θα πατώσει όπως πάτωσε και το remake του σκαραβαίου, μαλλον το κατάλαβαν γιατί όπως είπε και άλλος δεν θα υλοποιηθεί τελικά.

¨Η μπορεί να πήγαινε καλά όπως η αναβίωση του mini cooper.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, gassim said:

¨Η μπορεί να πήγαινε καλά όπως η αναβίωση του mini cooper.

Το σημερινό έκτρωμα δεν έχει ουδεμία σχέση με το μεγαλοφυές μίνι του Αλέξανδρου Ισηγόνη, είναι ακριβώς ίδια εκμετάλευση της νοσταλγίας του κόσμου όπως ο σύγχρονος σκαραβαίος,ούτε εγκάρσιο κινητήρα έχει ούτε μέγιστους χώρους σε όσο το δυνατό μικρότερο αμαξωμα όπως το αρχικό.

zu5ksopu29921.jpg?width=1080&crop=smart&

Επεξ/σία από cpc464
  • Like 4
Δημοσ.
19 ώρες πριν, TechnoState είπε

...διαφωνώ με την άποψη σου. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ήταν αρκετά χρόνια μπροστά απο την εποχή της.

Υπάρχουν άπειρες ευρεσιτεχνίες και πατέντες που έθεσαν τις βάσεις και φυσικά εξελίχθηκαν απο τον ανταγωνισμό (αρκετές προέρχονται και από την Citroen).

Δεν έχει νόημα να αναφέρω (ούτε ενδεικτικά / αναφορικά) μερικές δεκάδες που έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, ούτε το ότι κραταιές βιομηχανίες, ακόμα και σήμερα εμπιστεύονται powertrains και componets γαλλικής προέλευσης/μηχανικής σχεδίασης/εξέλιξης στα οχήματα τους.

Δεν υποστηρίζω φανατικά κανένα κατασκευαστή, κοιτάζω πρωτίστως την τσέπη μου κ φροντίζω να χαίρομαι το κάθε όχημα μου (με ασφάλεια για εμένα και τους άλλους). Όλοι έχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα.

ήταν τώρα είναι για το ανάθεμα...ειδικά τα citroen ... έχει συνάδελφος ένα και το τρέχουμε στα συνεργεία από το πρώτο χιλιόμετρο και δεν μπορεί η αντιπροσωπεία να βρει τι έχει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Απορώ ποιος αγοράζει τα γαλλικά εμετικά σκουπίδια. Χειρότερα αμάξια από αξιοπιστία και ομορφιά δεν υπάρχουν...

Το σχόλιο σου είναι βγαλμένο από το 2001. Τα γαλλικά πλέον είναι τιμιότατα, ειδικα τα Citroen. Αμάξια με προσωπικότητα και πολλά μοντέλα είναι σκυλιά που κάνουν 100αδες χιλιάδες χλμ σαν εταιρικά σε όλη την Ελλάδα. Επίσης όπως λέει και ο φίλος παραπάνω η Citroen έχει προσφέρει απίστευτες καινοτομίες ιστορικά. Τέλος, η αξιοπιστία αν και πάρα πολύ σημαντική δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για ένα αμάξι, εκτός αν δεν αγαπάς τα αμάξια ή δεν μπορεις/ξέρεις να συντηρείς ένα αμάξι και τα βλέπεις σαν εργαλείο για να πηγαίνεις από και προς το γραφείο. Που είναι δεκτό, αλλά όχι για ολους ειδικά όσους θέλουμε κάτι παραπάνω. Προσωπικά κλαίω με άλλες εταιρίες αυτόν τον καιρό πχ Hyundai που δίνουν σκέτη πλαστικούρα με 25 χιλιάρικα και οδηγικά είναι σαν Lada του 96 ή τα Opel που ειλικρινά είναι ο,τι πιο άνοστο και αδιάφορο κυκλοφορεί αυτό τον καιρό.

Επεξ/σία από nikifot
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι πρόσφεραν και αυτοί κάτι, μεγάλο ή μικρό, δε μου λέει και πολλά. Και η Motorola έβγαλε πρώτη κινητό και κατέχει πατέντες. Και;

Τα γαλλικά ήταν είναι και θα είναι σχεδιαστικά εκτρώματα. 

Δε ξέρω που βρίσκεται την ομορφιά και την αξιοπιστία, πάντως είναι τα χειρότερα και με διαφορά μαζί με τα ιταλικά. 

Να σχολιάσω τα νέα μοτέρ με τον ιμάντα χρονισμού μέσα στο λάδι και τις αντλίες που βουλώνουν; Αυτή η ανοησία δείχνει την γαλλική κουλτούρα στην αυτοκίνηση. Μηχανολόγο μηχανικό στο Α εξάμηνο να βάλω να σχεδιάσει μοτέρ, τέτοιο σχεδιαστικό έγκλημα δε θα καταφέρει να φτιάξει. Τα ηλεκτρικά τους ; Τις σχεδιαστικές εργονομικές ανωμαλίες; Η μόνη που διαφέρει προς το καλύτερο σχεδιαστικά είναι η Peugeot που κάπως βλέπονται τα αυτοκίνητα τους,παντα μιλωντας σαν ομορφια...

Είχαμε γαλλικά αυτοκίνητα στην εταιρία και με διαφορά το καλύτερο και πραγματικό σκυλί ήταν το Renault Express. Βέβαια είχε και αυτο τις γαλλικές ανωμαλίες όπως την κόρνα στο λεβιέ του φλας,το καπο ανοιγε ανάποδα κτλ. Μέχρι εκεί όμως. Αυτό ήταν πίσω στο μακρινό 1993..

Από εκεί και πέρα Peugeot 307. Πατούσες με το δάχτυλο το φτερό και έμπαινε μέσα. Σασμάν που γρατσουνουσε η όπισθεν και ο λεβιές έκανε ντρίπλα στη φουρκέτα . Κακή γείωση στο σασί που έπρεπε να είσαι ο Χουντινι για να βρεις ένα τόσο χαζό ππρόβλημα.Ολα αυτά μου έρχονται πρόχειρα. 

Cintroen Berlingo.  Καλό αυτοκίνητο μέχρι τις 200.000. Μετά έκανες 3πλο τάμα στην Παναγία να δώσει φώτιση στον εγκέφαλο να δουλέψει σωστά. Δε θα μπω στη διαδικασία να μιλήσω για τρόμπες πετρελαίου,day one ππρόβλημα.Ξανα όλα αυτά ενδεικτικά μιας και έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια...

Να πάμε και στο B class της Mercedes με Renault μοτέρ; Αυτο το εχω πρόσφατο.  Εκεί να δεις χαλι μαύρο με τους εγκεφάλους. Μπαλάκι από τη Mercedes στη Renault και πίσω για να βγει άκρη. Η τελική λύση ήταν να αγοράσεις κάθε αισθητήρα πάνω στο μοτέρ(αν θυμάμαι καλά είναι 13,maf,knock κτλ)μπας και βρεις τι φταίει γιατί αλλά διαβαζε η Mercedes και άλλα η Renault.

 

Το καλό είναι ότι βρίσκεις ανταλλακτικά με το κιλό σε καλή τιμή, όπως επίσης και σαν μεταχειρισμένα μιας και χάνουν την αξία τους .

 

Προσωπικά έχω  πάθος με τα αυτοκίνητα και κοιτάζω αρκετά περισσότερα από τον μέσο χρήστη, πολλά περισσότερα. Έχω αμάξι για να πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β ,Έχω και αμάξι για τις αναβάσεις μου και την τρέλα μου . 

 

Όταν έρχεται η ώρα να επιλέξω όμως, θέλω αξιοπιστία, εργονομία, σωστό εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό χωρίς ακρότητες και ανοησίες. Θα κοιτάξω ακόμη και το κλικ του διακόπτη... Στα δικά μου γούστα, κανένα γαλλικό δεν κάνει κλικ για να σκεφτώ να το αγοράσω ακόμη και σαν μεταχειρισμένο. 

 

 

Επεξ/σία από ntinosterpsis
  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Το ότι πρόσφεραν και αυτοί κάτι, μεγάλο ή μικρό, δε μου λέει και πολλά. Και η Motorola έβγαλε πρώτη κινητό και κατέχει πατέντες. Και;

Τα γαλλικά ήταν είναι και θα είναι σχεδιαστικά εκτρώματα. 

Δε ξέρω που βρίσκεται την ομορφιά και την αξιοπιστία, πάντως είναι τα χειρότερα και με διαφορά μαζί με τα ιταλικά. 

Να σχολιάσω τα νέα μοτέρ με τον ιμάντα χρονισμού μέσα στο λάδι και τις αντλίες που βουλώνουν; Αυτή η ανοησία δείχνει την γαλλική κουλτούρα στην αυτοκίνηση. Μηχανολόγο μηχανικό στο Α εξάμηνο να βάλω να σχεδιάσει μοτέρ, τέτοιο σχεδιαστικό έγκλημα δε θα καταφέρει να φτιάξει. Τα ηλεκτρικά τους ; Τις σχεδιαστικές εργονομικές ανωμαλίες; Η μόνη που διαφέρει προς το καλύτερο σχεδιαστικά είναι η Peugeot που κάπως βλέπονται τα αυτοκίνητα τους,παντα μιλωντας σαν ομορφια...

Είχαμε γαλλικά αυτοκίνητα στην εταιρία και με διαφορά το καλύτερο και πραγματικό σκυλί ήταν το Renault Express. Βέβαια είχε και αυτο τις γαλλικές ανωμαλίες όπως την κόρνα στο λεβιέ του φλας,το καπο ανοιγε ανάποδα κτλ. Μέχρι εκεί όμως. Αυτό ήταν πίσω στο μακρινό 1993..

Από εκεί και πέρα Peugeot 307. Πατούσες με το δάχτυλο το φτερό και έμπαινε μέσα. Σασμάν που γρατσουνουσε η όπισθεν και ο λεβιές έκανε ντρίπλα στη φουρκέτα . Κακή γείωση στο σασί που έπρεπε να είσαι ο Χουντινι για να βρεις ένα τόσο χαζό ππρόβλημα.Ολα αυτά μου έρχονται πρόχειρα. 

Cintroen Berlingo.  Καλό αυτοκίνητο μέχρι τις 200.000. Μετά έκανες 3πλο τάμα στην Παναγία να δώσει φώτιση στον εγκέφαλο να δουλέψει σωστά. Δε θα μπω στη διαδικασία να μιλήσω για τρόμπες πετρελαίου,day one ππρόβλημα.Ξανα όλα αυτά ενδεικτικά μιας και έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια...

Να πάμε και στο B class της Mercedes με Renault μοτέρ; Αυτο το εχω πρόσφατο.  Εκεί να δεις χαλι μαύρο με τους εγκεφάλους. Μπαλάκι από τη Mercedes στη Renault και πίσω για να βγει άκρη. Η τελική λύση ήταν να αγοράσεις κάθε αισθητήρα πάνω στο μοτέρ(αν θυμάμαι καλά είναι 13,maf,knock κτλ)μπας και βρεις τι φταίει γιατί αλλά διαβαζε η Mercedes και άλλα η Renault.

 

Το καλό είναι ότι βρίσκεις ανταλλακτικά με το κιλό σε καλή τιμή, όπως επίσης και σαν μεταχειρισμένα μιας και χάνουν την αξία τους .

 

Προσωπικά έχω  πάθος με τα αυτοκίνητα και κοιτάζω αρκετά περισσότερα από τον μέσο χρήστη, πολλά περισσότερα. Έχω αμάξι για να πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β ,Έχω και αμάξι για τις αναβάσεις μου και την τρέλα μου . 

 

Όταν έρχεται η ώρα να επιλέξω όμως, θέλω αξιοπιστία, εργονομία, σωστό εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό χωρίς ακρότητες και ανοησίες. Θα κοιτάξω ακόμη και το κλικ του διακόπτη... Στα δικά μου γούστα, κανένα γαλλικό δεν κάνει κλικ για να σκεφτώ να το αγοράσω ακόμη και σαν μεταχειρισμένο. 

 

 

Εντάξει δεκτό, είναι θέμα γούστου. Βέβαια μιλάς με άτομο που την βρίσκει με νεκροφόρες βολβο του 90 και βρίσκει το Multipla «ενδιαφέρον» οπότε αντικειμενικό δεν με λες μάλλον 🤣

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nikifot είπε

Εντάξει δεκτό, είναι θέμα γούστου. Βέβαια μιλάς με άτομο που την βρίσκει με νεκροφόρες βολβο του 90 και βρίσκει το Multipla «ενδιαφέρον» οπότε αντικειμενικό δεν με λες μάλλον 🤣

Για εμένα ο Lego box σχεδιασμός των Volvo εκείνης της εποχής είναι ωραίος! Μαρεσουν! 

 

Για το multipla απλά θα προσπεράσω 😂😂😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...