Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το r5 ειναι οτι πιο ομορφο εχει βγει τα τελευταια 10 και βαλε χρονια. η αναβιωση του 2cv δεν σημαινει τιποτα αν γινει οπως την εκανε πχ η vw με το αθλιο beetle.

R5 turbo απίστευτο αυτοκίνητο.

  • Like 3
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Θα πατώσει όπως πάτωσε και το remake του σκαραβαίου, μαλλον το κατάλαβαν γιατί όπως είπε και άλλος δεν θα υλοποιηθεί τελικά.

  • Like 1
Δημοσ.

@basilis_k6, @cat1967 ήδη τα στοκ κ σωστά διατηρημένα (ειδικά η βελτιωμένη έκδοση Turbo 2 στα οποία έχει βάλει κ η Alpine το χεράκι της) ξεπερνάνε αυτή την στιγμή τα 100Κ ...άρα μάλλον υπάρχει ζεστό ενδιαφέρον...

https://www.carandclassic.com/search?make=renault&max_year=1988&min_year=1980&q=turbo 2&sort=highest-price&source=modal-sort

 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουμε πανηγυρίσει πρωτάθλημα του Άρη στο μπάσκετ, το μακρινό '88, 4 πιτσιρικάδες, μέσα στο 2CV του πατέρα του κολλητού μου. Γύρος του θριάμβου σε όλο τον Άλιμο. Θα σέβεστε! 😁

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.

Πάλι καλά που δεν θα το βγάλει γιατί ήταν τόσο μοναδικό ως σχεδιαση και κατασκευή , που οτιδήποτε τετριμενο απλώς θα το κατέστρεφε όπως έκανε η VW με το σκαραβαίο .

Από την άλλη το Renault 5 δεν κατάλαβα ποτέ τι το ξεχωριστό είχε σαν αυτοκίνητο ,πέρα από το όνομα  και μια αγωνιστική ιστορία. Φυσικά και η αναβίωση του ονόματος έδωσε ώθηση μιας και δεν διαφέρει σε τίποτα τεχνολογικά απο τα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ntinosterpsis είπε

Απορώ ποιος αγοράζει τα γαλλικά εμετικά σκουπίδια. Χειρότερα αμάξια από αξιοπιστία και ομορφιά δεν υπάρχουν...

Είδαμε και τα VW από αξιοπιστία που είναι Γερμανικά..

Εντωμεταξυ κάτι 206 και κάτι Saxo κυκλοφορούν ακόμα και μάλιστα στην πένα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, atheatos είπε

Από την άλλη το Renault 5 δεν κατάλαβα ποτέ τι το ξεχωριστό είχε σαν αυτοκίνητο ,πέρα από το όνομα  και μια αγωνιστική ιστορία. Φυσικά και η αναβίωση του ονόματος έδωσε ώθηση μιας και δεν διαφέρει σε τίποτα τεχνολογικά απο τα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα. 

...ναι δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο ο 4κυλινδρος (1400/158hp/8V) - παρόλα αυτά, δυνατός για era 80s-90s - κινητήρας του .

Αλλά το κεντρομήχανο του πράγματος, η πίσω κίνηση, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος, το πολύ καλά "δεμένο" και στιβαρό πλαίσιο, το σβέλτο, ακριβές και  στριφτερό τιμόνι, η αγωνιστική του "ωμή" ανάρτηση....το έκαναν απολαυστικό στην οδήγηση

image.jpeg.ccd9df2b5f7c1cfd9d919e50d073fc5a.jpeg

(συγνώμη, βγήκα αρκετά off topic)

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ntinosterpsis είπε

Απορώ ποιος αγοράζει τα γαλλικά εμετικά σκουπίδια. Χειρότερα αμάξια από αξιοπιστία και ομορφιά δεν υπάρχουν...

Τουλάχιστο ένας .... αλλά ασ τον αυτόν μάλλον δεν ξέρει από αυτοκίνητα.....

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Το ελληνικό  Σιτροέν Πόνυ πότε θα επιστρέψει στην παραγωγή; 
Κάθε τόσο εμφανιζόταν άρθρο πως είναι έτοιμοι για την παραγωγή

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.
1 hour ago, G.TH. said:

Το ελληνικό  Σιτροέν Πόνυ πότε θα επιστρέψει στην παραγωγή; 
Κάθε τόσο εμφανιζόταν άρθρο πως είναι έτοιμοι για την παραγωγή

Ποτέ καθώς αυτό που έλεγαν πως θέλουν να φτιάξουν δεν κάλυπτε καμία από τις προδιαγραφές που χρειάζονται για ΕΕ. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Panagiotis_s είπε

Golf cart με πλαστικά βγαίνει στο δρόμο. Κοστίζει 3 φορές πάνω. 

χαχαχαχαχ δεν το είχα φανταστεί ποτέ έτσι αλλά έχεις κάπως δίκαιο 

5 ώρες πριν, G.TH. είπε

Το ελληνικό  Σιτροέν Πόνυ πότε θα επιστρέψει στην παραγωγή; 
Κάθε τόσο εμφανιζόταν άρθρο πως είναι έτοιμοι για την παραγωγή

είχε πάει ένας και στη τηλεόραση και ζήταγε λεφτά στο dragons den για να πουλήσει τα σχέδια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου  έλεγε αλλά χωρίς να έχει τα δικαιώματα χαχαχ

7 ώρες πριν, cpc464 είπε

Θα πατώσει όπως πάτωσε και το remake του σκαραβαίου, μαλλον το κατάλαβαν γιατί όπως είπε και άλλος δεν θα υλοποιηθεί τελικά.

εγώ. θα ήθελα να το δω πάντως , βέβαια η αγορά δεν ενδιαφέρεται μάλλον για τέτοιου είδους μοντέλα ,

Δημοσ.
8 ώρες πριν, TechnoState είπε

...ναι δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο ο 4κυλινδρος (1400/158hp/8V) - παρόλα αυτά, δυνατός για era 80s-90s - κινητήρας του .

Αλλά το κεντρομήχανο του πράγματος, η πίσω κίνηση, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος, το πολύ καλά "δεμένο" και στιβαρό πλαίσιο, το σβέλτο, ακριβές και  στριφτερό τιμόνι, η αγωνιστική του "ωμή" ανάρτηση....το έκαναν απολαυστικό στην οδήγηση

image.jpeg.ccd9df2b5f7c1cfd9d919e50d073fc5a.jpeg

(συγνώμη, βγήκα αρκετά off topic)

Κατι που το συνέχισε εν μέρει ,με το Clio που ήταν ο αντικαταστατης του αν δεν κάνω λάθος. 

Anyway το 2cv ειναι κατι πολύ ιδιαίτερο σαν σχεδιαση και φιλοσοφία,  που δεν προήλθε από εμπλοκή σε αγώνες (οπως το Renault 5) ,που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επιτευχθεί με την φιλοσοφία που επικρατεί σήμερα στα σύγχρονα Citroën. 

Εκτός και επαναφέρουν τον 2κυλινδρο boxer κινητηρα με αεροψυξη και την ανάρτηση με 2 αμορτισέρ....

Δημοσ.
12 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Οπως και να ειναι, θα ειναι ποιο ομορφο απο το cybertrack 🤣

Το Cybertruck φτιαχτηκε για να ειναι status symbol και ως εκ τουτου δεν πρεπει να περναει απαρατηρητο και αν μη τι αλλο τα εχει καταφερει, ουτως η αλλως η ομορφια ειναι υποκειμενικη...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...