Crash24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Η Citroën εξετάζει την αναβίωση του θρυλικού μοντέλου 2CV, περισσότερα από τρεις δεκαετίες μετά το τέλος της παραγωγής του κλασικού αυτοκινήτου. Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του Autocar, η Citroën βρίσκεται στα πρώιμα στάδια σχεδιασμού ενός διαδόχου του εμβληματικού 2CV, του αυτοκινήτου που πιστώνεται ευρέως με τη μαζική κινητοποίηση της μεταπολεμικής Γαλλίας. Ανώτερη πηγή της εταιρείας επιβεβαίωσε ότι οι προκαταρκτικές σχεδιαστικές εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, αν και το έργο είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Η είδηση αυτή σηματοδοτεί μια αλλαγή στάσης από την Citroën, η οποία στο παρελθόν είχε αρνηθεί οποιαδήποτε πρόθεση επαναφοράς του διάσημου μοντέλου. Όπως αναφέρει το Autocar, η αλλαγή πλεύσης φαίνεται να προκλήθηκε από την επιτυχία του ρετρό-εμπνευσμένου Renault 5 και την ανταγωνιστική τιμή εκκίνησής του στις 22.995 λίρες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το Renault 5 έχει ήδη σημειώσει σημαντική επιτυχία στη γαλλική αγορά, με 9.973 πωλήσεις τον προηγούμενο μήνα, ξεπερνώντας κατά 1.721 μονάδες τις πωλήσεις του νέου Citroën ë-C3. Το Νοέμβριο του 2024, τον πρώτο πλήρη μήνα κυκλοφορίας του, το νέο Renault 5 συνέβαλε καθοριστικά στην αύξηση του μεριδίου της Renault στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Γαλλίας από 16,3% σε 23,2%. Το facelift του Citroën Ami (εμπνευσμένο από το 2CV) Σε αντίθεση με το Renault 5, το οποίο σχεδιάστηκε φαντάζοντας πώς θα είχε εξελιχθεί το αρχικό μοντέλο εάν παρέμενε σε συνεχή παραγωγή, το νέο 2CV αναμένεται να ακολουθήσει πιο πιστά τη σχεδίαση του κλασικού προκατόχου του. Η Citroën έχει ήδη δείξει το ενδιαφέρον της για ρετρό σχεδιάσεις με το νέο Ami, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2024. Το μοντέλο δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το αρχικό 2CV, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών προβολέων, των αεραγωγών στα φτερά και του ιστορικού λογότυπου της Citroën. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Citroën, Pierre Leclercq, μιλώντας στο Autocar κατά τη διάρκεια του φετινού Σαλονιού Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, απέφυγε να επιβεβαιώσει δημόσια το νέο 2CV, αλλά δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία "δεν κλείνει την πόρτα" σε ρετρό σχεδιάσεις, τονίζοντας ότι η φιλοσοφία είναι σημαντική. Ενημέρωση: Ο επικεφαλής της Citroen Thierry Koskas διευκρίνισε πως η εταιρεία δεν σχεδιάζει μια σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού 2CV, παρά την επιτυχία που γνωρίζουν παρόμοια ρετρό project όπως το νέο Renault 5. Σε συνέντευξή του στο Auto Express, ο Koskas, που ηγείται της γαλλικής μάρκας από το 2023, τόνισε πως η στρατηγική της Citroen εστιάζει στο μέλλον και όχι στο παρελθόν. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη διαφορετικών και πιο προσιτών οικογενειακών αυτοκινήτων, ενισχύοντας παράλληλα τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα. "Πρέπει να κοιτάμε μπροστά και όχι πίσω", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Koskas, επισημαίνοντας πως η Citroen έχει ήδη καθιερώσει μια ξεκάθαρη σχεδιαστική γλώσσα που είναι εμφανής σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
RcManiac Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου In the meanwhile.... No new Citroen 2CV! Boss disappoints fans of the classic but promises 'affordable' and 'different' cars 1 13
6xXx6 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Αυτό το ami Σχεδόν έγκλημα το ότι κυκλοφορεί Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από 6xXx6 15 2
manolis940 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 15 λεπτά πριν, 6xXx6 είπε Αυτό το ami Σχεδόν έγκλημα το ότι κυκλοφορεί Γιατί; 1
SuperLuigis Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δεν πρεπει να βιαζομαστε να ανεβαζουμε οτι βρισκουμε στο internet 3
kostafunk Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) H Παπια Επιστρεφει 😃 Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από kostafunk 3
Panagiotis_s Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 4 λεπτά πριν, manolis940 είπε Γιατί; Golf cart με πλαστικά βγαίνει στο δρόμο. Κοστίζει 3 φορές πάνω. 6
vorlon68 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Οπως και να ειναι, θα ειναι ποιο ομορφο απο το cybertrack 🤣 2
jodact Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Αμα ειναι οπως το Render της φωτο σε ηλεκτρικο (γιατι θερμικό δε το πιστευω) δεν ειναι καθόλου άσχημο... Έχει βγάλει και πολύ χειρότερα. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από jodact
Dr_Pepper Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Θεσσάλονίκη Αθήνα... μέσα στο deux chevaux .... Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από Dr_Pepper 1
manolis940 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 14 λεπτά πριν, Panagiotis_s είπε Golf cart με πλαστικά βγαίνει στο δρόμο. Κοστίζει 3 φορές πάνω. Γενικά όταν βλέπεται το ami δεν ξέρω τι φαντάζεστε αλλά κατά βάση μηχανάκι με κουκούλα είναι ....
AtiX Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Επίσης το έχω συνδυάσει με παιδική ανάμνηση από ταινία του Louis de Funès… Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από AtiX 15 2 1
ntinosterpsis Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Απορώ ποιος αγοράζει τα γαλλικά εμετικά σκουπίδια. Χειρότερα αμάξια από αξιοπιστία και ομορφιά δεν υπάρχουν... 4 8 2
TechnoState Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ntinosterpsis είπε Απορώ ποιος αγοράζει τα γαλλικά εμετικά σκουπίδια. Χειρότερα αμάξια από αξιοπιστία και ομορφιά δεν υπάρχουν... ...διαφωνώ με την άποψη σου. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ήταν αρκετά χρόνια μπροστά απο την εποχή της. Υπάρχουν άπειρες ευρεσιτεχνίες και πατέντες που έθεσαν τις βάσεις και φυσικά εξελίχθηκαν απο τον ανταγωνισμό (αρκετές προέρχονται και από την Citroen). Δεν έχει νόημα να αναφέρω (ούτε ενδεικτικά / αναφορικά) μερικές δεκάδες που έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, ούτε το ότι κραταιές βιομηχανίες, ακόμα και σήμερα εμπιστεύονται powertrains και componets γαλλικής προέλευσης/μηχανικής σχεδίασης/εξέλιξης στα οχήματα τους. Δεν υποστηρίζω φανατικά κανένα κατασκευαστή, κοιτάζω πρωτίστως την τσέπη μου κ φροντίζω να χαίρομαι το κάθε όχημα μου (με ασφάλεια για εμένα και τους άλλους). Όλοι έχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από TechnoState 16 1
basilis_k6 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου το r5 ειναι οτι πιο ομορφο εχει βγει τα τελευταια 10 και βαλε χρονια. η αναβιωση του 2cv δεν σημαινει τιποτα αν γινει οπως την εκανε πχ η vw με το αθλιο beetle. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα