Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς backup ότι σημαντικά αρχεία είχες θα κάνεις.

Το να το στείλεις χωρίς επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και να διαγραφούν τα δεδομένα μόνο για λόγους ασφαλείας έχει νόημα.

Μπορεί να γίνει επαναφορά και χωρίς να έχουν πρόσβαση στο κλείδωμα της οθόνης.

Επεξ/σία από Jts
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...αυτοματοποιημενες διαδικασιες ειναι.. δεν γινεται να υπαρχει ενας εκπροσωπος για καθε τικετ π ανοιγεται οταν υπαρχουν χιλιαδες παραγγελιες..υπερβολικα πολλες χαμενες εργατοωρες..γ αυτο κ το αμαζον ή καποια κινεζοσιτε σ λενε στειλτο οπως ειναι κ κανω Refund ή αλλα φτανουν και λενε κρατα το (χαλασμενο ή μη)κ παρε refund...

Σε ολα τα κινεζοκινητα π φερνουν  υπαρχουν global εκδοσεις ή ασιατικες.. χωρις να το γραφουν.. καποιοι π γραφουν παραπονα γ σημα κινητης καποια στιγμη θα μαθουν οτι πηραν κινητο χωρις την b20 800 band

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kxtsao είπε

το ερώτημα είναι άλλο, μπορείς να κάνεις πληρωμές ανέπαφα?

γιατί το κινητό αυτό έχει nfc

image.png.d6e16643a147f2ed43d8f148e9fafcb0.png

Δημοσ.
1 hour ago, kxtsao said:

το ερώτημα είναι άλλο, μπορείς να κάνεις πληρωμές ανέπαφα?

γιατί το κινητό αυτό έχει nfc

Το γράφει ο ts ότι δεν έχει, το εξηγεί και παρακάτω... Προφανώς είναι λάθος του προμηθευτή.

Για εμένα θα έπρεπε να δίνονται οδηγίες, δεν είναι όλοι εξοικειωμένοι με τα skroutz points, box now, κοκ.
Τόσο για την διαδικασία όσο και για την συσκευασία.

Όσο για το backup κανείς δεν σου το λέει, θεωρείτε πλέον αυτονόητο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση που θες να το επιστρέψεις εμένα μου φαίνεται εντελώς αυτονόητο. 

Αν δεν κάνεις factory reset απλά θα καθυστερήσεις την διαδικασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, xxatziva είπε

4μοντελα υπαρχουν. αυτος που ανοιξε το θεμα ποιο ακριβως εχει ?

https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_13c-12689.php

Κάποιο που δεν έχει nfc.

Εμένα μου κάνει εντύπωση, κινητό που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2023, να μην υποστηρίζει NFC, έστω και σε συγκεκριμένα regions. Τι ακριβώς είχε η Xiaomi στο μυαλό της δηλαδή.

Μετά σου λέει πάρε κινητό Xiaomi.

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Confused 1
Δημοσ.

Στις οδηγίες το αναφέρει,  ακόμα αναφέρει σχετικά και στο αίτημα επιστροφής,     θεωρώ οτι το τι θα κάνεις στο κινητό είναι δικιά σου απόφαση,   εδώ αν δεν είναι απλά κάποια καλωδιοταίνια αποσυνδεδεμένη   τότε  θα γίνει αλλαγή,  όποτε σίγουρα κράτα backup

image.png.c4aa098d735a32c5fee4de147744ca27.png

https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy

image.png.acd731184237437ed7b194db0463c053.png

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν κατι μηνες ενα μαχαιρι για πολυκοφτη που χα παρει παρει και δεν ταιριαζε το εστειλα πισω και ηρθε κουριερ και το πηρε (αξιας 4-5 ευρω τα λεφτα πιστωθηκαν κανονικα

Δημοσ.

Εγω που ειμαι στη διαδικασια επιστροφης.. λεει αναλυτικα οτι πρεπει να το συσκευασεις καλα (με περιτυλιγμα και σε κουτι μεσα).. ακομα καλυτερα αν εχεις την αυθεντικη συσκευασια.

Οσον αφορα τα αρχεια... θα σε ενημερωσει το σερβις που θα κανει τον τεχνικο ελεγχο.. δεν αφορα το σκρουτζ.. λογικα αν δεν εχεις κανει backup εσυ.. θα στκ κανουν αυτοι με χρεωση

Δημοσ.

Δικο τους λαθος ναι συμφωνω μαζι σου αλλα 4 μηνες δεν ειδες οτι δεν εχει nfc?

Μου φαινεται περιεργο μετα απο τοσο καιρο και θα δειξει αν τελικα το δεχθουν γιατι η συσκευη δεν μπορει να πουληθει ξανα σαν νεα.

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, somt είπε

ξερω γω, κοινή λογική; αφού το δίνεις για να το πάρουν πισω (και μάλλον θα το πάρουν) δεν πρεπει να του τραβηξεις ένα factory reset?

και κάπως έτσι φτάσαμε στις οδηγίες ότι πχ τα υγρα των φρένων δεν πίνονται

Ευτυχώς κάποιος το είπε! 

 

Δεν καταλαβαίνω το νόημα του θέματος ειδικά από τη στιγμή που ξέρεις τι πρέπει να κάνεις....

  • Like 2
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Update:

  • 29 Ιανουαρίου έρχεται κούριερ της skroutz να παραλάβει το κινητό (για κάθε ενδεχόμενο βιντεοσκόπησα μπροστά του τη στιγμή που το έβαλα στο φάκελο)
  • 18 Φεβρουαρίου το στέλνουν πίσω, ακριβώς όπως το παρέλαβαν, δεν είχαν καν ανοίξει τη συσκευή να δουν αν όντως δεν διαθέτει NFC reader (και πάλι βιντεοσκόπησα το άνοιγμα του φακέλου)
  • Επικοινωνώ με την skroutz επιτόπου (με μέιλ, γιατί τηλέφωνο δεν σηκώνουν ούτε με σφαίρες) τους εξηγώ τα καθέκαστα
  • Μου απαντάνε ότι δεν έγινε αντικατάσταση της συσκευής, γιατί δεν ήταν στο κουτί της με όλα τα παρελκόμενα
  • Τους απάντησα ότι δεν υπάρχει υποχρέωση εκ του νόμου να επιστραφεί με «όλα τα παρελκόμενα» ελαττωματική συσκευή, επιστρέφεται ως έχει και είτε γίνεται επισκευή, είτε αντικατάσταση, είτε επιστροφή χρημάτων.

Και αναμένω την απάντησή τους.

Είμαι υποχρεωμένος να κρατάω το κουτί της κάθε συσκευής για όλο το διάστημα της εγγύησης; Προσωπικά το βλέπω για τρίπλα του καταστήματος και μάλλον θα καταλήξουμε σε καταγγελίες, αλλά ας προσπαθήσω να το λύσουμε μεταξύ μας αρχικά.

Δημοσ.
Στις 19/2/2025 στις 10:04 ΠΜ, Malthador είπε

Update:

  • 29 Ιανουαρίου έρχεται κούριερ της skroutz να παραλάβει το κινητό (για κάθε ενδεχόμενο βιντεοσκόπησα μπροστά του τη στιγμή που το έβαλα στο φάκελο)
  • 18 Φεβρουαρίου το στέλνουν πίσω, ακριβώς όπως το παρέλαβαν, δεν είχαν καν ανοίξει τη συσκευή να δουν αν όντως δεν διαθέτει NFC reader (και πάλι βιντεοσκόπησα το άνοιγμα του φακέλου)
  • Επικοινωνώ με την skroutz επιτόπου (με μέιλ, γιατί τηλέφωνο δεν σηκώνουν ούτε με σφαίρες) τους εξηγώ τα καθέκαστα
  • Μου απαντάνε ότι δεν έγινε αντικατάσταση της συσκευής, γιατί δεν ήταν στο κουτί της με όλα τα παρελκόμενα
  • Τους απάντησα ότι δεν υπάρχει υποχρέωση εκ του νόμου να επιστραφεί με «όλα τα παρελκόμενα» ελαττωματική συσκευή, επιστρέφεται ως έχει και είτε γίνεται επισκευή, είτε αντικατάσταση, είτε επιστροφή χρημάτων.

Και αναμένω την απάντησή τους.

Είμαι υποχρεωμένος να κρατάω το κουτί της κάθε συσκευής για όλο το διάστημα της εγγύησης; Προσωπικά το βλέπω για τρίπλα του καταστήματος και μάλλον θα καταλήξουμε σε καταγγελίες, αλλά ας προσπαθήσω να το λύσουμε μεταξύ μας αρχικά.

Η περίπτωση σου δε μου ακούγεται για "ελαττωματική" συσκευή (που θα την πετάξουν πχ οπότε δε ενδιαφέρει αν υπάρχουν τα παρελκόμενα) αλλά ότι σου στάλθηκε λάθος μοντέλο.

Αν πχ είχες παραγγείλει ένα τηλέφωνο και σου στέλνανε ένα μίξερ, θα το επεστρεφες χωρίς τα παρελκόμενα του ως ελαττωματικό τηλέφωνο;

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, DrLo said:

Η περίπτωση σου δε μου ακούγεται για "ελαττωματική" συσκευή (που θα την πετάξουν πχ οπότε δε ενδιαφέρει αν υπάρχουν τα παρελκόμενα) αλλά ότι σου στάλθηκε λάθος μοντέλο.

Αν πχ είχες παραγγείλει ένα τηλέφωνο και σου στέλνανε ένα μίξερ, θα το επεστρεφες χωρίς τα παρελκόμενα του ως ελαττωματικό τηλέφωνο;

Δεν έχει σημασία, για τον νόμο η αντιμετώπιση του πραγματικού ελαττώματος και της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας είναι το ίδιο και το αυτό: εάν τεκμαίρονται μέσα σε ένα έτος από την αγορά, τότε ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει, είτε να αντικαταστήσει, είτε να αποζημιώσει, μιας και θεωρείται πως προϋπήρχαν της αγοράς.

Long story short: το skroutz απολογήθηκε, ανέφερε ότι ήταν λάθος του καταστήματος και να μπω στον κόπο να στείλω ξανά την συσκευή μαζί με τα όσα παρελκόμενα, εφόσον τα έχω ακόμα.

Απάντησα ότι δεν τα έχω και έστειλα ξανά την συσκευή προσεκτικά συσκευασμένη. Τους ενημέρωσα δε στα πλαίσια της καλής πίστης ότι δεν αξιώνω αποζημίωση ή αντικατάσταση, μου αρκεί να λειτουργήσει η ήδη αγορασμένη συσκευή ως οφείλει να λειτουργεί.

Για να δούμε τι θα γίνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...