Moderators Malthador Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Τον περασμένο Σεπτέμβρη αγόρασα ένα κινητό από το καλάθι του skroutz. Το κινητό τόσο στον τίτλο του, όσο και στην περιγραφή του έγραφε ξεκάθαρα ότι έχει NFC reader, πράγμα που συνέβαλε στο να αγοράσω το συγκεκριμένο κινητό. Τελικά πριν από καμιά εβδομάδα ανακάλυψα ότι δεν έχει NFC reader και άνοιξα ticket για επιστροφή της συσκευής στο κατάστημα, ώστε να γίνει έλεγχος και να προχωρήσουμε στα νόμιμα. Η πλατφόρμα δέχτηκε το αίτημα επιστροφής και επέλεξα να το επιστρέψω σε skroutz box. Και μου στέλνουν ένα μήνυμα που μου λένε «βάλε το κινητό στη θυρίδα μέχρι αύριο και ανάλογα με το αποτέλεσμα του ελέγχου θα ενημερωθείς». Δηλαδή: Δεν μου λένε καν πως να το συσκευάσω. Δεν μου λένε αν χρειάζεται να πάρω backup. Δεν μου λένε αν η συσκευή χρειάζεται restore. Δεν έχει επικοινωνήσει έστω τηλεφωνικώς το κατάστημα να μου δώσει οδηγίες. Δηλαδή πες ότι εγώ είμαι χαζός, στέλνω το κινητό χύμα και δεν μου κόβει να πάρω backup. Θα μου διαγράψουν όλα τα δεδομένα ή θα με πάρει το κατάστημα να ζητήσει τον κωδικό του κινητού που έχει μέσα τράπεζες, paypal κλπ; Αυτή είναι η επίσημη διαδικασία που ακολουθούν; Έχει κάνει κανείς επιστροφή προϊόντος; 1
Therempant Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Κράτησε σίγουρα ότι χρειάζεσαι από αρχεία. Καλή συσκευασία μην σου πουν ότι το έστειλες όπως ναναι. Όσον αφορά την επαναφορά έτη ρυθμίσεων εγώ θα έλεγα κάνε να είναι οκ σαν καινούργιο αλλά καλό θα ήταν να το σιγουρεψεις και μαζί τους.
fmarkos Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Καταρχήν και μόνο που 4 μήνες μετά την αγορά δέχτηκαν να μπουν σε διαδικασία, για τα ελληνικά τουλάχιστον δεδομένα, είναι απίστευτο. Κάνεις ένα backup της συσκευής, κάνεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο κινητό το κάνεις ένα πακετάκι και τους το στέλνεις. 8 1
backgroundman Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Είτε για αντικατάσταση είτε για επιστροφή χρημάτων τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία (αν υπάρχει ακόμα). Αυτό νομίζω το αναφέρει όταν κάνεις τη διαδικασία της επιστροφής. Κανε επαναφορά ρυθμίσεων, το βάλεις στο κουτί του ( αν το έχεις) και τύλιξε το με προστατευτικό συσκευασίας η βάλε το σε άλλο κουτί μεγαλύτερο κτλ.
somt Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου ξερω γω, κοινή λογική; αφού το δίνεις για να το πάρουν πισω (και μάλλον θα το πάρουν) δεν πρεπει να του τραβηξεις ένα factory reset? και κάπως έτσι φτάσαμε στις οδηγίες ότι πχ τα υγρα των φρένων δεν πίνονται 3 3 6
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Μέλος Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2 minutes ago, somt said: ξερω γω, κοινή λογική; αφού το δίνεις για να το πάρουν πισω (και μάλλον θα το πάρουν) δεν πρεπει να του τραβηξεις ένα factory reset? και κάπως έτσι φτάσαμε στις οδηγίες ότι πχ τα υγρα των φρένων δεν πίνονται Όχι, δεν υπάρχει κοινή λογική. Όταν επιστρέφεις μία συσκευή σε ένα κατάστημα σε ενημερώνουν σχετικά με την διαδικασία αναλυτικά και σου δίνουν αποδεικτικό ότι το παρέλαβαν. Δεν σου λένε «φέρ' το και έχει ο θεός». Για την ώρα τους έχω στείλει μέιλ να δω τι θα μου απαντήσουν, γιατί τηλέφωνο δεν βρίσκεις ούτε με σφαίρες. 1
somt Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου μην ξεχάσεις να αναπνεεις όσο το συσκευάζεις γιατί μπορεί να ξεχασουν να το γράψουν στη διαδικασία βρε άνθρωπε, βάλτο σε ένα κουτί ανθρώπινα και στείλτο, για ονομα 4 3 10
filip123go Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 58 minutes ago, Malthador said: Τον περασμένο Σεπτέμβρη αγόρασα ένα κινητό από το καλάθι του skroutz. Το κινητό τόσο στον τίτλο του, όσο και στην περιγραφή του έγραφε ξεκάθαρα ότι έχει NFC reader, πράγμα που συνέβαλε στο να αγοράσω το συγκεκριμένο κινητό. Τελικά πριν από καμιά εβδομάδα ανακάλυψα ότι δεν έχει NFC reader και άνοιξα ticket για επιστροφή της συσκευής στο κατάστημα, ώστε να γίνει έλεγχος και να προχωρήσουμε στα νόμιμα. Η πλατφόρμα δέχτηκε το αίτημα επιστροφής και επέλεξα να το επιστρέψω σε skroutz box. Και μου στέλνουν ένα μήνυμα που μου λένε «βάλε το κινητό στη θυρίδα μέχρι αύριο και ανάλογα με το αποτέλεσμα του ελέγχου θα ενημερωθείς». Δηλαδή: Δεν μου λένε καν πως να το συσκευάσω. Δεν μου λένε αν χρειάζεται να πάρω backup. Δεν μου λένε αν η συσκευή χρειάζεται restore. Δεν έχει επικοινωνήσει έστω τηλεφωνικώς το κατάστημα να μου δώσει οδηγίες. Δηλαδή πες ότι εγώ είμαι χαζός, στέλνω το κινητό χύμα και δεν μου κόβει να πάρω backup. Θα μου διαγράψουν όλα τα δεδομένα ή θα με πάρει το κατάστημα να ζητήσει τον κωδικό του κινητού που έχει μέσα τράπεζες, paypal κλπ; Αυτή είναι η επίσημη διαδικασία που ακολουθούν; Έχει κάνει κανείς επιστροφή προϊόντος; Πραγματικά είναι το πρώτο αποτέλεσμα στο Google, και αν κάνεις τη διαδικασία, κάπου μέσα στην εφαρμογή έχει link που σου λέει τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Spoiler
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Μέλος Moderators Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 7 minutes ago, filip123go said: Πραγματικά είναι το πρώτο αποτέλεσμα στο Google, και αν κάνεις τη διαδικασία, κάπου μέσα στην εφαρμογή έχει link που σου λέει τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Reveal hidden contents Το διάβασες το πρώτο αποτέλεσμα του Google;
fmarkos Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Μην λέτε ότι σας κατέβει στο κεφάλι όλοι, άλλο η επιστροφή γιατί δεν αρέσει στον πελάτη ή γιατί το παρέλαβε ελαττωματικό κι άλλο μετά από 4 μήνες που διαπίστωσε πως δεν έχει μια λειτουργία για την οποία πλήρωσε ο πελάτης. Νομίζω πως δεν θα απαιτήσει κανένας να έχει κρατήσει την αυθεντική συσκευασία του. Έτσι από περιέργεια για ποια συσκευή μιλάμε; Edit. Έτσι για την ιστορία, πιο παλιά είχα παραγγείλει ένα ψυγείο από ένα site που είχε καλές τιμές, τσάμπα, δεν θα πω το όνομα του, και το ψυγείο που μου έστειλαν ήταν κατά τι μικρότερο από την περιγραφή στο site τους. Μπήκα στον κόπο να τους στείλω ένα email για να μου απαντήσουν πως μου έστειλαν αυτό που παρήγγειλα, αλλά δεν μπήκα στην διαδικασία για καταγγελίες και τα σχετικά μιας και αντιμετώπιζα σοβαρότατο πρόβλημα υγείας εκείνη την περίοδο και το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα χαλούσα ενέργεια ήταν αυτό. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από fmarkos 1
kage Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Γ πληρωμες huawei? Εχει ban Τα samsung εχουν Maintenance Mode για το θεμα service.αλλα οπως κ να χει οταν στελνεις κατι.. κανεις backup. Αν εχεις ευαισθητα δεδομενα κανονικα δεν το στελνεις ή ψαχνεις για zero fill/eraser μετα το backup Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από kage
DrLo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, Malthador είπε Τον περασμένο Σεπτέμβρη αγόρασα ένα κινητό από το καλάθι του skroutz. Το κινητό τόσο στον τίτλο του, όσο και στην περιγραφή του έγραφε ξεκάθαρα ότι έχει NFC reader, πράγμα που συνέβαλε στο να αγοράσω το συγκεκριμένο κινητό. Τελικά πριν από καμιά εβδομάδα ανακάλυψα ότι δεν έχει NFC reader και άνοιξα ticket για επιστροφή της συσκευής στο κατάστημα, ώστε να γίνει έλεγχος και να προχωρήσουμε στα νόμιμα. Η πλατφόρμα δέχτηκε το αίτημα επιστροφής και επέλεξα να το επιστρέψω σε skroutz box. Και μου στέλνουν ένα μήνυμα που μου λένε «βάλε το κινητό στη θυρίδα μέχρι αύριο και ανάλογα με το αποτέλεσμα του ελέγχου θα ενημερωθείς». Δηλαδή: Δεν μου λένε καν πως να το συσκευάσω. Δεν μου λένε αν χρειάζεται να πάρω backup. Δεν μου λένε αν η συσκευή χρειάζεται restore. Δεν έχει επικοινωνήσει έστω τηλεφωνικώς το κατάστημα να μου δώσει οδηγίες. Δηλαδή πες ότι εγώ είμαι χαζός, στέλνω το κινητό χύμα και δεν μου κόβει να πάρω backup. Θα μου διαγράψουν όλα τα δεδομένα ή θα με πάρει το κατάστημα να ζητήσει τον κωδικό του κινητού που έχει μέσα τράπεζες, paypal κλπ; Αυτή είναι η επίσημη διαδικασία που ακολουθούν; Έχει κάνει κανείς επιστροφή προϊόντος; Υπερβολικό σε βρίσκω. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρει το Σκρουτζ αν εσύ επιλέξεις να κάνεις μπακαπ ή όχι. Δεν είναι δάσκαλος σου ούτε μάνα/πατέρας σου να σε μάθει πως λειτουργεί ο κόσμος. 1 1
Moderators Malthador Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Μέλος Moderators Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 9 hours ago, fmarkos said: Μην λέτε ότι σας κατέβει στο κεφάλι όλοι, άλλο η επιστροφή γιατί δεν αρέσει στον πελάτη ή γιατί το παρέλαβε ελαττωματικό κι άλλο μετά από 4 μήνες που διαπίστωσε πως δεν έχει μια λειτουργία για την οποία πλήρωσε ο πελάτης. Νομίζω πως δεν θα απαιτήσει κανένας να έχει κρατήσει την αυθεντική συσκευασία του. Έτσι από περιέργεια για ποια συσκευή μιλάμε; Αυτή είναι η συσκευή: https://www.skroutz.gr/s/49714136/Xiaomi-Redmi-13C-NFC-Dual-SIM-8GB-256GB-Clover-Green.html Στο σάιτ της Xiaomi αναφέρει το εξής: 8.Q: Does Redmi 13C support NFC? A:Yes* *NFC availability may vary between markets. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν και η παραγγελία αναφέρουν ξεκάθαρα την ύπαρξη NFC. 8 hours ago, Misa1980 said: Όταν τελικά το πακετάρεις για επιστροφή, μην ξεχάσεις να βγάλεις φωτογραφίες τη διαδικασία, μη σου πω και βίντεο για να είσαι καλυμμένος. Είναι αυτονόητο αυτό. 6 hours ago, kage said: Τα samsung εχουν Maintenance Mode για το θεμα service.αλλα οπως κ να χει οταν στελνεις κατι.. κανεις backup. Αν εχεις ευαισθητα δεδομενα κανονικα δεν το στελνεις ή ψαχνεις για zero fill/eraser μετα το backup Το κινητό θα γίνει backup και restore στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι η στάση της πλατφόρμας και το πως διαχειρίζεται το after-sales κομμάτι. Δεν είναι όλοι γνώστες για να ξέρουν την διαδικασία που πρέπει να ακολουθούν κάθε φορά. *Και για να προλάβω την ερώτηση, το κατάστημα που έδωσε ως προεπιλογή η ίδια η πλατφόρμα δεν έχει φυσική παρουσία για να τους πάω το κινητό αυτοπροσώπως. Λειτουργεί μόνο μέσω skroutz. Οπότε προκύπτει και εκεί ευθύνη της πλατφόρμας σχετικά με τους συνεργάτες που επιλέγουν και σχετικά με τις παραεισαγωγές που αφήνουν ελεύθερα να γίνονται στα χωράφια τους. 1 hour ago, DrLo said: Υπερβολικό σε βρίσκω. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρει το Σκρουτζ αν εσύ επιλέξεις να κάνεις μπακαπ ή όχι. Δεν είναι δάσκαλος σου ούτε μάνα/πατέρας σου να σε μάθει πως λειτουργεί ο κόσμος. Ναι είναι κι αυτή μια εύλογη σκέψη. Από την άλλη δεν είμαι ούτε δικηγόρος τους, για να τους ενημερώσω σχετικά με τις νομικές υποχρεώσεις τους.
SagoniasSlutRos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Προφανως ειναι μια στανταρ διαδικασια για ολα τα προιοντα. Δεν γραφουν ξεχωριστα για καθε προιον τι να προσεξει ο καταναλωτης. Τωρα αν εσυ δεν προσεξεις τα δεδομενα σου, δεν φταιει κανενα σκρουτζ.
UncleKim Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Ρε συ, κάτσε γιατί μπερδέυτηκα. Έλεγε ότι είχε NFC, και δεν έχει NFC. Πολύ ωραία μέχρι εδώ. Σου ζητάει το skroutz να στείλεις το κινητό σου για έλεγχο. Γιατί χρειάζεσαι περισσότερες οδηγίες? Δλδ πρέπει να σου πουν πάρε back up, ή διέγραψε τα όλα? Θέλω να πω, οτι είναι δικαίωμα σου να το στείλεις όπως θέλεις. Ακόμα και ξεκλείδωτο. Η κουβέντα θα μπορεί να γίνει, αναλόγως με την εξέλιξη της ιστορίας. Αφού δεν σου κάνει το κινητό, και από όσο γνωρίζω το NFC δεν μπορεί να μπει εκ των υστέρων (είναι "τσιπάκι" , δεν είναι SW δλδ), τι άλλο θα μπορεί να γίνει στην συσκευή πέρα από 1. Αντικατάσταση με άλλη που έχει NFC 2. Επιστροφή χρημάτων 3. Άρνηση των παραπάνω και τρεχάματα. Το δίκιο σου βουνό για την "κοροιδία" δεν το συζητώ. Αλλά θεωρώ οτι ψάχνεις ψίλους στ άχυρα αναφορικά με το ότι δεν σε ενημερώνουν αν θα στείλεις το κινητό διεγραμμένο, κλειδωμένο κτλ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα