Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,  αγόρασα πριν λίγους μήνες μια ηλεκτρική συσκευή απο το eshop του Γερμανού και μου έβγαλε βλάβη πριν λίγες μέρες. Πήγα με την συσκευή σε ενα κατάστημα της περιοχής μου, και μου είπαν πως δεν αναλαμβάνουν αυτοί την επισκευή, αλλά ενα κατάστημα που συνεργάζεται μαζί τους.

Το θέμα είναι πως το κατάστημα δουλεύει 9-5 και δεν προλαβαίνω λόγω εργασίας. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μου είπαν τα ίδια ότι δεν το αναλαμβάνουν αυτοί και να συνεννοηθώ με το κατάστημα που συνεργάζονται.

Είναι φυσιολογικό αυτό; απο την στιγμή που αγόρασα την συσκευή απο το ηλεκτρονικό τους κατάστημα,  δεν θα έπρεπε να αναλάβουν την ευθύνη και να στείλουν κάποιον κουριερ να το πάρει πίσω;

Αξίζει να ξανα πάρω τηλέφωνο στον Γερμανό και να τους πιέσω να αναλάβουν αυτοί το 100% της ευθύνης; ή παίζει όντως το ενδεχόμενο να μην αναλαμβάνουν το service;

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, AlexDeLarge είπε

Καλησπέρα,  αγόρασα πριν λίγους μήνες μια ηλεκτρική συσκευή απο το eshop του Γερμανού και μου έβγαλε βλάβη πριν λίγες μέρες. Πήγα με την συσκευή σε ενα κατάστημα της περιοχής μου, και μου είπαν πως δεν αναλαμβάνουν αυτοί την επισκευή, αλλά ενα κατάστημα που συνεργάζεται μαζί τους.

Το θέμα είναι πως το κατάστημα δουλεύει 9-5 και δεν προλαβαίνω λόγω εργασίας. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μου είπαν τα ίδια ότι δεν το αναλαμβάνουν αυτοί και να συνεννοηθώ με το κατάστημα που συνεργάζονται.

Είναι φυσιολογικό αυτό; απο την στιγμή που αγόρασα την συσκευή απο το ηλεκτρονικό τους κατάστημα,  δεν θα έπρεπε να αναλάβουν την ευθύνη και να στείλουν κάποιον κουριερ να το πάρει πίσω;

Αξίζει να ξανα πάρω τηλέφωνο στον Γερμανό και να τους πιέσω να αναλάβουν αυτοί το 100% της ευθύνης; ή παίζει όντως το ενδεχόμενο να μην αναλαμβάνουν το service;

Υπεύθυνος είναι να στο φτιάξει ο κατασκευαστής. Εφόσον στο πούλησε ο Γερμανός, είναι υπόλογος και αυτός και κανονικά αυτός θα έπρεπε να το στείλει αν το ζήτησες. Συνήθως δεν προτιμάται γιατί χάνεις 2-3 μέρες έξτρα στο σέρβις.

Δημοσ.

Πάντως αν η αγορά έγινε από το eshop του Γερμανού να ξέρεις γενικά ότι τα καταστήματα του Γερμανού δεν εμπλέκονται. (ακόμα πχ κι αν η παραλαβή έγινε από το κατάστημα). Το λέει και σε ένα χαρτί που σου δίνει μαζί με την απόδειξη. 

Απευθύνεσαι στην εξυπηρέτηση πελατών του eshop του Γερμανού και αυτοί είναι υποχρεωμένοι να αναλάβουν τις όποιες ενέργειες οπότε στο κατάστημα έχουν δίκιο αλλά η εξυπηρέτηση πελατών έχει άδικο αν σου είπε να απευθυνθείς εσύ στο κατασκευαστή.

Αυτό είναι καθαρά προαιρετικό αν πχ τυχαίνει και έχεις το service κοντά σου και έτσι είναι πιο γρήγορο.

Αν όμως δε σε βολεύει ο πωλητής έχει υποχρέωση να αναλάβει τις ενέργειες για την αποκατάσταση της συσκευής. Οπότε ναι επικοινωνείς με Γερμανό eshop.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...