Crash24 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Η Microsoft ξεκινά την κυκλοφορία του νέου browser overlay για παιχνίδια στα Windows 11 αυτή την εβδομάδα, μετά από μήνες δοκιμών beta. Η λειτουργία προσφέρει έναν ενσωματωμένο browser που εμφανίζεται μέσω του Game Bar κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, παρόμοια με το overlay του Steam. Ο William Devereux, ανώτερος διευθυντής προϊόντος του Microsoft Edge, ανέφερε ότι η αρχική έκδοση του Game Assist παρέχει συμβουλές και οδηγούς για δημοφιλή PC παιχνίδια, ενώ η εταιρεία βελτιστοποιεί την εμπειρία βάσει των σχολίων των χρηστών. Μεταξύ των υποστηριζόμενων τίτλων περιλαμβάνονται το Indiana Jones and the Great Circle, το Marvel Rivals και το Dragon Age: The Veilguard. Η ενεργοποίηση του Game Assist γίνεται μέσω των ρυθμίσεων του Microsoft Edge, με αναζήτηση και εγκατάσταση του σχετικού widget. Η πρόσβαση στη λειτουργία πραγματοποιείται μέσω του Game Bar με το συνδυασμό πλήκτρων Windows + G. Το νέο χαρακτηριστικό αξιοποιεί τα cookies, τα δεδομένα αυτόματης συμπλήρωσης και τους σελιδοδείκτες από τον κύριο Edge browser του χρήστη. Επιπλέον, υποστηρίζει επεκτάσεις όπως προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία περιήγησης. Η κίνηση της Microsoft αποτελεί απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση για ενσωματωμένες λειτουργίες browsing κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς οι παίκτες αναζητούν συχνά οδηγούς και πληροφορίες χωρίς να διακόπτουν το παιχνίδι τους. Η εταιρεία σχεδιάζει να εμπλουτίσει το Game Assist με περισσότερες δυνατότητες στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης συντομεύσεων πληκτρολογίου και βελτιωμένης εμπειρίας picture-in-picture. Επιπλέον, προγραμματίζεται η δυνατότητα προσθήκης καρτέλας από τον Microsoft Edge στην πλευρική μπάρα. Το Game Assist αναγνωρίζει αυτόματα το παιχνίδι που εκτελείται και προσφέρει σχετικό περιεχόμενο, ενώ οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα επιθυμούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
rodosf1 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου να παίζεις EAFC και φρουτάκια ταυτόχρονα ή pacman και ΚΙΝΟ για τους υπερήλικες! άλλη φάση.
Diavolos666 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Quote αυξανόμενη ζήτηση για ενσωματωμένες λειτουργίες browsing κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς οι παίκτες αναζητούν συχνά οδηγούς και πληροφορίες χωρίς να διακόπτουν το παιχνίδι τους ...και κάπου εδώ αντιλαμβάνεσαι γιατί πολλά παιχνίδια είναι αποτυχίες, αν πρέπει να πας έξω από το παιχνίδι για να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις, απέτυχε το ίδιο το παιχνίδι να σου δώσει οποιαδήποτε εμπειρία. Προσωπικά έχω παρατήσει παιχνίδι που δεν ήξερα τι να κάνω και έπρεπε να ψάξω αρκετές φορές για walkthrough και στο τέλος απλά το σκυλοβαρέθηκα. Ούτε θυμάμαι το όνομα του παιχνιδιού έχει πολλά χρόνια. Παλιότερα πολλά παιχνίδια ερχόταν και με ένα βιβλιαράκι για walkthrough, θυμάμαι το Soul Reaver είχε τέτοιο γιατί υπήρχαν σημεία που ίσως σε δυσκόλευαν πολύ. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από Diavolos666 3
TheGrisGrisMan Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Το καλύτερο “Game Assist” …τις παλιές καλές εποχές, ήταν όταν παίρναμε από ευθείας τηλέφωνο τον Τσουρινάκη για να βρούμε λύση για το Loom και τα άλλα adventures… Spoiler (σε μια στιγμή απελπισίας, βρήκαμε το τηλέφωνο του από τον τηλεφωνικό κατάλογο και τον καλέσαμε… έλυσε τον γρίφο απ´ευθείας οπότε καλούσαμε όταν είχαμε θέμα) Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από TheGrisGrisMan 2 3
taris Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, TheGrisGrisMan said: Το καλύτερο “Game Assist” …τις παλιές καλές εποχές, ήταν όταν παίρναμε από ευθείας τηλέφωνο τον Τσουρινάκη για να βρούμε λύση για το Loom και τα άλλα adventures… Reveal hidden contents (σε μια στιγμή απελπισίας, βρήκαμε το τηλέφωνο του από τον τηλεφωνικό κατάλογο και τον καλέσαμε… έλυσε τον γρίφο απ´ευθείας οπότε καλούσαμε όταν είχαμε θέμα) Eσείς οι Αθηναίοι, στην επαρχία χρυσό θα μας έβγαινε το υπεραστικό τηλεφώνημα. Εμείς του στέλναμε επιστολές (και απαντούσε πάντα!!!) Πάντως με συνετή χρήση μια χαρά μου φαίνεται το game assist της microsoft. Ίσως είμαι άχρηστος εγώ, αλλά ποτέ σχεδόν δεν τελείωσα παιχνίδι χωρίς ΚΑΠΟΙΑ στιγμή να χρειαστώ βοήθεια. Θα δούμε βέβαια πώς θα συγκρίνεται με το G-Assist της nvidia, που φαίνεται να έχει περισσότερες δυνατότητες, ή τουλάχιστον έτσι διαφημιζεται. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από taris 3
culnar Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 13 ώρες πριν, Diavolos666 είπε ...και κάπου εδώ αντιλαμβάνεσαι γιατί πολλά παιχνίδια είναι αποτυχίες, αν πρέπει να πας έξω από το παιχνίδι για να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις, απέτυχε το ίδιο το παιχνίδι να σου δώσει οποιαδήποτε εμπειρία. Προσωπικά έχω παρατήσει παιχνίδι που δεν ήξερα τι να κάνω και έπρεπε να ψάξω αρκετές φορές για walkthrough και στο τέλος απλά το σκυλοβαρέθηκα. Ούτε θυμάμαι το όνομα του παιχνιδιού έχει πολλά χρόνια. Παλιότερα πολλά παιχνίδια ερχόταν και με ένα βιβλιαράκι για walkthrough, θυμάμαι το Soul Reaver είχε τέτοιο γιατί υπήρχαν σημεία που ίσως σε δυσκόλευαν πολύ. Κάποτε κολλούσαμε σε ένα σημείο στο Leisure Suit Larry ή στο Police Quest και περιμέναμε πότε θα βγεί το Pixel με το walkthrough για να ξεκολλήσουμε... 7
Diavolos666 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) On 24/01/2025 at 12:40, taris said: Ίσως είμαι άχρηστος εγώ, αλλά ποτέ σχεδόν δεν τελείωσα παιχνίδι χωρίς ΚΑΠΟΙΑ στιγμή να χρειαστώ βοήθεια. Θα δούμε βέβαια πώς θα συγκρίνεται με το G-Assist της nvidia, που φαίνεται να έχει περισσότερες δυνατότητες, ή τουλάχιστον έτσι διαφημιζεται. Ούτε καν, τα παιχνίδια δεν είναι πραγματικός κόσμος να μπορείς να σηκώσεις και το τελευταίο πετραδάκι και να κάνεις ότι θέλεις. Αν λοιπόν έχει ΕΝΑ πετραδάκι που σηκώνεται που να το βρεις, αυτό είναι η λεγόμενη τεχνητή δυσκολία (artificial difficulty). Ο όρος "Search-engine-dependent gameplay" βγήκε για παιχνίδια που έχουν κακό σχεδιασμό, ασάφιες στα quest και ο πιο αργκό όρος "guide dang it" που σημαίνει ότι ο παίκτης δεν έχει άλλη επιλογή από το να βρει οδηγό στο διαδίκτυο για να προχωρήσει. Υπάρχει συγκεκριμένο genre όπου τα παιχνίδια βασίζονται στην "συνεχή προσπάθεια λάθους-σωστού" (Trial and error gameplay) , τύπου Castlevania, όπου υπάρχει το backtracking, δηλαδή να πρέπει να επιστρέψεις σε προηγούμενο σημείο να ξανακάνεις κάτι που άνοιξε ή/και να κάνεις κάτι διαφορετικά αλλιώς εκεί που έχεις φτάσει δεν μπορείς καν να προχωρήσεις. Ναι υπάρχει κόσμος που τους αρέσουν τέτοια παιχνίδια και σπαταλούν πολλές ώρες την ημέρα για να βγάλουν ένα stage. Αυτά τα παιχνίδια είναι φτιαγμένα έτσι για συγκεκριμένο κοινό. Κάτι σαν παιχνίδι-αίνιγμα που πρέπει να έχεις και οπτική μνήμη για το τι έχεις κάνει μέχρι τώρα, λίγο να αφεθείς το έχασες. ~~ Άλλα παιχνίδια έχουν στοιχεία να λύσεις γρίφο ή ένα puzzle (puzzle solving). Αν δεν σε εξιτάρει το είδος τότε δεν θα είσαι και καλός σε τέτοια παιχνίδια. Αν πεις σε κάποιον ότι χρησιμοποίησες οδηγό παίζει να πέσεις στο χειρότερο είδος παίκτη, τους "non-guide purists", που αν χρησιμοποίησες οδηγό απέτυχες σαν άνθρωπος και η κοινωνία πάει κατά διαόλου. Καυχιούνται ότι έλυσαν κάτι πολύ δύσκολο επειδή είδαν ένα pixel διαφορετικού χρώματος στον τοίχο και κατάλαβαν ότι έπρεπε να λύσουν τον γόρδιο δεσμό και το κατάφεραν ολομόναχοι. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, σε κάποιους αρέσουν τα παιχνίδια που έχουν πιο γρήγορο ρυθμό και δράση. Επεξ/σία Σάββατο στις 02:42 μμ από Diavolos666 2
MikeKata Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Πόσο απόδοση το δίνει να βάλουν διαφημίσεις και σε αυτό μέσα σε 1-2 χρόνια λειτουργίας του;
Volga Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 14 ώρες πριν, Diavolos666 είπε ...και κάπου εδώ αντιλαμβάνεσαι γιατί πολλά παιχνίδια είναι αποτυχίες, αν πρέπει να πας έξω από το παιχνίδι για να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις, απέτυχε το ίδιο το παιχνίδι να σου δώσει οποιαδήποτε εμπειρία. Προσωπικά έχω παρατήσει παιχνίδι που δεν ήξερα τι να κάνω και έπρεπε να ψάξω αρκετές φορές για walkthrough και στο τέλος απλά το σκυλοβαρέθηκα. Ούτε θυμάμαι το όνομα του παιχνιδιού έχει πολλά χρόνια. Παλιότερα πολλά παιχνίδια ερχόταν και με ένα βιβλιαράκι για walkthrough, θυμάμαι το Soul Reaver είχε τέτοιο γιατί υπήρχαν σημεία που ίσως σε δυσκόλευαν πολύ. Ποσο μα πόσο συμφωνώ. Είναι ΑΠΕΙΡΑ! Σε κάποια ειδικά πρέπει να κανεις διδακτορικό. Εκατσα λίγο να παίξω Path of Exile 2, και χρειάζεται να χαλάσω περισσότερο χρόνο για να μάθω πλήρως τη λειτουργικότητα και τα ability trees των χαρακτήρων από οτι να κάτσω να μάθω Python. 2
Diavolos666 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Volga said: Ποσο μα πόσο συμφωνώ. Είναι ΑΠΕΙΡΑ! Σε κάποια ειδικά πρέπει να κανεις διδακτορικό. Εκατσα λίγο να παίξω Path of Exile 2, και χρειάζεται να χαλάσω περισσότερο χρόνο για να μάθω πλήρως τη λειτουργικότητα και τα ability trees των χαρακτήρων από οτι να κάτσω να μάθω Python. Το σωστότερο θα ήταν ένα παιχνίδι να έχει την αινιγματική του φύση τόσο όσο αλλά να σου δίνει την δυνατότητα μέσα στο παιχνίδι με κάποιο τρόπο να βοηθηθείς και να γίνεται έτσι ώστε να μην νιώθεις ότι απλά παίζεις google αντί για το παιχνίδι. Γιατί το να βρεις έτοιμο οδηγό εκτός παιχνιδιού αφαιρεί και την οποιαδήποτε εμπειρία απορρόφησης (immersion) έχει το παιχνίδι, καλύτερα τα παιχνίδια να είχαν μέσα ενσωματωμένους οδηγούς για όσους τους χρειάζονται γιατί δεν έχουν χρόνο παρά να καταντούν δυσνόητα και βαρετά. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από Diavolos666 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα