Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για μένα θα ήταν όχι για το Splash από την στιγμή που μπήκε αέριο σε έναν τόσο αξιόπιστο και οικονομικό κινητήρα.

Αν ήταν δίχως αέριο, θα το κοιτούσα. Το 107 που σας έστειλα χθες ήταν πρώτο χέρι και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Το ότι είναι του 2008 δεν κάνει καμία διαφορά στην ασφάλεια.

 

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Just now, iouliani said:

Ναι αυτό είδα. Για τα λεφτά του το θεωρώ τίμιο καλούτσικο εμφανισιακά και με λογική τιμή. 

συζητήστε με το μηχανικό σας ανάμεσα σε αυτό και στο άλλο χωρίς αέριο στα 5000 πάλι από τον ιδιώτη που υπάρχει στα ίδια χρήματα. όποιο είναι πιο καθαρό. προσωπικά θα προτιμούσα το αέριο αρκεί ο μηχανικός να δίνει σιγουριά για μια καυσανάλυση και τσεκάρισμα στη μπεκιέρα οτι έχει γίνει σωστή ρύθμιση.

αν η κόρη μάθει με το αέριο η οικονομία είναι τεράστια.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

συζητήστε με το μηχανικό σας ανάμεσα σε αυτό και στο άλλο χωρίς αέριο στα 5000 πάλι από τον ιδιώτη που υπάρχει στα ίδια χρήματα. όποιο είναι πιο καθαρό. προσωπικά θα προτιμούσα το αέριο αρκεί ο μηχανικός να δίνει σιγουριά για μια καυσανάλυση και τσεκάρισμα στη μπεκιέρα οτι έχει γίνει σωστή ρύθμιση.

αν η κόρη μάθει με το αέριο η οικονομία είναι τεράστια.

Δεν καίγομαι για το αέριο όσο για το ότι είναι αυτόματο. Εχω στο δικό μου αμάξι αέριο και μου βγάζει συνέχεια προβλήματα. Στο τέλος σκέφτηκα να το ξηλώσω. 

Δημοσ.
Just now, iouliani said:

Δεν καίγομαι για το αέριο όσο για το ότι είναι αυτόματο. Εχω στο δικό μου αμάξι αέριο και μου βγάζει συνέχεια προβλήματα. Στο τέλος σκέφτηκα να το ξηλώσω. 

δυστυχώς το αέριο θέλει έμπιστο μηχανικό που να ξέρει να το ρυθμίσει και να γίνεται και σωστή χρήση στο όχημα. δηλαδή η χρήση πρέπει να είναι 80% αέριο και 20% βενζίνη 

αυτό σας εξήγησα σε αρκετές απαντήσεις.

αν έχετε πρόβλημα με το δικό σας, κρίμα να βάλετε σε μπλεξίματα και 2ο αυτοκίνητο.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, skritikos είπε

Για μένα θα ήταν όχι για το Splash από την στιγμή που μπήκε αέριο σε έναν τόσο αξιόπιστο και οικονομικό κινητήρα.

Αν ήταν δίχως αέριο, θα το κοιτούσα. Το 107 που σας έστειλα χθες ήταν πρώτο χέρι και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Το ότι είναι του 2008 δεν κάνει καμία διαφορά στην ασφάλεια.

23 λεπτά πριν, skritikos είπε

Για μένα θα ήταν όχι για το Splash από την στιγμή που μπήκε αέριο σε έναν τόσο αξιόπιστο και οικονομικό κινητήρα.

Αν ήταν δίχως αέριο, θα το κοιτούσα. Το 107 που σας έστειλα χθες ήταν πρώτο χέρι και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Το ότι είναι του 2008 δεν κάνει καμία διαφορά στην ασφάλεια.

 

Το αέριο δε μου λέει κάτι για την ώρα. Θα προτιμούσα να μην έχει γιατί θα θέλει και εκείνο το δικό του σέρβις. Μου άρεσε η τιμή του κ το ότι είναι αυτόματο. Απο τη στιγμή που είναι μεταχειρισμένο ξέρω πως θα αντιμετωπίσω διάφορα προβλήματα. 

Δημοσ.
22 hours ago, greekfragma said:

συζητήστε με το μηχανικό σας ανάμεσα σε αυτό και στο άλλο χωρίς αέριο στα 5000 πάλι από τον ιδιώτη που υπάρχει στα ίδια χρήματα. όποιο είναι πιο καθαρό. προσωπικά θα προτιμούσα το αέριο αρκεί ο μηχανικός να δίνει σιγουριά για μια καυσανάλυση και τσεκάρισμα στη μπεκιέρα οτι έχει γίνει σωστή ρύθμιση.

αν η κόρη μάθει με το αέριο η οικονομία είναι τεράστια.

εχεις δει πολλα splash με αεριο; δε σου κανει εντυπωσει που πουλαει;

Αν σε αυτη τη κατηγορια προσπαθεις να σωσεις χρηματα απο τα καυσιμα κατι δε παει καλα...

Στη κατηγορια σουπερ μινι δεν αξιζει να βαλεις αεριο για παρα πολλους λογους (επιπροσθετο βαρος που σε αυτη τη κατηγορια παιζει ρολο,  μειωση χωρου -που ηδη ειναι μικρος) ασε που ηδη  σε αυτη τη κατηγορια δε καινε πολυ στη πολη. Δεν αναφερω καν το κομματι συντηρησης (μπουκαλα/μηχανικα) ουτε αν μπλεξεις σε ασχετο μηχανικο (που τελευταια πολλαπλασιαζονται).

 

συμπερασματικα για αλλη μια φορα:

ειτε aygo με μηχανικο κιβωτιο ειτε micra με αυτοματο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε

εχεις δει πολλα splash με αεριο; δε σου κανει εντυπωσει που πουλαει;

Αν σε αυτη τη κατηγορια προσπαθεις να σωσεις χρηματα απο τα καυσιμα κατι δε παει καλα...

Στη κατηγορια σουπερ μινι δεν αξιζει να βαλεις αεριο για παρα πολλους λογους (επιπροσθετο βαρος που σε αυτη τη κατηγορια παιζει ρολο,  μειωση χωρου -που ηδη ειναι μικρος) ασε που ηδη  σε αυτη τη κατηγορια δε καινε πολυ στη πολη. Δεν αναφερω καν το κομματι συντηρησης (μπουκαλα/μηχανικα) ουτε αν μπλεξεις σε ασχετο μηχανικο (που τελευταια πολλαπλασιαζονται).

 

συμπερασματικα για αλλη μια φορα:

ειτε aygo με μηχανικο κιβωτιο ειτε micra με αυτοματο

Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις προτάσεις σας. Χθες που κοιτούσα πάλι τα αμάξια είδα αρκετά Ford Ka, μη αυτόματα, μοντέλα του 2013-2015, περίπου με 150.000 χιλ  ίσως Και λιγότερα και με τιμές από. 5500-6000. Διάβασα πως έχουν πολλά κοινά στοιχεία με το Fiat 500 και φοράνε την ίδια μηχανή.  Άραγε παρουσιάζουν και τις ίδιες ασθένειες; Πάντως στο δρόμο δε βλέπω να κυκλοφορούν πολλά. Περισσότερο μου τράβηξε την προσοχή ότι είναι πιο καινούργια  αμάξια σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. 

Δημοσ.

Έχουμε Aygo στην οικογένεια απο το 2007 αυτόματο με 120.000χλμ. Όντος το αυτόματο είναι αργό αλλά συνηθίζεται και το αμαξάκι μια χαρά πάει στην πόλη ή και σε ταξίδια. Εμας έβγαλε ενα πρόβλημα που λύθηκε εντός εγγύησης και απο τότε δεν ξανα-εμφανίστηκε. Έχει συμπλέκτη οπότε χρειάζεται προσοχή απο τον οδηγό να μην τον φθείρει, ενώ ανα 60.000χλμ χρειάζεται αλλαγή λαδιών που πρέπει να ελεγξεις αν τα έκανε ο προηγούμενος.
Ο κινητήρας του ειναι μια χαρά αρκεί να έχει γίνει σωστή συντήρηση για να μην καίει λάδια. Τα σημεία που πρέπει να δεί κάποιος αν πάει για Aygo-C1-107 είναι
1)Έλεγχος κινητηρα-μπουζι αν καιει λάδια

2)Οδηγηση και σβήσιμο-αναμα του κινητήρα μήπως μπλοκάρει το αυτόματο, δείγμα οτι ο ενεργοποιητής ειναι στα τελευταία του

3)Έλεγχος συμπλέκτη αν πατινάρει μετά απο λιγη ώρα, δείγμα οτι ειναι στα τελευταία του

4)Ελεγχος πίσω ταμπούρα για διαρροές.

5)Έλεγχος αμορτισέρ γιατί μετα τα 70-80.000 χλμ τα φτύνουν και γίνεται επικίνδυνο.

Με σωστή συντήρηση το αμαξάκι είναι μια χαρά. Το μέγεθός του το κάνει ανίκητο στο παρκάρισμα. Έχει κακό αυτόματο κιβώτιο, αλλα δεν πάυει να είναι αυτόματο με ότι αυτό σημαίνει μέσα στην πόλη.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Talos82 είπε

Smartακι είδατε? Αυτο είναι ανίκητο στο παρκάρισμα και αυτόματο.

Ηταν το πρώτο που είχα σκεφτεί αλλά με αποθάρρυναν όλοι για  την αγορά του λόγω υψηλών ποσοστών κλοπής. Δεν ξέρω πως θα μπορούσα να το προστατέψω. 

Δημοσ.

Ναι οι κλοπες ειναι ενα σημαντικό θέμα με το δευτερο μοντελο (451) που αντικειμενικά ειναι και καλύτερο. Ίσως ενα πρώτο μοντέλο (450) που θα ειναι και πιο φτηνο σαν αγορα, να σας βολεψει. Λογικα θα έχει σταματήσει να γίνεται τοσο στόχος.

Παντως και τα Τοyota έχουν θέμα με τις κλοπές.

  • Like 1
Δημοσ.
On 22/01/2025 at 11:38, iouliani said:

Σκέφτομαι να αγοράσω για την κόρη μου ένα μικρό αυτόματο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δίνοντας έως 6000 €. Θα είναι  το πρώτο της, είναι αρχάρια οδηγός και μένει στα Πετραλωνα χωρίς χώρο Πάρκιγκ. Είμαι ανάμεσα σε ένα micra του 2007 με 155.000 χιλ και σε δύο aygo του 2008 με 180.000 χιλ. Το aygo είναι πιο μικρό σχεδόν κατά 30 εκ και καθότι πιο ελαφρύ  καίει αρκετά λιγότερο από το micra αλλά το micra είναι στιβαρό και αθάνατο. Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά τα κριτήρια τι θα μου προτείνατε;

και τα 2 είναι μικρά αυτοκίνητα πόλεις. Τα χλμ δείχνουν ότι θα είναι αρκετά ταλαιπωρημένα. Θα συμβούλευα ότι τα 6000 είναι πολύ λίγα για όχημα που δεν θα σας παρουσιάσει αρκετά προβλήματα.

On 23/01/2025 at 00:48, iouliani said:

Με αυτά που άκουσα μάλλον θα την αποθαρρύνω από το να πάρει αυτόματο. Αλλα και σε μη αυτόματο ποιες είναι οι ασφαλείς επιλογές; Θα ήθελα ιδανικά να της βγάλει 6-7 χρόνια απροβλημάτιστα. Εχω δει σε αυτό το μπατζετ κάποια Ford ka δεκαετίας και euro 6. Αλλά κ με αυτά δεν ξέρω τι παίζει. 

Ενας γνωστός μου πουλάει ένα Fiat 500 του 2010 με 300000 χιλιόμετρα. Πρόσφατα το έκανε πλήρες σέρβις που του κόστισε 1000 ευρώ. Μήπως τελικά να πάρω αυτό και όσο πάει …

300,000 ......ήμαρτον ταξί ήταν?

On 24/01/2025 at 09:49, iouliani said:

Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις προτάσεις σας. Χθες που κοιτούσα πάλι τα αμάξια είδα αρκετά Ford Ka, μη αυτόματα, μοντέλα του 2013-2015, περίπου με 150.000 χιλ  ίσως Και λιγότερα και με τιμές από. 5500-6000. Διάβασα πως έχουν πολλά κοινά στοιχεία με το Fiat 500 και φοράνε την ίδια μηχανή.  Άραγε παρουσιάζουν και τις ίδιες ασθένειες; Πάντως στο δρόμο δε βλέπω να κυκλοφορούν πολλά. Περισσότερο μου τράβηξε την προσοχή ότι είναι πιο καινούργια  αμάξια σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. 

Όχι απλά πολλα κοινά, φτιάχνονταν και στο ίδιο εργοστάσιο στην Πολωνία. Ναι τα 500ρακια στην Πολωνία τα έφτιαχναν, νομιζω τα φτιάχνουν ακόμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...