Ace Of Spades Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 10 λεπτά πριν, tasoe είπε Συμφωνώ απόλυτα, γιατί έχεις 2 όμως?😄 Άλλοι έχουν κάμια 10αριά supersport.... τα 2 γυμνά σε πείραξαν? χαχα 1 1 1
mp123 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tasoe είπε Δεν ξέρω, υποθέτω. Από το μήνυμά του και από τον τρόπο που τα έγραφε εικάζω ότι είναι κανονικός οδηγός και όχι χασάπης. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά θεωρώ πως ένας ακατάλληλος οδηγός σαν αυτούς που περιγράφεις με μηδέν σεβασμό σε κανόνες δε θα ήταν της ιδιοσυγκρασίας του op που μπήκε να ζητήσει βοήθεια με όμορφο λόγο και σωστές τοποθετήσεις. Συμφωνώ απόλυτα, γιατί έχεις 2 όμως?😄 Γιατί μπορώ. Ακόμα με παίρνει οικονομικά. Αν στο μέλλον δεν μπορώ θα μείνω με μια.Ποτε δεν ξέρεις πως θα τα φέρει η ζωή ας χαρούμε τώρα που μπορούμε. Πριν κάνα χρόνο είχα 3. 1 ώρα πριν, Sorath είπε Επειδή έχω δει ακριβώς πως δουλεύει το σύστημα της Honda, πραγματικά αμφιβάλλω αν σε βοηθά να μάθεις. Το ακριβώς αντίθετο πιστεύω. Απο την στιγμή, που δεν υπάρχουν συνέπεις, αν κάνεις λάθος, δεν μαθαίνεις., Νομίζω έχεις λάθος.Εγω για να μάθω συμπλέκτη είχα ρίξει στατικά στο φανάρι 3 4 φορές την μηχανή κάτω. Το e cluch πιστεύω εινσι ιδανικό για ξεκίνημα. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από mp123
tasoe Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2 minutes ago, mp123 said: Γιατί μπορώ. Ακόμα με παίρνει οικονομικά. Αν στο μέλλον δεν μπορώ θα μείνω με μια.Ποτε δεν ξέρεις πως θα τα φέρει η ζωή ας χαρούμε τώρα που μπορούμε. Πριν κάνα χρόνο είχα 3. Και γω μπορώ αλλά μία έχω. Αλλά πχ έχω δύο αμάξια, ένα μεγάλο για ταξίδια και ένα μικρό για την πόλη. Περίμενα κάποια πιο εξειδικευμένη απάντηση, πχ μία μικρού κυβισμού και μια μεγάλου, ή μια άσπρη και μια μαύρη, κάτι τέτοιο. Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος; 1
Sorath Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 4 minutes ago, mp123 said: Νομίζω έχεις λάθος.Εγω για να μάθω συμπλέκτη είχα ρίξει στατικά στο φανάρι 3 4 φορές την μηχανή κάτω. Το e cluch πιστεύω εινσι ιδανικό για ξεκίνημα. Πρόσεξε, μιλάμε για διαφορετικά θέματα. Άλλο θέμα το πως θα μάθεις να χρησιμοποιείς συμπλέκτη, και άλλο οτι κατά την εκμάθηση δεν θα έχεις κάποιες άτυχες στιγμές. Όταν δουλεύει αυτόματα, και σου διορθώνει τα λάθη σου, ναι μεν δεν κινδυνεύεις απο κάποια πτώση πχ, αλλά ταυτόχρονα, δεν μαθαίνεις να κάνεις σωστή χρήση, γιατί δεν καταλαβαίνεις τι λάθος κάνεις (μιας και επεμβαίνει και στο διορθώνει). 2 minutes ago, tasoe said: Και γω μπορώ αλλά μία έχω. Αλλά πχ έχω δύο αμάξια, ένα μεγάλο για ταξίδια και ένα μικρό για την πόλη. Περίμενα κάποια πιο εξειδικευμένη απάντηση, πχ μία μικρού κυβισμού και μια μεγάλου, ή μια άσπρη και μια μαύρη, κάτι τέτοιο. Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος; Έτσι είμαι εγώ αλλά για τα διτροχα. Ένα 300άρι scooter για μέσα στην πόλη για τις δουλειές και την πρακτικότητα, και μια 1000άρα για εκτός πόλης για διασκέδαση/εκδρομές. 1
skritikos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, mp123 είπε Άλλο το e cluch άλλο το dct. Να σε προλάβω είχα forza 750 dct και nt1100 dct. Ανεξεταστεος για το e cluch. Με το e cluch μαθαινει συμπλέκτη χωρίς να φοβατε να του σβήσει η μηχανή στο ξεκίνημα η στο σταματημα.Ειναι το καλύτερο σύστημα για να μάθει κανείς συμπλέκτη. Μην τι μπερδεύεις με την μαλάκια AMT της γιαμαχα. Υ.γ τώρα 2 manual γυμνα έχω.Δεν μπορώ να βρω κάτι πιο πολύ απολαυστικό από γυμνό και μανουαλ στις μηχανές.Οταν δεν μπορώ πια μονόδρομος ένα dct. Αγαπητέ έχω δοκιμάσει το e-Clutch εκτενώς και δεν ανέφερα τίποτα που δεν κάνει ή δεν είναι. Δεν ξέρω τι διαβάζεις ή σκέφτεσαι. Για αρχάριο δεν κάνει ούτε το e-Clutch ούτε το DCT (κατά την δική μου άποψη). Γιατί ακόμη και το e-Clutch με την κανονική μανέτα είναι εύκολο να σε κάνει τεμπέλη με τον αυτοματισμό και το quick shifting action που μεταβάλλει την ανάφλεξη.
mp123 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 31/1/2025 στις 4:52 ΜΜ, skritikos είπε Αγαπητέ έχω δοκιμάσει το e-Clutch εκτενώς και δεν ανέφερα τίποτα που δεν κάνει ή δεν είναι. Δεν ξέρω τι διαβάζεις ή σκέφτεσαι. Για αρχάριο δεν κάνει ούτε το e-Clutch ούτε το DCT (κατά την δική μου άποψη). Γιατί ακόμη και το e-Clutch με την κανονική μανέτα είναι εύκολο να σε κάνει τεμπέλη με τον αυτοματισμό και το quick shifting action που μεταβάλλει την ανάφλεξη. To dct OK δεν κάνει είναι σαν σκουτερ στο αυτοματο. Το e cluch όμως βοηθάει τον αρχαριο να μπει στο πνεύμα του μανουαλ ανώδυνα. Για το ts αρχάριος το e cluch στο cbr θα τον βοηθήσει πάρα πολύ. Στις 31/1/2025 στις 4:28 ΜΜ, tasoe είπε Και γω μπορώ αλλά μία έχω. Αλλά πχ έχω δύο αμάξια, ένα μεγάλο για ταξίδια και ένα μικρό για την πόλη. Περίμενα κάποια πιο εξειδικευμένη απάντηση, πχ μία μικρού κυβισμού και μια μεγάλου, ή μια άσπρη και μια μαύρη, κάτι τέτοιο. Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος; Λόγο σωματοτυπου κυρίως και διασκέδασης. Είχα 1100 αλλά δεν ήταν θέμα ιπποδύναμης που την έδωσα. Λόγο όγκου την έδωσα. Τώρα σκουτερ δεν το συζητω τα βρίσκω άχρωμα. Έχω ένα 750 γυμνό φουλ στα ηλεκτρονικά και ένα 650 ξερό μόνο με abs. Ίδια κατηγορία σχεδόν αλλά εντελώς διαφορετικά πως τα δουλεύεις.Ενα hornet 750 2024 και ενα sv650 2024 έχω. Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου από mp123 2
tasoe Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 3 hours ago, mp123 said: Ενα hornet 750 2024 και ενα sv650 2024 έχω. Ωραίος, και γω το νέο hornet έχω. Σκεφτόμουν και το SV αλλά δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά. 1
mp123 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 10 ώρες πριν, tasoe είπε Ωραίος, και γω το νέο hornet έχω. Σκεφτόμουν και το SV αλλά δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά. Το sv είναι ειδικό μηχανάκι τώρα πια.Ακριβος το ιδια απο το 16 Στεκετε στην κατηγορία για όσους θέλουν κάτι ιδιαίτερο χωρίς τίποτα ηλεκτρονικό .Για αυτό το επέλεξα σαν 2ο το 2024. .Αντίπαλος του χορνετ στην κατηγορία είναι το 8c από την σουζουκι . 2
Black Demis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 1 hour ago, mp123 said: .Αντίπαλος του χορνετ στην κατηγορία είναι το 8c από την σουζουκι . Και το 800nk 1 1
mp123 Δημοσ. Κυριακή στις 03:22 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:22 μμ (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Black Demis είπε Και το 800nk Δεν τσιμπαω . Πες τουλάχιστον το ktm790 duke. Επεξ/σία Κυριακή στις 03:24 μμ από mp123 1
Black Demis Δημοσ. Κυριακή στις 03:52 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:52 μμ 28 minutes ago, mp123 said: Δεν τσιμπαω . Πες τουλάχιστον το ktm790 duke. Σε τι να τσιμπισεις? Και ναι και το 790 είναι στην ίδια κατηγορία 2
skritikos Δημοσ. Κυριακή στις 05:01 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 05:01 μμ Και το αστείο είναι πως στο CF-Moto ο κινητήρας παρότι ίδιος στα χαρτιά δεν βγάζει το γνωστό πρόβλημα στους εκκεντροφόρους και δουλεύει και πιο σωστά. 1
mp123 Δημοσ. Δευτέρα στις 08:18 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:18 πμ 16 ώρες πριν, Black Demis είπε Σε τι να τσιμπισεις? Και ναι και το 790 είναι στην ίδια κατηγορία Τα κινέζικα πάσχουν από προσωπικότητα..Δεν έχω δει ένα που να πω οκ ας το αγοράσω να γλυτώσω και κάποια χρήματα. Στις κατηγορίες φυσικά που μου αρέσουν. 1
skritikos Δημοσ. Δευτέρα στις 11:27 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:27 πμ 2 ώρες πριν, mp123 είπε Τα κινέζικα πάσχουν από προσωπικότητα..Δεν έχω δει ένα που να πω οκ ας το αγοράσω να γλυτώσω και κάποια χρήματα. Στις κατηγορίες φυσικά που μου αρέσουν. Ναι ενώ τα ΚΤΜ με το μόνιμο awkward design εδώ και 12 χρόνια έχουν πολλή προσωπικότητα 🤪 Το κακό είναι πως κόλλησαν κι άλλους με την επιρροή τους και αρκετές μοτοσυκλέτες δεν βλέπονται πια. Δεν έχω τίποτα με τα ΚΤΜ για επιδόσεις και στήσιμο. Έχω περάσει από αρκετά μέσα στα χρόνια. Αλλά από design και αξιοπιστία δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μιλάνε. 1
Loki7 Δημοσ. Δευτέρα στις 11:32 πμ Μέλος Δημοσ. Δευτέρα στις 11:32 πμ Καλημέρα σας! Πλέον και με δίπλωμα...😁 Διάλεξα να πάρω την μηχανή με το E-clutch γιατί αν θες μπορείς να την δουλεύεις κανονικά χειροκίνητα όπως και θα κάνω τον 1ο καιρό. Και το σύστημα εμπλέκεται και απεμπλέκεται αυτόματα ( το καταλαβαίνεις ) απο μια ένδειξη αν ανάβει ή όχι. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα