dpolal Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, Loki7 είπε Το ξεκλείδωμα μετά κοστίζει 150€ και δεν έχει κάποιο αντίκτυπο στην άδεια της μηχανής απλά μπορεί να γίνει μόνο μια φορά Στην άδεια επάνω αναγράφεται η ισχύς, πεδίο P2. Αν η άδεια βγεί με 47 άλογα λόγο κλειδώματος αυτό μετά δεν θα αλλάξει όταν την ξεκλειδώσεις.
Loki7 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου O φίλος dpolal έχει δίκιο βέβαια είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει και πολύ... Επίσης θα κάνω και παραγγελία ένα σετ μανιταριών γιατί σίγουρα μια πτώση θα υπάρξει.
BLiTzER Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 11 λεπτά πριν, Loki7 είπε O φίλος dpolal έχει δίκιο βέβαια είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει και πολύ... Επίσης θα κάνω και παραγγελία ένα σετ μανιταριών γιατί σίγουρα μια πτώση θα υπάρξει. Τα μανιτάρια που πιάνουν στο πλαίσιο, γιατί φαντάζομαι για τέτοια μιλάς, είναι δίκοπο μαχαίρι, διότι μπορούν κάλλιστα να σου στείλουν το μηχανάκι κατευθείαν στον κάδο ανακύκλωσης αντί να το προστατέψουν. Προσοχή τι αγοράζεις. Κατά τ' άλλα θα σε συμβούλευα κι εγώ να μην αγοράσεις καινούριο μηχανάκι για πρώτο σου, αλλά ο καθένας όπως τη βρίσκει. 2
Ace Of Spades Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Πολύ ωραίο το CBR650R αλλά θα συμφωνήσω με όσους είπαν να μην πάρεις καινούργιο πρώτο μηχανάκι. Δεν ξέρω άνθρωπο που να μην του έπεσε η πρώτη μηχανή. Άλλοι με 5 χιλιόμετρα γιατί τους έσβησε στο ξεκίνημα και γραντζούνισαν τα πλαστικά... και άλλοι με 80 και το βγάλανε ολική. Η γνώμη μου είναι να πάρεις ένα μεταχειρισμένο naked με προυπάρχουσες μικροφθορές στα περιφερειακά. Όταν εξοικειωθείς το πουλάς και παίρνεις το CBR. Το riding school πιστεύω πρέπει να γίνει υποχρεωτικό κάποια στιγμή..... 2
skritikos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 14 ώρες πριν, Loki7 είπε Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές. Έχω πάει σε αντιπροσωπεία Honda και έχω ανέβει στο CBR 650R. Μου φάνηκε αρκετά όρθια η θέση της παρόμοια με το CB 650R και εννοείται καμία σχέση με το φουλ επιθετικό CBR 600RR. Την μηχανή θα την αγοράσω γιατί την έχω ερωτευτεί για την εξωτερική της εμφάνιση. Παίζει τον πρώτο καιρό να κάθομαι να την χαζεύω στο γκαράζ..... Δεν θα την αγοράσω για να βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά για χαλαρές βόλτες και εκδρομές. Γενικά δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ άλλο δίτροχο. Φιλικά θα στο πω και καλοπροαίρετα. Αυτά τα δυο τα παραπάνω στο δικό μου μυαλό είναι καμπανάκια πως δεν πρέπει/δεν είσαι έτοιμος για μοτοσυκλέτα, πόσο μάλλον 100 ίππων. Εύχομαι να κάνω λάθος και να έχεις μια υπέροχη εμπειρία. 1
GeorgeHellas Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Αχ, και εμένα η 1η μου μηχανη ήταν το cbr. Πολύ γραμμικό γκάζι, δεν θα φοβηθείς πουθενά. Έχει και το traction control, αν καταλάθος δώσεις λίγο γκαζάκι παραπάνω. Μυαλό πρέπει να υπάρχει για την διαχείριση των 95 μουλαριών. Οπωσδήποτε να κάνεις τουλάχιστον το 1ο επίπεδο του χούντρα (riding school), θα σε βοηθήσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Μην τσιγκουνευτείς τα χρήματα, εγώ φαντάσου κατέβαινα από Λάρισα για περισσότερα επίπεδα . Και φυσικά το προτείνω σε όλους τους γνωστούς μου. Η αλήθεια είναι ότι θα συμφωνήσω με τους παραπάνω όσον αφορά τις πτώσεις, ελπίζοντας πάντα για στατικές! Αλλά εφόσον το έχεις ερωτευτεί...να είσαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα πέσεις έστω και στατικά, οπότε μην στενοχωρεθείς με τις μικρογρατσουνιές! Όλα φτιάχνονται Εγώ είχα του 20, ότι απορία έχεις για το μηχανάκι, μπορείς να μου πεις. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από GeorgeHellas 1
Loki7 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Φίλε Γιώργο, σε ενημερώνω ότι τη μηχανή θα την πάρω με το νέο E-clutch και σίγουρα θα κάνω τα μαθήματα ασφαλείας του Χούντρα. Έτσι μου έχουν πει οι περισσότεροι ότι το γκάζι της δεν τρομάζει όπως του CBR 600RR. Βέβαια για μένα που είμαι πρωτάρης θα μου μοιάζει πύραυλος και νομίζω πως τον 1ο καιρό θα είμαι τελείως χεσμένος.... 1
BLiTzER Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Όπως έγραψε και κάποιος πιο πάνω, δεν την πατάς όταν δεν το έχεις, αλλά όταν νομίζεις ότι το έχεις.
Loki7 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Φίλε Blitzer να ξέρεις ότι πολλοί μου το έχουν πει αυτό και θεωρώ πως πλέον τα μυαλά μου είναι στο κεφάλι μου. Λογικά σαν newbie θα είμαι σίγουρα τον 1ο χρόνο
skritikos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Loki7 είπε Φίλε Γιώργο, σε ενημερώνω ότι τη μηχανή θα την πάρω με το νέο E-clutch και σίγουρα θα κάνω τα μαθήματα ασφαλείας του Χούντρα. Έτσι μου έχουν πει οι περισσότεροι ότι το γκάζι της δεν τρομάζει όπως του CBR 600RR. Βέβαια για μένα που είμαι πρωτάρης θα μου μοιάζει πύραυλος και νομίζω πως τον 1ο καιρό θα είμαι τελείως χεσμένος.... Αυτό το δεν τρομάζει το γκάζι της ισχύει για όσους πρότερη εμπειρία από επιτάχυνση μοτοσυκλέτας από μικρότερα κυβικά. Τα 95 άλογα του 650 είναι πύραυλος σε σχέση με τα περισσότερα αυτοκίνητα γύρω σου και εύκολα σε κάνουν ρουκέτα κι εσένα με μια μικρή απροσεξία. Ειδικά σε μέτριους ή απαράδεκτους δρόμους της Αττικής. Performance 0 - 100 kph 3.6 s 0 - 140 kph 6.5 s 0 - 150 kph 6.9 s 0 - 200 kph 16.2 s 100 - 140 kph 5.1 s 100 - 150 kph 6.5 s Est. 100 - 200 kph 12.7 s Est. 0 - 60 mph 3.5 s Est. 1/8 mile 8.5 s @ 98.8 mph Est. 1/4 mile 13.1 s @ 116.2 mph Top speed 240+ km/h Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από skritikos 1
Ace Of Spades Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Προσωπικά θα επιμείνω κατά του CBR για πρώτο. Πήρα το Ηornet600 πριν 2 χρόνια. (περίπου 100ίππους και αυτό) για πρώτο μου μηχανάκι. Είμαι άνθρωπος με "έλλειψη" της αίσθησης κινδύνου αλλά τον πρώτο μήνα ανέβαινα πάνω και σκεφτόμουν πότε θα το πουλήσω να σωθώ. Μετά ξεθάρεψα και ήμουν άνετος (έκανα και γύρω στα 2000χμ το μήνα, κάθε μήνα) αλλά όταν πήγα στο riding school, απόρρησα πώς επιβίωσα ένα χρόνο. Το ότι μερικοί την γλυτώσανε με 600άρια ώς πρώτα μηχανάκια τους κάνει εξαίρεση και όχι κανόνα. Όσο για τα μυαλά στο κεφάλι, όσο ισχύει το ότι μόλις ξεθαρέψεις και δεν φοβάσαι την πατάς... άλλο τόσο ισχύει και το ότι με το που φοβηθείς την πάτησες. Τα ηλεκτρονικά λέτε θα βοηθήσουν αλλά... όταν δουλέψει το ABS ή το TC ο άπειρος οδηγός θα βάλει τα πόδια κάτω να "σωθεί". Όταν μπεί ανάμεσα σε δύο αμάξια για προσπέραση και ο ένας κάνει λίγο δεξιά θα φοβηθέι και ή θα πάει κάτα πάνω του "target fixation" ή θα πλακωθεί στα φρένα και ξαναπάμε στην προηγούμενη περίπτωση. Όταν χτυπήσει μια λακούβα με 150χμ θα σφίξει το τιμόνι και στην πρώτη στροφή που φοβηθεί θα πάει ευθεία........ Θα μου πείς θα κάνω riding school κατευθείαν, αλλά δεν θα συνιστούσα σε κάποιον να το παρακολουθήσει πριν αποκτήσει μια στοιχειώδη εξοικείωση πρώτα, η οποία αν το έχεις μόνο για βόλτες θα αργήσει ένα τσάκ παραπάνω. Ακούγετε σαν να είμαι κατά της αγοράς μηχανής χαχα, πλέον έχω CBR 1000 και σκούτερ και έχω πάει και Μέγαρα μία φορά. Είμαι 24 και ούτε τον πατέρα μου που δέν έχει ανέβει σε μηχανάκι 45 χρόνια θα άφηνα να πάρει 650r κατευθείαν ούτε σε 25 χρόνια τον γιό μου. Επίσης θα το εκτιμήσεις πολύ παραπάνω όταν έρθεις από ένα πιο παλίο/άσχημο μηχανάκι. 40 χρόνια έκανες υπομονή για να βρείς το μηχανάκι των ονείρων σου.... κάνε μερικούς μήνες ακόμα. 4
skritikos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Μια πολύ πιο λογική επιλογή μια που έχεις κολλήσει με το sport style. Βγαίνει και σε όμοιο χρώμα με αυτό που σε τρελαίνει στο 650. https://www.honda-motorcycles.gr/range/CBR500R/ Ή αυτό https://www.kawasaki.gr/en/Motorcycles/Supersport_Sport/Ninja_500_2025.html Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από skritikos 1
panosvlass Δημοσ. Πέμπτη στις 08:56 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:56 πμ Φίλε Loki και εγω στα 40 μου έγινα δικυκλιστης με ένα μεταχειρισμένο vstrom650. Σίγουρα τα μυαλά είναι διαφορετικά και βοηθάει η πολύχρονη εμπειρία που έχουμε στον δρόμο. Η προσεγγιση βάσει αυτόυ είναι σωστή. Ακουσα πολλες φορές, οτι το θυμήθηκα στα "γεράματα" να παρω μηχανή. Αλλα τελικά καλά έκανα γιατι μετα απο πολλά που έχω δεί και εγώ η συμπεριφορά μου και η προσοχή μου εχει αλλάξει. Θα διαφωνίσω με την επιλογή σου ως προς το καινουργιο. Αλλα θα συμφωνήσω με την επιλογή σου "αυτο μαρεσει , αυτο θα πάρω". Θα είναι στενάχωρο να του κάνεις κάποια ζημιά σε ένα καινουργιο μηχανάκι , που κακα τα ψέματα οι πιθανότητες δεν είναι μαζί σου. Μια μαλακία όσο μικρή και να είναι θα την κάνεις. Ειδικά στα πιο άκυρα σημεία , εκεί θα την πάθεις. 2η μέρα μου έπεσε με ~3km/h! Και αυτό γιατι ακόμα το μυαλό ήταν στο φρενάρισμα του αυτοκινήτου.. Με έσωσαν απο ζημίες τα πλαινά κάγκελα και η απόφαση να πηδήξω και να την αφήσω να πέσει(220kg να προσπαθήσεις να σώσεις μια πτώση δεν είναι εύκολο) Οπότε +1000 για την σχολή και αφου το έχει αποφασίσει έχεις πάρει σωστές αποφάσεις. Κανε αυτό που αγαπάς και πάρε ότι σαρέσει. Δικά σου τα λεφτά και κανείς δεν θα σου πει τι θα τα κάνεις. Πάντα προστασία (μην ξεχνάς τα γάντια!) Πάντα όρθιος και καλές βόλτες.
Ioannisto Δημοσ. Πέμπτη στις 02:37 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:37 μμ Κανε στον εαυτο σου μια χαρη, οδηγησε πρωτα αυτο που εχεις ερωτευτει κ μετα αγορασε το. 2
skritikos Δημοσ. Πέμπτη στις 03:22 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:22 μμ (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, Ioannisto είπε Κανε στον εαυτο σου μια χαρη, οδηγησε πρωτα αυτο που εχεις ερωτευτει κ μετα αγορασε το. Σωστός! Και μάλιστα υπάρχει διαθέσιμο test ride το αδερφάκι του (CB650R) με e-clutch στο Pro Moto. Επεξ/σία Πέμπτη στις 03:23 μμ από skritikos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα