Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρετε! Είμαι 40 χρονών. Ανέκαθεν μου άρεσαν οι μηχανές αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούσα να αποκτήσω. Έχω 22 χρόνια εμπειρία με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα με διάφορα αυτοκίνητα διάφορων κατηγοριών μέχρι και σε βαν έχει φτάσει η αφεντιά μου...

Πλέον ήρθε ο καιρός όταν είδα στον ύπνο μου την καινούργια Honda CBR 650R στο μαύρο Gunpowder χρώμα......

Την άλλη εβδομάδα δίνω για το δίπλωμα.  

Σε αυτό το σημείο ενημερώνω ότι την μηχανή σκέφτομαι να την πάρω με το Α2 ΚΙΤ που την περιορίζει στην μισή της ιπποδύναμη για τον 1ο καιρό μέχρι να την μάθω. Επίσης η μηχανή δεν θα είναι το μοναδικό μου μεταφορικό μέσο αλλά κυρίως θα την έχω για τις βόλτες μου και για εκδρομές - ταξιδια...

Εννοείται μαζί με την μηχανή θα αγοραστεί όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός ασφαλείας.

Όποια γνώμη - άποψη δεκτή

  • Like 3
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλοτάξιδος να σου ευχηθώ, δείχνεις συνειδητοποιημένος. αν βρίσκεσαι κοντά σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη αναζήτησε μαθήματα ασφαλούς οδήγησης.

Αθήνα

https://www.motorcycleridingacademy.com/

Θα είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου.

όσα χιλιόμετρα και να έχεις με άλλα οχήματα η μηχανή είναι τελείως διαφορετικό. συνήθως οι νέοι αναβάτες την πατάνε όταν ξεκινάνε να νιώθουν εξοικείωση και λένε α ωραία της πήρα τον αέρα...

 

  • Like 7
Δημοσ.

Καλησπέρα συντροχε και καλή επιτυχία στο δίπλωμα. 

Η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω εγώ, είναι να μάθεις να φρενάρεις. Επειδή η μηχανή δεν είναι αμάξι, πατάω φρένο φρενάρουν και τα 4 λάστιχα και ούτε την επιφάνεια των ελαστικών ενός αυτοκινήτου έχει, θέλει εκπαίδευση ο τρόπος που φρενάρεις σε μια μηχανή. 

Φυσικά όλα στην ζωή θέλουν εκπαίδευση αλλά το μηχανάκι μπορεί να σε τραυματίσει πολύ σοβαρά πολύ εύκολα. 

Αφού πάρεις με το καλό την μηχανή και το δίπλωμα θα πας στα jumbo θα αγοράσεις 6 κώνους μικρούς και θα πηγαίνεις σε άδεια πάρκινγκ να κάνεις προπόνηση. Φρένα, σλάλομ, αναστροφές, που πρέπει να κοιτάς και γενικά να νιώσεις άνετα πάνω στην μηχανή. 

Από εκεί και πέρα μπορείς να δεις στο YouTube το a twist of the wrist 2 και το κανάλι motojitsu. Ειδικά το twist of wrist δες το 5-6 φορές κάθε φοράς θα κρατάς κάτι καινούργιο 

Και να θυμάσαι ότι τα πιο πολλά ατυχήματα συμβαίνουν όταν νομίζεις ότι της έχεις πάρει τον αέρα όπως σωστά αναφέρει ο greekfragma

Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το καλό είναι ότι μένω αρκετά κοντά στο ΟΑΚΑ και τα πρώτα ΣΚ θα τα περνάω εκεί κάνοντας 8άρια και φρενάροντας....

Σίγουρα θα πάω κανω και μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και έχω παρακολοθήσει αρκετά tutorials στο Youtube για ξεκάθαρα θεωρητική γνώση μιας και πιστεύω πως η πραγματική θα έρθει σις λάνες του ΟΑΚΑ και γύρω απο το σπίτι μου δειλά - δειλά....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Too premium το CBR για πρώτη μηχανή. Πολλά πλαστικά που ακόμη και σε μια χαζή πτώση (υπάρχουν και συμβαίνουν) θα κοστίσει πολλά και εσύ θα χαλαστείς όταν θα την δεις.

Πρόταση μου να ξεκινήσεις από ένα απλό γυμνό, πχ CB 500F ή το νέο Hornet 500 αν θες καινούργια. Μπορεί με το A2 CBR να έχεις τα ίδια άλογα με αυτά που αναφέρω, αλλά η θέση οδήγησης, η γεωμετρία, τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, είναι πολύ διαφορετικά και ως αρχάριος τα γυμνά θα σε φοβίσουν πολύ λιγότερο.

https://www.honda-motorcycles.gr/range/CB-500-HORNET/

Προσωπικά θα ξεκινούσα από κάτι ακόμη μικρότερο, πχ το νέο GB350S.

https://www.honda-motorcycles.gr/range/GB350S/

Οδηγώ 40 χρόνια έχοντας κάνει περίπου 700Κ χιλιόμετρα, και θα κατέβω μόνο όταν δεν κρατάνε πια τα πόδια μου. Παράλληλα όμως έχω δει και τα άσχημα των 2 τροχών (όχι σε μένα). Αμέτρητους θανάτους, παραλύσεις, σπασίματα, δικαστικά δράματα. Αν στο αυτοκίνητο θέλει 2 φορές στην μοτοσυκλέτα θέλει 20. Και μάτια ακόμη και στην πλάτη.

Αν πας μόνιμα πάνω από τα όρια με το αυτοκίνητο και απορείς γιατί τα έχουν τόσο χαμηλά, οι μοτοσυκλέτες δεν είναι για σένα.

 

 

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 4
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι κακή ιδέα για αυτή την ηλικία.

Αυτά με το ΟΑΚΑ είναι λίγο κωμικά και σίγουρα δε θα μάθεις τίποτα φρενάροντας στην τέλεια άσφαλτο του πάρκινγκ. Αν θες να μάθεις πιο γρήγορα κάνε ένα από τα σχολεία που υπάρχουν.

Αν και δεν έχω ανέβει στο 650, αν η θέση οδήγησης είναι πολύ επιθετική, το μηχανάκι σε κουράζει πάρα πολύ στην ηλικία σου για διαδρομές χαμηλής ταχύτητας.

Το μικρότερη/μεγαλύτερη μηχανή δε σημαίνει τίποτα για μένα, αν είναι να πέσεις, πέφτεις και με παπί. Στη μεγαλύτερη μηχανή υπάρχει ένας παραπάνω κίνδυνος να μην μπορέσεις να την κρατήσεις λόγω βάρους αν σου φύγει την ώρα που κάνεις μπρος/πίσω για να παρκάρεις. Κατά τ' άλλα, συνήθως παρέχουν περισσότερη ασφάλεια στο δρόμο.

Επεξ/σία από majunior
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
1 hour ago, majunior said:

Αν και δεν έχω ανέβει στο 650, αν η θέση οδήγησης είναι πολύ επιθετική, το μηχανάκι σε κουράζει πάρα πολύ στην ηλικία σου για διαδρομές χαμηλής ταχύτητας.

Το CBR650, δεν έχει καμία σχέση με το supersport CBR600. Το 650 είναι πολύ πιο άνετο, και σε καμία περίπτωση δεν θα τον κουράσει. Όσο για την ηλικία του... εντάξει είπαμε βρε... 40 ετών είναι, νιάτο.

Απο εκεί και πέρα, 100 άλογα, για πρώτη εμπειρία σε μοτοσυκλέτα, είναι ρίσκο. Και δεν αξίζει να του περάσεις το κιτ για την μείωση ιπποδύναμης.

Όπως αναφέρθηκε, κι εγώ θα πρότεινα καλύτερα ένα CB500 για αρχή. Είναι πολύ καλό και ασφαλές σχολείο, και θα σε καλύψει στα πάντα. Και μετά, πας και στο 650. Μπορεί ως κυβικά να ακούγεται μικρή η διαφορά, αλλά το 500 είναι 2κυλινδρο με τα μισά άλογα....

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά τα 40 τα αντανακλαστικά αρχίζουν και μειώνονται, αν δεν εχεις χτίσει στον εγκεφαλο τρόπο αντίδρασης οδηγόντας απο νεότερος και έχοντας εμπειρία τότε η αγορά μιας street που ειναι φτιαγμένη να πάει σφαίρα μάλλον θα χαρακτηρίζονταν επιλογή ρίσκου. Δεν ξέρω τι κρίση περνάς στα 40 αλλα για την ηλικία μας είναι τα coffee racer, αντε κανένα on-off και όχι κάτι με 95 άλογα. Δική σου η ζωή φυσικά , αλλά εγώ που οδηγάω μικρά απο τα 16 θεωρό πως το τρένο έχει φύγει για τέτοια γκαζιάρικα οχήματα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές. Έχω πάει σε αντιπροσωπεία Honda και έχω ανέβει στο CBR 650R. Μου φάνηκε αρκετά όρθια η θέση της παρόμοια με το CB 650R και εννοείται καμία σχέση με το φουλ επιθετικό CBR 600RR. 

Την μηχανή θα την αγοράσω γιατί την έχω ερωτευτεί για την εξωτερική της εμφάνιση. Παίζει τον πρώτο καιρό να κάθομαι να την χαζεύω στο γκαράζ.....

Δεν θα την αγοράσω για να βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά για χαλαρές βόλτες και εκδρομές. Γενικά δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ άλλο δίτροχο.

  • Like 2
Δημοσ.

Να πάρεις αυτό που σου αρέσει. 

Ειδικά στην ερώτηση "τι να πάρω για πρώτη μηχανή" θα ακούσεις όλες τις γνώμες. Κάθε επιλογή έχει υπέρ και κατά. 

Να το πάρεις το CBR αλλά να το σέβεσαι γιατί είναι δυνατό, ειδικά τον πρώτο καιρό θα νομίζεις ότι οδηγάς ρουκέτα εδάφους εδάφους. Βάλε και μανιτάρια από την 1η μέρα γιατί μια μέρα θα το ξαπλώσεις. Όλοι έχουμε ξαπλώσει την πρώτη μας μηχανή ( και την δεύτερη και την τρίτη 🤣

Cbr650 δεν έχω οδηγήσει, έχω οδηγήσει το CB όμως, ωραίος κινητήρας και γραμμικός και δεν έχει το ξέσπασμα που έχει το 600rr αλλά παραμένει τετρακύλινδρος. Εμφανισιακά το CBR είναι πανέμορφο στα δικά μου μάτια.

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, ntava said:

Καλησπέρα συντροχε και καλή επιτυχία στο δίπλωμα. 

Η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω εγώ, είναι να μάθεις να φρενάρεις. Επειδή η μηχανή δεν είναι αμάξι, πατάω φρένο φρενάρουν και τα 4 λάστιχα και ούτε την επιφάνεια των ελαστικών ενός αυτοκινήτου έχει, θέλει εκπαίδευση ο τρόπος που φρενάρεις σε μια μηχανή. 

Φυσικά όλα στην ζωή θέλουν εκπαίδευση αλλά το μηχανάκι μπορεί να σε τραυματίσει πολύ σοβαρά πολύ εύκολα. 

Αφού πάρεις με το καλό την μηχανή και το δίπλωμα θα πας στα jumbo θα αγοράσεις 6 κώνους μικρούς και θα πηγαίνεις σε άδεια πάρκινγκ να κάνεις προπόνηση. Φρένα, σλάλομ, αναστροφές, που πρέπει να κοιτάς και γενικά να νιώσεις άνετα πάνω στην μηχανή. 

Από εκεί και πέρα μπορείς να δεις στο YouTube το a twist of the wrist 2 και το κανάλι motojitsu. Ειδικά το twist of wrist δες το 5-6 φορές κάθε φοράς θα κρατάς κάτι καινούργιο 

Και να θυμάσαι ότι τα πιο πολλά ατυχήματα συμβαίνουν όταν νομίζεις ότι της έχεις πάρει τον αέρα όπως σωστά αναφέρει ο greekfragma

Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος 

 

ας κανει στον ευατο του και ενα δωρακι κανα δυο επισκεψεις στο riding scholl (μαθήματα ασφαλούς οδήγησης)....... ειμαι απο 18  με μηχανες ( απο 125cc μεχρι 1400) με αρκετες ωρες στην πιστα οταν ημουν 22 με 27 (πλεον γερασαμε μονο καμια adventure) και παλι πηγα riding school και δεν το ματανιωσα

παντος απευθειας στα 100 αλογα στην ηλικια που ειναι θα τον φοβισουν (Ασχετα που αυτο που θελει να παρει εχει 1000 ηλεκτρονικα και σε σωζουν σε πολλες περιπτώσεις)

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Loki7 είπε

Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές. Έχω πάει σε αντιπροσωπεία Honda και έχω ανέβει στο CBR 650R. Μου φάνηκε αρκετά όρθια η θέση της παρόμοια με το CB 650R και εννοείται καμία σχέση με το φουλ επιθετικό CBR 600RR. 

Την μηχανή θα την αγοράσω γιατί την έχω ερωτευτεί για την εξωτερική της εμφάνιση. Παίζει τον πρώτο καιρό να κάθομαι να την χαζεύω στο γκαράζ.....

Δεν θα την αγοράσω για να βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά για χαλαρές βόλτες και εκδρομές. Γενικά δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ άλλο δίτροχο.

Αν την πάρεις με κλείδωμα σε κατηγορία Α2 να γνωρίζεις τα εξής.

- η σήμανση Α2 θα παραμένει στην άδεια κυκλοφορίας της μηχανής για πάντα, ακόμα και αν αργότερα την ξεκλειδώσεις.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό καθώς θα μπορεί να μεταπουληθεί αργότερα και σε άτομα που λόγο ηλικίας πρέπει αναγκαστικά να πάρουν κατηγορία Α2 αλλά το αναφέρω για να το γνωρίζεις.

- το ξεκλείδωμα πληρώνεται έξτρα συνήθως και η Honda είναι ψιλοφαρμακείο σε όλα.

- όπως μας ενημέρωσαν από άλλη αντιπροσωπεία που ρώτησε ο γιός μου επειδή ψάχνεται για μηχανή και αναγκαστικά κοιτάει για Α2 λόγο ηλικίας.
Συνήθως κλειδωμένες έρχονται από το εργοστάσιο και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνει παραγγελία και ίσως περιμένεις πάρα πολύ καιρό για να την πάρεις αν δεν υπάρχει διαθέσιμη.
Αν τώρα γίνει παραγγελία για Α2, ζητάνε προκαταβολή την οποία δεν επιστρέφουν αν αλλάξεις γνώμη.
Το παραπάνω ισχύει για έταιρο κατασκευαστή εκ Ιαπωνίας αλλά καλού κακού ρώτησε να δείς τί γίνεται και με την Honda.

Τώρα, όσον αφορά τα άλογα, 40 χρονών είσαι, φαντάζομαι ότι έχει πλέον πήξει ο εγκέφαλος και δεν θα πηγαίνεις σας κανίβαλλος στο δρόμο.

Καλά θα είναι να πας οπωσδήποτε σε κάποιο riding school για ποιό εξειδικευμένη οδήγηση, π.χ. του Χούντρα.

 

 

Δημοσ.

Ρώτησα στην αντιπροσωπεία της Honda και μου είπαν ότι η μηχανή έρχεται κανονικά από Ιαπωνία και το Α2 Κιτ το βάζουν εδώ.

Το ξεκλείδωμα μετά κοστίζει 150€ και δεν έχει κάποιο αντίκτυπο στην άδεια της μηχανής απλά μπορεί να γίνει μόνο μια φορά 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

ας κανει στον ευατο του και ενα δωρακι κανα δυο επισκεψεις στο riding scholl (μαθήματα ασφαλούς οδήγησης)....... ειμαι απο 18  με μηχανες ( απο 125cc μεχρι 1400) με αρκετες ωρες στην πιστα οταν ημουν 22 με 27 (πλεον γερασαμε μονο καμια adventure) και παλι πηγα riding school και δεν το ματανιωσα

παντος απευθειας στα 100 αλογα στην ηλικια που ειναι θα τον φοβισουν (Ασχετα που αυτο που θελει να παρει εχει 1000 ηλεκτρονικα και σε σωζουν σε πολλες περιπτώσεις)

δεν διαφωνώ καθόλου για το riding school, προσωπικά δεν έχω πάει αλλά θα πάω το έχω και εγω στο πρόγραμμα.

τώρα τα άλογα όλα σχετικά είναι στον καρπό, εγώ είμαι υπέρ του μεγαλύτερου αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος. 

Δημοσ.
7 hours ago, ntava said:

δεν διαφωνώ καθόλου για το riding school, προσωπικά δεν έχω πάει αλλά θα πάω το έχω και εγω στο πρόγραμμα.

τώρα τα άλογα όλα σχετικά είναι στον καρπό, εγώ είμαι υπέρ του μεγαλύτερου αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος. 

Όσο και να έχεις σωστά μυαλό στο χέρι αν οδηγούσες τόσα χρόνια αυτοκινιτο μπορεί χωρίς να θες να τραβήξεις γκάζι εκεί που δεν πρπει και αντίο κόσμε. Εξαιρούνται άτομα με αυτοκινιτα που είχαν 300++ άλογα εκεί ναι θα το περιμένουν και δεν θα κάνουν καμία βιαστική και λάθος κίνηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...