tryfos Δημοσ. Σάββατο στις 03:38 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:38 μμ Πρώτη φορά το βλέπω αυτό. Μου ζήτησε συγγενής να του σετάρω το mycosmote, για να διαχειρίζεται 2 κινητά, σταθερό και TV. Φτιάχνω id , ΑΦΜ όλα καλά, μπαίνω και...βλέπω μόνο... τα 2 κινητά. Δεν φαίνονται στην καρτέλα του ούτε το σταθερό DP cosmote ούτε η δορυφορική TV cosmote. Τον ρώτησα τα πάντα είναι όνομά του και στο ΑΦΜ του. Πήγα σε κατάστημα cosmote, πράγματι βλέπουν ότι έχει 4 υπηρεσίες (2 κινητά, σταθερό, TV) αλλά στην καρτέλα του ΚΑΙ σε αυτούς -και άρα και στο MyCosmote- φαίνονται μόνο τα 2 κινητά. Δεν μπορούμε να διαχειριστούμε έτσι τίποτε άλλο εκτός από τα κινητά, ούτε καν σε κατάστημα Cosmote. Υπέβαλαν αίτημα στο τεχνικό τμήμα για να μπουν και αυτά στην καρτέλα του και να φαίνονται στο MyCosmote. Τί είναι αυτό πάλι, το έχει πάθει κανένας σας; Και πόσο καιρό πήρε για να το φτιάξουν (αν το έφτιαξαν);
kostasbm Δημοσ. Σάββατο στις 05:50 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:50 μμ 2 hours ago, tryfos said: Πρώτη φορά το βλέπω αυτό. Μου ζήτησε συγγενής να του σετάρω το mycosmote, για να διαχειρίζεται 2 κινητά, σταθερό και TV. Φτιάχνω id , ΑΦΜ όλα καλά, μπαίνω και...βλέπω μόνο... τα 2 κινητά. Δεν φαίνονται στην καρτέλα του ούτε το σταθερό DP cosmote ούτε η δορυφορική TV cosmote. Τον ρώτησα τα πάντα είναι όνομά του και στο ΑΦΜ του. Πήγα σε κατάστημα cosmote, πράγματι βλέπουν ότι έχει 4 υπηρεσίες (2 κινητά, σταθερό, TV) αλλά στην καρτέλα του ΚΑΙ σε αυτούς -και άρα και στο MyCosmote- φαίνονται μόνο τα 2 κινητά. Δεν μπορούμε να διαχειριστούμε έτσι τίποτε άλλο εκτός από τα κινητά, ούτε καν σε κατάστημα Cosmote. Υπέβαλαν αίτημα στο τεχνικό τμήμα για να μπουν και αυτά στην καρτέλα του και να φαίνονται στο MyCosmote. Τί είναι αυτό πάλι, το έχει πάθει κανένας σας; Και πόσο καιρό πήρε για να το φτιάξουν (αν το έφτιαξαν); κινητά και σταθερo που έχω τα εμφανίζει....δεν έχω cosmote tv....
Luciddream Δημοσ. Σάββατο στις 06:03 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:03 μμ Εγώ είχα πάθει κάτι παρόμοιο και το φτιάξανε σχετικά γρήγορα, είχα μεταφέρει πέρυσι την γραμμή από το όνομα μου στου πατέρα μου αλλά για κάποιο λόγο στο app φαινόταν στο δικό μου ΑΦΜ οπότε και οι λογαριασμοί το ίδιο. Είχα πάθει και άλλα με το σύστημα τους π.χ δεν μου ερχόταν email ποτέ γιατί είχαν βάλει στο σύστημα το τηλέφωνο στο πεδίο του email, και το email στο τηλέφωνο 😛 Νομίζω και τα δύο ήταν λάθος της υπαλλήλου, αλλά και μόνο που με έχουν εξυπηρετήσει πολλές φορές χαλάλι τους (την μεταφορά την κάνανε χωρίς να έχω σωστή δήλωση, την οπτική ίνα την βάλανε μέσα σε 2 μέρες από την αίτηση, κ.α)
Thanasis159 Δημοσ. Κυριακή στις 12:04 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:04 πμ Το έπαθα φέτος, λίγες μέρες μετά την αλλαγή του χρόνου. Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση, φάνηκε να αναγνωρίζει την ύπαρξη του θέματος, έκανε αίτημα και το επόμενο (ή μεθεπόμενο) πρωινό, η πρόσβαση είχε επανέλθει πλήρως. 1
tryfos Δημοσ. Κυριακή στις 02:40 πμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 02:40 πμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Thanasis159 είπε Το έπαθα φέτος, λίγες μέρες μετά την αλλαγή του χρόνου. Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση, φάνηκε να αναγνωρίζει την ύπαρξη του θέματος, έκανε αίτημα και το επόμενο (ή μεθεπόμενο) πρωινό, η πρόσβαση είχε επανέλθει πλήρως. Μου δίνεις ένα κάποιο κουράγιο είναι η αλήθεια, γιατί το κατάστημα από όπου πέρασα μου λέει του αγίου ανήμερα... Κάνανε το αίτημα πάντως, θα πάρω και τα γνωστά επαναληπτικά τηλέφωνα από Δευτέρα και βλέπουμε...Όχι τίποτ' άλλο, θέλει να διαχειριστεί/κάνει αλλαγές και στο σταθερό και στην TV και δεν μπορεί να γίνει τίποτα έτσι όπως είναι τώρα. Ούτε καν σε κατάστημα! Μου είπανε και να θέλαμε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τώρα από εδώ, πρέπει να φτιαχτεί από το κεντρικό μας σύστημα...Φαντάσου να σου χαλάσει πχ. το (άθλιο) ρούτερ που δίνουν και να πρέπει να κάνεις αλλαγή... Επεξ/σία Κυριακή στις 02:40 πμ από tryfos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα