jimakos00 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Ωραίο θέαμα !!! Ελπίζω τα συντρίμμια να μην έπεσαν σε κανένα φουκαρά. 2
alcemist Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, Mhlogiatros said: Oλα τα καυσαέρια απο τις εκτοξεύσεις είναι απολύτως οικολογικά σα τις πορδες του musk Fun fact: ειναι 100% καθαρό νερό και διοξείδιο του άνθρακα αφού καίει μεθάνιο και οξυγόνο. Τα καυσαέρια, όχι οι πορδές. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από alcemist
osorkon Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 7 hours ago, oldnew said: Γιατι η ιδεα του διαστημικού λεωφορείου που προσγειωνεται σαν αεροπλάνο μου φαινόταν παντα ποιο λογικη? Αν δεν κάνω λάθος, στο διαστημικό λεωφορείο μόνο το orbiter ήταν επαναχρησιμοποιούμενο και προσγειωνόταν σαν αεροπλάνο. Boosters και δεξαμενή καυσίμων ήταν μιας χρήσεως και καίγονταν στην ατμόσφαιρα, γι'αυτό και το κόστος χρήσης του διαστημικού λεωφορείου ήταν τεράστιο. Ο Musk με το να κάνει και τον πυραυλικό φορέα (σαν να λέμε booster και tank μαζί) επαναχρησιμοποιούμενο, μειώνει τρομερά τα κόστη. Φαντάζομαι ότι σύστημα προσγείωσης δε προτιμήθηκε λόγω βάρους / δομικών προκλήσεων / αύξησης πολυπλοκότητας κατασκευής. Οπότε προτιμήθηκε ο πύργος. 1
AGENT47ist Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Όταν ο Μασκ έλεγε ότι θα πιάσουν τον booster με τα chopsticks κανείς δεν τον πίστευε, μόλις το κατάφερε με την 1η προσπάθεια στην 5η πτήση, όλοι ήταν "ε σιγά το πράγμα", τώρα με μια αποτυχία όλοι οι "μηχανικοί" βγήκαν να κράξουν ως συνήθως γιατί απλά η τηλεόραση τους έχει πει "Ο Ελον Μασκ είναι κακός". Εν τω μεταξύ, σε όλους φταίει ο Μασκ, αλλά όχι οι κυβερνήσεις που τους έχουν κάνει τις ζωές πατίνι. Πάει αυτό Στα της πτήσης τώρα, για τον booster δεν έχεις να πεις κάτι, ενώ στην αρχή φαινόταν "φαντασία", ήδη άρχισε να φαίνεται καθημερινότητα, και όσο η SpaceX αποκτά εμπειρία, θα γίνει ρουτίνα και θα χρησιμοποιείται ξανά και ξανά. Το Starship/Ship το πλοίο, ήταν το πρώτο μοντέλο της δεύτερης έκδοσης, V2, οπότε λογικό όταν έχεις ένα καινούριο σκάφος με τελείως αλλαγμένα πράγματα, μηχανές, υπολογιστές, σωλήνες καυσίμου μπλα μπλα, να μην ξέρεις τι αποτέλεσμα θα έχει. Όπως ακριβώς ένας κατασκευαστής αυτοκινήτου, όταν ξεκινάει να φτιάξει ένα καινούριο μοντέλο, κάνει δοκιμές(test drives) με μοντέλα δοκιμαστικά, μέχρι να φτάσει στην 1η έκδοση που θα βγει σε κυκλοφορία. Για αυτό και αυτές οι πτήσεις είναι ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ(flight tests). Η φιλοσοφία της SpaceX, είναι να πιέζει τα σκάφη της στο τέρμα(breaking point), ώστε να καταλάβουν, τι δουλεύει και τι όχι, και να διορθώσουν τι δεν δούλεψε. Δοκιμή, και ξανά το ίδιο. Αυτή είναι η φιλοσοφία της μηχανικής αγαπητοί συνάνθρωποι. Αν ήταν με την 1η να πάμε στον Άρη, η στο Φεγγάρι, τώρα θα έπρεπε να έχουμε κινητήρες τύπου σταρ τρεκ. Πάμε για την 8η δοκιμαστική πτήση. ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 7 2
lost2 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 19 hours ago, oldnew said: Γιατι η ιδεα του διαστημικού λεωφορείου που προσγειωνεται σαν αεροπλάνο μου φαινόταν παντα ποιο λογικη? Γιατι λογικά χρειάζεται πολλά χρήματα και χρόνο στην επισκευή του μετά , τα υλικά καταστρέφονται από την θερμοκρασία και σε κάθε επαναφορά τα αντικαθιστούν. 11 hours ago, osorkon said: Αν δεν κάνω λάθος, στο διαστημικό λεωφορείο μόνο το orbiter ήταν επαναχρησιμοποιούμενο και προσγειωνόταν σαν αεροπλάνο. Boosters και δεξαμενή καυσίμων ήταν μιας χρήσεως και καίγονταν στην ατμόσφαιρα, γι'αυτό και το κόστος χρήσης του διαστημικού λεωφορείου ήταν τεράστιο. Ο Musk με το να κάνει και τον πυραυλικό φορέα (σαν να λέμε booster και tank μαζί) επαναχρησιμοποιούμενο, μειώνει τρομερά τα κόστη. Φαντάζομαι ότι σύστημα προσγείωσης δε προτιμήθηκε λόγω βάρους / δομικών προκλήσεων / αύξησης πολυπλοκότητας κατασκευής. Οπότε προτιμήθηκε ο πύργος. Και το challenger και Columbia
oldnew Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 1 hour ago, lost2 said: Γιατι λογικά χρειάζεται πολλά χρήματα και χρόνο στην επισκευή του μετά , τα υλικά καταστρέφονται από την θερμοκρασία και σε κάθε επαναφορά τα αντικαθιστούν. Και το challenger και Columbia Απο τοτε έχουν υπάρξει μεγάλες τεχνολογικες βελτιώσεις. Εξακολουθω να μη καταλαβαίνω γιατι δεν υπάρχει όχημα που προσγειωνεται σαν αεροπλάνο. Λογικό μόνο αυτο που είπε φίλος πριν, οτι ίσως έτσι να αυξάνει το βάρος και η πολύπλοκοτητα, αν και παίζεται και αυτο. Ίσως στο μέλλον να επιστρέψει κάποια στιγμή το όχημα που προσγειωνεται. Τα υπόλοιπα μερη, ο πύραυλος δηλαδή που εκτοξεύει το αεροπλάνο θα μπορούσε να επιστρέφει πίσω όπως το κάνει ηδη ο Μασκ.
lost2 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, oldnew said: Απο τοτε έχουν υπάρξει μεγάλες τεχνολογικες βελτιώσεις. Εξακολουθω να μη καταλαβαίνω γιατι δεν υπάρχει όχημα που προσγειωνεται σαν αεροπλάνο. Λογικό μόνο αυτο που είπε φίλος πριν, οτι ίσως έτσι να αυξάνει το βάρος και η πολύπλοκοτητα, αν και παίζεται και αυτο. Ίσως στο μέλλον να επιστρέψει κάποια στιγμή το όχημα που προσγειωνεται. Τα υπόλοιπα μερη, ο πύραυλος δηλαδή που εκτοξεύει το αεροπλάνο θα μπορούσε να επιστρέφει πίσω όπως το κάνει ηδη ο Μασκ. The Space Shuttle was the most expensive launch vehicle ever constructed. Both the most expensive to build, and the most expensive to operate. The Shuttles’ true cost per kilogram orbited amazingly managed to be higher than if we’d used fully expendable Saturn Vs. Absurd but true. Between the delicate heat-shielding tiles and the Orbiter being mounted where ice from the external tank could easily fall on them, it was also the most fragile launch vehicle ever. It never came anywhere close to meeting its original goal of being cheap and fast to turnaround for the next flight. It was never even reusable, except in the most liberal sense. The Orbiter required major disassembly and a near-billion-dollar overhaul after every flight. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από lost2 2
prokomeni Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 3 hours ago, oldnew said: Απο τοτε έχουν υπάρξει μεγάλες τεχνολογικες βελτιώσεις. Εξακολουθω να μη καταλαβαίνω γιατι δεν υπάρχει όχημα που προσγειωνεται σαν αεροπλάνο. Λογικό μόνο αυτο που είπε φίλος πριν, οτι ίσως έτσι να αυξάνει το βάρος και η πολύπλοκοτητα, αν και παίζεται και αυτο. Ίσως στο μέλλον να επιστρέψει κάποια στιγμή το όχημα που προσγειωνεται. Τα υπόλοιπα μερη, ο πύραυλος δηλαδή που εκτοξεύει το αεροπλάνο θα μπορούσε να επιστρέφει πίσω όπως το κάνει ηδη ο Μασκ. Απλα το shuttle ηταν μονο για αποστολες χαμηλης τροχιας και γυρναγε σαν αεροπλανο σε ειδικο διαδρομο που ηταν πιο μακρυς απο ενα αεροδρομιο. Το starship το φτιαχνουν για τα παντα και δεν υπαρχει αερας η διαδρομος στο φεγγαρι και στον αρη να προσγειωθει σαν αεροπλανο. Με αυτον τον τροπο και με αλλαγες στα ποδια αναλογα το εδαφος θα μπορει να κανει ολες τις αποστολες 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα