Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, harris231 είπε

Μα αυτό είναι υπέροχο...σε γλυτώνει από συνεχόμενο πάτημα του φρένου για να μην φεύγει το όχημα μπροστά. Όλα τα αυτόματα το έχουν ή είναι της ΤΟΥΟΤΑ καινοτομία; Πρώτη φορά το ακούω...καλά βέβαια να μου έλεγε κάποιος πως θα είχα αυτοκίνητο με αυτόματο σαζμαν τώρα στα...γεράματα, θα τον έπαιρνα με τις πέτρες. Γενικά από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα τα σνόμπαρα τα αυτόματα γιατί ήθελα να ελέγχω ολοκληρωτικά όλες τις κινήσεις μου και να μην δεσμεύομαι αλλά η αλήθεια είναι πως στο τεστ ντραιβ, οδήγησα μισή ώρα και όταν το επέστρεψα, ένοιωθα πως είχε περάσει κανα 5 λεπτο. Ξεκούραστα, άνετα αλλά με λίγο άγχος μη μου φύγει το αριστερό πόδι και ψαχτώ για κανέναν συμπλέκτη

Οταν είσαι σε φανάρι δεν θα είσαι στο D αλλά στο Ν (νεκρό)  .

  • Like 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, grafias3787 είπε

Στο Toyota το Hold δεν έχει κάποιον περιορισμό, από την στιγμή που θα το ενεργοποιήσεις παραμένει ενεργό μέχρι το σβήσιμο του αυτοκινήτου. Η λειτουργία του είναι όταν πατήσεις φρένο εσύ να συνεχίσει να το πατάει και εσύ να σηκώσεις το πόδι από το πεντάλ, πχ σε ένα φανάρι. Καταπόνηση στα φρένα έχει την ίδια με το να το πατούσες εσύ με το πεντάλ. Προσωπικά με βολεύει απίστευτα και το ενεργοποιώ με το που ανοίξω το αμάξι. Περιορισμό θα έλεγα ίσως περιπτώσεις όπου θα αλλάξει από D σε P ή R αλλά μόλις επαναφέρεις στο D είναι πάλι εκεί, επίσης αν βγάλεις τη ζώνη σου τραβάει χειρόφρενο όταν σε κρατάει σταματημένο, σου λέει αυτός πάει να βγει από το αμάξι!!

 

1 ώρα πριν, harris231 είπε

Μα αυτό είναι υπέροχο...σε γλυτώνει από συνεχόμενο πάτημα του φρένου για να μην φεύγει το όχημα μπροστά. Όλα τα αυτόματα το έχουν ή είναι της ΤΟΥΟΤΑ καινοτομία; Πρώτη φορά το ακούω...καλά βέβαια να μου έλεγε κάποιος πως θα είχα αυτοκίνητο με αυτόματο σαζμαν τώρα στα...γεράματα, θα τον έπαιρνα με τις πέτρες. Γενικά από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα τα σνόμπαρα τα αυτόματα γιατί ήθελα να ελέγχω ολοκληρωτικά όλες τις κινήσεις μου και να μην δεσμεύομαι αλλά η αλήθεια είναι πως στο τεστ ντραιβ, οδήγησα μισή ώρα και όταν το επέστρεψα, ένοιωθα πως είχε περάσει κανα 5 λεπτο. Ξεκούραστα, άνετα αλλά με λίγο άγχος μη μου φύγει το αριστερό πόδι και ψαχτώ για κανέναν συμπλέκτη

 

1 ώρα πριν, SaFiS είπε

@gakost Δεν ειναι διπλοσυμπλεκτο το κιβωτιο των υβριδικων Toyota. E-CVT ειναι χωρις ιμαντα…

@harris231 Θα το συνηθισεις ευκολα, προσοχη τις πρωτες μερες με το φρενο γιατι ειναι και πιο “αποτομο” στα αυτοματα. Για τις ανηφορες στο D σε κραταει, εχει την ταση να τσουλαει σιγα σιγα προς τα μπροστα, αλλα μπορεις να πατησεις και το κουμπακι Hold το οποιο κραταει φρεναρισμενες τις μπροστα δαγκανες και δεν χρειαζεται να πατας εσυ το φρενο. Γενικα, ειναι υποδειγματικο το κιβωτιο της Toyota (εχω Yaris Hybrid)…

 

19 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν είσαι σε φανάρι δεν θα είσαι στο D αλλά στο Ν (νεκρό)  .

@all

Start/Stop δεν έχει το αμάξι? Πώς υλοποιείται? Αφήνεις το γκάζι, είσαι χωρίς φρένο, λειτουργεί το hold (αυτόματο  ηλεκτρικό χειρόφρενο δεν είναι αυτό, ουσιαστικά?), σβήνει ο κινητήρας και κρατάει το hold μέχρι να πατήσεις γκάζι?

Μόνο μπροστινές δαγκάνες? Όχι και τα 4 φρένα? Τί κουλαμάρες είναι αυτές? Το αμάξι σε στάση, πάντα με φρένο καρφωμένο...

Δημοσ.

@Πέτρος Γράψε λάθος για το Hold, σε όλες τις δαγκάνες ενεργεί, απλά μου είχε αφήσει αυτή την εντύπωση. Στην ουσία είναι ένα αόρατο πόδι (κρατάει φρένο με ενεργά τα στοπ). Επίσης, στα 3 λεπτά αναμονής γυρνάει αυτόματα στο ηλεκτρικό χειρόφρενο. Στα του κινητήρα, μιας και υβριδικό το S&S είναι δεδομένο, γενικά στο μεγαλύτερο ποσοστό σε πόλη κινείσαι με την μπαταρία, ο θερμικός παίρνει αυτόματα μπρος για να φορτίσει την μπαταρία, ζεστάνει τα νερά ή όταν χρειάζεσαι μεγαλύτερη ισχύ. Στις τελευταίες γενιές μπορείς να κινηθείς μέχρι τα 100km/h με μπαταρία εφόσον έχει αρκετή στάθμη...

@Ukforthemoment Στα υβριδικά της Toyota ποτέ δεν βάζεις Ν σε αναμονή γιατί δεν μπορεί να φορτίσει ο θερμικός την μπαταρία όταν πέσει η στάθμη της. Γενικά το E-CVT δεν έχει καμμία σχέση με οποιοδήποτε αυτόματο κιβώτιο...

  • Like 4
Δημοσ.

Με το καλό: έκανες εξαιρετική επιλογή στο αυτόματο κιβώτιο.

οπως είπαν πολλοί θα το συνηθίσεις πολύ σύντομα (οδηγώ από το 2008 αποκλειστικά αυτόματο και δεν ξαναγυρνάω).

Επίσης, πολύ σημαντικό ότι πλέον μπορείς, σε κάθε διασταύρωση, να «κοκαλώνεις» το αυτοκίνητο γιατί δεν έχεις πλέον να αλλάξεις 4 φορές ταχύτητα. 
κέρδισες την ηρεμία σου (αν έχει και cruise control τότε τα ταξίδια ειναι εντελώς διαφορετική εμπειρία)

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

αν έχει και cruise control τότε τα ταξίδια ειναι εντελώς διαφορετική εμπειρία)

Θέμα συνήθειας βέβαια αλλά ενώ το δικό μου έχει cruise control προτιμώ το φρένο γκάζι από μόνος μου. 

Μία δύο φορές από περιέργεια το έχω δοκιμάσει φυσικά σε εθνική. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, harris231 είπε

Με μηχανικό, βάζω πρώτη κάνω μπροστά και μετά απλά αφήνω το συμπλέκτη και φεύγω με νεκρά πίσω χωρίς ταχύτητα και παρκάρω κανονικά χωρίς να βάλω όπισθεν. Στο αυτόματο οκ, πάω μπροστά αφήνοντας το φρένο...μετά τι κάνω για την όπισθεν; Δεν τσουλάει προς τα πίσω μόνο του; Πρέπει να βάλω την R ώστε να πάει πίσω; 

Σας ευχαριστώ όλους ρε παιδιά πραγματικά. Απλά έχω και τους δύο υιούς μου μέσα 5 και 3 και πραγματικά αν είμαι μόνος μου δεν με ενδιαφέρει να πάθω κάτι...αλλά τα ψυχούλια μου σκέφτομαι και πραγματικά φοβάμαι....

Μετά από 11 ώρες και αφού σίγουρα θα σου έχει απαντήσει κάποιος άλλος, ναι βάζεις R. Το D είναι σαν να έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο και να μην πατάς συμπλέκτη. Μόνο μπροστά μπορεί να πάει το αμάξι και δεν σβήνει σαν το χειροκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, NT1G είπε

Μετά από 11 ώρες και αφού σίγουρα θα σου έχει απαντήσει κάποιος άλλος, ναι βάζεις R. Το D είναι σαν να έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο και να μην πατάς συμπλέκτη. Μόνο μπροστά μπορεί να πάει το αμάξι και δεν σβήνει σαν το χειροκίνητο.

Αν σβήσει αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο υπάρχει μηχανικό ή ηλεκτρολογικο πρόβλημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, harris231 είπε

Τώρα περιμένω ένα κροσσάκι

Αυτο το κροσσάκι τώρα κάπως ακούστηκε.

 

4 ώρες πριν, koeltzakoatl είπε

αν έχει και cruise control τότε τα ταξίδια ειναι εντελώς διαφορετική εμπειρία

Έχω την εντύπωση ότι το Yaris Cross εχει εκτός από active cruise control και keep line assist , οπότε σε ταξιδι εθνική πάει μόνο του.

Επεξ/σία από aionnou
  • Haha 1
Δημοσ.

Σε tucson με το dct πάντως αν έχει μεγάλη κλίση σε τραβάει πίσω αν δεν ενεργοποιήσεις το hill assist.

Στο 8zf της BMW και στο 9G της Mercedes δεν σε τραβάει ούτε χιλιοστο ότι κλίση και αν έχει.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν είσαι σε φανάρι δεν θα είσαι στο D αλλά στο Ν (νεκρό)  .

Οντως? Καπου ειχα διαβασει οτι δεν πρέπει να το βάζεις στο Ν επειδη δουλεύει άδικα σε παραπανω στροφες ! Ξεχαστε (ελεγε) τη συνήθεια να βαζετε στην νεκρά στο φαναρι, το οχημα καταλαβαινει οτι ειναι σε σταση και αποσυμπλεκει μονο του !

 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Οντως? Καπου ειχα διαβασει οτι δεν πρέπει να το βάζεις στο Ν επειδη δουλεύει άδικα σε παραπανω στροφες ! Ξεχαστε (ελεγε) τη συνήθεια να βαζετε στην νεκρά στο φαναρι, το οχημα καταλαβαινει οτι ειναι σε σταση και αποσυμπλεκει μονο του !

 

 

Ετσι μου είχαν πει,έτσι λέω.Σε παραπάνω στροφές δεν το είχα δει να δουλευει.Ενα VW caddy ήταν

Λίγο ψάξιμο που έκανα πάντως λένε αυτό που λες και εσύ.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, harris231 είπε

Οδηγώ από τα 18 μου νόμιμα και έχω περίπου 600.000 χλμ τα τελευταία 30 χρόνια που οδηγώ καθημερινά και ασταμάτητα. Σε όλα μου τα αυτοκίνητα ιδιόκτητα ή μη, είχα πάντα μηχανικά κιβώτια. Τώρα περιμένω ένα κροσσάκι υβριδικό το οποίο έχει αυτόματο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο και ειλικρινά νοιώθω σαν να είμαι πρώτη φορά σε αυτοκίνητο. Στο τεστ ντραιβ που έκανα όλα καλά τα βρήκα αλλά πιο πολύ ανησυχώ για τις καθημερινές και ενστικτώδεις κινήσεις καθημερινά. Σε μία διασταύρωση ας πούμε, πάει αυτόματα το αριστερό πόδι στον συμπλέκτη που δεν...έχει και μετά ακολουθεί την κίνηση αυτόματα το δεξί χέρι να αλλάξει την ταχύτητα που πάλι δεν έχει. Δεν ξέρω απλά όλα αυτά τα ενστικτώδη που έχω συνηθίσει τόσα χρόνια, εύκολα αλλάζουν; 

Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; 

Θα χρειαστεί να βάζεις το R. Ίσως κάποιες φορές να ψευτοτσουλίσει αλλά κατευθείαν θα το νοιώσεις να "συμπλεκταρει" και να στο κρατήσει όπως το κρατάμε εμείς με συμπλέκτη - γκάζι στο όριο να μην ξεκινήσει αλλά και να μην τσουλαει. Το αριστερό πόδι μην το φοβάσαι, θα πάει στο φρένο μόνο σε πολύ έκτατο φρενάρισμα και αυτό αν θα συμβεί στις αρχές που θα δουλέψουν καθαρά τα αντανακλαστικά. Μετά δεν θα κουνιέται καθόλου ότι και αν συμβεί! Γενικά με το αυτόματο θα αλλάξει όλη σου η οδική συμπεριφορά και σίγουρα θα το απολαύσεις! Καλά χιλιόμετρα με ασφάλεια!

Δημοσ.
12 hours ago, SaFiS said:

@gakost Δεν ειναι διπλοσυμπλεκτο το κιβωτιο των υβριδικων Toyota. E-CVT ειναι χωρις ιμαντα…

@harris231 Θα το συνηθισεις ευκολα, προσοχη τις πρωτες μερες με το φρενο γιατι ειναι και πιο “αποτομο” στα αυτοματα. Για τις ανηφορες στο D σε κραταει, εχει την ταση να τσουλαει σιγα σιγα προς τα μπροστα, αλλα μπορεις να πατησεις και το κουμπακι Hold το οποιο κραταει φρεναρισμενες τις μπροστα δαγκανες και δεν χρειαζεται να πατας εσυ το φρενο. Γενικα, ειναι υποδειγματικο το κιβωτιο της Toyota (εχω Yaris Hybrid)…

Μπερδέψαμε τα Cross. Νόμιζα εννοει το T cross.

  • Like 1
Δημοσ.

40 χρόνια οδηγός ψηφίζω κατά του αυτόματου.

Εμπειρία έχω από σκούτερ το οποίο ναι για Αθήνα κέντρο ήταν καλό και ξεκούραστο αλλά τόδωσα και δεν στεναχωριέμαι τώρα με το παπί. Όλα συνήθεια είναι αλλά δε μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ αυτόματο αυτοκίνητο. Σε ταξίδια ειδικά που κάνω συχνά θα είναι αξεπέραστη μονοτονία ειδικά για το αριστερό πόδι και θα σκέφτομαι ότι είμαι κουτσός.😁

 

  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

40 χρόνια οδηγός ψηφίζω κατά του αυτόματου.

Εμπειρία έχω από σκούτερ το οποίο ναι για Αθήνα κέντρο ήταν καλό και ξεκούραστο αλλά τόδωσα και δεν στεναχωριέμαι τώρα με το παπί. Όλα συνήθεια είναι αλλά δε μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ αυτόματο αυτοκίνητο. Σε ταξίδια ειδικά που κάνω συχνά θα είναι αξεπέραστη μονοτονία ειδικά για το αριστερό πόδι και θα σκέφτομαι ότι είμαι κουτσός.😁

 

Συμφωνώ, εγώ όταν έρχομαι οδικώς από Γερμανία Ελλάδα με το αυτόματο, ιδιαίτερα το αριστερό μου πόδι δεν το νιώθω, αφού ανα διαστήματα βάζω το cruise control για να κουνάω τα πόδια μου επί τόπου..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...