Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 minutes ago, jimmy213 said:

Χλωμό να είχε κουμπώσει πρώτη και να πήγαινε προς τα πίσω. Θα του είχε σβήσει. Λογικά εννοεί ότι είχε πρώτη στον επιλογέα, αλλά για ρολάρισμα πίσω πάταγε συμπλέκτη. Ε, στο αυτόματο έχει έξτρα step αυτό.

Πάντως δεν έχω παρατηρήσει σε κανένα αυτόματα (τουλάχιστον πρόσφατο) να είσαι με D και να τσουλήσει προς το πίσω το αμάξι σε ανηφόρα.

Πολλά CVT που δεν έχουν hill hold το κάνουν. Και με μετατροπέα όσα είναι που το κρατάει να μην τσουλήσει πίσω στο drive το σασμάν δεν του κάνεις καλό. Το γράφει και στο βιβλίο να μην το κάνεις.

  • Like 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και καλώς να δεχτείς το νέο σου Cross. Επειδή έχω το ίδιο αμάξι. Στην ανηφόρα με το D παίζει ρόλο η κλίση του δρόμου, σε μικρές κλίσεις θα σε πάει μπροστά όπως και στην ευθεία μόλις αφήσεις το φρένο. Σε πολύ υψηλές κλίσεις θα το νιώσεις να φεύγει ελάχιστα πίσω αλλά δεν κάνει για μανούβρα, αν θες να μανουβράρεις για παρκάρισμα πχ θα πρέπει να βάλεις όπισθεν. 

Επίσης το Cross έχει Hold, όταν είναι ενεργό δεν πάει πουθενά. Περιμένει να πατήσεις γκάζι για να κινηθεί.

Επεξ/σία από grafias3787
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να σου πω την εμπειρία μου; Θα πατήσεις 2- 3 φορές δυνατά το φρένο με το αριστερό ψάχνοντας τον συμπλέκτη,θα τρομάξεις και μετά από λίγες ώρες θα μονολογεις για το πόσο μακακας είσαι που δεν πήρες αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο νωρίτερα. 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, theoilia είπε

Να σου πω την εμπειρία μου; Θα πατήσεις 2- 3 φορές δυνατά το φρένο με το αριστερό ψάχνοντας τον συμπλέκτη,θα τρομάξεις και μετά από λίγες ώρες θα μονολογεις για το πόσο μακακας είσαι που δεν πήρες αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο νωρίτερα. 

Έτσι ακριβώς 

Την πρώτη φορά με ένα Polo που κράτησα πολύ λίγο αντί για όπισθεν έβαλα  D χωρίς όμως πρόβλημα. 

 Πρώτο και τελευταίο λάθος 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, theoilia είπε

Να σου πω την εμπειρία μου; Θα πατήσεις 2- 3 φορές δυνατά το φρένο με το αριστερό ψάχνοντας τον συμπλέκτη,θα τρομάξεις και μετά από λίγες ώρες θα μονολογεις για το πόσο μακακας είσαι που δεν πήρες αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο νωρίτερα. 

been there,done that με αυτοκίνητο της δουλειάς.

Αλλά δεν κατάφερα να πείσω την σύζυγο να πάμε σε αυτόματο για δικό μας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

 

Αλλά δεν κατάφερα να πείσω την σύζυγο να πάμε σε αυτόματο για δικό μας.

Ότι πει.. η αρχηγός 😂😂

Κανόνας 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν μπλέκεις.😆

αλλωστε αυτή το οδηγαει πιο πολύ.Εγώ μονο όταν είμαι Ελλάδα.

Αχχχ

Έδωσα civic  του 2007 2 ετών που λάτρευα γιατί η αρχηγός ήθελε..Suv ξανά 

Η δικιά μου δεν οδηγεί 

Ευτυχώς 

Τη διαφορά του αυτόματου την καταλαβαίνω όταν τυχαίνει να οδηγήσω δύο tt της οικογένειας. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Για τον TS να ξέρει και το λεγόμενο kick down που με απότομο πάτημα του γκαζιού το αυτοκίνητο κατεβάζει ταχύτητα και επιταχύνει πιο καλά 

https://traction.gr/ti-einai-to-kickdown-sta-aftomata-kivotia-video/

Επίσης αν το κιβώτιο στο αυτοκίνητο που θα πάρει έχει και σειριακό αυτόματο κιβώτιο μπορεί να αλλάζει ταχύτητες μόνος του με τον επιλογέα μπρος πίσω 

Το είχε το civic που είχα 

kick down bmw σειρα 5 ,ολα τα λεφτα!

  • Like 1
Δημοσ.

Μωρε ας ητανε το αυτοματο focus  3000 ευρω φθηνοτερο  το 2002 και θα σου ελεγα εγω 
αν ανακατευα την φασουλαδα επι 23 χρονια με το μηχανικο 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimmy213 είπε

 Λογικά εννοεί ότι είχε πρώτη στον επιλογέα, αλλά για ρολάρισμα πίσω πάταγε συμπλέκτη. Ε, στο αυτόματο έχει έξτρα step αυτό.

 

Αυτό εννοώ...το κλασσικό..αυτό που διαλύει τον συμπλέκτη...😂

1 ώρα πριν, grafias3787 είπε

Καλησπέρα και καλώς να δεχτείς το νέο σου Cross. Επειδή έχω το ίδιο αμάξι. Στην ανηφόρα με το D παίζει ρόλο η κλίση του δρόμου, σε μικρές κλίσεις θα σε πάει μπροστά όπως και στην ευθεία μόλις αφήσεις το φρένο. Σε πολύ υψηλές κλίσεις θα το νιώσεις να φεύγει ελάχιστα πίσω αλλά δεν κάνει για μανούβρα, αν θες να μανουβράρεις για παρκάρισμα πχ θα πρέπει να βάλεις όπισθεν. 

Επίσης το Cross έχει Hold, όταν είναι ενεργό δεν πάει πουθενά. Περιμένει να πατήσεις γκάζι για να κινηθεί.

Το HOLD έχει περιορισμό στο πόσο θα παραμείνει σε χρήση εντός της διαδρομής; Μπορώ δηλαδή να το πατάω κάθε φορά που θα ξεκινάω την όποια διαδρομή, μέχρι να σβήσει η μηχανή; Δεν είναι έξτρα καταπόνηση για τα φρένα; Ποια η χρήση του ακριβώς; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Toyota το Hold δεν έχει κάποιον περιορισμό, από την στιγμή που θα το ενεργοποιήσεις παραμένει ενεργό μέχρι το σβήσιμο του αυτοκινήτου. Η λειτουργία του είναι όταν πατήσεις φρένο εσύ να συνεχίσει να το πατάει και εσύ να σηκώσεις το πόδι από το πεντάλ, πχ σε ένα φανάρι. Καταπόνηση στα φρένα έχει την ίδια με το να το πατούσες εσύ με το πεντάλ. Προσωπικά με βολεύει απίστευτα και το ενεργοποιώ με το που ανοίξω το αμάξι. Περιορισμό θα έλεγα ίσως περιπτώσεις όπου θα αλλάξει από D σε P ή R αλλά μόλις επαναφέρεις στο D είναι πάλι εκεί, επίσης αν βγάλεις τη ζώνη σου τραβάει χειρόφρενο όταν σε κρατάει σταματημένο, σου λέει αυτός πάει να βγει από το αμάξι!!

Επεξ/σία από grafias3787
  • Like 1
Δημοσ.

Μα αυτό είναι υπέροχο...σε γλυτώνει από συνεχόμενο πάτημα του φρένου για να μην φεύγει το όχημα μπροστά. Όλα τα αυτόματα το έχουν ή είναι της ΤΟΥΟΤΑ καινοτομία; Πρώτη φορά το ακούω...καλά βέβαια να μου έλεγε κάποιος πως θα είχα αυτοκίνητο με αυτόματο σαζμαν τώρα στα...γεράματα, θα τον έπαιρνα με τις πέτρες. Γενικά από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα τα σνόμπαρα τα αυτόματα γιατί ήθελα να ελέγχω ολοκληρωτικά όλες τις κινήσεις μου και να μην δεσμεύομαι αλλά η αλήθεια είναι πως στο τεστ ντραιβ, οδήγησα μισή ώρα και όταν το επέστρεψα, ένοιωθα πως είχε περάσει κανα 5 λεπτο. Ξεκούραστα, άνετα αλλά με λίγο άγχος μη μου φύγει το αριστερό πόδι και ψαχτώ για κανέναν συμπλέκτη

  • Like 1
Δημοσ.

@gakost Δεν ειναι διπλοσυμπλεκτο το κιβωτιο των υβριδικων Toyota. E-CVT ειναι χωρις ιμαντα…

@harris231 Θα το συνηθισεις ευκολα, προσοχη τις πρωτες μερες με το φρενο γιατι ειναι και πιο “αποτομο” στα αυτοματα. Για τις ανηφορες στο D σε κραταει, εχει την ταση να τσουλαει σιγα σιγα προς τα μπροστα, αλλα μπορεις να πατησεις και το κουμπακι Hold το οποιο κραταει φρεναρισμενες τις μπροστα δαγκανες και δεν χρειαζεται να πατας εσυ το φρενο. Γενικα, ειναι υποδειγματικο το κιβωτιο της Toyota (εχω Yaris Hybrid)…

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Πέτρος said:

To παθαίνω κάποιες φορές σε ελαφρά ανηφόρα (πχ ράμπα) στο δικό μου, αυτόματο προφανώς, DSG διετίας. Σε κανονική ανηφόρα, νομίζω έχει συμβεί μια φορά μόνο, αλλά δεν είμαι καν σίγουρος.

Έχει νόημα να πάω να το κοιτάξω? Πρέπει να βρω τρόπο να το αναπαράγω αξιόπιστα.

Τι να σου πω. Σε Arona με DSG που είχα για ένα διάστημα, δεν θυμάμαι να μου το έκανε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...