Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, csontheline είπε


Ανάλογα το αυτοκίνητο, αν σηκώσεις το πόδι από το φρένο και δεν πατήσεις γκάζι, μετά από μερικά δευτερόλεπτα ξεκινάει να τσουλάει προς τα πίσω.

Δεν ισχύει με τίποτα αυτό τουλάχιστον στα 4 ιαπωνικά που είχα και έχω. Ακόμα και σε ελαφρά ανηφόρα μόλις αφήσεις το φρένο πάει μπροστά 

Ακόμα και σε ένα citroen c1 της κόρης μου με χάλια αυτόματο κιβώτιο 

Σε ισιο δρόμο πάει όσο θέλεις χωρίς κανένα πεταλ πατημένο 

1 ώρα πριν, harris231 είπε

 

Σας ευχαριστώ όλους ρε παιδιά πραγματικά. Απλά έχω και τους δύο υιούς μου μέσα 5 και 3 και πραγματικά αν είμαι μόνος μου δεν με ενδιαφέρει να πάθω κάτι...αλλά τα ψυχούλια μου σκέφτομαι και πραγματικά φοβάμαι....

Μετά από λίγες ώρες οδήγηση θα γελάς με αυτά που φοβάσαι 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 3
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
42 minutes ago, csontheline said:

Προφανώς δεν ξέρω τι συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης, εξαρτάται την ανηφόρα.

Σχετικά με το φρένο και το αριστερό πόδι, ναι, υφίσταται τέτοια οδήγηση και παίζει στο μέλλον (που θα βλέπουμε χειροκίνητα με το κυάλι) να εκπαιδεύονται έτσι οι νέοι οδηγοί. Two foot driving λέγεται, μπορεί να είναι και ασφαλέστερη (μην έχεις στον νου σου οδηγούς που δεν θα έπρεπε να οδηγούν έτσι κι αλλιώς).

Και σε πόλο αυτόματο που ξέρω το ίδιο κάνει (πάει μπροστά). Πιστεύω στα περισσότερα έτσι είναι. Δεν οδηγώ αυτόματα όμως γενικά, δεν ξέρω να σου πω για κάθε ένα ξεχωριστά. Τώρα αν είναι ανηφόρα με κλίση 80 μοίρες, ε, ίσως φύγει πίσω τότε.

Σχετικά με το φρένο με το αριστερό, το έχω ακούσει κι εγώ. Γενικά όμως δεν αξίζει σε καθημερινή οδήγηση και ειδικά για κάποιον που 40 χρόνια φρενάρει με το δεξι.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, harris231 είπε

 

Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; 

Οταν παρκάρουμε αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο βάζουμε πάντα μα πάντα P άσχετα που παρκάρουμε 

Στο δικό μου Honda CRV αν δεν βάλω P δεν βγαίνει το κλειδί από τη μίζα. 

Κάτι που θυμήθηκα τώρα αλλά δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο 

Αν το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο μείνει στο δρόμο εν κινήσει και πρέπει να το μετακινήσουμε δεν μπαίνει νεκρά με το να μετακινήσουμε τον μοχλό. 

Το έπαθε πριν χρόνια η κόρη μου με το δικό μου crv που έμεινε από δυναμό 

Το δικό μου έχει ένα καπάκι μικρό κοντά στον επιλογέα που πρέπει να σηκώσουμε και να πατησουμε ένα κουμπάκι που είναι από κάτω για να ελευθερωθεί ο επιλογέας. 

Τρόμαξε τηλεφωνικά να της δώσω να το καταλάβει μέχρι να πάει η οδικη. 

Δεν ξέρω τι ισχύει για άλλα αυτοκίνητα 

DSCF4212.jpg

Κάτι που θυμήθηκα τώρα αλλά δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο 

Αν το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο μείνει στο δρόμο εν κινήσει και πρέπει να το μετακινήσουμε δεν μπαίνει νεκρά με το να μετακινήσουμε τον μοχλό. 

Το έπαθε πριν χρόνια η κόρη μου με το δικό μου crv που έμεινε από δυναμό 

Το δικό μου έχει ένα καπάκι μικρό κοντά στον επιλογέα που πρέπει να σηκώσουμε και να πατησουμε ένα κουμπάκι που είναι από κάτω για να ελευθερωθεί ο επιλογέας. 

Τρόμαξε τηλεφωνικά να της δώσω να το καταλάβει μέχρι να πάει η οδικη. 

Δεν ξέρω τι ισχύει για άλλα αυτοκίνητα 

Κάτι που θυμήθηκα τώρα αλλά δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο 

Αν το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο μείνει στο δρόμο εν κινήσει και πρέπει να το μετακινήσουμε δεν μπαίνει νεκρά με το να μετακινήσουμε τον μοχλό. 

Το έπαθε πριν χρόνια η κόρη μου με το δικό μου crv που έμεινε από δυναμό 

Το δικό μου έχει ένα καπάκι μικρό κοντά στον επιλογέα που πρέπει να σηκώσουμε και να πατησουμε ένα κουμπάκι που είναι από κάτω για να ελευθερωθεί ο επιλογέας. 

Τρόμαξε τηλεφωνικά να της δώσω να το καταλάβει μέχρι να πάει η οδικη. 

Δεν ξέρω τι ισχύει για άλλα αυτοκίνητα 

  • Haha 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Και σε πόλο αυτόματο που ξέρω το ίδιο κάνει (πάει μπροστά). Πιστεύω στα περισσότερα έτσι είναι. Δεν οδηγώ αυτόματα όμως γενικά, δεν ξέρω να σου πω για κάθε ένα ξεχωριστά. Τώρα αν είναι ανηφόρα με κλίση 80 μοίρες, ε, ίσως φύγει πίσω τότε.

Σχετικά με το φρένο με το αριστερό, το έχω ακούσει κι εγώ. Γενικά όμως δεν αξίζει σε καθημερινή οδήγηση και ειδικά για κάποιον που 40 χρόνια φρενάρει με το δεξι.

Και σε μηχανικό αν ξεκινήσεις πολυ προσεκτικά  χωρίς γκάζι σε ευθεία θα αρχίσει να κινείται μπροστά γιατί η μηχανή θα ανεβάζει στροφές για να κρατάει ρελαντί.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, harris231 είπε

 

Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; 

Δεν νομίζω να σε πηγαίνει,και στο μηχανικό που το έκανες είναι λάθος.Με πρώτη να το αφηνεις να ρολάρει πίσω.

 

Δημοσ.

To μόνο ουσιαστικό πρόβλημα όταν κάποιος έχει συνηθίσει τόσα χρόνια+χλμ με μηχανικό, είναι να πατήσει το φρένο με το αριστερό, όπως είχε συνηθίσει το συμπλέκτη...θα το κάνει απότομα, χωρίς έλεγχο, σίγουρα θα φύγει το σώμα του μπροστά, ίσως θα σηκωθεί και λίγο από το κάθισμα.

Ειδικά σε φρενάρισμα ανάγκης, επειδή το σώμα έχει μάθει σε εντελώς άλλη στήριξη, είναι σίγουρο το παραπάνω. Λίγη προσοχή το πρώτο διάστημα, μέχρι να μάθουμε τις νέες κινήσεις/αντιδράσεις, και μετά όλα πολύ άνετα.

  • Like 3
Δημοσ.

Σαν νέος οδηγός θυμάμαι το μεγαλύτερο άγχος μου ήταν αν χρειαζόταν να σταματήσω σε ανηφόρες, μέχρι που άλλαζα διαδρομές και έκανα πολύ μεγαλύτερες για να αποφύγω συγκεκριμένες ανηφόρες. Ειδικά αν ήταν άλλος από πίσω μου, ανέβαζα χειρόφρενα, πατούσα συμπλέκτη και γκάζι...

Τώρα ακόμα μηχανικο έχω, και αν και πλέον δεν έχω αντίστοιχο πρόβλημα, είναι ευκολία που έχει κάποιο σύστημα που σου κρατάει το φρένο για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να πατήσεις γκάζι. Το αυτόματο μου φαίνεται ακόμα καλύτερο όπως το ακούω, για να δούμε αν το επόμενο μου, ελπίζω όχι σύντομα, είναι αυτόματο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Ukforthemoment said:

Δεν νομίζω να σε πηγαίνει,και στο μηχανικό που το έκανες είναι λάθος.Με πρώτη να το αφηνεις να ρολάρει πίσω.

Χλωμό να είχε κουμπώσει πρώτη και να πήγαινε προς τα πίσω. Θα του είχε σβήσει. Λογικά εννοεί ότι είχε πρώτη στον επιλογέα, αλλά για ρολάρισμα πίσω πάταγε συμπλέκτη. Ε, στο αυτόματο έχει έξτρα step αυτό.

Πάντως δεν έχω παρατηρήσει σε κανένα αυτόματα (τουλάχιστον πρόσφατο) να είσαι με D και να τσουλήσει προς το πίσω το αμάξι σε ανηφόρα.

Επεξ/σία από jimmy213
  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, jimmy213 είπε

Χλωμό να είχε κουμπώσει πρώτη και να πήγαινε προς τα πίσω. Θα του είχε σβήσει. Λογικά εννοεί ότι στην πρώτη ο επιλογέας, αλλά για ρολάρισμα πίσω πάταγε συμπλέκτη. Ε, στο αυτόματος έχει έξτρα step αυτό.

Πάντως δεν έχω παρατηρήσει σε κανένα αυτόματα (τουλάχιστον πρόσφατο) να είσαι με D και να τσουλήσει προς το πίσω το αμάξι σε ανηφόρα.

Πατάει συμπλέκτη φυσικά.Δεν γίνεται αλλιώς να ρολάρει προς τα  πίσω.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Πάντως δεν έχω παρατηρήσει σε κανένα αυτόματα (τουλάχιστον πρόσφατο) να είσαι με D και να τσουλήσει προς το πίσω το αμάξι σε ανηφόρα.

To παθαίνω κάποιες φορές σε ελαφρά ανηφόρα (πχ ράμπα) στο δικό μου, αυτόματο προφανώς, DSG διετίας. Σε κανονική ανηφόρα, νομίζω έχει συμβεί μια φορά μόνο, αλλά δεν είμαι καν σίγουρος.

Έχει νόημα να πάω να το κοιτάξω? Πρέπει να βρω τρόπο να το αναπαράγω αξιόπιστα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

 

Πάντως δεν έχω παρατηρήσει σε κανένα αυτόματα (τουλάχιστον πρόσφατο) να είσαι με D και να τσουλήσει προς το πίσω το αμάξι σε ανηφόρα.

Σε κόντρα ανηφόρα με ΧΩΡΙΣ γκάζι και φρένο εμένα με crv του 2008 με πάει πίσω με D

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Γιάννης Platano said:

 

Οποιος οδήγησει αυτόματο δεν ξαναπαίρνει με μηχανικό 

Δεν είναι ούτε όλοι οι οδηγοί ίδιοι ούτε όλα τα αυτόματα ίδια ούτε έχουν την ίδια χρήση.
 

Έχω οδηγήσει από παλιά αυτόματα 4αρια που δεν κλείδωναν τον μετατροπέα και πατινάριζαν συνέχεια, σύγχρονα με μετατροπέα, διπλοσυμπλεκτα και CVT ακόμη και κάτι αίσχη μηχανικά με αυτόματο συμπλέκτη. θα σου πω ότι όσο μπορώ να βρω χειροκίνητο δεν πρόκειται να αγοράσω αυτόματο για προσωπική χρήση από προσωπική προτίμηση. Το χειροκίνητο το δουλεύεις όπως θέλεις, το πας το αυτοκίνητο δεν σε πάει. Το αυτόματο ανάλογα την υλοποίηση έχει τον τρόπο λειτουργίας του που πρέπει να προσαρμοστείς.
 

Τα διπλοσυμπλεκτα σαν αυτό που λέει ο δημιουργός του θέματος για καθημερινό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη δεν θα πω δεν κάνουν, θα πω είναι εκνευριστικά σε χαμηλές ταχύτητες 1η 2ρα και άτσαλα  και αν θες να κάνεις και όπισθεν καμία βάρκα αστα βράστα ακόμη χειρότερα σε ανηφόρα. Χίλιες φορές ένα με μετατροπέα ροπής ακόμη και CVT. 
 

Δημοσ.

Για τον TS να ξέρει και το λεγόμενο kick down που με απότομο πάτημα του γκαζιού το αυτοκίνητο κατεβάζει ταχύτητα και επιταχύνει πιο καλά 

https://traction.gr/ti-einai-to-kickdown-sta-aftomata-kivotia-video/

Επίσης αν το κιβώτιο στο αυτοκίνητο που θα πάρει έχει και σειριακό αυτόματο κιβώτιο μπορεί να αλλάζει ταχύτητες μόνος του με τον επιλογέα μπρος πίσω 

Το είχε το civic που είχα 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...