tigergreg Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Στις 17/1/2025 στις 10:56 ΠΜ, johntram είπε "καλά πως οδηγούσα μηχανικό σαζμάν τόσα χρόνια" Στις 17/1/2025 στις 10:59 ΠΜ, Γιάννης Platano είπε Οποιος οδήγησει αυτόματο δεν ξαναπαίρνει με μηχανικό Αυτα ακριβως.....πριν 25 χρονια εγω. 2 ώρες πριν, mariosCS είπε Ίσως να μην ήθελε να δώσει €2000+ όταν του χάλαγε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 🤔 Ταριφας με σερμεντε αυτοματη και 750,000 χλμ μου ελεγε οτι εχει γλυτωσει τουλαχιστον 7 φορες αλλαγη δισκο-πλατω-ρουλεμαν.... 2
geopro Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Ερώτηση προς κατόχους αυτομάτων κιβωτίων. Όταν βρίσκομαι σε ανηφορική διασταύρωση που έχω stop συνηθίζω (λόγω της περιορισμένης ορατότητας που προκαλούν τα σταθμευμένα) να κάνω λίγο μπρος πίσω συμπλεκτάροντας στα γρήγορα έτσι ώστε να κρίνω αν έχω το χρόνο να περάσω και χωρίς να εμποδίζω. Με αυτόματο αυτό το γρήγορο μπρος πίσω είναι εφικτό στα ανηφορικά σημεία ; Πως το κάνετε από την στιγμή που η θέση D δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάει πίσω ; Έχω οδηγήσει για λίγες ώρες αυτόματο του 2010 αλλά δεν μπορώ να πω ότι είχα τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο 100% Για να κάνω την “πλάκα μου” καλό ήταν άλλα μέχρι εκεί. Αν ο συμπλέκτης είναι άριστος και μαλακός και το μηχανικό κιβώτιο είναι “βούτυρο” γιατί να χάσω τον έλεγχο της κίνησης πηγαίνοντας σε αυτόματο ; Εκτός και αν δεν είναι ίδια όλα τα αυτόματα ... 1
xsterg Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 14 ώρες πριν, mariosCS είπε Ίσως να μην ήθελε να δώσει €2000+ όταν του χάλαγε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 🤔 ενω εαν του χαλασει το χειροκινητο θα δωσει λιγοτερα. περα απο την πλακα δεν εχω ακουσει κανενα να εχει παει για επισκευη ειτε χειροκινητο ειτε αυτοματο. τωρα εαν σου τυχει θα βαλεις το χερι βαθια στην τσεπη και στην μια περιπτωση και στην αλλη. ασε που με τα αυτοματα δεν εχεις δισκο πλατω, ντιζες, γραναζια και ενα σωρο αλλες βλακειες που χαλανε στα χειροκινητα.
Black Demis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 4 hours ago, xsterg said: ενω εαν του χαλασει το χειροκινητο θα δωσει λιγοτερα. περα απο την πλακα δεν εχω ακουσει κανενα να εχει παει για επισκευη ειτε χειροκινητο ειτε αυτοματο. τωρα εαν σου τυχει θα βαλεις το χερι βαθια στην τσεπη και στην μια περιπτωση και στην αλλη. ασε που με τα αυτοματα δεν εχεις δισκο πλατω, ντιζες, γραναζια και ενα σωρο αλλες βλακειες που χαλανε στα χειροκινητα. μια χαρα πανε 3 περιπτώσεις 1. απειρος οδηγος και κανει πολλά λαθη στης αλλαγές και κανει ζημιες στα γραναζια ρουλεμαν κλπ (σπάνια περίπτωση) 2. shumacher wannable που αλλάζει επιθετικά της ταχύτητες (καρφωματα) για να εχει μεγιστη επιτάχυνσή και σπορτ οδήγησή (η περισσότερες περατώσεις) 3. το αυτοκίνητο εχει 5546+6854656 χιλομετρα (παλι συνηθισμένη περίπτωσή για την ελλαδα λογο οτι εχουμε πολλα οχηματα σε αυτη την κατασταση με λιγα λογια αν δεν εισαι κανας γκαζακιας και εισαι Normal οδηγος χωρις το αυτοκινιτο να πλισιαζει την ηλικια σου η σε ξεπερναει...... για τετοιες επισκευες ακριος σπανια θα πας ειτε εχεις χειροκινιτο ειτε αυτοματο 1
Vasilisxd Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου On 18/01/2025 at 12:25, andreas-d said: Όλοι κάτι έλεγαν, και οι παπάς το κύριε ελέησον, εσύ το χαβά σου, εντάξει μας έπεισες φεύγω τώρα για ηλεκτρικό τα λέμε μετά.. Σιγά κύριε Αντρέα, μιλάει ο άνθρωπος για ευκολία εμπειρίας χρήσης και είπα και για το one-pedal driving. Και το Yaris έχει παρόμοιο σύστημα όταν το βάζεις στο B, αλλά είναι πολύ πιο mild.
toyo73 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Το μεγαλυτερο μειονεκτημα του αυτοματου, ειναι οτι λιωνει ο πατος μονο του δεξιου παπουτσιου.😁 8
mariosCS Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου On 19/01/2025 at 11:42, xsterg said: ενω εαν του χαλασει το χειροκινητο θα δωσει λιγοτερα. περα απο την πλακα δεν εχω ακουσει κανενα να εχει παει για επισκευη ειτε χειροκινητο ειτε αυτοματο. τωρα εαν σου τυχει θα βαλεις το χερι βαθια στην τσεπη και στην μια περιπτωση και στην αλλη. ασε που με τα αυτοματα δεν εχεις δισκο πλατω, ντιζες, γραναζια και ενα σωρο αλλες βλακειες που χαλανε στα χειροκινητα. Τουλάχιστον 3 περιπτώσεις από άτομα που ξέρω. Με χειροκίνητο μόνο μία, αλλά στο 1/4 της τιμής η επιδιόρθωση. Για να ξεκαθαρίσω βέβαια, για μένα προσωπικά είναι παράγοντας για αγορά μεταχειρισμένου περισσότερο (γιατί δε ξέρω πώς το οδηγούσε ο άλλος) παρά καινούριου. Το ότι βολεύει το αυτόματο αν οδηγάς σε μεγαλούπολη με καθημερινό σταμάτα-ξεκίνα σε κίνηση, δεν το συζητώ.
majunior Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Στις 19/1/2025 στις 12:40 ΠΜ, geopro είπε Ερώτηση προς κατόχους αυτομάτων κιβωτίων. Όταν βρίσκομαι σε ανηφορική διασταύρωση που έχω stop συνηθίζω (λόγω της περιορισμένης ορατότητας που προκαλούν τα σταθμευμένα) να κάνω λίγο μπρος πίσω συμπλεκτάροντας στα γρήγορα έτσι ώστε να κρίνω αν έχω το χρόνο να περάσω και χωρίς να εμποδίζω. Με αυτόματο αυτό το γρήγορο μπρος πίσω είναι εφικτό στα ανηφορικά σημεία ; Πως το κάνετε από την στιγμή που η θέση D δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάει πίσω ; Έχω οδηγήσει για λίγες ώρες αυτόματο του 2010 αλλά δεν μπορώ να πω ότι είχα τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο 100% Για να κάνω την “πλάκα μου” καλό ήταν άλλα μέχρι εκεί. Αν ο συμπλέκτης είναι άριστος και μαλακός και το μηχανικό κιβώτιο είναι “βούτυρο” γιατί να χάσω τον έλεγχο της κίνησης πηγαίνοντας σε αυτόματο ; Εκτός και αν δεν είναι ίδια όλα τα αυτόματα ... Υπάρχουν και αυτόματα που σου επιτρέπουν να αλλάζεις εσύ τις ταχύτητες. Προσωπικά, αν το κιβώτιο και το αμπραγιάζ είναι βούτυρο όπως λες, δε με χαλάει καθόλου το χειροκίνητο. Και στο λέω ως κάτοχος και αυτόματου και χειροκίνητου. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα