harris231 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:01 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:01 πμ Οδηγώ από τα 18 μου νόμιμα και έχω περίπου 600.000 χλμ τα τελευταία 30 χρόνια που οδηγώ καθημερινά και ασταμάτητα. Σε όλα μου τα αυτοκίνητα ιδιόκτητα ή μη, είχα πάντα μηχανικά κιβώτια. Τώρα περιμένω ένα κροσσάκι υβριδικό το οποίο έχει αυτόματο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο και ειλικρινά νοιώθω σαν να είμαι πρώτη φορά σε αυτοκίνητο. Στο τεστ ντραιβ που έκανα όλα καλά τα βρήκα αλλά πιο πολύ ανησυχώ για τις καθημερινές και ενστικτώδεις κινήσεις καθημερινά. Σε μία διασταύρωση ας πούμε, πάει αυτόματα το αριστερό πόδι στον συμπλέκτη που δεν...έχει και μετά ακολουθεί την κίνηση αυτόματα το δεξί χέρι να αλλάξει την ταχύτητα που πάλι δεν έχει. Δεν ξέρω απλά όλα αυτά τα ενστικτώδη που έχω συνηθίσει τόσα χρόνια, εύκολα αλλάζουν; Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; 1 3
J0hn82 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:03 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:03 πμ Σε μερικές ημέρες θα έχεις ξεχάσει το χειροκίνητο. Διάβασε το εγχειρίδιο κατόχου και θα σου λυθούν πολλές απορίες. 13
Georgebek2 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:06 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:06 πμ Στα 18 σου περιμενες οπως οι περισσοτεροι πως οταν γινεις 60 τα αυτοκινητα θα πετανε. Τελικα απλα εγιναν αυτοματα, υβριδικα με 1-2 ταμπλετς μεσα. Μεγεια! 5 8
NT1G Δημοσ. Παρασκευή στις 10:19 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:19 πμ 17 λεπτά πριν, harris231 είπε ... Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; Αν αφήσεις το αμάξι σε ίσιο δρόμο στο D και χωρίς να πατάς το γκάζι θα δεις ότι κινείται μπροστά μόνο του. Οπότε... 4
pp6210 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:27 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:27 πμ 19 λεπτά πριν, harris231 είπε Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; να μην σε προβληματιζει τιποτα φιλε μου, ειναι απλως θεμα συνηθειας!! αμα με το καλο θα κανεις κ το πρωτο σου ταξιδι με αυτοματο, δεν θα γυρισεις πισω στο χειροκινητο. μονο μια συμβουλη θα δωσω για τις αρχες, παντα πατημενο φρενο οταν βαζεις μπροστα και πριν αλλαξεις ταχυτητα. στις κατηφορες τα περισσοτερα αυτοματα θα σου κανουν auto hold, δηλαδη δεν θα σε αφησουν να τσουλησεις πισω αν εχεις D μεσα, τουλαχιστον στα dsg ετσι ειναι... σκεψου οτι εισαι σε μεγαλη ανηφορα κ πατας φρενο περιμενωντας το φαναρι, αναβει πρασινο, αφηνεις φρενο ανετος και μεχρι να πατησεις γκαζι θα σε κραταει το αυτοματο κιβωτιο.. 3 1
Morosana Δημοσ. Παρασκευή στις 10:27 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:27 πμ Τίποτα το δύσκολο, στην αρχή θα ψάχνεις λίγο το συμπλέκτη και θα πατάς το foot rest αλλά μετά από 2 3 βόλτες θα του πάρεις τον αέρα. 3
harris231 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:28 πμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 10:28 πμ 5 λεπτά πριν, NT1G είπε Αν αφήσεις το αμάξι σε ίσιο δρόμο στο D και χωρίς να πατάς το γκάζι θα δεις ότι κινείται μπροστά μόνο του. Οπότε... Με μηχανικό, βάζω πρώτη κάνω μπροστά και μετά απλά αφήνω το συμπλέκτη και φεύγω με νεκρά πίσω χωρίς ταχύτητα και παρκάρω κανονικά χωρίς να βάλω όπισθεν. Στο αυτόματο οκ, πάω μπροστά αφήνοντας το φρένο...μετά τι κάνω για την όπισθεν; Δεν τσουλάει προς τα πίσω μόνο του; Πρέπει να βάλω την R ώστε να πάει πίσω; Σας ευχαριστώ όλους ρε παιδιά πραγματικά. Απλά έχω και τους δύο υιούς μου μέσα 5 και 3 και πραγματικά αν είμαι μόνος μου δεν με ενδιαφέρει να πάθω κάτι...αλλά τα ψυχούλια μου σκέφτομαι και πραγματικά φοβάμαι.... 4 1
csontheline Δημοσ. Παρασκευή στις 10:46 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:46 πμ 17 minutes ago, pp6210 said: ...αναβει πρασινο, αφηνεις φρενο ανετος και μεχρι να πατησεις γκαζι θα σε κραταει το αυτοματο κιβωτιο.. Δεν σε κρατάει το κιβώτιο. Μέχρι να πατήσες γκάζι, απλώς μένουν πατημένα τα φρένα, άσχετα αν έχεις αφήσει το πετάλ του φρένου. Ανάλογα το αυτοκίνητο, αν σηκώσεις το πόδι από το φρένο και δεν πατήσεις γκάζι, μετά από μερικά δευτερόλεπτα ξεκινάει να τσουλάει προς τα πίσω.
johntram Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ 51 λεπτά πριν, harris231 είπε Οδηγώ από τα 18 μου νόμιμα και έχω περίπου 600.000 χλμ τα τελευταία 30 χρόνια που οδηγώ καθημερινά και ασταμάτητα. Σε όλα μου τα αυτοκίνητα ιδιόκτητα ή μη, είχα πάντα μηχανικά κιβώτια. Τώρα περιμένω ένα κροσσάκι υβριδικό το οποίο έχει αυτόματο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο και ειλικρινά νοιώθω σαν να είμαι πρώτη φορά σε αυτοκίνητο. Στο τεστ ντραιβ που έκανα όλα καλά τα βρήκα αλλά πιο πολύ ανησυχώ για τις καθημερινές και ενστικτώδεις κινήσεις καθημερινά. Σε μία διασταύρωση ας πούμε, πάει αυτόματα το αριστερό πόδι στον συμπλέκτη που δεν...έχει και μετά ακολουθεί την κίνηση αυτόματα το δεξί χέρι να αλλάξει την ταχύτητα που πάλι δεν έχει. Δεν ξέρω απλά όλα αυτά τα ενστικτώδη που έχω συνηθίσει τόσα χρόνια, εύκολα αλλάζουν; Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; Καλημέρα.Παρόμοιο θέμα είχα κι εγώ όταν στα 55 μου πήρα πρώτη φορά αυτοκίνητο με αυτόματο σαζμάν.Τις ίδιες ανησυχίες με σένα.Τελικά αποδείχτηκαν λάθος...Δεν υπάρχει κανένα θέμα.Στην μισή ώρα το έχεις συνηθίσει.Σε σημείο που λέω "καλά πως οδηγούσα μηχανικό σαζμάν τόσα χρόνια"...Πλέον αν αλλάξω αυτοκίνητο θα είναι οπωσδήποτε αυτόματο... 8
csontheline Δημοσ. Παρασκευή στις 10:59 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:59 πμ 50 minutes ago, harris231 said: Οδηγώ από τα 18 μου νόμιμα και έχω περίπου 600.000 χλμ τα τελευταία 30 χρόνια που οδηγώ καθημερινά και ασταμάτητα. Σε όλα μου τα αυτοκίνητα ιδιόκτητα ή μη, είχα πάντα μηχανικά κιβώτια. Τώρα περιμένω ένα κροσσάκι υβριδικό το οποίο έχει αυτόματο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο και ειλικρινά νοιώθω σαν να είμαι πρώτη φορά σε αυτοκίνητο. Στο τεστ ντραιβ που έκανα όλα καλά τα βρήκα αλλά πιο πολύ ανησυχώ για τις καθημερινές και ενστικτώδεις κινήσεις καθημερινά. Σε μία διασταύρωση ας πούμε, πάει αυτόματα το αριστερό πόδι στον συμπλέκτη που δεν...έχει και μετά ακολουθεί την κίνηση αυτόματα το δεξί χέρι να αλλάξει την ταχύτητα που πάλι δεν έχει. Δεν ξέρω απλά όλα αυτά τα ενστικτώδη που έχω συνηθίσει τόσα χρόνια, εύκολα αλλάζουν; Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; Δεν ξέρω τι cross επέλεξες, αλλά ακόμα και με κανονικές σχέσεις (και όχι τύπου CVT), είναι απόλαυση στην οδήγηση, την κάνει πιο εύκολη. Αν και αναφέρθηκε, με D έχεις σχέση μέσα, οπότε πας μπροστά (αν είσαι εντελώς σταματημένος και πατάς φρένο, αποσυμπλέκει (ή κάτι παρόμοιο), σαν να είχες πρώτη χωρίς να πατάς συμπλέκτη και να μην σβήνει). Για να αποσυμπλέξει εντελώς, πρέπει να πας στην νεκρά (N-neutral). Μπορείς να τσουλήσεις με νεκρά και φρένο μόνο, αλλά δεν θα λειτουργούν αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας. Παρεμπιπτόντως, όταν θέλεις να βάλεις νεκρά με σβηστή μηχανή (υποθέτω παρόμοιο είναι και σε άλλα αυτόματα) βγάζεις ένα πλαστικό δίπλα στον λεβιέ και κρατάς πατημένο ένα κρυμμένο κουμπί για να τον μετακινήσεις ελεύθερα.
Γιάννης Platano Δημοσ. Παρασκευή στις 10:59 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:59 πμ (επεξεργασμένο) Είμαι 67 ετών και από τα 45 μου έχω αλλάξει 4 αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο 2 Honda CRV Honda Civic Honda jazz Δεν θα το μετανιώσεις ποτέ Απλα για λίγες ώρες ξεχνάς ότι έχεις αριστερό πόδι. Βάζεις D και ξεχνάς όλα τα άλλα Μονό P για να παρκάρουμε και R για όπισθεν. Ακόμα και σε ελαφρά ανηφόρα μόλις αφήσεις το φρένο πάει μπροστά Οποιος οδήγησει αυτόματο δεν ξαναπαίρνει με μηχανικό Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:01 πμ από Γιάννης Platano 10 1
GodzillaCover Δημοσ. Παρασκευή στις 11:01 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:01 πμ Μου θυμίζεις τον πατέρα μου, 15 χρόνια μεγαλύτερος από σένα, που πάμε να κάνουμε test drive, του εξηγεί ο πωλητής το αυτόματο και στο τέλος τον ρωτάει ο πατέρας μου “α τέλεια, άρα πατάω φρένο με το αριστερό?”. Ο πωλητής έπαθε 3 εγκεφαλικά εκείνη τη στιγμή 7 minutes ago, csontheline said: Δεν σε κρατάει το κιβώτιο. Μέχρι να πατήσες γκάζι, απλώς μένουν πατημένα τα φρένα, άσχετα αν έχεις αφήσει το πετάλ του φρένου. Ανάλογα το αυτοκίνητο, αν σηκώσεις το πόδι από το φρένο και δεν πατήσεις γκάζι, μετά από μερικά δευτερόλεπτα ξεκινάει να τσουλάει προς τα πίσω. Το BYD Dolphin πάντως έφευγε μπροστά όταν άφηνες το φρένο με D μέσα. Ήταν σαν να πατούσες λίγο γκάζι. 1
csontheline Δημοσ. Παρασκευή στις 11:06 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:06 πμ 1 minute ago, GodzillaCover said: Μου θυμίζεις τον πατέρα μου, 15 χρόνια μεγαλύτερος από σένα, που πάμε να κάνουμε test drive, του εξηγεί ο πωλητής το αυτόματο και στο τέλος τον ρωτάει ο πατέρας μου “α τέλεια, άρα πατάω φρένο με το αριστερό?”. Ο πωλητής έπαθε 3 εγκεφαλικά εκείνη τη στιγμή Το BYD Dolphin πάντως έφευγε μπροστά όταν άφηνες το φρένο με D μέσα. Ήταν σαν να πατούσες λίγο γκάζι. Προφανώς δεν ξέρω τι συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης, εξαρτάται την ανηφόρα. Σχετικά με το φρένο και το αριστερό πόδι, ναι, υφίσταται τέτοια οδήγηση και παίζει στο μέλλον (που θα βλέπουμε χειροκίνητα με το κυάλι) να εκπαιδεύονται έτσι οι νέοι οδηγοί. Two foot driving λέγεται, μπορεί να είναι και ασφαλέστερη (μην έχεις στον νου σου οδηγούς που δεν θα έπρεπε να οδηγούν έτσι κι αλλιώς).
elise Δημοσ. Παρασκευή στις 11:10 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:10 πμ 1 hour ago, harris231 said: Οδηγώ από τα 18 μου νόμιμα και έχω περίπου 600.000 χλμ τα τελευταία 30 χρόνια που οδηγώ καθημερινά και ασταμάτητα. Σε όλα μου τα αυτοκίνητα ιδιόκτητα ή μη, είχα πάντα μηχανικά κιβώτια. Τώρα περιμένω ένα κροσσάκι υβριδικό το οποίο έχει αυτόματο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο και ειλικρινά νοιώθω σαν να είμαι πρώτη φορά σε αυτοκίνητο. Στο τεστ ντραιβ που έκανα όλα καλά τα βρήκα αλλά πιο πολύ ανησυχώ για τις καθημερινές και ενστικτώδεις κινήσεις καθημερινά. Σε μία διασταύρωση ας πούμε, πάει αυτόματα το αριστερό πόδι στον συμπλέκτη που δεν...έχει και μετά ακολουθεί την κίνηση αυτόματα το δεξί χέρι να αλλάξει την ταχύτητα που πάλι δεν έχει. Δεν ξέρω απλά όλα αυτά τα ενστικτώδη που έχω συνηθίσει τόσα χρόνια, εύκολα αλλάζουν; Κάτι ακόμα. Στις ανηφόρες στο παρκάρισμα υπάρχει πρόβλημα να έχουμε την D και να μας πηγαίνει πίσω η ίδια η κατηφόρα; Η πρέπει να βάζουμε R υποχρεωτικά; αν ειδικα το αυτοκινητο ειναι με μετατροπεα ροπης και hill holder πραγματικα θα πεις : τι οδηγουσα τοσα χρονια.... ουτε χιλιοστο μπροστα, ουτε χιλιοστο πισω. 4
vidias.m Δημοσ. Παρασκευή στις 11:34 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:34 πμ 33 minutes ago, csontheline said: Δεν ξέρω τι cross επέλεξες, αλλά ακόμα και με κανονικές σχέσεις (και όχι τύπου CVT), είναι απόλαυση στην οδήγηση, την κάνει πιο εύκολη. Αν και αναφέρθηκε, με D έχεις σχέση μέσα, οπότε πας μπροστά (αν είσαι εντελώς σταματημένος και πατάς φρένο, αποσυμπλέκει (ή κάτι παρόμοιο), σαν να είχες πρώτη χωρίς να πατάς συμπλέκτη και να μην σβήνει). Για να αποσυμπλέξει εντελώς, πρέπει να πας στην νεκρά (N-neutral). Μπορείς να τσουλήσεις με νεκρά και φρένο μόνο, αλλά δεν θα λειτουργούν αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας. Παρεμπιπτόντως, όταν θέλεις να βάλεις νεκρά με σβηστή μηχανή (υποθέτω παρόμοιο είναι και σε άλλα αυτόματα) βγάζεις ένα πλαστικό δίπλα στον λεβιέ και κρατάς πατημένο ένα κρυμμένο κουμπί για να τον μετακινήσεις ελεύθερα. Θα συμφωνήσω σε αυτό που έιπε ένας φίλος παραπάνω. Στην ανηφόρα αν θέλεις να βλέπεις απο την κάμερα και να ενεργοποιηθούν οι αισθητήρες θα βάλεις το R και φρεναριστός θα πηγαίνεις πίσω, διαφορετικά βάλτο απλά στο Ν όπου είναι η νεκρά και αυτό θα μόνο του προς τα πίσω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα