Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Am I? 😛 

Δε θα έπρεπε να έχει κανείς το δικαίωμα να αλλάζει τη συμφωνία και να σε χρεώνει χωρίς γνώση σου. Το πώς θα έρθει σε επικοινωνία είναι δικό του πρόβλημα. Η τράπεζα ρωτάει μέχρι και πότε αλλάζεις σώβρακο για να σου ανοίξει λογαριασμό, οπότε το να "μην έχει το emai" είναι κάπως άτοπο.

Δεν περιμένει κανείς να προσφέρει δωρεάν στον πελάτη τις υπηρεσίες του επί πληρωμής λογαριασμού επειδή εκείνος δεν απάντησε, διότι ο Έλληνας, ως ο πιο έξυπνος λαός του πλανήτη, θα έβρισκε το "κόλπο" για να μη χρεώνεται. Aλλά θα μπορούσε κάλλιστα να παγώσει τον λογαριασμό ή να τον βάλει στο δωρεάν πακέτο ή να τον θέσει σε μια άλλη κατάσταση που δεν κοστίζει κάτι στην τράπεζα και αναγκάζει τον πελάτη να επικοινωνήσει και να κάνει την επιλογή του.

Αν έρθει το ασφαλιστήριο και δεν το πάρω χαμπάρι, δε θα με χρεώσει κανείς και θα προχωρήσει στο νέο συμβόλαιο σαν να το δέχτηκα. Απλά... δε θα έχω συμβόλαιο. Αυτό ακριβώς λέω. :) 

 

Επί της ουσίας ΔΕΝ διαφωνώ.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, witty είπε

Θα ήθελα πολύ να διαβάσω το εδάφιο του νόμου που επικαλείσαι, το οποίο δίνει το δικαίωμα στην όποια τράπεζα να επιβάλει χρεώσεις χωρίς να έχει λάβει ρητή συγκατάθεση

Τον νόμο συγκεκριμένα δεν τον ξέρω. Θα ισχύει 100% όμως με κάποια διάταξη. Φαντάσου για παράδειγμα πως σχεδόν όλοι οι παρόχοι επικοινωνιων, νερού και ενέργειας, δύνανται να τροποποιούν όρους και εσύ είσαι υποχρεωμένος να τους ξέρεις από πριν. Η ρητή συγκατάθεση δηλαδή δεν  αποτελεί προϋπόθεση για να ισχύσει ο όρος. Εκτός αν μέσα στο συμβόλαιο που υπέγραψες το λέει ρητώς πως χωρίς την δική σου συμφωνία δεν αλλάζουν συγκεκριμενα οι τάδε και οι τάδε όροι. Ακόμα μπορεί να έχει τεθεί και χρονικό όριο για την απαίτηση συγκατάθεσης η όχι. Γενικά μην το ψάχνεις το θέμα, είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να μπορούν να περνάνε τα δικά τους με τον χρήστη, πελάτη ή καταναλωτή να είναι στην θέση του ανίσχυρου. Θα μπορούσαν να είχαν κυνηγήσει τα θέματα αυτά ενώσεις καταναλωτών, αλλά οργάνωση και αλληλεγγύη μηδέν στην Ελλάδα. 

Επεξ/σία από mariosnik_
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Am I? 😛 

Δε θα έπρεπε να έχει κανείς το δικαίωμα να αλλάζει τη συμφωνία και να σε χρεώνει χωρίς γνώση σου. Το πώς θα έρθει σε επικοινωνία είναι δικό του πρόβλημα. Η τράπεζα ρωτάει μέχρι και πότε αλλάζεις σώβρακο για να σου ανοίξει λογαριασμό, οπότε το να "μην έχει το emai" είναι κάπως άτοπο.

Δεν περιμένει κανείς να προσφέρει δωρεάν στον πελάτη τις υπηρεσίες του επί πληρωμής λογαριασμού επειδή εκείνος δεν απάντησε, διότι ο Έλληνας, ως ο πιο έξυπνος λαός του πλανήτη, θα έβρισκε το "κόλπο" για να μη χρεώνεται. Aλλά θα μπορούσε κάλλιστα να παγώσει τον λογαριασμό ή να τον βάλει στο δωρεάν πακέτο ή να τον θέσει σε μια άλλη κατάσταση που δεν κοστίζει κάτι στην τράπεζα και αναγκάζει τον πελάτη να επικοινωνήσει και να κάνει την επιλογή του.

Αν έρθει το ασφαλιστήριο και δεν το πάρω χαμπάρι, δε θα με χρεώσει κανείς και θα προχωρήσει στο νέο συμβόλαιο σαν να το δέχτηκα. Απλά... δε θα έχω συμβόλαιο. Αυτό ακριβώς λέω. :) 

 

Η τράπεζα έχει το email που ΕΣΥ έχεις δώσει.

Από τότε βέβαια μπορεί να έχεις αλλάξει 2-3 φορές email χωρίς να έχεις ενημέρωσει την τράπεζα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...