Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 17/1/2025 στις 11:51 ΠΜ, BLiTzER είπε

Έχεις 100% δίκιο, αλλά εδώ μιλάμε για κλίκες τραπεζών και κράτους, οπότε μην περιμένεις ότι θα βγάλεις άκρη.

Προσωπικά, έχω κλείσει ραντεβού ήδη για τη Δευτέρα να κλείσω τον λογαριασμό μου σε κάθε ελληνική τράπεζα, αφού μετέφερα τις οικονομίες μου σε online τράπεζα εξωτερικού. Θα κρατήσω μόνο της μισθοδοσίας με τα ελάχιστα απαραίτητα μέσα. Φύγετε εκτός όσο μπορείτε. :)

Σε ευχαριστώ πολύ για τις σκέψεις σου.

Θα εξαντλήσω ότι δυνατότητες παρέχονται, και εάν δεν βγάλω άκρη, είναι ενδιαφέρον αυτό που γράφεις.

Σε ποια online τράπεζα εξωτερικού αναφέρεσαι;
Στις 17/1/2025 στις 1:07 ΜΜ, ekrepali είπε

Υπάρχει δυνατότητα μέσα απ'το ebanking να τον κάνεις αλλαγή σε "απλό ταμιευτηρίου plus" που δεν έχει χρέωση

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία.

21 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Εγώ πάλι έφυγα από Εθνικη που είναι η χειρότερη από όλες και πήγα στην Eurobank που χρεώνει τα λιγότερα...

Δεν φτάνει που πλέον οι τράπεζες δεν δίνουν καθόλου τόκους καταθέσεων, δεν φτάνει που όταν ζητάς δάνειο χρεώνουν ότι θέλουν, τώρα θα βάζουν χέρι και στις αποταμιεύσεις μας ;
μαζί τα βγάλαμε ;
σήμερα 0.60€, αύριο 1€, και προοδευτικά θα φτάσει το 10€, όπως είναι και στους επαγγελματικούς λογαριασμούς.

5 ώρες πριν, kon1to είπε

στην πραγματικότητα δεν μπορείς να διακόψεις τη χρέωση.
Για να "διακόψεις" τη χρέωση πρέπει να κλείσεις το λογαριασμό και να πας σε επιλογή αποταμιευτικού ο οποίος σου δίνει περιορισμένες δυνατότητες.

εν τω μεταξύ το άρθρο που παρέθεσες αναφέρει μεταξύ άλλων:

Στην περίπτωση μου είχα λάβει ενημέρωση τουλάχιστον 2 μήνες πριν την έναρξη της χρέωσης 

 

Δεν έστειλαν ποτέ μήνυμα.
Έστω, όμως, ότι έστειλαν και δεν το είδα.

Το ότι δεν απάντησα, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ. Σημαίνει ότι δεν απάντησα.
Το θεωρείς λογικό ότι "μη-απάντηση" σημαίνει "ναι, συμφωνώ".
 

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, witty είπε

Δεν φτάνει που πλέον οι τράπεζες δεν δίνουν καθόλου τόκους καταθέσεων, δεν φτάνει που όταν ζητάς δάνειο χρεώνουν ότι θέλουν, τώρα θα βάζουν χέρι και στις αποταμιεύσεις μας ;
μαζί τα βγάλαμε ;
σήμερα 0.60€, αύριο 1€, και προοδευτικά θα φτάσει το 10€, όπως είναι και στους επαγγελματικούς λογαριασμούς.

Εμένα πάντως δεν με χρεώνει τίποτα....

Δημοσ.
2 ώρες πριν, witty είπε

Το ότι δεν απάντησα, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ. Σημαίνει ότι δεν απάντησα.
Το θεωρείς λογικό ότι "μη-απάντηση" σημαίνει "ναι, συμφωνώ".
 

έστειλαν μια ενημέρωση που έλεγε τι θα ισχύσει 2 μήνες μετά, τι μπορείς να κάνεις αν δεν συμφωνείς και οτι η μη-απάντηση σημαίνει αποδοχή.

αν όντως δεν έλαβες την ενημέρωση, δεν πήγε σε spam folder κτλ, θα πρέπει να μπορείς να πάρεις πίσω τα 0,60€ επί όσους μήνες σε χρέωσαν εν αγνοία σου.

1 ώρα πριν, andreas1gr είπε

Εμένα πάντως δεν με χρεώνει τίποτα....

υπάρχουν κατηγορίες που εξαιρούνται από τη χρέωση συνδρομής, όπως αν έχεις μισθοδοσία/συνταξη στην τράπεζα, αν έχεις καταθέσεις πάνω από 10.000€  και γενικά αν είσαι "καλός" πελάτης

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, witty είπε

Δεν έστειλαν ποτέ μήνυμα.
Έστω, όμως, ότι έστειλαν και δεν το είδα.

Το ότι δεν απάντησα, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ. Σημαίνει ότι δεν απάντησα.
Το θεωρείς λογικό ότι "μη-απάντηση" σημαίνει "ναι, συμφωνώ".

Προφανώς αγνοείς τους νόμους για τις "σιωπηρές πράξεις"...

Τώρα έμαθες...

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Προφανώς αγνοείς τους νόμους για τις "σιωπηρές πράξεις"...

Τώρα έμαθες...

Ο καυγάς είναι τα 0.60€ η τις δυνατότητες έχει ΤΩΡΑ.

Καμιά.

Μόνο να φύγει από πελάτης 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, witty είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για τις σκέψεις σου.

Θα εξαντλήσω ότι δυνατότητες παρέχονται, και εάν δεν βγάλω άκρη, είναι ενδιαφέρον αυτό που γράφεις.

Σε ποια online τράπεζα εξωτερικού αναφέρεσαι;
 

Δυστυχώς δεν παρέχεται καμία αξιόλογη δυνατότητα. Χρεώσεις για να τους δίνεις τα λεφτά σου, 0.03% επιτόκιο στις καταθέσεις σου (δες τι επιτόκια παίζουν σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη), bonus και cashbacks από ανέκδοτο. Ρε ουστ. Το μόνο που λυπάμαι είναι ότι άργησα να κάνω κάτι γι' αυτό.

Τα υπόλοιπα με πμ, αν θες να ξεφύγεις από το Matrix. 😛

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, BLiTzER είπε


Τα υπόλοιπα με πμ, αν θες να ξεφύγεις από το Matrix. 😛

Γιατί είναι κάτι παράνομο κ δεν μπορείς να το γράψεις δημόσια;

8 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Ο καυγάς είναι τα 0.60€ η τις δυνατότητες έχει ΤΩΡΑ.

Καμιά.

Μόνο να φύγει από πελάτης 

Ο "καυγάς" είναι διπλός. 

Το ένα μέτωπο έχει ν κάνει με την χρέωση (που κ εγώ διαφωνώ) κ το άλλο έχει να κάνει με το ότι πιστεύει ακόμα ότι αν δεν απαντήσεις κάτι σημαίνει ότι απλά δεν απάντησες κ όχι ότι ουσιαστικά συμφωνείς...

Εγώ αυτό του επισημαίνω...

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Γιατί είναι κάτι παράνομο κ δεν μπορείς να το γράψεις δημόσια;

Ο "καυγάς" είναι διπλός. 

Το ένα μέτωπο έχει ν κάνει με την χρέωση (που κ εγώ διαφωνώ) κ το άλλο έχει να κάνει με το ότι πιστεύει ακόμα ότι αν δεν απαντήσεις κάτι σημαίνει ότι απλά δεν απάντησες κ όχι ότι ουσιαστικά συμφωνείς...

Εγώ αυτό του επισημαίνω...

Για αυτό δίνονται οι τρόποι επικοινωνίας, email, τηλέφωνο, sms.

Αν δηλαδή η εταιρεία που ασφαλίζεις το αυτοκίνητο σου, σου στείλει ασφαλιστηριο με αυξημένα ασφάλιστρα αλλά ΕΣΥ δεν απαντήσεις, δεν 'ισχύει' και ζητάς να μείνει στα 'παλιά' ?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Για αυτό δίνονται οι τρόποι επικοινωνίας, email, τηλέφωνο, sms.

Αν δηλαδή η εταιρεία που ασφαλίζεις το αυτοκίνητο σου, σου στείλει ασφαλιστηριο με αυξημένα ασφάλιστρα αλλά ΕΣΥ δεν απαντήσεις, δεν 'ισχύει' και ζητάς να μείνει στα 'παλιά' ?

Θεωρώ ότι είναι διαφορετικά ζητήματα.
Άλλο τα ασφάλιστρα, όπου είναι γνωστό ότι έχουν αναπροσαρμογές και άλλο οι μηνιαίες χρεώσεις επί των μη-επαγγελματικώςν λογαριασμών που είναι καινοφανές στην Ελλάδα.

Δίνουν ευτελείς τόκους καταθέσεων, χρεώνουν υψηλά επιτόκια όταν ζητάς δάνειο. Τώρα βάζουν χέρι και  στις αποταμιεύσεις.
Δεν είναι τα 7.20€ ανά έτος, είναι η πρακτική που εφαρμόζουν, εκτός του ότι εισπράττουν 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Το θεωρώ προκλητικό όταν είμαστε η "2η φτωχότερη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση" (1), με το "40% των φορολογουμένων είναι στο όριο της φτώχειας" (2).

Όσο δεν υπάρχει αντίδραση, τόσο θα συνεχίζει αυτή η κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση, προφανώς, δεν υπάρχει ομοφωνία, συνεπώς ο κάθε άνθρωπος ας πράξει όπως κρίνει.

1. Δεύτερη φτωχότερη χώρα στην ευρωζώνη η Ελλάδα, 25.04.2024, Zougla Newsroom
https://www.zougla.gr/money/agores/ft-defteri-ftochoteri-chora-stin-evrozoni-i-ellada-para-tin-anakampsi/

2. Στο όριο της φτώχειας το 40% των φορολογουμένων,  ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ 24 Απριλίου 2024 06:07, News24/7
https://www.news247.gr/oikonomia/sto-orio-tis-ftoxeias-to-40-ton-forologoumenon/

13 ώρες πριν, BLiTzER είπε

Δυστυχώς δεν παρέχεται καμία αξιόλογη δυνατότητα. Χρεώσεις για να τους δίνεις τα λεφτά σου, 0.03% επιτόκιο στις καταθέσεις σου (δες τι επιτόκια παίζουν σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη), bonus και cashbacks από ανέκδοτο. Ρε ουστ. Το μόνο που λυπάμαι είναι ότι άργησα να κάνω κάτι γι' αυτό.

Τα υπόλοιπα με πμ, αν θες να ξεφύγεις από το Matrix. 😛

Μόλις έστειλα.

Ευχαριστώ πολύ

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, andreas1gr είπε

Προφανώς αγνοείς τους νόμους για τις "σιωπηρές πράξεις"...

Τώρα έμαθες...

Θα ήθελα πολύ να διαβάσω το εδάφιο του νόμου που επικαλείσαι, το οποίο δίνει το δικαίωμα στην όποια τράπεζα να επιβάλει χρεώσεις χωρίς να έχει λάβει ρητή συγκατάθεση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Για αυτό δίνονται οι τρόποι επικοινωνίας, email, τηλέφωνο, sms.

Αν δηλαδή η εταιρεία που ασφαλίζεις το αυτοκίνητο σου, σου στείλει ασφαλιστηριο με αυξημένα ασφάλιστρα αλλά ΕΣΥ δεν απαντήσεις, δεν 'ισχύει' και ζητάς να μείνει στα 'παλιά' ?

Φυσικά δεν ισχύει το αλλαγμένο συμβόλαιο αν δε συμφωνήσεις. Δε σημαίνει ότι επιστρέφεις στο παλιό, αλλά σίγουρα δεν αποδέχεσαι αυτόματα το νέο. Σου έχουν αυξήσει πολλές φορές τα ασφάλιστρα χωρίς νέο συμβόλαιο;

Αυτός ο τρόπος "σιωπηρής συμφωνίας" είχε γίνει τεράστιο θέμα με το GDPR, όπου η ΕΕ επέβαλε πολύ συγκεκριμένα ότι ο χρήστης πρέπει να δηλώνει ξεκάθαρα ότι συμφωνεί.

Για την ακρίβεια:

  • Silence, pre-ticked boxes, or inactivity do not constitute consent.
  • The user must take a clear affirmative action, such as actively ticking a box or clicking a button labeled "I agree." (κι όχι το αντίθετο)

Δε μιλάμε για GDPR εδώ βέβαια, αλλά οτιδήποτε άλλο θα έπρεπε να είναι παράνομο, αφού ποτέ δεν είναι υπέρ του χρήστη/πολίτη. Αλλά στην Ελλάδα ζούμε οπότε...

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Ο καυγάς είναι τα 0.60€ η τις δυνατότητες έχει ΤΩΡΑ.

Καμιά.

Μόνο να φύγει από πελάτης 

Ή να μεταφέρει τη μισθοδοσία του στη Eurobank. Είτε απευθείας αν μπορεί είτε με το Salary Link

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ή να μεταφέρει τη μισθοδοσία του στη Eurobank. Είτε απευθείας αν μπορεί είτε με το Salary Link

Νομίζω μόνο αν είναι δημόσιος υπάλληλος.

Στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ μπορεί.

1 ώρα πριν, BLiTzER είπε

Φυσικά δεν ισχύει το αλλαγμένο συμβόλαιο αν δε συμφωνήσεις. Δε σημαίνει ότι επιστρέφεις στο παλιό, αλλά σίγουρα δεν αποδέχεσαι αυτόματα το νέο. Σου έχουν αυξήσει πολλές φορές τα ασφάλιστρα χωρίς νέο συμβόλαιο;

Αυτός ο τρόπος "σιωπηρής συμφωνίας" είχε γίνει τεράστιο θέμα με το GDPR, όπου η ΕΕ επέβαλε πολύ συγκεκριμένα ότι ο χρήστης πρέπει να δηλώνει ξεκάθαρα ότι συμφωνεί.

Για την ακρίβεια:

  • Silence, pre-ticked boxes, or inactivity do not constitute consent.
  • The user must take a clear affirmative action, such as actively ticking a box or clicking a button labeled "I agree." (κι όχι το αντίθετο)

Δε μιλάμε για GDPR εδώ βέβαια, αλλά οτιδήποτε άλλο θα έπρεπε να είναι παράνομο, αφού ποτέ δεν είναι υπέρ του χρήστη/πολίτη. Αλλά στην Ελλάδα ζούμε οπότε...

Μάλλον είσαι υπερβολικος για να έχουμε να λέμε.

Έστω ότι κάποιος δεν πρόσεξε το email που εστάλη η να πάρουμε και την περίπτωση που ΔΕΝ είχε η τράπεζα το email για να του στείλει την ειδοποίηση, ΤΙ ΕΠΑΘΕ ?

Βλέπει ξαφνικά την χρέωση των 0.60€ και ΤΟΤΕ να τις κινήσεις του.

Οκ, αν το έβλεπε έγκαιρα παρότι είχε βουηξει ο τόπος θα γλιτώνε τα 0.60€.

2 ώρες πριν, BLiTzER είπε

 Σου έχουν αυξήσει πολλές φορές τα ασφάλιστρα χωρίς νέο συμβόλαιο;

 

Αυτή ακριβώς είναι η κρίσιμη συζήτηση.

Φαντάζομαι έχεις αυτοκίνητο οπότε ξέρεις ότι 1 μήνα ΠΡΙΝ βγαίνει το νέο ασφαλιστηριο η ΟΧΙ?

Αν λοιπόν ρωτήσεις την ασφάλεια σου 45 ημέρες ΠΡΙΝ για να κανονίσεις την πορεία σου, σου λέει περίμενε η όχι?

Σου έρχεται λοιπόν στο email στις 30 η οφειλή για το νέο ασφαλιστηριο.

Όμως ΔΕΝ το παίρνεις χαμπάρι έγκαιρα και περνούν οι ημέρες. Τι ισχύει τότε?

Λες παιδιά ΔΕΝ είδα την αύξηση, τιμολογηστε με την παλιά τιμή?

Γιατί αν πχ πάρεις χαμπάρι την 29 ημέρα ότι αυξήθηκε το ασφαλιστηριο, δεν προλαβαίνεις να πας αλλού η όχι?

3 ώρες πριν, witty είπε

Θεωρώ ότι είναι διαφορετικά ζητήματα.
Άλλο τα ασφάλιστρα, όπου είναι γνωστό ότι έχουν αναπροσαρμογές και άλλο οι μηνιαίες χρεώσεις επί των μη-επαγγελματικώςν λογαριασμών που είναι καινοφανές στην Ελλάδα.

Δίνουν ευτελείς τόκους καταθέσεων, χρεώνουν υψηλά επιτόκια όταν ζητάς δάνειο. Τώρα βάζουν χέρι και  στις αποταμιεύσεις.
Δεν είναι τα 7.20€ ανά έτος, είναι η πρακτική που εφαρμόζουν, εκτός του ότι εισπράττουν 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Το θεωρώ προκλητικό όταν είμαστε η "2η φτωχότερη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση" (1), με το "40% των φορολογουμένων είναι στο όριο της φτώχειας" (2).

Όσο δεν υπάρχει αντίδραση, τόσο θα συνεχίζει αυτή η κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση, προφανώς, δεν υπάρχει ομοφωνία, συνεπώς ο κάθε άνθρωπος ας πράξει όπως κρίνει.

1. Δεύτερη φτωχότερη χώρα στην ευρωζώνη η Ελλάδα, 25.04.2024, Zougla Newsroom
https://www.zougla.gr/money/agores/ft-defteri-ftochoteri-chora-stin-evrozoni-i-ellada-para-tin-anakampsi/

2. Στο όριο της φτώχειας το 40% των φορολογουμένων,  ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ 24 Απριλίου 2024 06:07, News24/7
https://www.news247.gr/oikonomia/sto-orio-tis-ftoxeias-to-40-ton-forologoumenon/

Μόλις έστειλα.

Ευχαριστώ πολύ

Και ΕΓΩ διαφωνώ κάθετα με την χρέωση αλλά η ουσία είναι ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να ψάξει εναλλακτικές.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Νομίζω μόνο αν είναι δημόσιος υπάλληλος.

Στον ιδιωτικό τομέα ΔΕΝ μπορεί.

Μάλλον είσαι υπερβολικος για να έχουμε να λέμε.

Έστω ότι κάποιος δεν πρόσεξε το email που εστάλη η να πάρουμε και την περίπτωση που ΔΕΝ είχε η τράπεζα το email για να του στείλει την ειδοποίηση, ΤΙ ΕΠΑΘΕ ?

Βλέπει ξαφνικά την χρέωση των 0.60€ και ΤΟΤΕ να τις κινήσεις του.

Οκ, αν το έβλεπε έγκαιρα παρότι είχε βουηξει ο τόπος θα γλιτώνε τα 0.60€.

Αυτή ακριβώς είναι η κρίσιμη συζήτηση.

Φαντάζομαι έχεις αυτοκίνητο οπότε ξέρεις ότι 1 μήνα ΠΡΙΝ βγαίνει το νέο ασφαλιστηριο η ΟΧΙ?

Αν λοιπόν ρωτήσεις την ασφάλεια σου 45 ημέρες ΠΡΙΝ για να κανονίσεις την πορεία σου, σου λέει περίμενε η όχι?

Σου έρχεται λοιπόν στο email στις 30 η οφειλή για το νέο ασφαλιστηριο.

Όμως ΔΕΝ το παίρνεις χαμπάρι έγκαιρα και περνούν οι ημέρες. Τι ισχύει τότε?

Λες παιδιά ΔΕΝ είδα την αύξηση, τιμολογηστε με την παλιά τιμή?

Γιατί αν πχ πάρεις χαμπάρι την 29 ημέρα ότι αυξήθηκε το ασφαλιστηριο, δεν προλαβαίνεις να πας αλλού η όχι?

Και ΕΓΩ διαφωνώ κάθετα με την χρέωση αλλά η ουσία είναι ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να ψάξει εναλλακτικές.

Δε διαφωνουμε κάπου. Εάν είναι δημόσιος ή ιδιωτικός που του δίνει η εταιρία επιλογή, μπορει να τη μεταφέρει απευθείας. Αλλιως αν θέλει να κρατησει τη Eurobank και να μη πληρώνει, μπορει να μεταφέρει τη μισθοδοσία του με τη (δωρεαν) υπηρεσία Salary Link που έβγαλε η Eurobank εφόσον μισθοδοτείται σε κάποια απο τις άλλες τρεις συστημικές

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Μάλλον είσαι υπερβολικος για να έχουμε να λέμε.

Έστω ότι κάποιος δεν πρόσεξε το email που εστάλη η να πάρουμε και την περίπτωση που ΔΕΝ είχε η τράπεζα το email για να του στείλει την ειδοποίηση, ΤΙ ΕΠΑΘΕ ?

Βλέπει ξαφνικά την χρέωση των 0.60€ και ΤΟΤΕ να τις κινήσεις του.

Οκ, αν το έβλεπε έγκαιρα παρότι είχε βουηξει ο τόπος θα γλιτώνε τα 0.60€.

Αυτή ακριβώς είναι η κρίσιμη συζήτηση.

Φαντάζομαι έχεις αυτοκίνητο οπότε ξέρεις ότι 1 μήνα ΠΡΙΝ βγαίνει το νέο ασφαλιστηριο η ΟΧΙ?

Αν λοιπόν ρωτήσεις την ασφάλεια σου 45 ημέρες ΠΡΙΝ για να κανονίσεις την πορεία σου, σου λέει περίμενε η όχι?

Σου έρχεται λοιπόν στο email στις 30 η οφειλή για το νέο ασφαλιστηριο.

Όμως ΔΕΝ το παίρνεις χαμπάρι έγκαιρα και περνούν οι ημέρες. Τι ισχύει τότε?

Λες παιδιά ΔΕΝ είδα την αύξηση, τιμολογηστε με την παλιά τιμή?

Γιατί αν πχ πάρεις χαμπάρι την 29 ημέρα ότι αυξήθηκε το ασφαλιστηριο, δεν προλαβαίνεις να πας αλλού η όχι?

 

Am I? 😛 

Δε θα έπρεπε να έχει κανείς το δικαίωμα να αλλάζει τη συμφωνία και να σε χρεώνει χωρίς γνώση σου. Το πώς θα έρθει σε επικοινωνία είναι δικό του πρόβλημα. Η τράπεζα ρωτάει μέχρι και πότε αλλάζεις σώβρακο για να σου ανοίξει λογαριασμό, οπότε το να "μην έχει το emai" είναι κάπως άτοπο.

Δεν περιμένει κανείς να προσφέρει δωρεάν στον πελάτη τις υπηρεσίες του επί πληρωμής λογαριασμού επειδή εκείνος δεν απάντησε, διότι ο Έλληνας, ως ο πιο έξυπνος λαός του πλανήτη, θα έβρισκε το "κόλπο" για να μη χρεώνεται. Aλλά θα μπορούσε κάλλιστα να παγώσει τον λογαριασμό ή να τον βάλει στο δωρεάν πακέτο ή να τον θέσει σε μια άλλη κατάσταση που δεν κοστίζει κάτι στην τράπεζα και αναγκάζει τον πελάτη να επικοινωνήσει και να κάνει την επιλογή του.

Αν έρθει το ασφαλιστήριο και δεν το πάρω χαμπάρι, δε θα με χρεώσει κανείς και θα προχωρήσει στο νέο συμβόλαιο σαν να το δέχτηκα. Απλά... δε θα έχω συμβόλαιο. Αυτό ακριβώς λέω. :) 

 

Επεξ/σία από BLiTzER

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...