Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας.

Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα με έκπληξη μου ότι η eurobank με χρεώνει εδώ και μήνες με 0.60€.
Κάλεσα για να το διακόψω και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο σε κατάστημα.

Ενεργοποιούν ένα πρόγραμμα:
 - χωρίς να με ρωτήσουν, και
 - χωρίς να επισκεφθώ κατάστημα.

Αλλά για να το διακόψω "πρέπει" να πάω σε κατάστημα.

Είναι προφανές γιατί το κάνουν.

Ξέρουν ότι για :
 - να κλείσω ραντεβού θα σπαταληθεί χρόνος
 - να επισκεφτώ κατάστημα θα σπαταληθεί χρόνος, και
 - θα χαλάσει και η διάθεση μου αφού θα έχω να αντιμετωπίσω υπάλληλο που θα προσπαθήσει να με μεταπείσει,

και θεωρούν ότι θα δράσει ανασταλτικά.

Στο κάτω-κάτω, τί είναι 0.60€ ανά μήνα, δηλαδή μόλις 7,20€ τον χρόνο.

Προφανώς δεν είναι το ποσό, το οποίο όμως εάν το πολλαπλασιάσουμε με τους 700.000 πελάτες που έχει η Eurobank (1) σημαίνει 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, χωρίς να συνεκτιμήσω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν περισσότερο από 1 λογαριασμό.
 
Το ζήτημα είναι ο εμπαιγμός.

Το ερώτημα μου είναι το εξής:
είναι νόμιμο το αίτημα τους να επισκεφθώ κατάστημα;
εάν όχι, τί μπορώ να κάνω για να διακόψω το Blue advantage χωρίς να σπαταλήσω τον χρόνο μου με επίσκεψη σε κατάστημα;

Μία επιλογή είναι ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής και το Europe Direct.
Εάν υπάρχει, όμως, κάποια άλλη σκέψη, θα με ενδιέφερε.

Ευχαριστώ

πηγή:
1. Eurobank: Περίπου 700.000 πελάτες πέρασαν ήδη στα «πακέτα» πάγιας χρέωσης
https://www.insider.gr/epiheiriseis/309217/eurobank-peripoy-700000-pelates-perasan-idi-sta-paketa-pagias-hreosis

Επεξ/σία από witty
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, witty είπε

Καλημέρα σας.

Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα με έκπληξη μου ότι η eurobank με χρεώνει εδώ και μήνες με 0.60€.
Κάλεσα για να το διακόψω και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο σε κατάστημα.

Ενεργοποιούν ένα πρόγραμμα:
 - χωρίς να με ρωτήσουν, και
 - χωρίς να επισκεφθώ κατάστημα.

Αλλά για να το διακόψω "πρέπει" να πάω σε κατάστημα.

Είναι προφανές γιατί το κάνουν.

Ξέρουν ότι για :
 - να κλείσω ραντεβού θα σπαταληθεί χρόνος
 - να επισκεφτώ κατάστημα θα σπαταληθεί χρόνος, και
 - θα χαλάσει και η διάθεση μου αφού θα έχω να αντιμετωπίσω υπάλληλο που θα προσπαθήσει να με μεταπείσει,

και θεωρούν ότι θα δράσει ανασταλτικά.

Στο κάτω-κάτω, τί είναι 0.60€ ανά μήνα, δηλαδή μόλις 7,20€ τον χρόνο.

Προφανώς δεν είναι το ποσό, το οποίο όμως εάν το πολλαπλασιάσουμε με τους 700.000 πελάτες που έχει η Eurobank (1) σημαίνει 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, χωρίς να συνεκτιμήσω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν περισσότερο από 1 λογαριασμό.
 
Το ζήτημα είναι ο εμπαιγμός.

Το ερώτημα μου είναι το εξής:
είναι νόμιμο το αίτημα τους να επισκεφθώ κατάστημα;
εάν όχι, τί μπορώ να κάνω για να διακόψω το Blue advantage χωρίς να σπαταλήσω τον χρόνο μου με επίσκεψη σε κατάστημα;

Μία επιλογή είναι ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής και το Europe Direct.
Εάν υπάρχει, όμως, κάποια άλλη σκέψη, θα με ενδιέφερε.

Ευχαριστώ

πηγή:
1. Eurobank: Περίπου 700.000 πελάτες πέρασαν ήδη στα «πακέτα» πάγιας χρέωσης
https://www.insider.gr/epiheiriseis/309217/eurobank-peripoy-700000-pelates-perasan-idi-sta-paketa-pagias-hreosis

Νόμιζω μόνο η eurobank το κάνει για την ώρα. Απλά αλλάζεις σε άλλη τράπεζα ή τον κάνεις αποταμιευτικο. 

Επίσης αν είναι μισθοδοσίας τους πας ένα χαρτί να το αποδεικνύει και δεν χρεώνεσαι το μηνιαίο ποσό αυτό. Παρακαλώ. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Therempant είπε

Νόμιζω μόνο η eurobank το κάνει για την ώρα. Απλά αλλάζεις σε άλλη τράπεζα ή τον κάνεις αποταμιευτικο. 

Επίσης αν είναι μισθοδοσίας τους πας ένα χαρτί να το αποδεικνύει και δεν χρεώνεσαι το μηνιαίο ποσό αυτό. Παρακαλώ. 

Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις.

Δεν είναι μισθοδοσίας.
Επίσης, το να αλλάξω τράπεζα είναι πολύ χρονοβόρο και, επιπλέον, δεν εξασφαλίζει ότι κάποια στιγμη και η άλλη τράπεζα δεν θα κάνει τα ίδια.

Για αυτόν τον λόγο, θα ήθελα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα:
Δηλαδή όποτε η eurobank - και η κάθε τράπεζα - της την δώσει να μας επιβάλει αυθαίρετα ότι πρόγραμμα της αρέσει, και χωρίς να μας ρωτήσει, θα πρέπει μετά εμείς να πηγαίνουμε σε κατάστημα για να το ακυρώνουμε;
Αυτό θα κάνουμε με τον χρόνο μας;

Με ποιον τρόπο μπορεί να σταματήσει αυτή η καταχρηστική πρακτική ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις 100% δίκιο, αλλά εδώ μιλάμε για κλίκες τραπεζών και κράτους, οπότε μην περιμένεις ότι θα βγάλεις άκρη.

Προσωπικά, έχω κλείσει ραντεβού ήδη για τη Δευτέρα να κλείσω τον λογαριασμό μου σε κάθε ελληνική τράπεζα, αφού μετέφερα τις οικονομίες μου σε online τράπεζα εξωτερικού. Θα κρατήσω μόνο της μισθοδοσίας με τα ελάχιστα απαραίτητα μέσα. Φύγετε εκτός όσο μπορείτε. :)

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπάρχει δυνατότητα μέσα απ'το ebanking να τον κάνεις αλλαγή σε "απλό ταμιευτηρίου plus" που δεν έχει χρέωση

"Αποταμιεύω τώρα" ονομάζεται ο λογαριασμός. Εξυπηρετεί μόνο αναλήψεις, καταθέσεις, εισερχόμενα εμβάσματα, μεταφορές εντός δικών σου λογαριασμών Eurobank.

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, PharmChem said:

"Αποταμιεύω τώρα" ονομάζεται ο λογαριασμός. Εξυπηρετεί μόνο αναλήψεις, καταθέσεις, εισερχόμενα εμβάσματα, μεταφορές εντός δικών σου λογαριασμών Eurobank.

Τσέκαρα τώρα της αδερφής μου... "Καθημερινός λογαριασμός plus" γράφει. Είχε γίνει αλλαγή πριν 2 μήνες από Blue Advantage μέσω ebanking.

Δεν έχει πλέον εκεί τη μισθοδοσία της βέβαια... οπότε @witty αν έχεις μισθοδοσία σ'αυτό το λογαριασμό, δε ξέρω τι επίπτωση μπορεί να έχει η αλλαγή του.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Τσέκαρα τώρα της αδερφής μου... "Καθημερινός λογαριασμός plus" γράφει. Είχε γίνει αλλαγή πριν 2 μήνες από Blue Advantage μέσω ebanking.

Δεν έχει πλέον εκεί τη μισθοδοσία της βέβαια... οπότε @witty αν έχεις μισθοδοσία σ'αυτό το λογαριασμό, δε ξέρω τι επίπτωση μπορεί να έχει η αλλαγή του.

 

Καθημερινός λογαριασμός Plus είναι ο τρεχούμενος λογαριασμός που συνδέεται με το blue advantage. Πιθανόν όταν έγινε αλλαγή του τύπου λογαριασμού να μην άλλαξε το όνομα αυτόματα (στη δική μου περίπτωση που προχώρησα σε αλλαγή τύπου λογαριασμού σε αποταμιευτικό άλλαξε το όνομα).

  • Like 1
Δημοσ.

Στη Eurobank αν θες να κάνεις συναλλαγές με κάρτα κλπ δεν γίνεται να μην χρεώνεσαι έστω τα 0.60. Εγώ τους είπα κόφτε τα όλα και μου στείλανε μια Cirus κάρτα για αναλήψεις μόνο και τίποτα άλλο και αντίο Eurobank. Τόσο απλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι έφυγα από Εθνικη που είναι η χειρότερη από όλες και πήγα στην Eurobank που χρεώνει τα λιγότερα...

Δημοσ.
10 ώρες πριν, witty είπε

Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις.

Δεν είναι μισθοδοσίας.
Επίσης, το να αλλάξω τράπεζα είναι πολύ χρονοβόρο και, επιπλέον, δεν εξασφαλίζει ότι κάποια στιγμη και η άλλη τράπεζα δεν θα κάνει τα ίδια.

Για αυτόν τον λόγο, θα ήθελα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα:
Δηλαδή όποτε η eurobank - και η κάθε τράπεζα - της την δώσει να μας επιβάλει αυθαίρετα ότι πρόγραμμα της αρέσει, και χωρίς να μας ρωτήσει, θα πρέπει μετά εμείς να πηγαίνουμε σε κατάστημα για να το ακυρώνουμε;
Αυτό θα κάνουμε με τον χρόνο μας;

Με ποιον τρόπο μπορεί να σταματήσει αυτή η καταχρηστική πρακτική ;

Οπως είπες και εσύ. Μπορεί να το κάνουν και οι υπόλοιπες τράπεζες οπότε κλαιν.

Άνοιξε λογαριασμό σε κάποια άλλη τράπεζα, εύκολο είναι νομίζω, το κάνουν και διαδικτυακά τώρα και δεν χρειάζεται να τρέχεις σε κατάστημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στην πραγματικότητα δεν μπορείς να διακόψεις τη χρέωση.
Για να "διακόψεις" τη χρέωση πρέπει να κλείσεις το λογαριασμό και να πας σε επιλογή αποταμιευτικού ο οποίος σου δίνει περιορισμένες δυνατότητες.

εν τω μεταξύ το άρθρο που παρέθεσες αναφέρει μεταξύ άλλων:

Αναφορά σε κείμενο

Σημειώνεται ότι οι πελάτες ενημερώνονται γραπτώς πριν από οποιαδήποτε μεταβολή του λογαριασμού τους και εάν διαφωνούν έχουν περιθώριο δύο μηνών να δηλώσουν πως επιθυμούν ο λογαριασμός τους να παραμείνει αποταμιευτικός. Στην περίπτωση αυτή, η χρεωστική τους κάρτα αντικαθίσταται με κάρτα αναλήψεων/καταθέσεων.

Στην περίπτωση μου είχα λάβει ενημέρωση τουλάχιστον 2 μήνες πριν την έναρξη της χρέωσης 

Αναφορά σε κείμενο

Εφόσον συμφωνείτε με τη μετάβασή σας στο πακέτο My Blue Advantage, δεν απαιτείται να κάνετε κάτι. Η αυτόματη ένταξη κάθε λογαριασμού σας στο πακέτο My Blue Advantage θα πραγματοποιηθεί στις 20.05.2024 και η 1η πληρωμή στις 03.06.2024. Η πληρωμή θα γίνεται την πρώτη εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα.

Αν δεν επιθυμείτε να ενταχθείτε στο πακέτο My Blue Advantage, έχετε τη δυνατότητα έως 16.05.2024: ...

 

Επεξ/σία από kon1to
Δημοσ.
Στις 17/1/2025 στις 9:55 ΠΜ, witty είπε

Καλημέρα σας.

Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα με έκπληξη μου ότι η eurobank με χρεώνει εδώ και μήνες με 0.60€.
Κάλεσα για να το διακόψω και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο σε κατάστημα.

Ενεργοποιούν ένα πρόγραμμα:
 - χωρίς να με ρωτήσουν, και
 - χωρίς να επισκεφθώ κατάστημα.

Αλλά για να το διακόψω "πρέπει" να πάω σε κατάστημα.

Είναι προφανές γιατί το κάνουν.

Ξέρουν ότι για :
 - να κλείσω ραντεβού θα σπαταληθεί χρόνος
 - να επισκεφτώ κατάστημα θα σπαταληθεί χρόνος, και
 - θα χαλάσει και η διάθεση μου αφού θα έχω να αντιμετωπίσω υπάλληλο που θα προσπαθήσει να με μεταπείσει,

και θεωρούν ότι θα δράσει ανασταλτικά.

Στο κάτω-κάτω, τί είναι 0.60€ ανά μήνα, δηλαδή μόλις 7,20€ τον χρόνο.

Προφανώς δεν είναι το ποσό, το οποίο όμως εάν το πολλαπλασιάσουμε με τους 700.000 πελάτες που έχει η Eurobank (1) σημαίνει 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, χωρίς να συνεκτιμήσω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν περισσότερο από 1 λογαριασμό.
 
Το ζήτημα είναι ο εμπαιγμός.

Το ερώτημα μου είναι το εξής:
είναι νόμιμο το αίτημα τους να επισκεφθώ κατάστημα;
εάν όχι, τί μπορώ να κάνω για να διακόψω το Blue advantage χωρίς να σπαταλήσω τον χρόνο μου με επίσκεψη σε κατάστημα;

Μία επιλογή είναι ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής και το Europe Direct.
Εάν υπάρχει, όμως, κάποια άλλη σκέψη, θα με ενδιέφερε.

Ευχαριστώ

πηγή:
1. Eurobank: Περίπου 700.000 πελάτες πέρασαν ήδη στα «πακέτα» πάγιας χρέωσης
https://www.insider.gr/epiheiriseis/309217/eurobank-peripoy-700000-pelates-perasan-idi-sta-paketa-pagias-hreosis

Σου έστειλαν email για την ενεργοποίηση αλλά μάλλον ΔΕΝ το πήρες χαμπάρι.

Στις 17/1/2025 στις 11:45 ΠΜ, witty είπε

Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις.

Δεν είναι μισθοδοσίας.
Επίσης, το να αλλάξω τράπεζα είναι πολύ χρονοβόρο και, επιπλέον, δεν εξασφαλίζει ότι κάποια στιγμη και η άλλη τράπεζα δεν θα κάνει τα ίδια.

Για αυτόν τον λόγο, θα ήθελα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα:
Δηλαδή όποτε η eurobank - και η κάθε τράπεζα - της την δώσει να μας επιβάλει αυθαίρετα ότι πρόγραμμα της αρέσει, και χωρίς να μας ρωτήσει, θα πρέπει μετά εμείς να πηγαίνουμε σε κατάστημα για να το ακυρώνουμε;
Αυτό θα κάνουμε με τον χρόνο μας;

Με ποιον τρόπο μπορεί να σταματήσει αυτή η καταχρηστική πρακτική ;

Αλλάζεις τράπεζα.

Τι άλλο να κάνεις.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...