witty Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Καλημέρα σας. Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα με έκπληξη μου ότι η eurobank με χρεώνει εδώ και μήνες με 0.60€. Κάλεσα για να το διακόψω και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο σε κατάστημα. Ενεργοποιούν ένα πρόγραμμα: - χωρίς να με ρωτήσουν, και - χωρίς να επισκεφθώ κατάστημα. Αλλά για να το διακόψω "πρέπει" να πάω σε κατάστημα. Είναι προφανές γιατί το κάνουν. Ξέρουν ότι για : - να κλείσω ραντεβού θα σπαταληθεί χρόνος - να επισκεφτώ κατάστημα θα σπαταληθεί χρόνος, και - θα χαλάσει και η διάθεση μου αφού θα έχω να αντιμετωπίσω υπάλληλο που θα προσπαθήσει να με μεταπείσει, και θεωρούν ότι θα δράσει ανασταλτικά. Στο κάτω-κάτω, τί είναι 0.60€ ανά μήνα, δηλαδή μόλις 7,20€ τον χρόνο. Προφανώς δεν είναι το ποσό, το οποίο όμως εάν το πολλαπλασιάσουμε με τους 700.000 πελάτες που έχει η Eurobank (1) σημαίνει 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, χωρίς να συνεκτιμήσω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν περισσότερο από 1 λογαριασμό. Το ζήτημα είναι ο εμπαιγμός. Το ερώτημα μου είναι το εξής: είναι νόμιμο το αίτημα τους να επισκεφθώ κατάστημα; εάν όχι, τί μπορώ να κάνω για να διακόψω το Blue advantage χωρίς να σπαταλήσω τον χρόνο μου με επίσκεψη σε κατάστημα; Μία επιλογή είναι ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής και το Europe Direct. Εάν υπάρχει, όμως, κάποια άλλη σκέψη, θα με ενδιέφερε. Ευχαριστώ πηγή: 1. Eurobank: Περίπου 700.000 πελάτες πέρασαν ήδη στα «πακέτα» πάγιας χρέωσης https://www.insider.gr/epiheiriseis/309217/eurobank-peripoy-700000-pelates-perasan-idi-sta-paketa-pagias-hreosis Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από witty
Therempant Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 37 λεπτά πριν, witty είπε Καλημέρα σας. Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα με έκπληξη μου ότι η eurobank με χρεώνει εδώ και μήνες με 0.60€. Κάλεσα για να το διακόψω και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο σε κατάστημα. Ενεργοποιούν ένα πρόγραμμα: - χωρίς να με ρωτήσουν, και - χωρίς να επισκεφθώ κατάστημα. Αλλά για να το διακόψω "πρέπει" να πάω σε κατάστημα. Είναι προφανές γιατί το κάνουν. Ξέρουν ότι για : - να κλείσω ραντεβού θα σπαταληθεί χρόνος - να επισκεφτώ κατάστημα θα σπαταληθεί χρόνος, και - θα χαλάσει και η διάθεση μου αφού θα έχω να αντιμετωπίσω υπάλληλο που θα προσπαθήσει να με μεταπείσει, και θεωρούν ότι θα δράσει ανασταλτικά. Στο κάτω-κάτω, τί είναι 0.60€ ανά μήνα, δηλαδή μόλις 7,20€ τον χρόνο. Προφανώς δεν είναι το ποσό, το οποίο όμως εάν το πολλαπλασιάσουμε με τους 700.000 πελάτες που έχει η Eurobank (1) σημαίνει 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, χωρίς να συνεκτιμήσω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν περισσότερο από 1 λογαριασμό. Το ζήτημα είναι ο εμπαιγμός. Το ερώτημα μου είναι το εξής: είναι νόμιμο το αίτημα τους να επισκεφθώ κατάστημα; εάν όχι, τί μπορώ να κάνω για να διακόψω το Blue advantage χωρίς να σπαταλήσω τον χρόνο μου με επίσκεψη σε κατάστημα; Μία επιλογή είναι ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής και το Europe Direct. Εάν υπάρχει, όμως, κάποια άλλη σκέψη, θα με ενδιέφερε. Ευχαριστώ πηγή: 1. Eurobank: Περίπου 700.000 πελάτες πέρασαν ήδη στα «πακέτα» πάγιας χρέωσης https://www.insider.gr/epiheiriseis/309217/eurobank-peripoy-700000-pelates-perasan-idi-sta-paketa-pagias-hreosis Νόμιζω μόνο η eurobank το κάνει για την ώρα. Απλά αλλάζεις σε άλλη τράπεζα ή τον κάνεις αποταμιευτικο. Επίσης αν είναι μισθοδοσίας τους πας ένα χαρτί να το αποδεικνύει και δεν χρεώνεσαι το μηνιαίο ποσό αυτό. Παρακαλώ. 1
witty Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Therempant είπε Νόμιζω μόνο η eurobank το κάνει για την ώρα. Απλά αλλάζεις σε άλλη τράπεζα ή τον κάνεις αποταμιευτικο. Επίσης αν είναι μισθοδοσίας τους πας ένα χαρτί να το αποδεικνύει και δεν χρεώνεσαι το μηνιαίο ποσό αυτό. Παρακαλώ. Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις. Δεν είναι μισθοδοσίας. Επίσης, το να αλλάξω τράπεζα είναι πολύ χρονοβόρο και, επιπλέον, δεν εξασφαλίζει ότι κάποια στιγμη και η άλλη τράπεζα δεν θα κάνει τα ίδια. Για αυτόν τον λόγο, θα ήθελα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα: Δηλαδή όποτε η eurobank - και η κάθε τράπεζα - της την δώσει να μας επιβάλει αυθαίρετα ότι πρόγραμμα της αρέσει, και χωρίς να μας ρωτήσει, θα πρέπει μετά εμείς να πηγαίνουμε σε κατάστημα για να το ακυρώνουμε; Αυτό θα κάνουμε με τον χρόνο μας; Με ποιον τρόπο μπορεί να σταματήσει αυτή η καταχρηστική πρακτική ;
BLiTzER Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Έχεις 100% δίκιο, αλλά εδώ μιλάμε για κλίκες τραπεζών και κράτους, οπότε μην περιμένεις ότι θα βγάλεις άκρη. Προσωπικά, έχω κλείσει ραντεβού ήδη για τη Δευτέρα να κλείσω τον λογαριασμό μου σε κάθε ελληνική τράπεζα, αφού μετέφερα τις οικονομίες μου σε online τράπεζα εξωτερικού. Θα κρατήσω μόνο της μισθοδοσίας με τα ελάχιστα απαραίτητα μέσα. Φύγετε εκτός όσο μπορείτε. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από BLiTzER 2
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Υπάρχει δυνατότητα μέσα απ'το ebanking να τον κάνεις αλλαγή σε "απλό ταμιευτηρίου plus" που δεν έχει χρέωση 1
PharmChem Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, ekrepali είπε Υπάρχει δυνατότητα μέσα απ'το ebanking να τον κάνεις αλλαγή σε "απλό ταμιευτηρίου plus" που δεν έχει χρέωση "Αποταμιεύω τώρα" ονομάζεται ο λογαριασμός. Εξυπηρετεί μόνο αναλήψεις, καταθέσεις, εισερχόμενα εμβάσματα, μεταφορές εντός δικών σου λογαριασμών Eurobank. 1
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2 minutes ago, PharmChem said: "Αποταμιεύω τώρα" ονομάζεται ο λογαριασμός. Εξυπηρετεί μόνο αναλήψεις, καταθέσεις, εισερχόμενα εμβάσματα, μεταφορές εντός δικών σου λογαριασμών Eurobank. Τσέκαρα τώρα της αδερφής μου... "Καθημερινός λογαριασμός plus" γράφει. Είχε γίνει αλλαγή πριν 2 μήνες από Blue Advantage μέσω ebanking. Δεν έχει πλέον εκεί τη μισθοδοσία της βέβαια... οπότε @witty αν έχεις μισθοδοσία σ'αυτό το λογαριασμό, δε ξέρω τι επίπτωση μπορεί να έχει η αλλαγή του. 1
PharmChem Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, ekrepali είπε Τσέκαρα τώρα της αδερφής μου... "Καθημερινός λογαριασμός plus" γράφει. Είχε γίνει αλλαγή πριν 2 μήνες από Blue Advantage μέσω ebanking. Δεν έχει πλέον εκεί τη μισθοδοσία της βέβαια... οπότε @witty αν έχεις μισθοδοσία σ'αυτό το λογαριασμό, δε ξέρω τι επίπτωση μπορεί να έχει η αλλαγή του. Καθημερινός λογαριασμός Plus είναι ο τρεχούμενος λογαριασμός που συνδέεται με το blue advantage. Πιθανόν όταν έγινε αλλαγή του τύπου λογαριασμού να μην άλλαξε το όνομα αυτόματα (στη δική μου περίπτωση που προχώρησα σε αλλαγή τύπου λογαριασμού σε αποταμιευτικό άλλαξε το όνομα). 1
tonyz21 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Στη Eurobank αν θες να κάνεις συναλλαγές με κάρτα κλπ δεν γίνεται να μην χρεώνεσαι έστω τα 0.60. Εγώ τους είπα κόφτε τα όλα και μου στείλανε μια Cirus κάρτα για αναλήψεις μόνο και τίποτα άλλο και αντίο Eurobank. Τόσο απλά. 1
andreas1gr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Εγώ πάλι έφυγα από Εθνικη που είναι η χειρότερη από όλες και πήγα στην Eurobank που χρεώνει τα λιγότερα...
mariosnik_ Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 10 ώρες πριν, witty είπε Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις. Δεν είναι μισθοδοσίας. Επίσης, το να αλλάξω τράπεζα είναι πολύ χρονοβόρο και, επιπλέον, δεν εξασφαλίζει ότι κάποια στιγμη και η άλλη τράπεζα δεν θα κάνει τα ίδια. Για αυτόν τον λόγο, θα ήθελα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα: Δηλαδή όποτε η eurobank - και η κάθε τράπεζα - της την δώσει να μας επιβάλει αυθαίρετα ότι πρόγραμμα της αρέσει, και χωρίς να μας ρωτήσει, θα πρέπει μετά εμείς να πηγαίνουμε σε κατάστημα για να το ακυρώνουμε; Αυτό θα κάνουμε με τον χρόνο μας; Με ποιον τρόπο μπορεί να σταματήσει αυτή η καταχρηστική πρακτική ; Οπως είπες και εσύ. Μπορεί να το κάνουν και οι υπόλοιπες τράπεζες οπότε κλαιν. Άνοιξε λογαριασμό σε κάποια άλλη τράπεζα, εύκολο είναι νομίζω, το κάνουν και διαδικτυακά τώρα και δεν χρειάζεται να τρέχεις σε κατάστημα.
kon1to Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) στην πραγματικότητα δεν μπορείς να διακόψεις τη χρέωση. Για να "διακόψεις" τη χρέωση πρέπει να κλείσεις το λογαριασμό και να πας σε επιλογή αποταμιευτικού ο οποίος σου δίνει περιορισμένες δυνατότητες. εν τω μεταξύ το άρθρο που παρέθεσες αναφέρει μεταξύ άλλων: Αναφορά σε κείμενο Σημειώνεται ότι οι πελάτες ενημερώνονται γραπτώς πριν από οποιαδήποτε μεταβολή του λογαριασμού τους και εάν διαφωνούν έχουν περιθώριο δύο μηνών να δηλώσουν πως επιθυμούν ο λογαριασμός τους να παραμείνει αποταμιευτικός. Στην περίπτωση αυτή, η χρεωστική τους κάρτα αντικαθίσταται με κάρτα αναλήψεων/καταθέσεων. Στην περίπτωση μου είχα λάβει ενημέρωση τουλάχιστον 2 μήνες πριν την έναρξη της χρέωσης Αναφορά σε κείμενο Εφόσον συμφωνείτε με τη μετάβασή σας στο πακέτο My Blue Advantage, δεν απαιτείται να κάνετε κάτι. Η αυτόματη ένταξη κάθε λογαριασμού σας στο πακέτο My Blue Advantage θα πραγματοποιηθεί στις 20.05.2024 και η 1η πληρωμή στις 03.06.2024. Η πληρωμή θα γίνεται την πρώτη εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα. Αν δεν επιθυμείτε να ενταχθείτε στο πακέτο My Blue Advantage, έχετε τη δυνατότητα έως 16.05.2024: ... Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από kon1to
GREGORYMO Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Στις 17/1/2025 στις 9:55 ΠΜ, witty είπε Καλημέρα σας. Πριν λίγες μέρες διαπίστωσα με έκπληξη μου ότι η eurobank με χρεώνει εδώ και μήνες με 0.60€. Κάλεσα για να το διακόψω και μου είπαν ότι αυτό γίνεται μόνο σε κατάστημα. Ενεργοποιούν ένα πρόγραμμα: - χωρίς να με ρωτήσουν, και - χωρίς να επισκεφθώ κατάστημα. Αλλά για να το διακόψω "πρέπει" να πάω σε κατάστημα. Είναι προφανές γιατί το κάνουν. Ξέρουν ότι για : - να κλείσω ραντεβού θα σπαταληθεί χρόνος - να επισκεφτώ κατάστημα θα σπαταληθεί χρόνος, και - θα χαλάσει και η διάθεση μου αφού θα έχω να αντιμετωπίσω υπάλληλο που θα προσπαθήσει να με μεταπείσει, και θεωρούν ότι θα δράσει ανασταλτικά. Στο κάτω-κάτω, τί είναι 0.60€ ανά μήνα, δηλαδή μόλις 7,20€ τον χρόνο. Προφανώς δεν είναι το ποσό, το οποίο όμως εάν το πολλαπλασιάσουμε με τους 700.000 πελάτες που έχει η Eurobank (1) σημαίνει 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, χωρίς να συνεκτιμήσω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν περισσότερο από 1 λογαριασμό. Το ζήτημα είναι ο εμπαιγμός. Το ερώτημα μου είναι το εξής: είναι νόμιμο το αίτημα τους να επισκεφθώ κατάστημα; εάν όχι, τί μπορώ να κάνω για να διακόψω το Blue advantage χωρίς να σπαταλήσω τον χρόνο μου με επίσκεψη σε κατάστημα; Μία επιλογή είναι ο Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής και το Europe Direct. Εάν υπάρχει, όμως, κάποια άλλη σκέψη, θα με ενδιέφερε. Ευχαριστώ πηγή: 1. Eurobank: Περίπου 700.000 πελάτες πέρασαν ήδη στα «πακέτα» πάγιας χρέωσης https://www.insider.gr/epiheiriseis/309217/eurobank-peripoy-700000-pelates-perasan-idi-sta-paketa-pagias-hreosis Σου έστειλαν email για την ενεργοποίηση αλλά μάλλον ΔΕΝ το πήρες χαμπάρι. Στις 17/1/2025 στις 11:45 ΠΜ, witty είπε Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις. Δεν είναι μισθοδοσίας. Επίσης, το να αλλάξω τράπεζα είναι πολύ χρονοβόρο και, επιπλέον, δεν εξασφαλίζει ότι κάποια στιγμη και η άλλη τράπεζα δεν θα κάνει τα ίδια. Για αυτόν τον λόγο, θα ήθελα να δούμε την μεγαλύτερη εικόνα: Δηλαδή όποτε η eurobank - και η κάθε τράπεζα - της την δώσει να μας επιβάλει αυθαίρετα ότι πρόγραμμα της αρέσει, και χωρίς να μας ρωτήσει, θα πρέπει μετά εμείς να πηγαίνουμε σε κατάστημα για να το ακυρώνουμε; Αυτό θα κάνουμε με τον χρόνο μας; Με ποιον τρόπο μπορεί να σταματήσει αυτή η καταχρηστική πρακτική ; Αλλάζεις τράπεζα. Τι άλλο να κάνεις.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα