Jmanol000 Δημοσ. Πέμπτη στις 06:20 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:20 μμ το iPhone 15 pro max μου έχει ένα πρόβλημα από όταν το αγόρασα και θα ηθελα να ρωτησω που μπορω να απευθυνθω μηπωσ το καλυπτει η εγγυηση , το μαγαζι απο οπου το αγορασα δεν με καλυπτει , μπορω να απευθυνθω σε κάποιον premium partner τησ apple για την εγγυηση , η να παω καπου απλα και να κανω την επισκευη πληρονοντασ ? ευχαριστω πολυ
arxontas2323 Δημοσ. Πέμπτη στις 07:16 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:16 μμ τι προβλημα εχει; επισης το εχεις αγορασει με αποδειξη ή τιμολογιο; θεωρητικα εισαι εντος 2 χρονων οποτε η istorm θα μπορουσε να το αναλλάβει.
zourman1981 Δημοσ. Πέμπτη στις 07:53 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:53 μμ το αγορασες καινουριο ? το εχεις πανω απο χρονο ?
VaggD Δημοσ. Παρασκευή στις 01:19 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:19 πμ Αν έγινε αγορά από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της isquare έχεις κανονικά 2 έτη. Τώρα αν είναι από Σκρουτζ καλή τύχη.
Λύση kormos Δημοσ. Παρασκευή στις 02:37 μμ Λύση Δημοσ. Παρασκευή στις 02:37 μμ 20 ώρες πριν, Jmanol000 είπε το iPhone 15 pro max μου έχει ένα πρόβλημα από όταν το αγόρασα και θα ηθελα να ρωτησω που μπορω να απευθυνθω μηπωσ το καλυπτει η εγγυηση , το μαγαζι απο οπου το αγορασα δεν με καλυπτει , μπορω να απευθυνθω σε κάποιον premium partner τησ apple για την εγγυηση , η να παω καπου απλα και να κανω την επισκευη πληρονοντασ ? ευχαριστω πολυ Επικοινώνησε με την επίσημη εταιρία, τους δίνεις τον serial number και σε καθοδηγούν για αποστολή προς έλεγχο με συνοδευτικό αντίγραφο από το μηχανογραφημένο παραστατικό αγοράς. Από εκεί και πέρα θα πληροφορηθείς για το αν είναι αστοχία ή υπαιτιότητα χρήστη και είναι εντός ή εκτός εγγύησης η βλάβη.
Jmanol000 Δημοσ. Παρασκευή στις 02:50 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 02:50 μμ 12 λεπτά πριν, kormos είπε Επικοινώνησε με την επίσημη εταιρία, τους δίνεις τον serial number και σε καθοδηγούν για αποστολή προς έλεγχο με συνοδευτικό αντίγραφο από το μηχανογραφημένο παραστατικό αγοράς. Από εκεί και πέρα θα πληροφορηθείς για το αν είναι αστοχία ή υπαιτιότητα χρήστη και είναι εντός ή εκτός εγγύησης η βλάβη. ακόμα και αν δεν το αγόρασα από εκεί ? ευχαριστώ πολύ 19 ώρες πριν, arxontas2323 είπε τι προβλημα εχει; επισης το εχεις αγορασει με αποδειξη ή τιμολογιο; θεωρητικα εισαι εντος 2 χρονων οποτε η istorm θα μπορουσε να το αναλλάβει. μισό χρόνο το έχω αγοράσει γιατί το πρώτο 15 pro μου το έκλεψαν , αλλά δεν το πήρα από storm αυτό 18 ώρες πριν, zourman1981 είπε το αγορασες καινουριο ? το εχεις πανω απο χρονο ? καινούριο , λιγότερο από ένα χρόνο ,
kormos Δημοσ. Παρασκευή στις 05:30 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:30 μμ 2 ώρες πριν, Jmanol000 είπε ακόμα και αν δεν το αγόρασα από εκεί ? ευχαριστώ πολύ μισό χρόνο το έχω αγοράσει γιατί το πρώτο 15 pro μου το έκλεψαν , αλλά δεν το πήρα από storm αυτό καινούριο , λιγότερο από ένα χρόνο , Σωστά, Εφόσον έχεις το παραστατικό αγοράς μπορείς να το αποστείλεις και εκεί.
Jmanol000 Δημοσ. Παρασκευή στις 07:15 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 07:15 μμ 1 ώρα πριν, kormos είπε Σωστά, Εφόσον έχεις το παραστατικό αγοράς μπορείς να το αποστείλεις και εκεί. το έχω ναι , οκ θα το δοκιμάσω ευχαριστώ πολύ 1
mtzs Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 πμ (επεξεργασμένο) Στις 17/1/2025 στις 1:19 ΠΜ, VaggD είπε Αν έγινε αγορά από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της isquare έχεις κανονικά 2 έτη. Τώρα αν είναι από Σκρουτζ καλή τύχη. Δεν ισχύει αυτό. Για το πρωτο έτος αγορας έχει εγγύηση επισημη αντιπροσωπίας ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Φαινεται απο τα settings της συσκευής ή μπορει να βάλει το serial number εδω και να δει το warranty coverage. Το καλή τύχη ισχύει για το 2ο έτος. Επομένως μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον premium reseller και λογικά θα τον καλύψει. Προσωπικά στο παρελθόν είχα θέμα με MBP που είχα αγοράσει απο το εξωτερικό, απευθύνθηκα στην infoquest και μου κάλυψαν την βλάβη (το πρώτο έτος) https://locate.apple.com/gr/el/service?pt=3&lat=37.9833333&lon=23.7333333&address=Αθήνα&carrier=Wind Επεξ/σία Σάββατο στις 09:53 πμ από mtzs 1
VaggD Δημοσ. Σάββατο στις 12:07 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:07 μμ Δεν λέω κάτι διαφορετικό, απλά δεν μπήκα σε λεπτομέρειες, μιας και το πρώτο έτος το καλύπτει η apple.
Drake27 Δημοσ. Σάββατο στις 12:33 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:33 μμ (επεξεργασμένο) Αν ειναι δευτερο ετος και εχεις την αποδειξη αγορας μιλα με document που ειναι επισημο σερβις apple εντος εγγυησεως. Βαση ευρωπαικης νομοθεσιας με την αποδειξη αγορας σε καλυπτει τον δευτερο χρονο εγγυησης,τωρα αν το εχεις παρει απο skroutz θα δωσεις τον σειριακο σου στην document και θα σου πουν αυτοι εαν προερχεται απο ευρωπαικη χωρα ή οχι. εμενα ενα φεγγαρι μου καλυψαν ipad pro 2017 12.9" που ηταν αγορασμενο απο αμερικη και μου το εκαναν αντικατασταση οταν η istorm μου ελεγε οτι δεν καλυπτεται γιατι ειναι απο αμερικη. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:37 μμ από Drake27
Jmanol000 Δημοσ. Σάββατο στις 02:38 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 02:38 μμ 4 ώρες πριν, mtzs είπε Δεν ισχύει αυτό. Για το πρωτο έτος αγορας έχει εγγύηση επισημη αντιπροσωπίας ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Φαινεται απο τα settings της συσκευής ή μπορει να βάλει το serial number εδω και να δει το warranty coverage. Το καλή τύχη ισχύει για το 2ο έτος. Επομένως μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον premium reseller και λογικά θα τον καλύψει. Προσωπικά στο παρελθόν είχα θέμα με MBP που είχα αγοράσει απο το εξωτερικό, απευθύνθηκα στην infoquest και μου κάλυψαν την βλάβη (το πρώτο έτος) https://locate.apple.com/gr/el/service?pt=3&lat=37.9833333&lon=23.7333333&address=Αθήνα&carrier=Wind Μακάρι γιατί ενός έτους έχω εγγύηση ακόμα 2 ώρες πριν, Drake27 είπε Αν ειναι δευτερο ετος και εχεις την αποδειξη αγορας μιλα με document που ειναι επισημο σερβις apple εντος εγγυησεως. Βαση ευρωπαικης νομοθεσιας με την αποδειξη αγορας σε καλυπτει τον δευτερο χρονο εγγυησης,τωρα αν το εχεις παρει απο skroutz θα δωσεις τον σειριακο σου στην document και θα σου πουν αυτοι εαν προερχεται απο ευρωπαικη χωρα ή οχι. εμενα ενα φεγγαρι μου καλυψαν ipad pro 2017 12.9" που ηταν αγορασμενο απο αμερικη και μου το εκαναν αντικατασταση οταν η istorm μου ελεγε οτι δεν καλυπτεται γιατι ειναι απο αμερικη. Ευχαριστώ σε ποιους δηλαδή πιστεύεις θα έπρεπε να απευθυνθώ, στην I istorm , ISquare ? 1
Drake27 Δημοσ. Σάββατο στις 07:02 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:02 μμ 4 hours ago, Jmanol000 said: Μακάρι γιατί ενός έτους έχω εγγύηση ακόμα Ευχαριστώ σε ποιους δηλαδή πιστεύεις θα έπρεπε να απευθυνθώ, στην I istorm , ISquare ? Στην Document οπως σου εγραψα και παραπανω, στο ονομα επανω ειναι το link απο την σελιδα της.
Jmanol000 Δημοσ. Σάββατο στις 08:05 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 08:05 μμ 1 ώρα πριν, Drake27 είπε Στην Document οπως σου εγραψα και παραπανω, στο ονομα επανω ειναι το link απο την σελιδα της. Να είσαι καλά ευχαριστώ πολύ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα