Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το iPhone 15 pro max  μου  έχει ένα πρόβλημα από όταν το αγόρασα και θα ηθελα να ρωτησω που μπορω να απευθυνθω μηπωσ το καλυπτει η εγγυηση  , το μαγαζι απο οπου το αγορασα δεν με καλυπτει , μπορω να απευθυνθω σε κάποιον premium partner τησ apple για την εγγυηση , η να παω καπου απλα και να κανω την επισκευη πληρονοντασ ? ευχαριστω πολυ 

Δημοσ.

τι προβλημα εχει; επισης το εχεις αγορασει με αποδειξη ή τιμολογιο; θεωρητικα εισαι εντος 2 χρονων οποτε η istorm θα μπορουσε να το αναλλάβει.

  • Λύση
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Jmanol000 είπε

το iPhone 15 pro max  μου  έχει ένα πρόβλημα από όταν το αγόρασα και θα ηθελα να ρωτησω που μπορω να απευθυνθω μηπωσ το καλυπτει η εγγυηση  , το μαγαζι απο οπου το αγορασα δεν με καλυπτει , μπορω να απευθυνθω σε κάποιον premium partner τησ apple για την εγγυηση , η να παω καπου απλα και να κανω την επισκευη πληρονοντασ ? ευχαριστω πολυ 

Επικοινώνησε με την επίσημη εταιρία, τους δίνεις τον serial number και σε καθοδηγούν για αποστολή προς έλεγχο με συνοδευτικό αντίγραφο από το μηχανογραφημένο παραστατικό αγοράς.

Από εκεί και πέρα θα πληροφορηθείς για το αν είναι αστοχία ή υπαιτιότητα χρήστη και είναι εντός ή εκτός εγγύησης η βλάβη.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kormos είπε

Επικοινώνησε με την επίσημη εταιρία, τους δίνεις τον serial number και σε καθοδηγούν για αποστολή προς έλεγχο με συνοδευτικό αντίγραφο από το μηχανογραφημένο παραστατικό αγοράς.

Από εκεί και πέρα θα πληροφορηθείς για το αν είναι αστοχία ή υπαιτιότητα χρήστη και είναι εντός ή εκτός εγγύησης η βλάβη.

ακόμα και αν δεν το αγόρασα από εκεί ? ευχαριστώ πολύ 

19 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

τι προβλημα εχει; επισης το εχεις αγορασει με αποδειξη ή τιμολογιο; θεωρητικα εισαι εντος 2 χρονων οποτε η istorm θα μπορουσε να το αναλλάβει.

μισό χρόνο το έχω αγοράσει γιατί το πρώτο 15 pro μου το έκλεψαν , αλλά δεν το πήρα από storm αυτό 

18 ώρες πριν, zourman1981 είπε

το αγορασες καινουριο ?

το εχεις πανω απο χρονο ?

καινούριο , λιγότερο από ένα χρόνο , 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jmanol000 είπε

ακόμα και αν δεν το αγόρασα από εκεί ? ευχαριστώ πολύ 

μισό χρόνο το έχω αγοράσει γιατί το πρώτο 15 pro μου το έκλεψαν , αλλά δεν το πήρα από storm αυτό 

καινούριο , λιγότερο από ένα χρόνο , 

Σωστά,

Εφόσον έχεις το παραστατικό αγοράς μπορείς να το αποστείλεις και εκεί.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kormos είπε

Σωστά,

Εφόσον έχεις το παραστατικό αγοράς μπορείς να το αποστείλεις και εκεί.

το έχω ναι , οκ θα το δοκιμάσω ευχαριστώ πολύ 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/1/2025 στις 1:19 ΠΜ, VaggD είπε

Αν έγινε αγορά από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή της isquare έχεις κανονικά 2 έτη. Τώρα αν είναι από Σκρουτζ καλή τύχη.

Δεν ισχύει αυτό.

Για το πρωτο έτος αγορας έχει εγγύηση επισημη αντιπροσωπίας ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Φαινεται απο τα settings της συσκευής ή μπορει να βάλει το serial number εδω και να δει το  warranty coverage. Το καλή τύχη ισχύει για το 2ο έτος.

Επομένως μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον premium reseller και λογικά θα τον καλύψει. Προσωπικά στο παρελθόν είχα θέμα με MBP που είχα αγοράσει απο το εξωτερικό, απευθύνθηκα στην infoquest και μου κάλυψαν την βλάβη (το πρώτο έτος)

https://locate.apple.com/gr/el/service?pt=3&lat=37.9833333&lon=23.7333333&address=Αθήνα&carrier=Wind

Επεξ/σία από mtzs
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ειναι δευτερο ετος και εχεις την αποδειξη αγορας μιλα με document που ειναι επισημο σερβις apple εντος εγγυησεως.

Βαση ευρωπαικης νομοθεσιας με την αποδειξη αγορας σε καλυπτει τον δευτερο χρονο εγγυησης,τωρα αν το εχεις παρει απο skroutz θα δωσεις τον σειριακο σου στην document και θα σου πουν αυτοι εαν προερχεται απο ευρωπαικη χωρα ή οχι.

εμενα ενα φεγγαρι μου καλυψαν ipad pro 2017 12.9" που ηταν αγορασμενο απο αμερικη και μου το εκαναν αντικατασταση οταν η istorm μου ελεγε οτι δεν καλυπτεται γιατι ειναι απο αμερικη.

Επεξ/σία από Drake27
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mtzs είπε

Δεν ισχύει αυτό.

Για το πρωτο έτος αγορας έχει εγγύηση επισημη αντιπροσωπίας ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Φαινεται απο τα settings της συσκευής ή μπορει να βάλει το serial number εδω και να δει το  warranty coverage. Το καλή τύχη ισχύει για το 2ο έτος.

Επομένως μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον premium reseller και λογικά θα τον καλύψει. Προσωπικά στο παρελθόν είχα θέμα με MBP που είχα αγοράσει απο το εξωτερικό, απευθύνθηκα στην infoquest και μου κάλυψαν την βλάβη (το πρώτο έτος)

https://locate.apple.com/gr/el/service?pt=3&lat=37.9833333&lon=23.7333333&address=Αθήνα&carrier=Wind

Μακάρι γιατί ενός έτους έχω εγγύηση ακόμα 

2 ώρες πριν, Drake27 είπε

Αν ειναι δευτερο ετος και εχεις την αποδειξη αγορας μιλα με document που ειναι επισημο σερβις apple εντος εγγυησεως.

Βαση ευρωπαικης νομοθεσιας με την αποδειξη αγορας σε καλυπτει τον δευτερο χρονο εγγυησης,τωρα αν το εχεις παρει απο skroutz θα δωσεις τον σειριακο σου στην document και θα σου πουν αυτοι εαν προερχεται απο ευρωπαικη χωρα ή οχι.

εμενα ενα φεγγαρι μου καλυψαν ipad pro 2017 12.9" που ηταν αγορασμενο απο αμερικη και μου το εκαναν αντικατασταση οταν η istorm μου ελεγε οτι δεν καλυπτεται γιατι ειναι απο αμερικη.

Ευχαριστώ σε ποιους δηλαδή πιστεύεις θα έπρεπε να απευθυνθώ, στην I istorm , ISquare ? 

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Jmanol000 said:

Μακάρι γιατί ενός έτους έχω εγγύηση ακόμα 

Ευχαριστώ σε ποιους δηλαδή πιστεύεις θα έπρεπε να απευθυνθώ, στην I istorm , ISquare ? 

Στην Document οπως σου εγραψα και παραπανω, στο ονομα επανω ειναι το link απο την σελιδα της.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Drake27 είπε

Στην Document οπως σου εγραψα και παραπανω, στο ονομα επανω ειναι το link απο την σελιδα της.

Να είσαι καλά ευχαριστώ πολύ 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...