Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, menthol1979 said:

To 95%. Μετά την 5ετία που θα λήξει το ληζινγκ και θα τα επιστρέψουν να δεις γέλιο που θα προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν οι εταιρίες

Πολύ θα ήθελα να φορτωθώ ένα ! 

  • Like 1
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Πολύ θα ήθελα να φορτωθώ ένα ! 

Βρε δε λέω, αλλά με όλη αυτη τη φιλολογία θα πέσει μάυρο δάκρυ.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, menthol1979 είπε

Βρε δε λέω, αλλά με όλη αυτη τη φιλολογία θα πέσει μάυρο δάκρυ.

Ποιες φορολογίες ρε παιδιά. Πιστεύεις ότι αγοράζουμε ηλεκτρικά για να αποφύγουμε το τεκμήριο και τα τέλη; Και ποιος θα κλάψει; Έκλαψαν αυτοί που πήραν πετρέλαια με δωρεάν τέλη και σήμερα πληρώνουν 75€ ή 105€; Ή μήπως κλαίει εκείνος που έχει απ' το 2005 μία βενζίνη 1600cc και σήμερα πληρώνει 600€;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, chrisxkar είπε

Ναι παρτι κάνει έχει κατακλίσει την αγορα τι να σου πω στην Γερμανία μέσα στο 2024 πούλησε 2891 πτώση 30% σε σύγκριση με το 2023 το οποίο στην Ευρώπη ήταν έτος ανύπαρκτο για την BYD (16 μιση χιλιάδες πωλήσεις).

καλα την Γερμανια εβαλες για παραδειγμα. ειναι σα να λεμε να κανουμε χωριατικη με φετα Σουηδιας.. 

οι Γερμανοι, γερμανικα θα ψωνισουν

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

καλα την Γερμανια εβαλες για παραδειγμα. ειναι σα να λεμε να κανουμε χωριατικη με φετα Σουηδιας.. 

οι Γερμανοι, γερμανικα θα ψωνισουν

οι Γερμανοί έχουν κόψει τις επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά εδώ και έναν χρόνο για τον απλούστατο λόγο πως δεν έχουν λεφτά.

https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-6-1-in-september-2024-year-to-date-battery-electric-market-sales-5-8/

-5.8% τα ηλεκτρικά στις πωλήσεις στην ΕΕ το εννιάμηνο του 2024 με γενικότερη μείωση 6% σε όλες τις πωλήσεις αυτοκινήτων. δλδ τα ηλεκτρικά ακολούθησαν την γενικότερη μείωση, δεν αύξησαν μερίδιο αγοράς ούτε μείωσαν.  θα παρατηρήσει κάποιος βέβαια πως σε ακριβές αγορές (Ολλανδία, Νορβηγία, Βέλγιο, Δανία, Σουηδία) τα ηλεκτρικά έχουν μεγάλο μερίδιο. από τις χώρες του νότου μόνο η Πορτογαλία έχουν τα ηλεκτρικά σημαντικό μερίδιο αγοράς. στις υπόλοιπες ''φτωχότερες'' χώρες οι πωλήσεις ηλεκτρικών  είναι κάτω από τα diesel.

Από όλο αυτό συμπεραίνει κάποιος πως κάποιος πάει στα ηλεκτρικά όταν έχει την οικονομική άνεση να το κάνει (μιλάμε για μονοκατοικίες, κτλ). Η Ελλάδα δεν έχει απολύτως καμία δουλειά να πάει προς αυτήν την κατεύθυνση και το λογικότερο είναι να γίνει ένα μπλοκ από τις υπόλοιπες φτωχές χώρες που να απαιτηθούν χρήματα από την ΕΕ για επιδοτήσεις δικτύου κυρίως. Πχ η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία με το ανάγλυφο που έχουν είναι πολύ κοστοβόρο να αναπτύξουν δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών. για την Ολλανδία και το Βέλγιο είναι παιχνιδάκι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Ποιες φορολογίες ρε παιδιά. Πιστεύεις ότι αγοράζουμε ηλεκτρικά για να αποφύγουμε το τεκμήριο και τα τέλη; Και ποιος θα κλάψει; Έκλαψαν αυτοί που πήραν πετρέλαια με δωρεάν τέλη και σήμερα πληρώνουν 75€ ή 105€; Ή μήπως κλαίει εκείνος που έχει απ' το 2005 μία βενζίνη 1600cc και σήμερα πληρώνει 600€;

Φιλολογία έγραψα, όχι φορολογία

Δημοσ.
1 ώρα πριν, menthol1979 είπε

Φιλολογία έγραψα, όχι φορολογία

my mistake. Και το διάβασα και 2 φορές να φανταστείς 😂

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Το point ειναι πως αυτος που τζογαρει συστηματικα περα απο προβλημα, ειναι και πολυ κακος στα μαθηματικα, στα ορια του χαζου βασικα. Γι αυτο ακομα και οσοι κερδιζουν μεγαλα ποσα, μετα απο ελαχιστο καιρο ειναι παλι στο μηδεν. Οποτε δεν ειναι μονο τα λεφτα που χανουν, ειναι κυριως η ανικανοτητα να τα διαχειριστεις .

Μα εννοείται, αυτό ακριβώς είναι το point. Δεν είναι το κάπνισμα αλλά ένας συνδυασμός κακών (και ακριβών) συνηθειών μαζί με την ικανότητα του να είσαι πολύ κακός με τα λεφτά. 

Αυτό δυστυχώς είναι θέμα IQ και κάποιων άλλων παραγόντων. Δεν παύει να ισχύει όμως ότι το ηλεκτρικό αμάξι είναι για ευκαταστατους και στρωμένους. Δεν είναι για φτερά στον άνεμο. 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Επί λέξη από το άρθρο: "Παρά την σημαντική πτώση της Tesla, η συνολική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα...με τους καταναλωτές να στρέφονται σε εναλλακτικές επιλογές στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων".

Τα μισά σχόλια από κάτω: "Ποιος έχει λεφτά για ηλεκτρικά, σταμάτησε ο κόσμος να τα αγοράζει, όσοι πήραν πήραν κτλ"

Σε άσχετα νέα, οι επιδόσεις των μαθητών της Ελλάδας στην κατανόηση κειμένου είναι στον πάτο.

 

η αλήθεια είναι ότι οι εναλλακτικές επιλογές, σημαίνει φθηνότερες επιλογές. Και μπορεί τα MG να έχουν πιάσει πάτο στην αξιοπιστία, είναι πιο φθηνά ακόμα και από εσωτερικής καύσης... 

Δημοσ.
17 hours ago, JailbrokenDiesel said:

καλα την Γερμανια εβαλες για παραδειγμα. ειναι σα να λεμε να κανουμε χωριατικη με φετα Σουηδιας.. 

οι Γερμανοι, γερμανικα θα ψωνισουν

Ναι αλλά είναι οι μόνοι που έχουν δώσει νούμερα για το 24.Για τις υπόλοιπες που είδα είχε μόνο ποσοστά και προβλέψεις αλλά δεν καλύτερες για τις κινεζικές στην Γαλλία βρήκα ένα ποστ χωρίς νούμερα που την είχε σαν 21 θέση στις πωλήσεις για ηλεκτρικά που ή κάποιο λάθος έκανε ο αρθρογράφος ή υπάρχουν περισσότερες εταιρείες που πουλάνε ηλεκτρικά απο αυτές που νόμιζα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/1/2025 στις 3:47 ΠΜ, cpc464 είπε

Αν δεν βγάλουν οικονομικό μοντέλο και δεν επενδύσουν σε υποδομές δεν προχωράει, δεν έχουν όλοι σπίτι με γκαράζ,δηλαδή τι θα κάνουμε θα παρακαλάμε να βρεθεί θέση κοντά στο σπίτι και θα πετάμε απο το μπαλκόνι την μπαλαντέζα;.

Τα παραπονα στους εργολαβους, που αντι να κανουν το ισογειο/υπογειο θεση σταθμευσης, λαδωσανε και τα κανανε διαμερισματα.

Επεξ/σία από Shadowjump
  • Like 1
Δημοσ.

εγω θα περιμένω να πέσουν οι τιμές σε καμία πενταετία γιατί αν τα βάλεις κάτω και υπολογίσεις με ακρίβεια (τιμή kw+φόρους τελη, ή εξοικονόμιση στα ήπια υβριδικά) όφελος έχεις μόνο αν το παιρνάς στα βιβλία σου ή αν είχες πάρει επιδότηση για φωτοβολταικά και έχεις παραπανίσιες kw .Κατα τα άλλα την διαφορά τιμής την κάνεις απόσβεση σε 8-10 χρόνια αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα ,ώπου αν χρειαστείς κανένα μεγάλο ποσό για αλλαγή μπαταρίας τότε πάλι την έχασες.

Αν το κάνεις βέβαια γιατί απλά θέλεις ηλεκτρικό οκ πάσο

Δημοσ.
1 hour ago, Shadowjump said:

Τα παραπονα στους εργολαβους, που αντι να κανουν το ισογειο/υπογειο θεση σταθμευσης, λαδωσανε και τα κανανε διαμερισματα.

Δεν ξέρω για άλλες πόλεις αλλά στην Αθήνα και ειδικά στο κέντρο πολλά κτήρια έχουν φτιαχτεί δεκαετία 60,το παρκάρισμα τότε ήταν πρόβλημα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

Δεν ξέρω για άλλες πόλεις αλλά στην Αθήνα και ειδικά στο κέντρο πολλά κτήρια έχουν φτιαχτεί δεκαετία 60,το παρκάρισμα τότε ήταν πρόβλημα.

Μα και για τότε λέω!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...