Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 16/01/2025 at 03:47, cpc464 said:

θα παρακαλάμε να βρεθεί θέση κοντά στο σπίτι και θα πετάμε απο το μπαλκόνι την μπαλαντέζα;.

το είδαμε! υπαρχει ενα τικτοκ με μπαλαντεζα απο μπαλκονι που κρεμετε την εχει περασει μεσα απο το παραθυρο μισανοιχτο του αυτοκινητου(!!) και την βγαζει απο την αλλη και το φορτίζει!! αν το βρει κανεις ας το ανεβασει

Δημοσ.
17 hours ago, great said:

το είδαμε! υπαρχει ενα τικτοκ με μπαλαντεζα απο μπαλκονι που κρεμετε την εχει περασει μεσα απο το παραθυρο μισανοιχτο του αυτοκινητου(!!) και την βγαζει απο την αλλη και το φορτίζει!! αν το βρει κανεις ας το ανεβασει

Το έκανα για 6 μήνες σχεδόν με το Nissan leaf  της αδελφής μου γκαβατζονα θέση με μηχανή και έφερνα αυτοκινιτο και πετούσα μπαλαντεζα

Δημοσ.
Στις 16/1/2025 στις 8:18 ΜΜ, ikaruga24 είπε

Μα εννοείται, αυτό ακριβώς είναι το point. Δεν είναι το κάπνισμα αλλά ένας συνδυασμός κακών (και ακριβών) συνηθειών μαζί με την ικανότητα του να είσαι πολύ κακός με τα λεφτά. 

Αυτό δυστυχώς είναι θέμα IQ και κάποιων άλλων παραγόντων. Δεν παύει να ισχύει όμως ότι το ηλεκτρικό αμάξι είναι για ευκαταστατους και στρωμένους. Δεν είναι για φτερά στον άνεμο. 

Γιατί είναι για ευκατάστατους ένα ηλεκτρικό; Εγώ πχ έχω ένα fiesta του 2008. Θέλουμε με την σύζηγο ένα δεύτερο αμάξι στο σπίτι έτσι ώστε να πηγαίνω καθημερινά από το σπίτι στην δουλειά 70 χιλιόμετρα πήγαινε έλα. Δεν με νοιάζει ούτε η πολυτέλεια, ούτε να είναι SUV. Να πηγαίνω οικονομικά και με ασφάλεια στον προορισμό μου σε δρόμους εκτός πόλης.

  • Η καλύτερη λύση ήταν ένα BYD Dolphin στα 26000€. Δίνω λοιπόν κάποιες οικονομίες που έχω στην άκρη ως προκαταβολή βάζω το υπόλοιπο σε δάνειο και με τις τιμές του ρεύματος που έχω σήμερα στο σπίτι μου, το κόστος μετακίνισης μου πέφτε στο 1/5
  • Άλλο οικονομικό αμάξι που βρήκα αλλά ταυτόχρονα αξιόπιστο είναι το Vitara. Στα 23000€ μία βασική έκδοση, με τα ταχύτητες, με πολύ λιγότερο εξοπλισμό αλλά όπως είπα δεν με νοιάζει. Το θέμα είναι ότι σε ένα χρόνο θα έχω δώσει σε καύσιμα την διαφορά που θα αγόραζα το BYD.
  • Επόμενη λύση που είδα είναι τα μεταχειρισμένα. Δεν θέλω να πάω σε κάτι παλιό πχ δεκαετίας γιατί σε 5 χρόνια πάλι θα ψάχνω για αμάξι ή θα είμαι συχνά στο συνεργείο με αυτά τα χιλιόμετρα. Όπως και να το κάνεις όμως είναι πάρα πολύ ακριβά ανεξαρτήτως χρονολογίας. Βλέπω ότι το fiesta 10' που αγόρασα το 2019 σύμφωνα με τις τιμές του car.gr το πουλάω πιο ακριβά. Ένα yaris του 2000' αυτόματο κάνει 7000€+. Αν πάμε σε ένα πενταετίας δεν έχει τιμή ούτε 20% κάτω απ' την αγορά του ως καινούργιο. Τα χρήματα του μεταχειρισμένου πρέπει να τα έχεις στην άκρη γιατί τα δάνεια για μεταχειρισμένα είναι πιο υψηλά και συνήθως δεν χορηγούνται για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 5 ετών.
  • Leasing είναι η άλλη λύση αλλά οι τιμές πάνω κάτω είναι ότι προκαταβολή έδωσα, η ίδια δόση κάθε μήνα για 5 χρόνια και στο τέλος θα πρέπει να δώσω και 10000€ για να αγοράσω το αυτοκίνητο ή να συμφωνήσουμε σε μία νέα προκαταβολή για να πάρω ένα καινούργιο. Επίσης υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων τον οποίο και ξεπερνάω οριακά και αυτό ανεβάζει το μίσθωμα. Απ' την μία γλυτώνω μία ασφάλεια τον χρόνο μικτή στα 700€ ψιλά χαμηλά. Τα λάστιχα της διετίας* αλλά η διαφορά με την αγορά του αυτοκινήτου είναι ότι έχω ένα αυτοκίνητο στην άκρη στο τέλος της πενταετίας που μπορώ να μεταπουλήσω ή να συνεχίσω να το κρατάω .

Άπλωσα πολύ την σκέψη μου αλλά ελπίζω να είναι κατανοητό ότι αυτή την στιγμή που μιλάμε το να πάρεις ένα ηλεκτρικό αν έχεις φυσικά θέση στάθμευσης και πραγματικά χρειάζεσαι το όχημα σου για καθημερινή μετακίνηση, είναι πιο εφικτό και πιο οικονομικό αν όχι στην αρχή αλλά σίγουρα μέσα στα 2-3 χρόνια και από κει και πέρα κερδίζεις σε σχέση με το να είχες αγοράσει ένα θερμικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...