Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Δοκιμασε να τρακαρεις μετωπικη niva με tesla με πανω απο 40 χλμ να δουμε αν θα εισαι σε θεση να ερθεις να γραψεις μετα.

Τα Tesla και τα περισσότερα ηλεκτρικά SUV ζυγίζουν 2 τόνους. Αυτό από μόνο του είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και για σύκρουση με άλλο όχημα και με πεζούς. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, όχι μόνο της Tesla. 

Από κει και μετά, ο εξηλεκτρισμός δεν προχωράει με τους αναμενόμενους ρυθμούς. Ήδη το "full electric by 2030" έγινε 2035 (π.χ. https://robbreport.com/motors/cars/mercedes-benz-will-no-longer-go-all-electric-1235521320/, https://www.thisismoney.co.uk/money/electriccars/article-13662403/Renault-boss-casts-doubts-2035-EV-switch.html). Ήταν προφανές, αλλά έπεφτε χρήμα πολύ. Έχει πολύ δρόμο ακόμη, ίσως το 2035 να είναι πιο εφικτό, ειδικά σε παγκόσμια κλίμακα. 

Επεξ/σία από butters
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, butters είπε

Τα Tesla και τα περισσότερα ηλεκτρικά SUV ζυγίζουν 2 τόνους. Αυτό από μόνο του είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και για σύκρουση με άλλο όχημα και με πεζούς. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, όχι μόνο της Tesla. 

Από κει και μετά, ο εξηλεκτρισμός δεν προχωράει με τους αναμενόμενους ρυθμούς. Ήδη το "full electric by 2030" έγινε 2035 (π.χ. https://robbreport.com/motors/cars/mercedes-benz-will-no-longer-go-all-electric-1235521320/, https://www.thisismoney.co.uk/money/electriccars/article-13662403/Renault-boss-casts-doubts-2035-EV-switch.html). Ήταν προφανές, αλλά έπεφτε χρήμα πολύ. Έχει πολύ δρόμο ακόμη, ίσως το 2035 να είναι πιο εφικτό, ειδικά σε παγκόσμια κλίμακα. 

ποιό 2035? δεν βλέπω να είμαστε εν ζωή όταν και αν γίνει....

μετά τον Covid19 και τις συνέπειες του αποκλεισμού του ρωσικού αερίου από την Ευρώπη χαιρέτα μου τον πλάτανο. 

ήδη στενάζει ο κοσμάκης οικονομικά , δεν έχει λεφτά για τέτοια και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα, εμείς είμαστε για το 2100.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Black Demis είπε

οσοι ειχαν χρημα αγορσαν απο εκει και περα εμεινε ο απλός λαος που δεν τραβαει για τετοια οχηματα...... και δεν του καλυπτουν εξαλου (λιγοι εχουν σπιτι και με parking μαλιστα)

Υπάρχουν άτομα που έχουν αγοράσει Tesla ? Leasing ολα

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Υπάρχουν άτομα που έχουν αγοράσει Tesla ? Leasing ολα

To 95%. Μετά την 5ετία που θα λήξει το ληζινγκ και θα τα επιστρέψουν να δεις γέλιο που θα προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν οι εταιρίες

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Επί λέξη από το άρθρο: "Παρά την σημαντική πτώση της Tesla, η συνολική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα...με τους καταναλωτές να στρέφονται σε εναλλακτικές επιλογές στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων".

Τα μισά σχόλια από κάτω: "Ποιος έχει λεφτά για ηλεκτρικά, σταμάτησε ο κόσμος να τα αγοράζει, όσοι πήραν πήραν κτλ"

Σε άσχετα νέα, οι επιδόσεις των μαθητών της Ελλάδας στην κατανόηση κειμένου είναι στον πάτο.

Πρώτα από όλα παρέλειψες το συγκεκριμένο:

Αναφορά σε κείμενο

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι συνολικές εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ, ΕΖΕΣ και ΗΒ μειώθηκαν μόλις κατά 1,4% από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, ενώ τον Νοέμβριο σημειώθηκε αύξηση 0,9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Επίσης τα ηλεκτρικά δεν έχουν φτάσει σε ικανοποιητικό marketshare ώστε η στασιμότητα στις πωλήσεις να είναι nothingburger. Πριν λίγα χρόνια δεν μας λέγατε για εκθετική αύξηση των πωλήσεων; Κάτι συγκρίσεις των βενζινοκίνητων με κάρα και άλογα θυμάμαι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σεβαστή η γνώμη του καθενός αλλά όλα όσα αναφέρονται είναι σχετικά. Το αν τα πηγαίνει καλά η  όχι μια εταιρία είναι κάτι που αφορά του μετόχους θεωρώ και όχι εμάς. Δυστυχώς βλέπω ότι πολλές απαντήσεις αντί να κοιτάξουν την ουσία (αν η πτώση π.χ. έχει να κάνει με λιγότερες πωλήσεις εξαιτίας λιγότερων αγορών από εταιρίες) απαντούν με οπαδισμό θυμίζει την κόντρα playstation ή xbox. Καλώς η κακώς το όνομα της tesla / τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα  είναι πολύ δημοφιλής σαν θέματα και κεντρίζουν εύκολα το ενδιαφέρον ¨πουλάνε"  με αποτέλεσμα να διαβάζεις πάρα πολλές ανακρίβειες.

Οι επιδοτήσεις βοήθησαν πάρα πολύ να μεγαλώσει η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα , κανένας δεν υποχρέωσε κανέναν να την επιλέξει. Το κόστος απόκτησης που πλέον δεν είναι απαγορευτικό ακόμα και χωρίς την επιδότηση .Ενα οικογενειακό ψευτό suv ξεκινάει 32000-35000 με πολλά extra ενώ ένα βενζινοκίνητο ή υβριδικό  χωρις πολλά πολλά 25000-28000 .

 

Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν του ταιριάζει ή όχι και να πράξει αναλόγως. 

 

Επεξ/σία από TrObAs
  • Like 4
Δημοσ.
9 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Επί λέξη από το άρθρο: "Παρά την σημαντική πτώση της Tesla, η συνολική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα...με τους καταναλωτές να στρέφονται σε εναλλακτικές επιλογές στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων".

Τα μισά σχόλια από κάτω: "Ποιος έχει λεφτά για ηλεκτρικά, σταμάτησε ο κόσμος να τα αγοράζει, όσοι πήραν πήραν κτλ"

Σε άσχετα νέα, οι επιδόσεις των μαθητών της Ελλάδας στην κατανόηση κειμένου είναι στον πάτο.

 

Δεν νομίζω ότι είναι μόνο θέμα κατανόησης κειμένου αλλά και άρνησης να σκεφτούν/γράψουν κάτι αρνητικό που να σχετίζεται με τον μεσσία τους.

Εδώ ο άλλος έβαλε άρθρο με στοιχεία πωλήσεων για την Κίνα για να τον υπερασπιστεί.
Ότι να ναι..

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, anonymous999 είπε

Επί λέξη από το άρθρο: "Παρά την σημαντική πτώση της Tesla, η συνολική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα...με τους καταναλωτές να στρέφονται σε εναλλακτικές επιλογές στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων".

Τα μισά σχόλια από κάτω: "Ποιος έχει λεφτά για ηλεκτρικά, σταμάτησε ο κόσμος να τα αγοράζει, όσοι πήραν πήραν κτλ"

Σε άσχετα νέα, οι επιδόσεις των μαθητών της Ελλάδας στην κατανόηση κειμένου είναι στον πάτο.

 

Η σωστή απάντηση είναι το ποιος έχει λεφτά να αγοράσει ηλεκτρικά της Τέσλα. Γιατί πριν δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. Τέσλα και κάποια πανάκριβα μοντελα. Τώρα υπάρχουν και μπορείς να πάρεις φθηνότερο ηλεκτρικό από της Τέσλα ή να πάρεις κάποια άλλη μάρκα στα ίδια χρήματα με το Τέσλα.

Επίσης σε αρκετές χώρες έχουν πάψει οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικό επομένως όποιος θέλει να αγοράσει ηλεκτρικό τότε πρέπει να πληρώσει πολλά χρήματα για αυτό. Επομένως επιλέγει άλλες εταιρείες. Είναι προφανές αυτό.

2 ώρες πριν, butters είπε

Τα Tesla και τα περισσότερα ηλεκτρικά SUV ζυγίζουν 2 τόνους. Αυτό από μόνο του είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και για σύκρουση με άλλο όχημα και με πεζούς. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, όχι μόνο της Tesla. 

Από κει και μετά, ο εξηλεκτρισμός δεν προχωράει με τους αναμενόμενους ρυθμούς. Ήδη το "full electric by 2030" έγινε 2035 (π.χ. https://robbreport.com/motors/cars/mercedes-benz-will-no-longer-go-all-electric-1235521320/, https://www.thisismoney.co.uk/money/electriccars/article-13662403/Renault-boss-casts-doubts-2035-EV-switch.html). Ήταν προφανές, αλλά έπεφτε χρήμα πολύ. Έχει πολύ δρόμο ακόμη, ίσως το 2035 να είναι πιο εφικτό, ειδικά σε παγκόσμια κλίμακα. 

Καλά και τα κανονικά suv πάνω από 1500 κιλά είναι πλέον γιατί μπαίνουν πολλά πράγματα πάνω ενώ κάποια έχουν μεγαλύτερη μηχανή (διλιτρα). Το θέμα είναι πως με αυτό που κάνει η Ευρώπη με τα ηλεκτροκίνητα έχει κόψει εντελώς την ανάπτυξη στα θερμικά με αποτέλεσμα οι μηχανές να είναι στάσιμες και οι καινοτομίες να είναι μόνο στα συστήματα ασφαλείας. Οι περισσότεροι κινητήρες είναι καμία δεκαπενταετία στην αγορά (bluehdi,tfsi κτλ) ενώ στα ηλεκτρικά πλέον δεν υπάρχει διαφορά από αμάξι σε αμαξι. Την ίδια επιτάχυνση έχει το Τέσλα ηλεκτρικό με το BYD. Το θέμα είναι τι Κινέζο θέλεις να αγοράσεις. Αυθεντικό κινέζικο ή κινέζικο με μια σφραγίδα Αμερικανού.

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, michael92 said:

Πρώτα από όλα παρέλειψες το συγκεκριμένο:

Επίσης τα ηλεκτρικά δεν έχουν φτάσει σε ικανοποιητικό marketshare ώστε η στασιμότητα στις πωλήσεις να είναι nothingburger. Πριν λίγα χρόνια δεν μας λέγατε για εκθετική αύξηση των πωλήσεων; Κάτι συγκρίσεις των βενζινοκίνητων με κάρα και άλογα θυμάμαι...

Η στασιμότητα δεν σημαίνει μείωση. Εκθετική αύξηση πωλήσεων δεν ξέρω ποιος το έλεγε, αλλά είναι μαθηματικά αδύνατο να συντηρηθεί για πάνω από (πολύ) λίγα χρόνια. Συγκρίσεις με κάρα και άλογα επίσης άκυρες, το ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι χειρότερα στη χρηστικότητα από τα θερμικά δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερα.

Αξίζει να μπεις στο λινκ του άρθρου να δεις πρώτο χέρι πώς είναι η πίτα 2023-2024. Τα μόνα με σημαντική μείωση μεριδίου αγοράς είναι βενζίνη\πετρελαιο (με μικρή μείωση καθαρά ηλεκτρικών και μεγάλη αύξηση υβριδικών).

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν δε ξοδευε 36 δις σε φρουτακια και στοιχημα καθε χρονο, ισως ειχε λεφτα να παρει και σπιτι.

Ενώ είναι σωστό αυτό που λες από την άλλη έχουμε και το παλιό ανέκδοτο που όμως είναι και αληθινό. 

- Ρε φίλε πόσα χρόνια καπνίζεις; 

- 20 χρόνια, γιατί; 

- Ρε φίλε τόσα λεφτά στα τσιγάρα αν τα μάζευες θα είχες ferarri τώρα. 

- Εσύ καπνίζεις ρε φίλε; 

- Όχι. 

- Ωραία, που έχεις παρκαρισμένη την Ferarri να κάνουμε μια βόλτα; 

  • Haha 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ενώ είναι σωστό αυτό που λες από την άλλη έχουμε και το παλιό ανέκδοτο που όμως είναι και αληθινό. 

- Ρε φίλε πόσα χρόνια καπνίζεις; 

- 20 χρόνια, γιατί; 

- Ρε φίλε τόσα λεφτά στα τσιγάρα αν τα μάζευες θα είχες ferarri τώρα. 

- Εσύ καπνίζεις ρε φίλε; 

- Όχι. 

- Ωραία, που έχεις παρκαρισμένη την Ferarri να κάνουμε μια βόλτα; 

Υπηρχε και κατι παρομοιο που κυκλοφορησε πριν χρονια αλλα μαλλον ειναι urban legend

Δημοσ.

έχουν πλάκα πάντως...το Βest Seller αυτοκίνητο της tesla είναι το Model Y, το οποίο βγήκε πρώτο σε πωλήσεις όχημα στον κόσμο το 2023 αν θυμάμαι καλά. Το model Y λοιπόν εδω και 2-3 μήνες φιμολογείται ότι φτάνει σε ανανέωση...είναι απολύτως λογικό να πέφτουν οι πωλήσεις της λοιπόν μιας και όλοι οι νέoι αγοραστές απλά περιμένουν το ανανεωμένο model Y...είμαι σίγουρος πως θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι και μετά θα λένε τα άρθρα ... εκτόξευση πωλήσεων για την Tesla για να συνεχίσουν να κερδίζουν και κάνα ψίχουλο από το adsense.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεκτό αλλά το point δεν είναι εκεί προφανώς. Το point είναι ότι αν συντονισμένα δεν κάνεις μεταφορά χρημάτων από το ένα κακό προς κάτι καλό τότε αυτά τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν αλλού και μάλλον εξίσου άχρηστο (σε σχέση με ένα σπίτι) όσο και με κάπνισμα, φρουτάκια κτλ. 

Π. Χ. Αν πω σήμερα "τέλος το gaming, ότι αγόρασα με αυτά θα τη βγάλω" και απλά αλλάξω το gaming κόστος σε ταξίδια τότε το μόνο που έκανα είναι μια τρύπα στο νερό. 

Ναι, όλοι μπορούμε να βρούμε χρήματα από κάτι που κάνουμε και να χώσουμε αλλού αλλά είναι αστείο να πιστέψει κάποιος ότι και μόνο η αποχή από τα κακώς κείμενα αυτόματα θα σου εξασφαλίσουν τα χρήματα για σπίτι ή αμάξι. 

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Δεκτό αλλά το point δεν είναι εκεί προφανώς. Το point είναι ότι αν συντονισμένα δεν κάνεις μεταφορά χρημάτων από το ένα κακό προς κάτι καλό τότε αυτά τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν αλλού και μάλλον εξίσου άχρηστο (σε σχέση με ένα σπίτι) όσο και με κάπνισμα, φρουτάκια κτλ. 

Π. Χ. Αν πω σήμερα "τέλος το gaming, ότι αγόρασα με αυτά θα τη βγάλω" και απλά αλλάξω το gaming κόστος σε ταξίδια τότε το μόνο που έκανα είναι μια τρύπα στο νερό. 

Ναι, όλοι μπορούμε να βρούμε χρήματα από κάτι που κάνουμε και να χώσουμε αλλού αλλά είναι αστείο να πιστέψει κάποιος ότι και μόνο η αποχή από τα κακώς κείμενα αυτόματα θα σου εξασφαλίσουν τα χρήματα για σπίτι ή αμάξι. 

Το point ειναι πως αυτος που τζογαρει συστηματικα περα απο προβλημα, ειναι και πολυ κακος στα μαθηματικα, στα ορια του χαζου βασικα. Γι αυτο ακομα και οσοι κερδιζουν μεγαλα ποσα, μετα απο ελαχιστο καιρο ειναι παλι στο μηδεν. Οποτε δεν ειναι μονο τα λεφτα που χανουν, ειναι κυριως η ανικανοτητα να τα διαχειριστεις .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...