Hetfield Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες Μερικες διευκρινισεις: Η σουμα των διαδρομων γινεται ανα ημερα - αυτο σημαινει πως αν κανεις 100 διαδρομες το μηνα, θα χρεωθεις τις φθηνοτερες χρεωσεις ανα ημερα αντι για μηνιαια καρτα. Μηνιαιες καρτες και εκπτωσεις θα υποστηριζονται σε δευτερη φαση με την εφαρμογη wallet. Μεχρι τοτε Athena card. Εννοειται πως σε καθε διαδρομη η καρτα πρεπει να εχει επαρκες υπολοιπο.
papoys1 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Δημοσ. πριν από 18 ώρες 5 ώρες πριν, kostakis_gr είπε Ο ηλεκτρικός υποφέρει, η γραμμή αεροδρομίου στην κυριολεξία καταρρέει άλλα ας κάνουμε ανέπαφες συναλλαγές. Για πιο λόγο δεν έχει επιβάτες;;;
Neoss Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 10 ώρες πριν, pcos είπε ποσο συχνα βλεπετε ελεγκτες? Αρκετές φορές έχω τυχει. Άλλωστε από 35 νομίζω ελεγκτές που είχε ο ΟΑΣΑ, πλέον έχει 140 άτομα, γιαυτό έχουν αυξηθεί οι έλεγχοι. Γενικά έχει αυξησει τα έσοδα του, γιαυτό και κάνει λίγο περισσότερα έργα... Ωστόσο παρατηρώ να είναι πιο συχνά σε συγκεκριμένους σταθμούς π.χ. Σεπολια, Μοναστηράκι, αεροδρόμιο κ.α.
Neoss Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, anax111 είπε ....Το σύστημα θα συλλέγει δεδομένα κίνησης, επιτρέποντας τη βελτιστοποίηση των δρομολογίων και την καλύτερη κατανομή των πόρων. ..... Χωρίς να μαζέψω κανένα απολύτως δεδομένο ξέρω εδώ και χρόνια, όπως κι όλος ο κόσμος, ότι στις ώρες αιχμής η συχνότητα των συρμών στη γραμμή του παλαιού ηλεκτρικού Πειραιώς - Κηφισιά είναι ανεπαρκής και πρέπει να αυξηθεί σε διέλευση ενός συρμού ανά 3 λεπτά. Το ξέρει οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί τις γραμμές του μετρό στην Αθήνα και το ξέρουν σίγουρα και οι υπεύθυνοι της Αττικό Μετρό αλλά τόσα χρόνια δεν κάνουν απολύτως τίποτε και αφήνουν τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και χιλιάδες τουρίστες να παστώνονται σαν τις σαρδέλες μέσα σε βαγόνια χωρίς κλιματισμό. Δεν νομίζω πως θα αλλάξει κάτι με τα δεδομένα που θα μαζευτούν σε αυτό το κομμάτι. Το εκνευριστικό είναι ότι συνέχεια παραπονιούνται οι ίδιοι οι ιθύνοντες ότι οι συρμοί είναι παλιοί αλλά δεν κάνουν τίποτα για να παραγγείλουν καινούριους. Περιμένουνε πονηρά μποναμά από τον κρατικό κορβανά για να αγοράσουν καινούριους ενώ κονομάνε εκατομμύρια καθημερινά από τα εισιτήρια. Να ξέρεις ότι ΔΕΝ είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο τα νομίζεις. Τα υπηρεσιακα στελέχη τα ξέρουν όλα αυτά και τα επιθυμούν αλλά το θέμα είναι η Κυβέρνηση τι χρήματα κατευθύνει προς αυτόν τον σκοπό. Η μη πιο συχνή διέλευση συρμων δεν οφείλεται σε κάποια περίεργη άρνηση της διοίκησης του Οργανισμού. Εάν είχαν χρήματα θα αγοράζανε. Τα έσοδα του ΟΑΣΑ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ για τίποτα απ όλα αυτά που λες. Το 2024 είχε θετικό ισοζύγιο οπότε δεν χρειάστηκε το κράτος να βάλει απ τη τσέπη του για να καλύψει ελλειμμα αλλά ξέρεις πόσο περίσσευμα είχε; Νομίζω κάπου 2 εκατομμύρια ευρώ. Γιαυτό ίσως βλέπουμε και κάποιες εργασίες όπως βαψίματα, ανέπαφες συναλλαγές, ίντερνετ σε μερικούς σταθμούς και κάποιες επισκευές σε σκάλες κλιματισμους κλπ. Το δίκτυο είναι πλέον μεγάλο και χρειάζονται οπωσδήποτε νέους επιπροσθετους συρμούς αλλά αυτή η υπόθεση θα απαιτησει 200-300 εκατομμύρια ευρώ. Επίσης για να μπει κλιματισμός σε όλους τους παλιούς συρμούς της 1ης Γενιάς απαιτούνται κάπου 60 εκατ. ευρώ με κάποιες βελτιώσεις τους. Απόφαση θα ληφθεί εντός του 2025. Παράλληλα τρέχει και η αναβάθμιση 14 συρμων του ΗΣΑΠ αξίας σχεδόν 80 εκατ ευρώ από ισπανική εταιρία η οποία έχει αργήσει χαρακτηριστικά. Έπειτα θέλουν εκατομμύρια για νέους ανελκυστήρες, σκαλιά κλπ. Ύστερα μαζικές επιπροσθετες προλήψεις που δεν έχουν γίνει ακόμα (μόνο τους ελεγκτές αυξησανε σε 140, έτσι ανέβηκαν κατά 50% οι έλεγχοι). Μετά βάλε και τον διαγωνισμό για επέκταση μέτρο προς Ίλιον, τον νέο διαγωνισμό για 700 καινούργια λεωφορεία κ τρόλεϊ που ελπίζουν εντός της χρονιάς (επιπλέον θα έρθουν αλλα 200 νέα φέτος), συν κάτι leasing, ε μιλάμε αθροιστικά όλα μαζί για τεράστια χρηματικά ποσά. Όλα αυτά γίνονται με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Μεταφορών. Επομένως ναι, οι ιθύνοντες περιμένουν εύλογα πονηρό μποναμα απ τον κρατικό κορβανα και την ΕΕ, με τα εισιτήρια μόνο δεν. Η Κυβέρνηση απ ότι φαίνεται έχει δώσει βάρος στη πλήρη ανανέωση των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τις επεκτάσεις μέτρο και των δυο πόλεων καθώς και ορισμένα σιδηροδρόμικα έργα. Νέους επιπλέον συρμούς μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει να υπόσχεται (αναρωτιέμαι πάντως πώς έχουν στο μυαλό τους τη μία επέκταση μετά την άλλη συν την αύξηση του επιβατικού κοινού ακόμα και τώρα με τον ίδιο αριθμό συρμών όπως παλιά). Οι αλλεπάλληλες επεκτάσεις σε κόκκινη και μπλε γραμμή οδήγησαν στο να πηγαίνει στο αεροδρόμιο συρμός μόνο ανά 36 λεπτά ακόμα και εν μέσω υψηλής σεζόν διότι δεν περισσευει κανένας. Πάντως εάν δεν υπήρχαν τόσοι τζαμπατζηδες χρόνια τώρα, θα μπορούσαν να κάνουν πιο πολλά υποθέτω. υγ: Το 2023 κάποια στιγμή είχε ακουστεί ότι θα έκαναν διαγωνισμό για προμήθεια 7 νέων συρμων για τη Γραμμή 3 ώστε να είναι πιο συχνή η διέλευση. Συν 8 συρμούς για τη Γραμμή 2. Κόστος κάπου σχεδόν 190 εκατ ευρώ. Άγνωστο τι απέγινε. Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από Neoss 4
Lucifer Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 4 ώρες πριν, JimGer είπε Μην δένεις κόμπο την απάντηση. Νομίζω στο Λονδίνο δεν μπορείς να μπεις με μία κάρτα πολλά άτομα αλλά νομίζω Γερμανία γίνεται Στο Λονδίνο τα μηχανάκια μετράνε RFIDs, όχι αριθμό κάρτας. Δύο άτομα μπορούν να μπουν με χτύπημα ίδιας κάρτας αν ο ένας χτυπήσει την φυσική κάρτα και ο άλλος την G!Pay εκδοχή της από το κινητό. Είναι εδώ έτσι;
Super Moderators billdanos Δημοσ. πριν από 14 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 hour ago, Lucifer said: Στο Λονδίνο τα μηχανάκια μετράνε RFIDs, όχι αριθμό κάρτας. Δύο άτομα μπορούν να μπουν με χτύπημα ίδιας κάρτας αν ο ένας χτυπήσει την φυσική κάρτα και ο άλλος την G!Pay εκδοχή της από το κινητό. Είναι εδώ έτσι; Εκτιμώ πως κι εδώ κάπως έτσι θα γίνεται μιας και το Apple Pay ας πούμε δεν στέλνει το ID της κάρτας αλλά δημιουργεί έναν νέο αριθμό για κάθε μια που προσθέτεις. Επειδή έχω ακόμη υπόλοιπο στην Athena card που ανανεώνω κάθε μήνα, δεν έχω κάνει ακόμη πολλές δοκιμές αλλά από χθες που έπαιξα λίγο παρατήρησα τα εξής: Πέρασα το πρωί το Apple Watch για πρώτη φορά από ένα ακυρωτικό στο Μετρό και ήρθε αμέσως η ειδοποίηση πως χρεώθηκα 1 ευρώ. Δεν έπρεπε να είναι 1.20; Επίσης 8 ώρες μετά στην επιστροφή που έκανα το ίδιο, ενώ πέρασα κανονικά στην είσοδο και την έξοδο, δεν εμφανίστηκε ποτέ καμία άλλη χρέωση ή έγκριση στο web banking πέρα από το πρωινό 1 ευρώ! Και δεν βλέπω τίποτα αλλο μέχρι τώρα, 24 ώρες μετά…
AntiCambeR Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, harispao είπε Τέλεια. Η αχρήματη κοινωνία σιγα-σιγά γίνεται πραγματικότητα. Όπως επίσης και το τέλος των διαμαρτυριών. Όταν θα καταργηθούν και τα μετρητά όλοι μέσα στο κλουβί... Μετά με την απειλή του μπλοκάρισματος των καρτών σου θα γίνεις πειθήνιο σκυλάκι. Αλλά τι τα λέω ας χαρούμε το πέρασμα των καρτών μας από τα τερματικά. Βρίστε άφοβα αντέχω. Ολα γίνονται για το καλό μας, αλλά σιγά σιγά, οι απότομες αλλαγές τρομάζουν. Οσα πιο πολλά χρήματα βγάζεις νόμιμα, τόσο μεγαλύτερο αφορολόγητο πρέπει να καλύψεις, αναγκαστικά πρέπει να ξοδέψεις, δεν μπορείς να κάνεις αποταμίευση χωρίς μαύρο εισόδημα. Θα είναι σαν να έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου, αλλά δεν θα τον έχεις.Ηδη πήραμε 1 εικόνα με τα capital controls και τον περιορισμό εξόδου. Πιθανόν κάποια στιγμή, να φτάσουμε σε σημείο όπου δεν θα μας ανήκει τίποτα.Θα έχουμε τροφή και νερό, στέγη με όλες τις απαραίτητες παροχές και αμάξι, αλλά δεν θα μπορούμε να πουλήσουμε η να αγοράσουμε.Θα έχουμε και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κλπ, αλλά όλα αυτά με όρους.Η παραβίασή τους, θα έχει ως αποτέλεσμα την στέρηση των παροχών με point system, όπως στην Κίνα. Θα μπορούσε να βγεί και σε ταινία αυτό, όπως μερικές ταινίες που έχουν βγεί στο παρελθόν και δείχνουν γεγονότα παρόμοια με αυτά που συμβαίνουν αργότερα. Επεξ/σία πριν από 13 ώρες από AntiCambeR 2
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 4 ώρες πριν, Neoss είπε Πάντως εάν δεν υπήρχαν τόσοι τζαμπατζηδες χρόνια τώρα, θα μπορούσαν να κάνουν πιο πολλά υποθέτω και αν δεν υπηρχαν μεγαλοπατερες συνδικαλες που τις επιχορηγησεις τις εκαναν βιλλες και αυτοκινητα θα ηταν ακομα καλυτερα, τουλαχιστον για σαλονικα. 21 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε Θα μπορούσε να βγεί και σε ταινία αυτό, όπως μερικές ταινίες που έχουν βγεί στο παρελθόν και δείχνουν γεγονότα παρόμοια με αυτά που συμβαίνουν αργότερα. μα οι ταινιες αντιγραφουν την πραγματικοτητα η' δημιουργουνται σε ενα πιο τολμηρο σεναριο για να μας προιδεασουν σαν μυνηματα για το τι θα επακολουθησει η' αυτο που θελει ενα παγκοσμιο κυκλωμα των λιγων να προοωθησει.μην μου πειτε οτι το χολυγουντ ειναι αγγελικα πλασμενα,πεφτει επιχορηγηση μια χαρα για προπαγανδα. παντως ,παιρνουμε τεχνολογια και υλικα απο τις αλλες χωρες,τεχνοτροπια γιατι δεν παιρνουμε ,που την εχουν ετοιμη,ωστε να μην εχουμε θεματα και να μπουμε σε κατι που το εχουμε δει και το γνωριζουμε στο εξωτερικο,δοκιμασμενο δλδ. και παντα ανακαλυπτουμε τον τροχο ξανα? γιατι θελουμε να κανουμε παντα δυσκολη μαυτον τον τροπο την ζωη του ελληνα?
vardaloupas Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Επιτέλους, έχω φάει τη ζωή μου, ειδικά όταν έμενα Ελλάδα - Αθήνα αλλά και τώρα που έρχομαι ανά διαστήματα, είχα φάει τη ζωή μου να βρω που πουλάνε εισιτήρια, εάν δέχεται 20 ευρώ και μετά εάν δέχεται κάρτα. Ποιας τα αυγό και κούρευτο. Επιτέλους τραπεζική κάρτα και NFC!
anax111 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 4 ώρες πριν, Neoss είπε Να ξέρεις ότι ΔΕΝ είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο τα νομίζεις. Τα υπηρεσιακα στελέχη τα ξέρουν όλα αυτά και τα επιθυμούν αλλά το θέμα είναι η Κυβέρνηση τι χρήματα κατευθύνει προς αυτόν τον σκοπό. Η μη πιο συχνή διέλευση συρμων δεν οφείλεται σε κάποια περίεργη άρνηση της διοίκησης του Οργανισμού. Εάν είχαν χρήματα θα αγοράζανε. Τα έσοδα του ΟΑΣΑ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ για τίποτα απ όλα αυτά που λες. Το 2024 είχε θετικό ισοζύγιο οπότε δεν χρειάστηκε το κράτος να βάλει απ τη τσέπη του για να καλύψει ελλειμμα αλλά ξέρεις πόσο περίσσευμα είχε; Νομίζω κάπου 2 εκατομμύρια ευρώ. Γιαυτό ίσως βλέπουμε και κάποιες εργασίες όπως βαψίματα, ανέπαφες συναλλαγές, ίντερνετ σε μερικούς σταθμούς και κάποιες επισκευές σε σκάλες κλιματισμους κλπ. Το δίκτυο είναι πλέον μεγάλο και χρειάζονται οπωσδήποτε νέους επιπροσθετους συρμούς αλλά αυτή η υπόθεση θα απαιτησει 200-300 εκατομμύρια ευρώ. Επίσης για να μπει κλιματισμός σε όλους τους παλιούς συρμούς της 1ης Γενιάς απαιτούνται κάπου 60 εκατ. ευρώ με κάποιες βελτιώσεις τους. Απόφαση θα ληφθεί εντός του 2025. Παράλληλα τρέχει και η αναβάθμιση 14 συρμων του ΗΣΑΠ αξίας σχεδόν 80 εκατ ευρώ από ισπανική εταιρία η οποία έχει αργήσει χαρακτηριστικά. Έπειτα θέλουν εκατομμύρια για νέους ανελκυστήρες, σκαλιά κλπ. Ύστερα μαζικές επιπροσθετες προλήψεις που δεν έχουν γίνει ακόμα (μόνο τους ελεγκτές αυξησανε σε 140, έτσι ανέβηκαν κατά 50% οι έλεγχοι). Μετά βάλε και τον διαγωνισμό για επέκταση μέτρο προς Ίλιον, τον νέο διαγωνισμό για 700 καινούργια λεωφορεία κ τρόλεϊ που ελπίζουν εντός της χρονιάς (επιπλέον θα έρθουν αλλα 200 νέα φέτος), συν κάτι leasing, ε μιλάμε αθροιστικά όλα μαζί για τεράστια χρηματικά ποσά. Όλα αυτά γίνονται με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Μεταφορών. Επομένως ναι, οι ιθύνοντες περιμένουν εύλογα πονηρό μποναμα απ τον κρατικό κορβανα και την ΕΕ, με τα εισιτήρια μόνο δεν. Η Κυβέρνηση απ ότι φαίνεται έχει δώσει βάρος στη πλήρη ανανέωση των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τις επεκτάσεις μέτρο και των δυο πόλεων καθώς και ορισμένα σιδηροδρόμικα έργα. Νέους επιπλέον συρμούς μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει να υπόσχεται (αναρωτιέμαι πάντως πώς έχουν στο μυαλό τους τη μία επέκταση μετά την άλλη συν την αύξηση του επιβατικού κοινού ακόμα και τώρα με τον ίδιο αριθμό συρμών όπως παλιά). Οι αλλεπάλληλες επεκτάσεις σε κόκκινη και μπλε γραμμή οδήγησαν στο να πηγαίνει στο αεροδρόμιο συρμός μόνο ανά 36 λεπτά ακόμα και εν μέσω υψηλής σεζόν διότι δεν περισσευει κανένας. Πάντως εάν δεν υπήρχαν τόσοι τζαμπατζηδες χρόνια τώρα, θα μπορούσαν να κάνουν πιο πολλά υποθέτω. υγ: Το 2023 κάποια στιγμή είχε ακουστεί ότι θα έκαναν διαγωνισμό για προμήθεια 7 νέων συρμων για τη Γραμμή 3 ώστε να είναι πιο συχνή η διέλευση. Συν 8 συρμούς για τη Γραμμή 2. Κόστος κάπου σχεδόν 190 εκατ ευρώ. Άγνωστο τι απέγινε. Δεν είμαι Αθηναίος φίλε αλλά όταν κατεβαίνω Αθήνα, μία ή και δύο φορές το τρίμηνο, κάνω το 80% των μετακινήσεών μου με το δίκτυο του μετρό. Και σοβαρά τώρα, τα πιστεύεις αυτά που γράφεις; Πόσοι νομίζεις πως είναι οι τζαμπατζήδες; Σε Ομόνοια, Αττική, Μοναστηράκι, Σύνταγμα, σταθμούς που χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά, κάθε φορά που ο συρμός ξεφορτώνει 300 - 400 άτομα αυτοί που σου κολάν από πίσω για να περάσουν τζάμπα είναι λιγότεροι από 10 άτομα. Τους μετράω από περιέργεια σχεδόν κάθε φορά. Το ποσοστό των τζαμπατζήδων δηλαδή είναι το πολύ 3,3% σε κάθε δρομολόγιο. Αυτοί δημιουργούν το πρόβλημα στην έλλειψη εσόδων; Και δεν βγαίνουν από τα εισιτήρια; Κάθε μέρα υπολογίζεται ότι μετακινούνται με το Μετρό Αθηνών σχεδόν 1.000.000 επιβάτες, το καλοκαίρι περισσότεροι. Και αυτός ο υπολογισμός είχε γίνει προ Covid και πριν εγκαινιαστούν οι νέοι σταθμοί της μπλε γραμμής που φτάνουν πλέον μέχρι Πειραιά και χώρια ο προαστιακός. Από τα εισιτήρια μόνο πρέπει να έχουν έσοδα τουλάχιστον 1.000.000 € ημερησίως την εκτός τουριστικής σεζόν περίοδο. Στην τουριστική περίοδο όπου γεμίζει φουλ και ο συρμός του μετρό για αεροδρόμιο πρέπει να βγάζουν 2.000.000 € την μέρα. Αν δεν μπορούν να βγάλουνε κέρδος και να έχουνε και αξιοπρεπείς συρμούς με τόσο κόσμο ας το διαλύσουνε και ας φέρουν κανέναν άλλο που μπορεί. Και δεν είναι μόνο τα εισιτήρια τα έσοδά τους. Από τις διαφημίσεις στους σταθμούς πρέπει να βγάζουνε ένα σκασμό λεφτά. 1
andreaspapp Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 7 ώρες πριν, Rebelos2018 είπε Από τη στιγμή που θα χρεώνεσαι στο τέλος της ημέρας, ποιος θα ελέγχει αν έχεις Revolut κάρτες με μηδενικό υπόλοιπο; Q17. Σε περίπτωση που δεν έχω αρκετό υπόλοιπο στην κάρτα μου, τι συμβαίνει; Σε περίπτωση μη επαρκούς υπολοίπου, το επικυρωτικό θα επικοινωνήσει με το κεντρικό σύστημα και θα εντάξει την κάρτα σας στη λίστα μη αποδεκτών καρτών. Στην επόμενη διαδρομή σας δεν θα σας επιτρέψει την επικύρωση. Από το pdf με τις Συχνές Ερωτήσεις στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ. https://oasa.b-cdn.net/wp-content/uploads/2025/01/OASA_EMV_FAQ.pdf 2 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. πριν από 12 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 12 ώρες 1 hour ago, AntiCambeR said: Ολα γίνονται για το καλό μας, αλλά σιγά σιγά, οι απότομες αλλαγές τρομάζουν. Οσα πιο πολλά χρήματα βγάζεις νόμιμα, τόσο μεγαλύτερο αφορολόγητο πρέπει να καλύψεις, αναγκαστικά πρέπει να ξοδέψεις, δεν μπορείς να κάνεις αποταμίευση χωρίς μαύρο εισόδημα. Θα είναι σαν να έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου, αλλά δεν θα τον έχεις.Ηδη πήραμε 1 εικόνα με τα capital controls και τον περιορισμό εξόδου. Πιθανόν κάποια στιγμή, να φτάσουμε σε σημείο όπου δεν θα μας ανήκει τίποτα.Θα έχουμε τροφή και νερό, στέγη με όλες τις απαραίτητες παροχές και αμάξι, αλλά δεν θα μπορούμε να πουλήσουμε η να αγοράσουμε.Θα έχουμε και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κλπ, αλλά όλα αυτά με όρους.Η παραβίασή τους, θα έχει ως αποτέλεσμα την στέρηση των παροχών με point system, όπως στην Κίνα. Θα μπορούσε να βγεί και σε ταινία αυτό, όπως μερικές ταινίες που έχουν βγεί στο παρελθόν και δείχνουν γεγονότα παρόμοια με αυτά που συμβαίνουν αργότερα. Όλα αυτά για να γράψεις πως το σωστό είναι να κυκλοφορεί άπλετο μαύρo χρήμα? 😛 2
armatron Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες Ας φτιάξουν πρώτα τα λεωφορεία που μυρίζουν βενζίνη και βρώμιο και ας μάθουν οι ελεγκτές να είναι πρώτα ευγενικοί απέναντι στο κοινό και μετά ας το κάνουν και διαστημικό το θέμα. Απαράδεκτο στην Ελλάδα και φοβερό να βάζεις πρώτα την τεχνολογία σε στόλο της πλάκας....
AntiCambeR Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 49 λεπτά πριν, billdanos είπε Όλα αυτά για να γράψεις πως το σωστό είναι να κυκλοφορεί άπλετο μαύρo χρήμα? 😛 Οχι, δεν είναι σωστό να κυκλοφορεί μαύρο χρήμα, αλλά εφόσον συμβαίνει, αυτό σημαίνει οτι κάποια πράγματα είναι λάθος και ωθείται ο κόσμος προς τα εκεί.
Lucifer Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 7 ώρες πριν, billdanos είπε Πέρασα το πρωί το Apple Watch για πρώτη φορά από ένα ακυρωτικό στο Μετρό και ήρθε αμέσως η ειδοποίηση πως χρεώθηκα 1 ευρώ. Δεν έπρεπε να είναι 1.20; Επίσης 8 ώρες μετά στην επιστροφή που έκανα το ίδιο, ενώ πέρασα κανονικά στην είσοδο και την έξοδο, δεν εμφανίστηκε ποτέ καμία άλλη χρέωση ή έγκριση στο web banking πέρα από το πρωινό 1 ευρώ! Και δεν βλέπω τίποτα αλλο μέχρι τώρα, 24 ώρες μετά… Γατάκια Λονδρέζοι, εδώ έχουμε και happy hour απ' ό,τι φαίνεται 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα