2MM Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 8 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Στα diesel πχ μια χαρα τραβαει και με 1500 και με πιο κατω. Εχω ανεβει με το κορσακι που ειναι και βαρυ ανηφορες σε ολα τα κωλοχωρια της Πελλοπονησου 😅 Οτι σε ανηφορα βενζινη με 1500 δεν τραβαει, εκτος και αν εισαι απο 1800 κυβικα και πανω, ναι ισχυει και δεν νομιζω να το αρνηθηκε κανενας. Πορεια σε ισιο δρομο με 30 ανετα πας παντως, το οποιο ειναι και το θεμα συζητησης. Το 2ο που αναφερεις σεβαστο, αλλα ειναι τεχνικο προβλημα που δεν πρεπει να συμβαινει και αφορα μονο το οχημα σου. Καταλαβαινεις πως δεν μπορει να σταθει σαν επιχειρημα στην συζητηση που κανουμε Ειναι θεμα με ολα τα αντιστοιχα μοντελα , το εχω ψαξει (οτι δεν μπαινει η 1η εν κινησει) Για τα ντιζελ συμφωνω και δεν συμφωνω . Ειναι καποια νομιζω που κατω απο 1700-1800 ειναι νεκρα γιατι δεν εχει μπει ακομα η τουρμπινα με πολυ πιεση* . Αν και δεν εχω μεγαλη εμπειρια με ντιζελ μοτερ * αυτο ισχυει και σε αρκετα 1000αρια βενζινης
Black Demis Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 19 hours ago, GodzillaCover said: Εμένα το πρόστιμο για τη ζώνη με ενοχλεί. 350€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 30 μέρες. Από τη στιγμή που δε δημιουργείται κίνδυνος για τους άλλους χρήστες της οδού, και με δεδομένο τον μέσο μισθό της Ελλάδας, είναι εντελώς ακραίο το πρόστιμο. Λύση του τύπου “πονάει κεφάλι-κόψει κεφάλι”. Εψαξα στην τύχη κάποιες Ευρωπαϊκές χώρες. Οι περισσότερες που είδα είχαν πρόστιμο για ζώνη έως 100€. Κάποιες λίγες είχαν και παραπάνω. Πουθενά δεν είδα 350€. Πουθενά. Και παρολο που όλες αυτές οι χώρες έχουν λίγο ή πολύ υψηλότερο μέσο μισθό από την Ελλάδα. ο λογος ειναι καθαρα επειδι εχουμε δημοσιο συστημα υγειας που συμαινει αν παθεις κατι επειδι δεν φορουσες ζωνη θα την πλυρωουμοε ολοι μας απο την τσεπη (κυραιολεκτηκα) ενω εξω εχουν κυριος ιδιοτικο συστημα υγειας ετσι ειναι σχετικα αδιαφορο για το κρατος 1
phanispal Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Το μόνο που μπορώ να δεχθώ, είναι όταν είναι κρύος ο κινητήρας (πιο πολύ το χειμώνα) και έχει υψηλό ρελαντί, που βάζεις 2η ταχύτητα και ακόμα κι αν δεν πατάς καθόλου γκάζι το αυτοκίνητο έχει την τάση να «φύγει». Ακόμα κι εκεί όμως (μου έχει τύχει αρκετές φορές), κόβεις και βάζεις 1η. Τι πάει να πει πρέπει σχεδόν να σταματήσω για να βάλω 1η; Ε και; Πού είναι το πρόβλημα;
2MM Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 3 λεπτά πριν, phanispal είπε Τι πάει να πει πρέπει σχεδόν να σταματήσω για να βάλω 1η; Ε και; Πού είναι το πρόβλημα; Για μενα δεν ειναι το κανω πολλες φορες, αλλά αναγκαζομαι να κοψω την ροη της κυκλοφοριας
phanispal Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Ποια ροή μέσα στο στενό; Οταν κινείσαι σε λεωφόρο και έχει μποτιλιάρισμα, τι κάνεις;
2MM Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 λεπτό πριν, phanispal είπε Ποια ροή μέσα στο στενό; Οταν κινείσαι σε λεωφόρο και έχει μποτιλιάρισμα, τι κάνεις; Μονο για στενο μιλαμε? Σαν τι να κανω? Οτι κανουν ολοι , ακολουθω την κινηση Μερικες φορες κραταω την 1η παραπανω. Αν βαλω 2α και κοψω πολυ αναγκαζομαι να τσιμπισω το φρενο για να βαλω 1η
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Εν τω μεταξύ αν δείτε μέση ταχύτητα στο αμάξι σας σε κίνηση πόλης δεν θα είναι πάνω απο 30. 1
GodzillaCover Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 54 minutes ago, Black Demis said: ο λογος ειναι καθαρα επειδι εχουμε δημοσιο συστημα υγειας που συμαινει αν παθεις κατι επειδι δεν φορουσες ζωνη θα την πλυρωουμοε ολοι μας απο την τσεπη (κυραιολεκτηκα) ενω εξω εχουν κυριος ιδιοτικο συστημα υγειας ετσι ειναι σχετικα αδιαφορο για το κρατος Δεκτό.
Dinos1973 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 2 hours ago, spikou23 said: Με toyota corolla sedan 1.600 του 2009, 6τάχυτο 125 άλογα στη δευτέρα είσαι μεταξύ 1.500 και 1.800 στροφών και στην πρώτη άστα βράστα... Δηλαδή ή το αυτοκίνητο θα υπολειτουργεί εντελώς, ή θα δουλεύει φουλ. Με toyota corolla sedan 1.600 του 2009, 6τάχυτο 125 άλογα στη δευτέρα είσαι μεταξύ 1.500 και 1.800 στροφών και στην πρώτη άστα βράστα... Δηλαδή ή το αυτοκίνητο θα υπολειτουργεί εντελώς, ή θα δουλεύει φουλ. Το δύσκολο είναι να οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο σταθερά με τέτοια μέγιστη ταχύτητα. Αναλόγως την κλιμάκωση των σχέσεων του αυτοκινήτου και τον αριθμό τους, είναι πράγματι ενοχλητικό. Είναι αλλιώς αν έχεις 5τάχυτο κιβώτιο, είναι αλλιώς αν έχεις αυτόματο. Δεν έχουν φτιαχθεί αυτά τα οχήματα για να πηγαίνεις με 20 σταθερά. Αλλιώς ας μας το έλεγαν να παίρναμε πατίνι ή τρίκυκλο. ΥΓ. Δεν είμαι κανας γκαζοφονιάς, ούτε υποστηρίζω την οδήγηση άνευ ορίων και είμαι θετικός και στην ηλεκτρονική επιτήρηση στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Αλλά πρέπει να είναι και ο νόμος λογικός. Επίσης υπάρχουν θέματα οδηγικής συμπεριφοράς που χρειάζονται κρατική ανοχή, τουλάχιστον μέχρινα φτιαχθούν απαραίτητες υποδομές. Πχ η παράνομη στάθμευση. Εάν εφαρμόσουμε αυστηρά τον ΚΟΚ το Παγκράτι θα παρκάρει στο Βύρωνα και η Κυψέλη στα Πατήσια (και μάλλον είμαι επιεικής). Ας ξεκινήσουμε με κάμερες στα φανάρια και στις λεωφορειολωρίδες, αυστηρή επιτήρηση στα κόκκινα, στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, στο παρκάρισμα σε ράμπες, ας θεσπίσουμε επανεξέταση οδηγικής ικανότητας ανά δεκαετία (με κάμερες να καταγράφουν την διαδικασία για να κόψουμε το καρκίνωμα του λαδώματος) για όλους και τη μέγιστη ταχύτητα ή το υπόλοιπο παρκάρισμα το κοιτάζουμε ξανά αργότερα. Δυστυχώς στην χώρα πάμε σαν το εκκρεμές, από την ασυδοσία στην δρακόντεια νομοθεσία. Εάν δεν έχεις παρκιν εκεί που μένεις ή εργάζεσαι δεν παίρνεις αυτοκίνητο! Τι δεν καταλαβαίνεις; Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από Dinos1973
1comment Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Εν τω μεταξύ αν δείτε μέση ταχύτητα στο αμάξι σας σε κίνηση πόλης δεν θα είναι πάνω απο 30. Βασικά ίσως τα 30 να μην είναι πρόβλημα γιατί στους δρόμους τους οποίους θα αφορά, δεν πας με παραπάνω έτσι κι αλλιώς. Αρχικά δεν είχα καταλάβει ποιούς δρόμους αφορά (π.χ. νόμιζα ότι θα αφορά και λεωφόρους που είναι εντός πόλης) οπότε αναθεωρώ το αρχικό μου ποστ. Διαβάζω στο νόμο ότι το όριο των 50 παραμένει σε δρόμους με δύο λωρίδες ή διπλής κατεύθυνσης. Αυτό θεωρώ ότι θα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα παράλληλα με την τοποθέτηση των καμερών γιατί οι κάμερες σε κεντρικές λεωφόρους θα μπουν. Ποιός δεν έχει πάει με 60 ή 70 σε λεωφόρους όταν δεν έχει κίνηση; Spoiler Πέφτει στα 30 χλμ η ταχύτητα στις πόλεις Οπως είχε ήδη ανακοινωθεί, με τον νέο ΚΟΚ, μειώνεται στα 30 χλμ. την ώρα το ανώτατο όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές από την 1η Νοεμβρίου 2025, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση. Το σημερινό όριο των 50 χλμ. θα εξακολουθήσει να ισχύει σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, μέσα στις κατοικημένες περιοχές. Πάντως σύμφωνα με το Χαρδαλιά, οι κάμερες σε πρώτη φάση θα καταγράφουν μόνο την παραβίαση σηματοδότη. Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από 1comment
redbullboy Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 19 λεπτά πριν, 1comment είπε Πάντως σύμφωνα με το Χαρδαλιά, οι κάμερες σε πρώτη φάση θα καταγράφουν μόνο την παραβίαση στοπ. Καλά, αν γίνει αυτό, έχει να γίνει πανωλεθρία. Οι περίεργοι εδώ μέσα (αλλά και έξω) που δεν μπορούν να πάνε με 30 για να μην πέσουν οι στροφές, σιγά μην ξέρουν πως πρέπει πραγματικά να σταματήσεις στο στοπ... 1
1comment Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα 1 λεπτό πριν, redbullboy είπε Καλά, αν γίνει αυτό, έχει να γίνει πανωλεθρία. Οι περίεργοι εδώ μέσα (αλλά και έξω) που δεν μπορούν να πάνε με 30 για να μην πέσουν οι στροφές, σιγά μην ξέρουν πως πρέπει πραγματικά να σταματήσεις στο στοπ... Εγώ πάλι δεν φαντάζομαι να υπάρχουν πολλές παραβάσεις στοπ αν εξαιρέσεις τους μεθυσμένους. Το θεωρώ εγκληματικό-αυτοκτονικό. Αλλά για να το αναφέρει ως πρώτη παράβαση που θα καταγράφεται, σημαίνει ότι εκεί εντοπίζουν το πρόβλημα. Το άλλο που είπε και μου φαίνεται περίεργο είναι ότι θα καταγράφεται μόνο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να μην διακρίνονται οι επιβάτες. Μα αν καταγράφεται μόνο το πίσω μέρος, πώς θα βεβαιώνεται η μη χρήση ζώνης και η χρήση κινητού;
andreas-d Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 9 ώρες πριν, LabrakisG1992 είπε Διαβασα μονο την πρωτη σελιδα του θεματος γιατι σηκωσα πιεση. Θα ελεγα ζωα καποιους απο εσας, αλλα δεν θελω να προσβαλω τα ζωντανα. Ο αλλος λεει δεν μπορει να κρατησει τα 30 εντος κατοικημενης περιοχης.Αρα εισαι ή ανικανος να οδηγείς, η ηλίθιος. Και στις δυο περιπτωσεις απο κατι τυπους σαν και σενα θελει να μας προσταψει ο ΚΟΚ.Στο εξωτερικο που ισχυουν αυτα τα ορια χρονια γιατι κανεις δεν δυσκολευεται? Δεν ξερω αν θα γινει αυτο με τις καμερες, αλλα μακαρι , και οσο πιο συντομα γινεται. Ο ΚΟΚ ειναι νομος, σας αρεσει δεν σας αρεσει πρεπει να τον ακολουθειτε. Αν δεν μπορειτε/θελετε μην οδηγειτε. Μια φορα ειπανε να κανουν ενα βημα προς την σωστη κατευθυνση και πεσατε να τους φατε. Οταν μετακομισα εξω, εφαγα 7 κλησεις σε ενα χρονο ολες για ταχυτητα. Ηταν το οριο 50 και πηγαινα 52 κτλ. Τωρα πονεσε ο ποπουδινος και παω με 40-45. Συμφωνώ απολύτως.. Εξω γατάκια στην Ελλάδα που είναι ξέφραγο αμπέλι γίνονται λιοντάρια..
phanispal Δημοσ. πριν από 36 λεπτά Δημοσ. πριν από 36 λεπτά Ναι σίγουρα, έχουμε δει και στο εξωτερικό πόσο σωστά οδηγούν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα