Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με toyota corolla sedan 1.600 του 2009, 6τάχυτο 125 άλογα στη δευτέρα είσαι μεταξύ 1.500 και 1.800 στροφών  και στην πρώτη άστα βράστα...

Δηλαδή ή το αυτοκίνητο θα υπολειτουργεί εντελώς, ή θα δουλεύει φουλ. 

1 hour ago, kostas_anes said:

Με Hyundai Coupe του 2004, 2000 κυβικων βελτιωμενο στα 170HP απο τα 143, με 30 ειμαι πολυ ανετα με δευτερα, στις 2000-2200 στροφες. 

Με Opel Corsa 1.3cDTI του 2017 με 30 ειμαι πολυ ανετα με δευτερα στις 1500 στροφες. 

Με Hyundai Accent 1.3 του 2005 με 30 ειμαι πολυ ανετα με δευτερα στις 1800-1900 στροφες.

Με Fiat Panda 1.3 Multijet του 2011 με 30 ειμαι πολυ ανετα με δευτερα στις 1600 στροφες. 

Με Citroen Saxo 1600 VTS του 2003 με 30 ειμαι πολυ ανετα με δευτερα στις 2000 στροφες. 

Με Toyota MR2 Spyder του 2005 με 30 ειμαι πολυ ανετα με δευτερα στις 2200 στροφες. 

 

Τι σκατα αμαξια οδηγατε και με τι σασμαν που πρεπει να ειστε με 4-5k RPM; 

Με toyota corolla sedan 1.600 του 2009, 6τάχυτο 125 άλογα στη δευτέρα είσαι μεταξύ 1.500 και 1.800 στροφών  και στην πρώτη άστα βράστα...

Δηλαδή ή το αυτοκίνητο θα υπολειτουργεί εντελώς, ή θα δουλεύει φουλ. 

1 hour ago, ChRis6 said:

Αν είναι δύσκολο κάποιος οδηγός να διατηρήσει τα 30 (λόγω αυτοκινήτου ή οδηγικής ικανότητας), τότε ίσως το όριο θα πρέπει να πέσει ακόμα πιο κάτω, πχ στα 25 ή 20 χλμ/ώρα.

Μην ξεχνάμε οτι τα 30 είναι το όριο. Δεν σε αναγκάζει κανείς να πηγαίνεις στο όριο. Αν κάποιος δεν αισθάνεται άνετα να πηγαίνει στο όριο, μπορεί να πάει πιο αργά.

Το δύσκολο είναι να οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο σταθερά με τέτοια μέγιστη ταχύτητα. Αναλόγως την κλιμάκωση των σχέσεων του αυτοκινήτου και τον αριθμό τους, είναι πράγματι ενοχλητικό. 

Είναι αλλιώς αν έχεις 5τάχυτο κιβώτιο, είναι αλλιώς αν έχεις αυτόματο. Δεν έχουν φτιαχθεί αυτά τα οχήματα για να πηγαίνεις με 20 σταθερά. Αλλιώς ας μας το έλεγαν να παίρναμε πατίνι ή τρίκυκλο. 

 

ΥΓ. Δεν είμαι κανας γκαζοφονιάς, ούτε υποστηρίζω την οδήγηση άνευ ορίων και είμαι θετικός και στην ηλεκτρονική επιτήρηση στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Αλλά πρέπει να είναι και ο νόμος λογικός. 

Επίσης υπάρχουν θέματα οδηγικής συμπεριφοράς που χρειάζονται κρατική ανοχή, τουλάχιστον μέχρινα φτιαχθούν απαραίτητες υποδομές. Πχ η παράνομη στάθμευση. Εάν εφαρμόσουμε αυστηρά τον ΚΟΚ το Παγκράτι θα παρκάρει στο Βύρωνα και η Κυψέλη στα Πατήσια (και μάλλον είμαι επιεικής). 

Ας ξεκινήσουμε με κάμερες στα φανάρια και στις λεωφορειολωρίδες, αυστηρή επιτήρηση στα κόκκινα, στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, στο παρκάρισμα σε ράμπες, ας θεσπίσουμε επανεξέταση οδηγικής ικανότητας ανά δεκαετία (με κάμερες να καταγράφουν την διαδικασία για να κόψουμε το καρκίνωμα του λαδώματος) για όλους και τη μέγιστη ταχύτητα ή το υπόλοιπο παρκάρισμα το κοιτάζουμε ξανά αργότερα. 

Δυστυχώς στην χώρα πάμε σαν το εκκρεμές, από την ασυδοσία στην δρακόντεια νομοθεσία. 

Επεξ/σία από spikou23
  • Confused 1
  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, spikou23 είπε

Με toyota corolla sedan 1.600 του 2009, 6τάχυτο 125 άλογα στη δευτέρα είσαι μεταξύ 1.500 και 1.800 στροφών  και στην πρώτη άστα βράστα...

Δηλαδή ή το αυτοκίνητο θα υπολειτουργεί εντελώς, ή θα δουλεύει φουλ. 

1500-1800 στροφες και δεν μπορεις να πας σαν ανθρωπος γιατι "υπολειτουργει". Μαλιστα.

Ενημερωτικα παντα, θα παθει το αμαξι κατι αμα δουλευει εκει χαλαρα ή απλως σου αρεσει να ακους το βρουμ βρουμ; Γιατι ο περισσοτερος κοσμος στις 1500-2500 το δουλευει το αμαξι και πανε μια χαρα. 

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Like 5
Δημοσ.
2 minutes ago, kostas_anes said:

1500-1800 στροφες και δεν μπορεις να πας σαν ανθρωπος γιατι "υπολειτουργει". Μαλιστα.

Ενημερωτικα παντα, θα παθει το αμαξι κατι αμα δουλευει εκει χαλαρα ή απλως σου αρεσει να ακους το βρουμ βρουμ; Γιατι ο περισσοτερος κοσμος στις 1500-2500 το δουλευει το αμαξι και πανε μια χαρα. 

Από τον τρόπο που γράφω κι από το όχημα που πήρα με αντιλαμβάνεσαι για κάφρο που θέλει να ακούει το μοτέρ του; Η ιδανική λειτουργία του δικού μου είναι μεταξύ 1.800 και 2.500 στροφές για οικονομία. Όταν όμως είσαι οριακά στις 1.800 σημαίνει ότι στο παραμικρό κόψιμο ταχύτητας (επειδή κάτι είδες, επειδή ο μπροστινός κινήθηκε απότομα, επειδή κάποιος πήγε να διασχίσει το δρόμο), ο κινητήρας αρχίζει να κρεμάει και πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα. Δεν έχω καμία όρεξη να κάνω συχνά τη ζωή μου κόλαση, αλλάζοντας πρώτη - δευτέρα δευτέρα - πρώτη κάθε 30 δευτερόλεπτα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, spikou23 είπε

Από τον τρόπο που γράφω κι από το όχημα που πήρα με αντιλαμβάνεσαι για κάφρο που θέλει να ακούει το μοτέρ του; Η ιδανική λειτουργία του δικού μου είναι μεταξύ 1.800 και 2.500 στροφές για οικονομία. Όταν όμως είσαι οριακά στις 1.800 σημαίνει ότι στο παραμικρό κόψιμο ταχύτητας (επειδή κάτι είδες, επειδή ο μπροστινός κινήθηκε απότομα, επειδή κάποιος πήγε να διασχίσει το δρόμο), ο κινητήρας αρχίζει να κρεμάει και πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα. Δεν έχω καμία όρεξη να κάνω συχνά τη ζωή μου κόλαση, αλλάζοντας πρώτη - δευτέρα δευτέρα - πρώτη κάθε 30 δευτερόλεπτα. 

Ε αρα μια χαρα παει, απλως βαριεσαι να αλλαζεις ταχυτητες (η να πατας συμπλεκτη). 

Εντωμεταξυ Αθηνα που λενε οτι θα εχει θεμα, 1η-2α ειναι ηδη η κατασταση, αλλα τωρα θα γινει ανυποφορο;

Εφοσον σε χαλαει τοσο το χειροκινητο, γιατι δεν παιρνεις ενα αυτοματο να ξεμπερδευεις;  

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

1500-1800 στροφες και δεν μπορεις να πας σαν ανθρωπος γιατι "υπολειτουργει". Μαλιστα.

Ενημερωτικα παντα, θα παθει το αμαξι κατι αμα δουλευει εκει χαλαρα ή απλως σου αρεσει να ακους το βρουμ βρουμ; Γιατι ο περισσοτερος κοσμος στις 1500-2500 το δουλευει το αμαξι και πανε μια χαρα. 

Αν εισαι φορτωμενος ή πας να ανεβεις ανηφορα οι 1500 ειναι πολυ λιγες και κακο κανεις στο αμαξι . To ιδανικο χοντρικα ειναι πανω απο 2000στρ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 2MM είπε

Αν εισαι φορτωμενος ή πας να ανεβεις ανηφορα οι 1500 ειναι πολυ λιγες και κακο κανεις στο αμαξι . To ιδανικο χοντρικα ειναι πανω απο 2000στρ

Βαζεις πρωτη, περνας το δυσκολο σημειο και μετα βαζεις δευτερα. Το ιδανικο ειναι διαφορετικο για καθε αμαξι και επισης κακο κανεις μονο οταν δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες με αρκετο γκαζι (engine lugging). 

 

Ακαταλληλοι οι μισοι εδω μεσα για manual...  Σε λιγο θα εμφανιστει και ο τυπος που ζηταγε 4κινητο τζιπακι για να ανεβαινει την ανηφορα που ειναι το σπιτι του... 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Βαζεις πρωτη, περνας το δυσκολο σημειο και μετα βαζεις δευτερα. Το ιδανικο ειναι διαφορετικο για καθε αμαξι και επισης κακο κανεις μονο οταν δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες με αρκετο γκαζι (engine lugging). 

 

Ακαταλληλοι οι μισοι εδω μεσα για manual...  Σε λιγο θα εμφανιστει και ο τυπος που ζηταγε 4κινητο τζιπακι για να ανεβαινει την ανηφορα που ειναι το σπιτι του... 

Η επιθεση για πιο λογο ? Επειδη ειπα οτι με μεγαλο βαρος και/ή ανηφορα δεν μπορεις να πας με 1500. Μηπως καποιοι απο εσας ειστε ακαταλληλοι γενικως και λετε για τους αλλους? 

  • Haha 1
Δημοσ.

Δεν ειπε κανεις οτι δεν μπορει. Αυτες ειναι γελοιοτητες που δειχνουν το επιπεδο αυτων που τα λενε 

  • Haha 1
Δημοσ.

Ραντεβού Βούτα το βράδυ να δούμε ποιος πάει και ποιος όχι. Κερδίζει όποιος βγει τελευταίος. Τα φρένα απαγορεύονται.

  • Haha 1
Δημοσ.
7 minutes ago, kostas_anes said:

Βαζεις πρωτη, περνας το δυσκολο σημειο και μετα βαζεις δευτερα. Το ιδανικο ειναι διαφορετικο για καθε αμαξι και επισης κακο κανεις μονο οταν δεν μπορεις να ανεβασεις στροφες με αρκετο γκαζι (engine lugging). 

 

Ακαταλληλοι οι μισοι εδω μεσα για manual...  Σε λιγο θα εμφανιστει και ο τυπος που ζηταγε 4κινητο τζιπακι για να ανεβαινει την ανηφορα που ειναι το σπιτι του... 

Αυτό που δεν έχεις καταλάβει όμως είναι ότι η νομοθεσία για να εφαρμόζεται σωστά πρέπει να μπορεί να ακολουθηθεί όχι μόνο από τους πολύ πεπειραμένους και ικανούς οδηγούς, αλλά και από τους άπειρους, τους ελαφρώς ατζαμήδες, αυτούς που μπορεί να έχουν ελαφρώς ακατάλληλο όχημα αλλά δεν μπορούν να το αλλάξουν κοκ. 

Όπως έγραψα και παραπάνω, η νομοθεσία σχεδιάζεται με βάση τον ελάχιστο κοινό παρανομαστή, εξαιρουμένων των πολύ ακραίων περιπτώσεων (οκ δεν σχεδιάζεται στις ανάγκες του 90χρονου, ούτε του οδηγού κλασικού οχήματος των 60's, αλλά ούτε και του ιδιοκτήτη ferari). 

Εάν η νομοθεσία κάνει την καθημερινή οδήγηση εκνευριστική, θα αυξηθεί η παραβατικότητα. Εάν επιδιωχθεί να ελεγχθεί με καταναγκασμό, θα οδηγήσει σε πολιτική κρίση και θα εγκαταλειφθεί. Ακόμη κι αν επιτύχει η σχετική καταστολή, ο εκνευρισμός στους δρόμους δεν είναι και το καλύτερο για την οδική ασφάλεια. 

Ας έχουμε πιο ρεαλιστικές απαιτήσεις. 

Τελειώνω εδώ την όποια συνεισφορά μου στο θέμα, γιατί έχουμε και δουλειές να κάνουμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, 2MM είπε

Η επιθεση για πιο λογο ? Επειδη ειπα οτι με μεγαλο βαρος και/ή ανηφορα δεν μπορεις να πας με 1500.

Εχουμε μια συζητηση περι οριων και μερικοι προσπαθουν να μας αποδειξουν πως το να πας με 30 ειναι σχεδον αδυνατο και απαιτει χειρισμους πιλοτου. 

Ανηφορες συναντας σε ολη την χωρα, με οτι ταχυτητα και να πας, συνηθως θα χρειαστει να πας μια σχεση κατω για να την ανεβεις. Γι αυτο εχει ταχυτητες το αμαξι και δεν ειναι μονογκαζο για να μπορεις να κινεισαι παντου, με ελεγχομενη ταχυτητα. Το προφανες το αναφερεις λοιπον για ποιον λογο; Ετσι ενημερωτικα;

Γιατι στην συζητηση που μπηκες, εχουμε τον φιλο πανω να μας λεει αρχικα οτι πρεπει να βαραει κοφτες με 1η, γιατι εν τελη δεν τον βολευει το να αλλαζει ταχυτητες. 

Την υποπεριπτωση (που ουτως η αλλως και με 50 να ειναι το οριο ισχυει, γιατι μετα εκει δεν θα τραβηξει η 3η) δεν την αναφερεις για να μας ενημερωσεις, που στην τελικη ολοι το γνωριζουμε γιατι ολοι εδω μεσα νομιζω πως οδηγουμε, αλλα για να επιχειρηματολογησεις υπερ του. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Εχουμε μια συζητηση περι οριων και μερικοι προσπαθουν να μας αποδειξουν πως το να πας με 30 ειναι σχεδον αδυνατο και απαιτει χειρισμους πιλοτου. 

Ανηφορες συναντας σε ολη την χωρα, με οτι ταχυτητα και να πας, συνηθως θα χρειαστει να πας μια σχεση κατω για να την ανεβεις. Γι αυτο εχει ταχυτητες το αμαξι και δεν ειναι μονογκαζο για να μπορεις να κινεισαι παντου, με ελεγχομενη ταχυτητα. Το προφανες το αναφερεις λοιπον για ποιον λογο; Ετσι ενημερωτικα;

Γιατι στην συζητηση που μπηκες, εχουμε τον φιλο πανω να μας λεει αρχικα οτι πρεπει να βαραει κοφτες με 1η, γιατι εν τελη δεν τον βολευει το να αλλαζει ταχυτητες. 

Την υποπεριπτωση (που ουτως η αλλως και με 50 να ειναι το οριο ισχυει, γιατι μετα εκει δεν θα τραβηξει η 3η) δεν την αναφερεις για να μας ενημερωσεις, που στην τελικη ολοι το γνωριζουμε γιατι ολοι εδω μεσα νομιζω πως οδηγουμε, αλλα για να επιχειρηματολογησεις υπερ του. 

Hθελα να δειξω οτι η κινηση με 1500στρ δεν ειναι ευκολη μερικες φορες (ουτε καλο για το μοτερ). Και συμφωνω με οσους το επισημαινουν ,

Επισης εμενα το 1 αμαξι συνηθως δεν παιρνει την 1η αν δεν σταματησεις εντελως . Με οτι σημαινει αυτο. Και εχω και  2ο αυτοματο(δεν χρειαζεται να παω να παρω) Τεσπα συνεχιστε , δεν ξαναπεταγομαι 

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, spikou23 είπε

Αυτό που δεν έχεις καταλάβει όμως είναι ότι η νομοθεσία για να εφαρμόζεται σωστά πρέπει να μπορεί να ακολουθηθεί όχι μόνο από τους πολύ πεπειραμένους και ικανούς οδηγούς, αλλά και από τους άπειρους, τους ελαφρώς ατζαμήδες, αυτούς που μπορεί να έχουν ελαφρώς ακατάλληλο όχημα αλλά δεν μπορούν να το αλλάξουν κοκ. 

Και θα επαναλαβω. 

Οποιοσδηποτε εχει διπλωμα οδηγησης και δεν μπορει να κρατησει σταθερη πορεια με οποιαδηποτε ταχυτητα, να παει να το παραδωσει, γιατι ειναι ακαταλληλος να οδηγει. 

Οι απειροι πρεπει να μπορουν ηδη να το κανουν, γιατι ειναι απο τα βασικα σημεια που πρεπει να περασεις για να σου χορηγηθει διπλωμα. 

Οι ελαφρως ατζαμηδες ετσι ελαφρα μπορουν να τραυματισουν η να σκοτωσουν καποιον και γι αυτο οταν οδηγαμε απαιτει την απολυτη προσοχη μας ο δρομος και το οχημα μας. 

Αυτοι που εχουν "ακαταλληλο οχημα" για μετακινηση στην πολη, αποτελουν την εξαιρεση και οχι τον κανονα και δεν πρεπει να λαμβανονται υποψιν για νομοθεσια που αφορα τους πολλους. 

 

Ολα τα παραπανω, αντι να χρυσωνεις το χαπι, μπορεις να τα συνοψισεις στο οτι οι Ελληνες οδηγοι ειναι ως επι το πλειστον ντουγανια και ανικανοι, με ανυπαρκτη οδηγικη παιδεια. Καποια εκατονταδες εκατομυρια κοσμος στην πολυ κοντινη μας Ευρωπη, καταφερνουν και συμμορφωνονται με αυτα τα ορια. Τους Ελληνες τι τους εμποδιζει; 

6 λεπτά πριν, 2MM είπε

Hθελα να δειξω οτι η κινηση με 1500στρ δεν ειναι ευκολη μερικες φορες (ουτε καλο για το μοτερ). Και συμφωνω με οσους το επισημαινουν ,

Επισης εμενα το 1 αμαξι συνηθως δεν παιρνει την 1η αν δεν σταματησεις εντελως . Με οτι σημαινει αυτο. Και εχω και  2ο αυτοματο(δεν χρειαζεται να παω να παρω) Τεσπα συνεχιστε , δεν ξαναπεταγομαι 

Στα diesel πχ μια χαρα τραβαει και με 1500 και με πιο κατω. Εχω ανεβει με το κορσακι που ειναι και βαρυ ανηφορες σε ολα τα κωλοχωρια της Πελλοπονησου 😅

Οτι σε ανηφορα βενζινη με 1500 δεν τραβαει, εκτος και αν εισαι απο 1800 κυβικα και πανω, ναι ισχυει και δεν νομιζω να το αρνηθηκε κανενας. Πορεια σε ισιο δρομο με 30 ανετα πας παντως, το οποιο ειναι και το θεμα συζητησης.

Το 2ο που αναφερεις σεβαστο, αλλα ειναι τεχνικο προβλημα που δεν πρεπει να συμβαινει και αφορα μονο το οχημα σου. Καταλαβαινεις πως δεν μπορει να σταθει σαν επιχειρημα στην συζητηση που κανουμε

11 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τι έγινε ρε παιδιά, ξαφνικά δε μπορούμε να οδηγήσουμε με <30 km/h;

Εντωμεταξυ με το κουπε και το MR2 αμα ανοιξεις γκαζι οντως εχεις πιασει 40-50 μεσα σε 2 δευτερα, αλλα και εκει θελει σανιδωμα. Λιγο χαλαρο γκαζακι και πανε μια χαρα και αυτα. 

Με συμβατικα 1000-1600αρια που εχει ο περισσοτερος κοσμος, ειλικρινα αναρωτιεμαι αν το γκαζι το βλεπουν ως διακοπτη. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...