Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, BLiTzER said:

Πηγές για τα παραπάνω παρακαλώ.

Ξένος που ζει στα σπήλαια, ίσως.

"In most of the European Union lane splitting is legal, and in a number of countries, such as Italy, Spain or Netherlands, it's even expected. Depending on a country there can be some restrictions - or it might be straight out illegal, but tolerated to a degree, such as in Slovakia or Germany." 

Πηγή

Κακώς αναφέρεται ως "lane splitting". Πρέπει να αναφέρεται ως "lane filtering".
Επίσης, αν το ψάξεις καλύτερα, θα δεις η διήθηση επιτρέπεται (και είναι ασφαλής) μέχρι κάποια ΧΑΩ ή και όταν τα υπόλοιπα οχήματα (προφανώς όχι τα δίκυκλα) είναι σταματημένα, ακριβώς για να μην δημιουργείται μεγαλύτερο πρόβλημα, ΟΧΙ σε μεγαλύτερες ταχύτητες (πχ 20-30χαω+).

  • Απαντ. 504
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, csontheline είπε

Κακώς αναφέρεται ως "lane splitting". Πρέπει να αναφέρεται ως "lane filtering".
Επίσης, αν το ψάξεις καλύτερα, θα δεις η διήθηση επιτρέπεται (και είναι ασφαλής) μέχρι κάποια ΧΑΩ ή και όταν τα υπόλοιπα οχήματα (προφανώς όχι τα δίκυκλα) είναι σταματημένα, ακριβώς για να μην δημιουργείται μεγαλύτερο πρόβλημα, ΟΧΙ σε μεγαλύτερες ταχύτητες (πχ 20-30χαω+).

Lane splitting είναι όταν το κάνεις μεταξύ οχημάτων εν κινήσει, filtering όταν είναι ακινητοποιημένα.

Σωστά, +20 χλμ/ώρα από την κίνηση είναι το ιδανικό. Το ανέφερα και προηγουμένως ότι είναι ασφαλές και προς όφελος όλων όταν γίνεται σωστά. Εδώ δε γίνεται τίποτα σωστά στους δρόμους (ή οπουδήποτε αλλού). Σίγουρα η διήθηση είναι το μικρότερο πρόβλημα.

Ευτυχώς υπάρχουν πάντα τα τρένα, αν η ασφάλεια είναι το κύριο μέλημά μας.

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 minutes ago, BLiTzER said:

Lane splitting είναι όταν το κάνεις μεταξύ οχημάτων εν κινήσει, filtering όταν είναι ακινητοποιημένα.

Σωστά, +20 χλμ/ώρα από την κίνηση είναι το ιδανικό. Το ανέφερα και προηγουμένως ότι είναι ασφαλές και προς όφελος όλων όταν γίνεται σωστά. Εδώ δε γίνεται τίποτα σωστά στους δρόμους (ή οπουδήποτε αλλού). Σίγουρα η διήθηση είναι το μικρότερο πρόβλημα.

Ευτυχώς υπάρχουν πάντα τα τρένα, αν η ασφάλεια είναι το κύριο μέλημά μας.

Πρόσεξε, δεν είπα να κινούνται τα δίκυκλα με +20χαω από την ταχύτητα των αυτοκινήτων γενικά. Είπα, αν και όχι εντελώς ξεκάθαρα, ότι τα δίκυκλα πρέπει να κινούνται μέχρι 20χαω για να είναι η διήθηση νόμιμη (σε απλή μετάφραση, να επιτρέπεται μόνο το lane filtering, ΟΧΙ το lane splitting).

Edit : Οποιαδήποτε διήθηση με μεγαλύτερες ταχύτητες είναι αχρείαστη και επικίνδυνη, όπως και οποιαδήποτε εσκεμμένη παρεμπόδιση κατά το lane filtering.

Ελληνικοί όροι για τα filtering & splitting;

Επεξ/σία από csontheline
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, csontheline είπε

Πρόσεξε, δεν είπα να κινούνται τα δίκυκλα με +20χαω από την ταχύτητα των αυτοκινήτων γενικά. Είπα, αν και όχι εντελώς ξεκάθαρα, ότι τα δίκυκλα πρέπει να κινούνται μέχρι 20χαω για να είναι η διήθηση νόμιμη (σε απλή μετάφραση, να επιτρέπεται μόνο το lane filtering, ΟΧΙ το lane splitting).

 

Οκ, αυτή είναι η γνώμη σου. Δε συμφωνώ (με τα δεδομένα που έχω), αλλά δεν έχει να κάνει. Εσύ πού το στηρίζεις ακριβώς; Αξίζει αυτό που χάνεις (αυξημένο μποτιλιάρισμα, καυσαέρια κτλ) έναντι αυτού που κερδίζεις (ίσως ένα εξαιρετικά μικρό ποσοστό ασφάλειας); Ή απλά δεν έχεις σκεφτεί τις αρνητικές επιπτώσεις τις οποίες θα υποστεί το σύνολο και όχι μόνο οι μοτοσικλετιστές;

Δεν υπάρχει σαφής απάντηση. Κάποιες χώρες το κάνουν έτσι, κάποιες αλλιώς, κάποιες ό,τι να'ναι, κάποιες καθόλου. Για όλες υπάρχουν επιχειρήματα, υποστηριζόμενα από μελέτες, και υπέρ και κατά.

Δημοσ.
11 minutes ago, BLiTzER said:

Οκ, αυτή είναι η γνώμη σου. Δε συμφωνώ (με τα δεδομένα που έχω), αλλά δεν έχει να κάνει. Εσύ πού το στηρίζεις ακριβώς; Αξίζει αυτό που χάνεις (αυξημένο μποτιλιάρισμα, καυσαέρια κτλ) έναντι αυτού που κερδίζεις (ίσως ένα εξαιρετικά μικρό ποσοστό ασφάλειας); Ή απλά δεν έχεις σκεφτεί τις αρνητικές επιπτώσεις τις οποίες θα υποστεί το σύνολο και όχι μόνο οι μοτοσικλετιστές;

Δεν υπάρχει σαφής απάντηση. Κάποιες χώρες το κάνουν έτσι, κάποιες αλλιώς, κάποιες ό,τι να'ναι, κάποιες καθόλου. Για όλες υπάρχουν επιχειρήματα, υποστηριζόμενα από μελέτες, και υπέρ και κατά.

Αναρωτιέμαι πως επιτυγχάνεται το "αυξημένο μποτιλιάρισμα" όταν απαγορεύονται οι διηθήσεις άνω των 30χαω (ταχύτητα δικύκλων).

Γιατί ένα ατύχημα λόγω επικίνδυνης διηθήσεως σε αυτοκίνητα (40-50χαω ή και ακόμα χειρότερα) από δίκυκλο (ας πούμε με την "ασφαλή" ταχύτητα των +20χαω από των αυτοκινήτων), 101% συμβάλλει στο αυξημένο μποτιλιάρισμα.

Σε κάθε περίπτωση, το πρόβλημα δεν είναι οι νόμοι, αλλά η εφαρμογή τους. Μια καλή αρχή είναι οι κάμερες σε ΟΛΑ τα φανάρια.

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, csontheline είπε

Αναρωτιέμαι πως επιτυγχάνεται το "αυξημένο μποτιλιάρισμα" όταν απαγορεύονται οι διηθήσεις άνω των 30χαω (ταχύτητα δικύκλων).

Γιατί ένα ατύχημα λόγω επικίνδυνης διηθήσεως σε αυτοκίνητα (40-50χαω ή και ακόμα χειρότερα) από δίκυκλο (ας πούμε με την "ασφαλή" ταχύτητα των +20χαω από των αυτοκινήτων), 101% συμβάλλει στο αυξημένο μποτιλιάρισμα.

Σε κάθε περίπτωση, το πρόβλημα δεν είναι οι νόμοι, αλλά η εφαρμογή τους. Μια καλή αρχή είναι οι κάμερες σε ΟΛΑ τα φανάρια.

Το προβλημα δεν ειναι μονο η εφαρμογη τους αλλα και οτι οτι δεν αποτυπώνεται σε χαρτι η καθε διαφορετικη προσπεραση με μερικες λεξεις. Μπορεις να κανεις διήθηση με ασφαλεια και μπορεις να κανεις και καγκουριες κόβοντας 5 λωριδες σε καθε κινηση σου, χωρις φλας, με τις μπαντες βαροντας κοφτες παιρνωντας ξυστα απο καθρεφτες. Ειτε εχεις μηχανη ειτε αμαξι...

Η επικίνδυνη οδηγηση πρεπει να ειναι παρανομη, οχι η διήθηση. 

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύει κανείς ότι θα γράψουν για διηθηση? 

Δε έχουν γράψει ποτέ στην ιστορία για φλας και για χιλιάδες παραβάσεις που γίνονται κάθε λεπτό, περνάνε δίπλα τους οδηγοί μηχανών χωρίς κράνος που μιλάνε στο κινητό και έχουν πίσω το παιδί τους και δεν ιδρώνει το αυτί τους..... 

Από νόμους είμαστε πλήρεις από εφαρμογή 0

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, adi32 είπε

Πιστεύει κανείς ότι θα γράψουν για διηθηση? 

Δε έχουν γράψει ποτέ στην ιστορία για φλας και για χιλιάδες παραβάσεις που γίνονται κάθε λεπτό, περνάνε δίπλα τους οδηγοί μηχανών χωρίς κράνος που μιλάνε στο κινητό και έχουν πίσω το παιδί τους και δεν ιδρώνει το αυτί τους..... 

Από νόμους είμαστε πλήρεις από εφαρμογή 0

Δε θα γραψουν, αλλα σε περιπτωση ατυχηματος θα βγει χαμενο το 2κυκλο.

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
10 hours ago, BLiTzER said:

Προφανώς χωράνε. Αν δε χωρούσαν θα είχαμε χιλιάδες ατυχήματα καθημερινά.

απο καθαρα τύχη δεν εχουμε χιλιαδες ατυχηματα και επειδη καποιοι κοιτανε τους καθρεφτες τους.
σημερα κηφισο adventure περναει με διπλασια ταχυτητα απο την ροη , αναμεσα αριστερο με μεσαιο ρευμα. Εχω αναψει φλας να μπω στο αριστερο, στο τσακ τον γλιτωσα.
Μερικες ωρες μετα, παλι στην ιδια διαταξη, σε μια γεφυρα της Αττικης να κοφτιαζει ενα σουπερσπορτ και να κανει πανικο για να περασει τον μπροστινο του, φυσικα ξεπερνωντας το οριο ταχυτητας.

Γιατι να γίνω δολοφονος ρε φιλε, επειδη ο αλλος εχει κουνουπιδι αντι για εγκεφαλο;

8 hours ago, BLiTzER said:

α οχήματα διαστέλλονται ενώ κινούνται και συστέλλονται σε ακινησία; Αλλιώς πώς θα χωρέσουν οι μοτοσικλέτες μεταξύ σταματημένων αυτοκινήτων, όταν οι λωρίδες είναι "τόσο φαρδιές όσο ένα αμάξι"; Και αν τελικά χωράνε όταν είναι ακίνητα, γιατί δε χωράνε εξίσου όταν κινούνται;

Αν εισαι οδηγος μηχανης και οδηγεις οπως σκεφτεσαι, να πω να παιξεις και ενα τζοκερ, γιατι μαλλον απο τυχη ζεις.
Αν σε δυο λωριδες, το ενα αυτοκινητο ειναι στο δεξι οριο της λωριδας, και το αλλο αυτοκινητο ειναι στο αριστερο οριο της λωριδας, ψιλοαποκλειεται να  περασει η μηχανη με bunny hop απο πανω. Αρα διηθηση γιοκ.
Το επομενο λογικο πραγμα που μενει να κανεις είναι να κανεις τον ζογκλερ και να προσπερασεις απο δεξια. 
Πραγμα που guess what? Ψιλο απαγορευεται.

8 hours ago, BLiTzER said:

Εκτός αυτού, οι μοτοσικλετιστές ρισκάρουν τη ζωή τους καθημερινά οδηγώντας με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος, τονίζω, εξυπηρετεί τους πάντες

Οταν στον Κηφισο ή στην Αττικη η ροη τον αυτοκινητων ειναι 10~50 χιλιομετρα σε ωρα μποτιλιαρισματος και περναει η μηχανη με 80 δεν εξυπηρετει κανεναν. Κυριως δεν εξυπηρετει την ασφαλεια του αναβατη και δεν εξυπηρετει τους χιλιαδες οδηγους που τελικα κανουν 1,5 ωρα παραπανω να πανε στον προορισμο τους. Το εχω δει απειρες φορες.

8 hours ago, BLiTzER said:

αν όλα τα μηχανάκια της Αθήνας κινούνταν το ένα πίσω από το άλλο,

μπορουν να μπυν το ενα διπλα στο αλλο. να δουμε πως θα παει αυτο

7 hours ago, basilis_k6 said:

Μπορώ να περασω απο αριστερα. Κάθηστε στην κινηση δεξια ωραιο ωραια να περασουμε εμεις που και χωραμε και δεν θελουμε να χανομε το χρονο μας στην κινηση. Ο νόμος ακυρώνεται στην πραξη γιατι δεν εχει λογική και δεν ειναι ο μόνος.

Εσυ δεν εισαι που χαριζεις ληγμενα κρανη σε καλους σου φιλους που δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουριο;

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, tzotzo said:

απο καθαρα τύχη δεν εχουμε χιλιαδες ατυχηματα και επειδη καποιοι κοιτανε τους καθρεφτες τους.
σημερα κηφισο adventure περναει με διπλασια ταχυτητα απο την ροη , αναμεσα αριστερο με μεσαιο ρευμα. Εχω αναψει φλας να μπω στο αριστερο, στο τσακ τον γλιτωσα.
Μερικες ωρες μετα, παλι στην ιδια διαταξη, σε μια γεφυρα της Αττικης να κοφτιαζει ενα σουπερσπορτ και να κανει πανικο για να περασει τον μπροστινο του, φυσικα ξεπερνωντας το οριο ταχυτητας.

Γιατι να γίνω δολοφονος ρε φιλε, επειδη ο αλλος εχει κουνουπιδι αντι για εγκεφαλο;

Αν εισαι οδηγος μηχανης και οδηγεις οπως σκεφτεσαι, να πω να παιξεις και ενα τζοκερ, γιατι μαλλον απο τυχη ζεις.
Αν σε δυο λωριδες, το ενα αυτοκινητο ειναι στο δεξι οριο της λωριδας, και το αλλο αυτοκινητο ειναι στο αριστερο οριο της λωριδας, ψιλοαποκλειεται να  περασει η μηχανη με bunny hop απο πανω. Αρα διηθηση γιοκ.
Το επομενο λογικο πραγμα που μενει να κανεις είναι να κανεις τον ζογκλερ και να προσπερασεις απο δεξια. 
Πραγμα που guess what? Ψιλο απαγορευεται.

Οταν στον Κηφισο ή στην Αττικη η ροη τον αυτοκινητων ειναι 10~50 χιλιομετρα σε ωρα μποτιλιαρισματος και περναει η μηχανη με 80 δεν εξυπηρετει κανεναν. Κυριως δεν εξυπηρετει την ασφαλεια του αναβατη και δεν εξυπηρετει τους χιλιαδες οδηγους που τελικα κανουν 1,5 ωρα παραπανω να πανε στον προορισμο τους. Το εχω δει απειρες φορες.

μπορουν να μπυν το ενα διπλα στο αλλο. να δουμε πως θα παει αυτο

Εσυ δεν εισαι που χαριζεις ληγμενα κρανη σε καλους σου φιλους που δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουριο;

Μαζί σου και καταλαβαίνω, αλλά δεν έχει νόημα να παίξουμε το παιχνίδι "πόσοι πήγαν να με φάνε σήμερα". 

Έχω δίπλωμα ΙΧ και μοτοσικλέτας πάνω από 20 χρόνια. Έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα εντός και εκτός χώρας. Και σε πολύ σοβαρές χώρες που δεν παίζουν. Τα μόνα πρόστιμα που έχω λάβει στο εξωτερικό είναι δύο, και τα δύο για παράνομο παρκάρισμα: ένα στο Μανχάταν που πάρκαρα βράδυ σε θέση που απαγορευόταν κατά τη διάρκεια της μέρας και άργησα να το πάρω, και ένα στο Bergen που δεν κατάφερα να κάνω το μηχάνημα να δουλέψει και όντας βράδυ πάλι δεν είχα πολλές επιλογές, οπότε έφυγα έτσι (και το πλήρωσα). Αυτά περί παρανομιών και ικανοτήτων. Όχι ότι έχω κάτι να αποδείξω στον μέσο Έλληνα οδηγό δηλαδή, αλλά έτσι για τη φάση. Μπορώ να οδηγήσω και αργά και σβέλτα και νόμιμα και παράνομα και όπως θέλω. Προσαρμόζομαι στις συνθήκες. Ζω από όση τύχη ζεις και εσύ και ο καθένας. Γιατί αν νομίζεις ότι η τύχη δεν έχει μεγάλο μερίδιο σε αυτή τη χώρα, κάνεις λάθος. Φυσικά πολύ μεγαλύτερο αν καβαλάς δίκυκλο.

Η διήθηση ωφελεί. Αποδεδειγμένο γεγονός. Μπορώ να παραθέσω χιλιάδες μελέτες και έρευνες. Ο γκούγκλης είναι φίλος σας. Το ότι είναι νόμιμη στις περισσότερες χώρες της ΕΕ μιλάει από μόνο του. Το αν αρέσει στον ΜΑΝΩΛΑΡΑ από την κάτω Αχαΐα ή στον Αρχίδαμο από το Τολό απασχολεί ακριβώς 0. Αν η μια συγκεκριμένη περίπτωση που έχετε εσείς στο μυαλό σας δημιουργεί προβλήματα (και πιθανότατα είναι παράνομη), δεν αναιρεί το γεγονός. Κι εγώ μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες περιπτώσεις που αν δεν έκανα διήθηση θα γινόμουν χαλκομανία ανάμεσα σε δύο από τους αναρίθμητους κουλούς που κυκλοφορούν εκεί έξω. Έχει κάποιο νόημα, κάποιο ιδιαίτερο βάρος; Όχι.

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, BLiTzER είπε

Καλό είναι όταν παραθέτουμε κάτι ως γεγονός να αποτελεί πραγματικό γεγονός, και όχι μόνο στη φαντασία μας. Το γεγονός είναι ότι οι λωρίδες κατασκευάζονται πολύ φαρδύτερες από το πλάτος ενός αυτοκινήτου. Σας αφήνω να το σκεφτείτε. 

Τα οχήματα διαστέλλονται ενώ κινούνται και συστέλλονται σε ακινησία; Αλλιώς πώς θα χωρέσουν οι μοτοσικλέτες μεταξύ σταματημένων αυτοκινήτων, όταν οι λωρίδες είναι "τόσο φαρδιές όσο ένα αμάξι"; Και αν τελικά χωράνε όταν είναι ακίνητα, γιατί δε χωράνε εξίσου όταν κινούνται;

οι λωρίδες κατασκευάζονται μεγαλύτερες από τα αυτοκίνητα γιατί στους μεγάλους δρόμους κινούνται οχήματα μεγαλύτερα από αυτοκίνητα.

καταλαβαίνω τους οδηγούς μηχανής. όταν είναι τα αυτοκίνητα κολλημένα, καλά κάνουν και περνάνε ανάμεσα και εκεί πρέπει να αυτοκίνητα να είναι σε σειρά γιατί αυτό είναι δυνατόν και μπορεί να γίνει. όταν όμως κινούνται, τι σας κάνει να πιστεύετε πως οι οδηγοί όλων των οχημάτων μπορουν να κοιτάζουν συνεχώς τους καθρέφτες τους για τυφλά σημεία για να δουν εάν έρχεται μηχανή με 80 ή 100 όπως γίνεται στην Λ. Αθηνών για παράδειγμα; το κανονικό είναι να κοιτάς μπροστά και όχι να βλέπεις τον άλλο από πίσω πατημένο να περνάει ανάμεσα σε εσένα και ένα φορτηγό ενώ κινείσαι με 50. δεν είναι φυσιολογικό αυτό.

8 ώρες πριν, BLiTzER είπε

Οκ, αυτή είναι η γνώμη σου. Δε συμφωνώ (με τα δεδομένα που έχω), αλλά δεν έχει να κάνει. Εσύ πού το στηρίζεις ακριβώς; Αξίζει αυτό που χάνεις (αυξημένο μποτιλιάρισμα, καυσαέρια κτλ) έναντι αυτού που κερδίζεις (ίσως ένα εξαιρετικά μικρό ποσοστό ασφάλειας); Ή απλά δεν έχεις σκεφτεί τις αρνητικές επιπτώσεις τις οποίες θα υποστεί το σύνολο και όχι μόνο οι μοτοσικλετιστές;

Δεν υπάρχει σαφής απάντηση. Κάποιες χώρες το κάνουν έτσι, κάποιες αλλιώς, κάποιες ό,τι να'ναι, κάποιες καθόλου. Για όλες υπάρχουν επιχειρήματα, υποστηριζόμενα από μελέτες, και υπέρ και κατά.

δεν έχετε καταλάβει πως οι σφήνες που κάνετε με τα μηχανάκια ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά όταν κινήστε με ταχύτητες άνω των 30χαω είναι επικίνδυνο για εσάς. όταν η ταχύτητα που κινούνται τα αυτοκίνητα είναι 50 τότε η μηχανή δεν έχει λόγο να περάσει ανάμεσα γιατί βασικά υπάρχει ροή και δεν υπάρχει κίνηση. συν πως μπορείς να με ενημερώσεις πόσοι δρόμοι στην Αθήνα με διαχωριστικές λωρίδες έχουν όριο άνω των 60; όταν λες πως θα κάνεις διήθηση με ταχύτητα άνω των 50, μπορείς να προκαλέσεις ατύχημα ανά πάσα στιγμή. στηρίζεσαι 1000% πως ο οδηγός των  αυτοκινήτων θα μείνουν ακριβώς στην πορεία τους. πως μπορείτε να οδηγάτε (ειδικά στην Ελλάδα) και να είστε τόσο σίγουροι για αυτό;

2 ώρες πριν, BLiTzER είπε

Μαζί σου και καταλαβαίνω, αλλά δεν έχει νόημα να παίξουμε το παιχνίδι "πόσοι πήγαν να με φάνε σήμερα". 

Έχω δίπλωμα ΙΧ και μοτοσικλέτας πάνω από 20 χρόνια. Έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα εντός και εκτός χώρας. Και σε πολύ σοβαρές χώρες που δεν παίζουν. Τα μόνα πρόστιμα που έχω λάβει στο εξωτερικό είναι δύο, και τα δύο για παράνομο παρκάρισμα: ένα στο Μανχάταν που πάρκαρα βράδυ σε θέση που απαγορευόταν κατά τη διάρκεια της μέρας και άργησα να το πάρω, και ένα στο Bergen που δεν κατάφερα να κάνω το μηχάνημα να δουλέψει και όντας βράδυ πάλι δεν είχα πολλές επιλογές, οπότε έφυγα έτσι (και το πλήρωσα). Αυτά περί παρανομιών και ικανοτήτων. Όχι ότι έχω κάτι να αποδείξω στον μέσο Έλληνα οδηγό δηλαδή, αλλά έτσι για τη φάση. Μπορώ να οδηγήσω και αργά και σβέλτα και νόμιμα και παράνομα και όπως θέλω. Προσαρμόζομαι στις συνθήκες. Ζω από όση τύχη ζεις και εσύ και ο καθένας. Γιατί αν νομίζεις ότι η τύχη δεν έχει μεγάλο μερίδιο σε αυτή τη χώρα, κάνεις λάθος. Φυσικά πολύ μεγαλύτερο αν καβαλάς δίκυκλο.

Η διήθηση ωφελεί. Αποδεδειγμένο γεγονός. Μπορώ να παραθέσω χιλιάδες μελέτες και έρευνες. Ο γκούγκλης είναι φίλος σας. Το ότι είναι νόμιμη στις περισσότερες χώρες της ΕΕ μιλάει από μόνο του. Το αν αρέσει στον ΜΑΝΩΛΑΡΑ από την κάτω Αχαΐα ή στον Αρχίδαμο από το Τολό απασχολεί ακριβώς 0. Αν η μια συγκεκριμένη περίπτωση που έχετε εσείς στο μυαλό σας δημιουργεί προβλήματα (και πιθανότατα είναι παράνομη), δεν αναιρεί το γεγονός. Κι εγώ μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες περιπτώσεις που αν δεν έκανα διήθηση θα γινόμουν χαλκομανία ανάμεσα σε δύο από τους αναρίθμητους κουλούς που κυκλοφορούν εκεί έξω. Έχει κάποιο νόημα, κάποιο ιδιαίτερο βάρος; Όχι.

 

το ότι δεν έχεις φάει πρόστιμο δεν σημαίνει πως δεν έχεις παρανομήσει. με αυτά που γράφεις, απλά δεν σε έχουν πιάσει.

η διήθηση οφελεί στην κίνηση και είναι λογικό να γίνεται μόνο όταν τα ΙΧ είναι σταματημένα. όχι όταν κινούνται όμως. όταν είσαι σταματημένος στην Αττική, λογικό να περάσει η μηχανή.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, BLiTzER said:

Μαζί σου και καταλαβαίνω, αλλά δεν έχει νόημα να παίξουμε το παιχνίδι "πόσοι πήγαν να με φάνε σήμερα".

Φιλε δεν ειναι να με φανε εμενα. εγω ειμαι σε ενα σιδερενιο κουτι. οτι και να γινει θα γυρισω το βραδυ σπιτι μου.
Μια μηχανη που παει με 100+ στην καλυτερη θα γυρισει νεκρος. στην χειροτερη θα ειναι παραλυτος ή θα τρεφεται με σωληνακι. αυτο ειναι που μαλλον δεν καταλαβαινεις. πραγμα αρκετα περιεργο για εναν ανθρωπο "μηχανοβιο" που λεει οτι εχει δει πολλα. Στο NJ που εχω οδηγησει λιγο, χωρις να ξερω τι συμβαινει νομικα, δεν ειδα μηχανη να κανει σφηνα. ουτε σε φαναρια.

2 hours ago, BLiTzER said:

Μπορώ να παραθέσω χιλιάδες μελέτες και έρευνες. Ο γκούγκλης είναι φίλος σας. Το ότι είναι νόμιμη στις περισσότερες χώρες της ΕΕ μιλάει από μόνο το

επειδη μου εχει χαλασει ο γκουκλης, μιας και ανεφερες στατιστικα, μπορεις να ψαξεις στον δικο σου, τα στατιστικα σε θανατηφορα μοτοσυκλετων στην Ελλάδα, σε σχεση με τον μεσο ορο της ΕΕ;

26 minutes ago, james01gr said:

όταν όμως κινούνται, τι σας κάνει να πιστεύετε πως οι οδηγοί όλων των οχημάτων μπορουν να κοιτάζουν συνεχώς τους καθρέφτες τους για τυφλά σημεία για να δουν εάν έρχεται μηχανή με 80 ή 100 όπως γίνεται στην Λ. Αθηνών για παράδειγμα; το κανονικό είναι να κοιτάς μπροστά και όχι να βλέπεις τον άλλο από πίσω πατημένο να περνάει ανάμεσα σε εσένα και ένα φορτηγό ενώ κινείσαι με 50. δεν είναι φυσιολογικό αυτό.

η σιγουρια οτι περνανε παρα πολυ γρηγορα και μενουν ελαχιστο χρονο δίπλα σε ενα αυτοκινητο. το οποιο τελικα δεν ειναι λογικος υπολογισμος αλλα τζογος. παιζουν all in καθε μερα, απλα αντι για μαρκες πονταρουν τη ζωη τους.

 

ακομα δεν εχω καταλαβει. Οταν δεν χωρας τι γινεται;
Καθεσαι σαν αγγουρι αναμεσα, ή ξεκινας τα ζιγκ ζαγκ?

1000_F_638075948_kzBvCRuRCTzaosIEzfEYbEcVmCe2QwQ6.jpg

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, james01gr είπε

οι λωρίδες κατασκευάζονται μεγαλύτερες από τα αυτοκίνητα γιατί στους μεγάλους δρόμους κινούνται οχήματα μεγαλύτερα από αυτοκίνητα.

καταλαβαίνω τους οδηγούς μηχανής. όταν είναι τα αυτοκίνητα κολλημένα, καλά κάνουν και περνάνε ανάμεσα και εκεί πρέπει να αυτοκίνητα να είναι σε σειρά γιατί αυτό είναι δυνατόν και μπορεί να γίνει. όταν όμως κινούνται, τι σας κάνει να πιστεύετε πως οι οδηγοί όλων των οχημάτων μπορουν να κοιτάζουν συνεχώς τους καθρέφτες τους για τυφλά σημεία για να δουν εάν έρχεται μηχανή με 80 ή 100 όπως γίνεται στην Λ. Αθηνών για παράδειγμα; το κανονικό είναι να κοιτάς μπροστά και όχι να βλέπεις τον άλλο από πίσω πατημένο να περνάει ανάμεσα σε εσένα και ένα φορτηγό ενώ κινείσαι με 50. δεν είναι φυσιολογικό αυτό.

 

Μα... δεν περιμένει κανείς τον οδηγό αυτοκινήτου να κάνει κάτι γι' αυτό. Αρκεί να κινείται όπως κινείται. Τα υπόλοιπα είναι ευθύνη του μοτοσικλετιστή. Γενικά μιλώντας πάντως καλό είναι στην οδήγηση να κοιτάς συχνά τους καθρέπτες και να έχεις πλήρη εικόνα του περιβάλλοντός σου ανά πάσα στιγμή. ;)   

 

9 λεπτά πριν, james01gr είπε

δεν έχετε καταλάβει πως οι σφήνες που κάνετε με τα μηχανάκια ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά όταν κινήστε με ταχύτητες άνω των 30χαω είναι επικίνδυνο για εσάς. όταν η ταχύτητα που κινούνται τα αυτοκίνητα είναι 50 τότε η μηχανή δεν έχει λόγο να περάσει ανάμεσα γιατί βασικά υπάρχει ροή και δεν υπάρχει κίνηση. συν πως μπορείς να με ενημερώσεις πόσοι δρόμοι στην Αθήνα με διαχωριστικές λωρίδες έχουν όριο άνω των 60; όταν λες πως θα κάνεις διήθηση με ταχύτητα άνω των 50, μπορείς να προκαλέσεις ατύχημα ανά πάσα στιγμή. στηρίζεσαι 1000% πως ο οδηγός των  αυτοκινήτων θα μείνουν ακριβώς στην πορεία τους. πως μπορείτε να οδηγάτε (ειδικά στην Ελλάδα) και να είστε τόσο σίγουροι για αυτό;

το ότι δεν έχεις φάει πρόστιμο δεν σημαίνει πως δεν έχεις παρανομήσει. με αυτά που γράφεις, απλά δεν σε έχουν πιάσει.

η διήθηση οφελεί στην κίνηση και είναι λογικό να γίνεται μόνο όταν τα ΙΧ είναι σταματημένα. όχι όταν κινούνται όμως. όταν είσαι σταματημένος στην Αττική, λογικό να περάσει η μηχανή.

Τα πάντα είναι επικίνδυνα με δίκυκλο, ειδικά στην Αθήνα. Κανείς δεν είναι σίγουρος. Είναι συνδυασμός ικανοτήτων, διαίσθησης, και τύχης. Προφανώς δεν έχεις καμία σχέση με μηχανάκια, αλλιώς θα ήξερες ότι δεν πηγαίνεις στα τυφλά ελπίζοντας ότι όλοι θα μείνουν ακίνητοι. "Διαβάζεις" τον δρόμο κάθε δευτερόλεπτο. Εντάξει σίγουρα υπάρχουν κι αυτοί που απλά ελπίζουν. 😂

Στο εξωτερικό δεν είναι ξέφραγο μπουρδέλο όπως εδώ. Αν παρανομήσεις, σε πιάνουν. Μιλάμε για Αμερική και Νορβηγία.

Στο τελευταίο δε θα απαντήσω καν, γιατί κουράζει. Επιτρέπεται σε πολλές χώρες, άρα έχετε άδικο. Εκτός αν εκείνοι δεν ξέρουν ή το κάνουν λόγω υπερπληθυσμού.

 

5 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Φιλε δεν ειναι να με φανε εμενα. εγω ειμαι σε ενα σιδερενιο κουτι. οτι και να γινει θα γυρισω το βραδυ σπιτι μου.
Μια μηχανη που παει με 100+ στην καλυτερη θα γυρισει νεκρος. στην χειροτερη θα ειναι παραλυτος ή θα τρεφεται με σωληνακι. αυτο ειναι που μαλλον δεν καταλαβαινεις. πραγμα αρκετα περιεργο για εναν ανθρωπο "μηχανοβιο" που λεει οτι εχει δει πολλα. Στο NJ που εχω οδηγησει λιγο, χωρις να ξερω τι συμβαινει νομικα, δεν ειδα μηχανη να κανει σφηνα. ουτε σε φαναρια.

επειδη μου εχει χαλασει ο γκουκλης, μιας και ανεφερες στατιστικα, μπορεις να ψαξεις στον δικο σου, τα στατιστικα σε θανατηφορα μοτοσυκλετων, σε σχεση με τον μεσο ορο της ΕΕ;

Κι εγώ με αμάξι κινούμαι κυρίως, δεν είμαι μαλάκας. 😂 Ένα σκουτεράκι έχω για καμιά αγγαρεία πού και πού. Στο NJ δεν επιτρέπεται η διήθηση, όπως στις περισσότερες πολιτείες της Αμερικής. Αλλά εμείς ανήκουμε στην Ευρώπη (στα χαρτιά).

Η Ελλάδα είναι πρώτη στα θανατηφόρα με δίκυκλο, αλλά πρέπει να κοιτάξεις και τα επιμέρους στοιχεία: 0 παιδεία, 0 αστυνομία, τελευταίοι στη χρήση κράνους, και μια χώρα που ευνοεί τη χρήση δίκυκλου 300+ ημέρες τον χρόνο.

Επίσης περίπου το 30% "μόνο" των συνολικών θανάτων στον δρόμο περιλαμβάνουν μοτοσικλέτες. Βάσει αυτού, καταλαβαίνεις 2 πράγματα:
1. γενικά τα θανατηφόρα τροχαία μας είναι ιδιαίτερα αυξημένα (η παιδεία και η ασφάλεια που ανέφερα παραπάνω)
2. το πρόβλημα στους δρόμους μας δεν είναι οι μοτοσικλέτες, και σίγουρα δεν είναι η διήθηση. Το τυράκι με τον ΚΟΚ και τη "δημόσια διαβούλευση" (🤣) έπεσε για να τρωγόμαστε μετά ποπκόρν.

Πηγή για όλα τα παραπάνω, με πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά.

Δημοσ.

Ειπαμε, απλα περιμενετε να δειτε τι εχει να γινει απο μποτιλιαρισμα, αν οι μηχανοβιοι αρχισουν να κινουνται σαν αυτοκινητα και να πιανουν χωρο αυτοκινητου. Ισως μετα μετανιωσετε.

Στο μεταξυ, προσπαθηστε να κρατατε το αμαξι σε μια σταθερη πορεια και στο μεσον της λωριδας, αντι να παλαντζαρετε αριστερα δεξια, ιδιως οι ταριφες.

  • Like 2
Δημοσ.
6 hours ago, BLiTzER said:

Κι εγώ με αμάξι κινούμαι κυρίως, δεν είμαι μαλάκας. 😂 Ένα σκουτεράκι έχω για καμιά αγγαρεία πού και πού. Στο NJ δεν επιτρέπεται η διήθηση, όπως στις περισσότερες πολιτείες της Αμερικής. Αλλά εμείς ανήκουμε στην Ευρώπη (στα χαρτιά).

απο την μια μας λες για το ποσο τυπικος οδηγος εισαι και δεν εχεις παρει κληση ουτε στην Αμερικη, παραβαλεις ενα παραδειγμα ασχετο με τις σφηνες, και σε μια χωρα που δεν επιτρεπεται η διηθηση. Ενταξει πολυ λογικο μου φαινεται

6 hours ago, BLiTzER said:

Η Ελλάδα είναι πρώτη στα θανατηφόρα με δίκυκλο, αλλά πρέπει να κοιτάξεις και τα επιμέρους στοιχεία: 0 παιδεία, 0 αστυνομία, τελευταίοι στη χρήση κράνους, και μια χώρα που ευνοεί τη χρήση δίκυκλου 300+ ημέρες τον χρόνο.

Εντάξει δεν τα εχουμε ολα αυτα, μυαλο έχουμε;

6 hours ago, BLiTzER said:

Επίσης περίπου το 30% "μόνο" των συνολικών θανάτων στον δρόμο περιλαμβάνουν μοτοσικλέτες. Βάσει αυτού, καταλαβαίνεις 2 πράγματα:

Ενταξει δεν ξερω αν θεωρεις τον εναν στους τρεις "μονο", ή το λες ειρωνικά.
Αρχικα υπάρχουν πολυ λιγοτερες μοτοσυκλετες απο αυτοκινητα.
Στη συνεχεια η μηχανη χωραει μαξιμουμ δυο επιβατες, ενα μεσο αυτοκινητο χωραει πεντε επιβατες.
 

6 hours ago, lector said:

Ειπαμε, απλα περιμενετε να δειτε τι εχει να γινει απο μποτιλιαρισμα, αν οι μηχανοβιοι αρχισουν να κινουνται σαν αυτοκινητα και να πιανουν χωρο αυτοκινητου. Ισως μετα μετανιωσετε.

Στο μεταξυ, προσπαθηστε να κρατατε το αμαξι σε μια σταθερη πορεια και στο μεσον της λωριδας, αντι να παλαντζαρετε αριστερα δεξια, ιδιως οι ταριφες.

αν σε ενα μεσο φαναρι στο κεντρο της αθηνας ειναι 5-6 μηχανακια μπροστα και περνανε αλλα δυο τρια απο το πλαι την ωρα που αναβει το πρασινο , τοτε το μποτιλιαρισμα το κανουν τα μηχανακια. απλα πραγματα δεν χρειαζεται να εχεις τελειωσει ουτε πεμπτη δημοτικου.

Παμε τωρα παρακατω, στην Αττικη οδο και στον κηφισο τις ωρες μποτιλιαρισματος περνανε τα μηχανακια με διπλασια ή τριπλασια ταχυτητα, αναμεσα απο τα αυτοκινητα. Θεωρεις πως ειναι στα πλαισια της νορμαλ διηθησης; Το θεωρεις ασφαλες;

Δεν λεω να μην υπαρχει διηθηση, να μην γινεται exploit ο νομος και να θεωρει ο καθε κουρσαρος της ασφαλτου, πως μπορει να περναει απο διπλα μου με 100 ενω ειμαι σταματημενος. 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...