Grfoxz Δημοσ. Τετάρτη στις 01:04 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:04 μμ (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Grfoxz είπε Καλό είναι όταν παραθέτουμε κάτι ως γεγονός να αποτελεί πραγματικό γεγονός, και όχι μόνο στη φαντασία μας. Το γεγονός είναι ότι οι λωρίδες κατασκευάζονται πολύ φαρδύτερες από το πλάτος ενός αυτοκινήτου. Σας αφήνω να το σκεφτείτε. Αυτο που λες δηλαδη δεν ειναι φαντασία? Στην Ελλάδα οι λωρίδες είναι απο 2.75m έως 3.75m. Ενα Peugeot 208 εχει πλάτος 1.99m με καθρέπτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις δηλαδη υπάρχει χώρος μόνο 0.75m. 35cm απο δεξια και 35 απο αριστερα. Που ειναι το "πολυ φαρδύτερες"? Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:06 μμ από Grfoxz 1
BLiTzER Δημοσ. Τετάρτη στις 01:08 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:08 μμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Grfoxz είπε Αυτο που λες δηλαδη δεν ειναι φαντασία? Στην Ελλάδα οι λωρίδες είναι απο 2.75m έως 3.75m. Ενα Peugeot 208 εχει πλάτος 1.99m με καθρέπτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις δηλαδη υπάρχει χώρος μόνο 0.75m. Που ειναι το "πολυ φαρδύτερες"? Από 75 έως 175 εκατοστά, λοιπόν. Και άλλα τόσα από τη διπλανή λωρίδα. Αυτός είναι αρκετός χώρος για 2 έως 5 μοτοσικλέτες. Φαντάζομαι είναι αρκετά άνετος για μία μοτοσικλέτα + κάποιο περιθώριο για μικρούς ελιγμούς από όλα τα οχήματα. Αλήθεια, γιατί το συζητάμε; Δεν το βλέπετε στην καθημερινότητά σας; Ζορίζεστε να χωρέσετε; Τότε δεν είναι η λωρίδα το πρόβλημα... Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:10 μμ από BLiTzER 1
Grfoxz Δημοσ. Τετάρτη στις 01:10 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:10 μμ (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Από 75 έως 175 εκατοστά. Και άλλα τόσα από τη διπλανή λωρίδα. Αυτός είναι αρκετός χώρος για 2 έως 5 μοτοσικλέτες. Ναι επειδη ως γνωστόν όλα τα αμαξια κινουνται σύριζα στη λωρίδα. Οχι στη μέση. 1.75 + αλλα τοσα, εσυ σε 2 λωρίδες 3.7 μέτρων χώρεσες μια τρίτη αναμεσα. Να το πουμε παραέξω μπας και λυθει το κυκλοφοριακό Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:12 μμ από Grfoxz 1
Ntinaras Δημοσ. Τετάρτη στις 01:13 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:13 μμ 17 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Παρομοίως. Agreed. Δε διαφώνησα ποτέ σε αυτό. Ωστόσο υπερισχύει το ότι οδηγούμε με προτεραιότητα την ασφάλεια τη δική μας και όλων των χρηστών της οδού. Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να υπάρχουν 2 οχήματα παράλληλα στην ίδια λωρίδα για πάντα. Η διήθηση είναι κάτι τελείως διαφορετικό και είναι απολύτως ασφαλές και προς όφελος όλων, όταν γίνεται σωστά. Το ανέφερε κάποιος προηγουμένως, αλλά δεν έχετε καταλάβει τι επίπτωση θα είχε στην καθημερινή σας μετακίνηση αν όλα τα μηχανάκια της Αθήνας κινούνταν το ένα πίσω από το άλλο, και όλα μαζί πίσω από τα αυτοκίνητα. Εκτός αυτού, οι μοτοσικλετιστές ρισκάρουν τη ζωή τους καθημερινά οδηγώντας με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος, τονίζω, εξυπηρετεί τους πάντες. Αλλά καταλαβαίνω ότι κι αυτό είναι ψιλά γράμματα για τους περισσότερους. inb4 "ναι, αλλά για τους ντελιβεράδες που πάνε ανάποδα και σκοτώνονται δε λες τίποτα" Α) Αν οδηγουσαμε με προτεραιοτητα την ασφαλεια δε θα εκανε κανεις διηθηση που απο την φυση της ειναι επικινδυνη. Β)Αν τα μηχανακια οδηγουσαν το ενα πισω απο το αλλο θα ειχαμε λιγοτερα τροχαια. Συμφωνα με το Α. Γ) Αν τα αυτοκινητα και τα φορτηγα οδηγουσαν οπως οδηγουνε τα μηχανακια, (διηθηση οπου χωρανε, κινηση πανω στα πεζοδρομια, συνεχομενες σφηνες, αναποδα σε μονοδρομο επειδη χωρανε κτλ) Τοτε ποσους νεκρους θα ειχαμε την ημερα? 2
BLiTzER Δημοσ. Τετάρτη στις 01:13 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:13 μμ 1 λεπτό πριν, Grfoxz είπε Ναι επειδη ως γνωστόν όλα τα αμαξια κινουνται σύριζα στη λωρίδα. Οχι στη μέση. Έχεις δίκιο. Αλλά έγραψα ήδη παραπάνω. Χωράει ένα μηχανάκι άνετα, όπως και να το κάνουμε. Δεν το ζείτε κάθε μέρα; Ειλικρινά τώρα. Αν δε χωράτε ή σας ενοχλεί, μην κάνετε τίποτα. Όποιος μπορεί, περνάει. Όποιος δεν μπορεί, μένει πίσω. Πού είναι το πρόβλημα ακριβώς; Σας ενοχλεί το να περνάει κάποιος δίπλα σας ενώ κινείστε στη λωρίδα σας; Σας ενοχλεί να πρέπει να "κάνετε στην άκρη" για να περάσει; Μην κάνετε. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς. 1
Nabuko Δημοσ. Τετάρτη στις 01:13 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:13 μμ Αν έρθει ένας ξένος που δεν ξέρει θα νομίζει πως η διαχωριστική γραμμή ότι είναι η λωρίδα κίνησης δικύκλων. 5
Grfoxz Δημοσ. Τετάρτη στις 01:15 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:15 μμ 1 λεπτό πριν, BLiTzER είπε Πού είναι το πρόβλημα ακριβώς Αν είχες καταλάβει το πρόβλημα δεν θα επιανες τιμόνι. Θα στο πω εγω λοιπόν. Το κυριο προβλημα είναι οτι ο BLitzer οδηγεί. 2 1 1
BLiTzER Δημοσ. Τετάρτη στις 01:16 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:16 μμ (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Α) Αν οδηγουσαμε με προτεραιοτητα την ασφαλεια δε θα εκανε κανεις διηθηση που απο την φυση της ειναι επικινδυνη. Β)Αν τα μηχανακια οδηγουσαν το ενα πισω απο το αλλο θα ειχαμε λιγοτερα τροχαια. Συμφωνα με το Α. Πηγές για τα παραπάνω παρακαλώ. 3 λεπτά πριν, Nabuko είπε Αν έρθει ένας ξένος που δεν ξέρει θα νομίζει πως η διαχωριστική γραμμή ότι είναι η λωρίδα κίνησης δικύκλων. Ξένος που ζει στα σπήλαια, ίσως. "In most of the European Union lane splitting is legal, and in a number of countries, such as Italy, Spain or Netherlands, it's even expected. Depending on a country there can be some restrictions - or it might be straight out illegal, but tolerated to a degree, such as in Slovakia or Germany." Πηγή Επεξ/σία Τετάρτη στις 01:16 μμ από BLiTzER
Grfoxz Δημοσ. Τετάρτη στις 01:17 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:17 μμ 3 λεπτά πριν, BLiTzER είπε Σας ενοχλεί να πρέπει να "κάνετε στην άκρη" για να περάσει Με ενοχλεί να κινδυνεύω να τρακάρω οταν το παπακι με προσπερνάει απο τα δεξια απο το πουθενα . Τι πιο απλό? 3
Ntinaras Δημοσ. Τετάρτη στις 01:17 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:17 μμ 1 λεπτό πριν, BLiTzER είπε Πηγές για τα παραπάνω παρακαλώ. Εκει που ειναι και οι πηγες οι δικες σου που λενε οτι αν τα δικυκλα θα πηγαιναν το ενα πισω απο το αλλο θα ειχαμε εξτρα κινηση.
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 01:53 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 01:53 μμ 1 ώρα πριν, Grfoxz είπε Οντως δεν οδηγαω, αλλα στην αλάνθαστη λογική σου διαφεύγει το γεγονός οτι οι λωρίδες είναι τόσο φαρδιές οσο ενα αμαξί. Ξαφνικά χώραει ενα αμάξι+μηχανη ? Επίσης σε σταματημένα οχήματα θα επιτρέπεται να περνάνε ανάμεσα οι μηχανες οπότε για τι διπλάσια μποτιλιαρισματα μιλας? Αρα όποιος πήρε μηχανή θεωρεί οτι ειναι υπεράνω του νόμου. Διότι εγω δεν εχω δεί έναν με μηχανή να συμπεριφέρεται σαν να οδηγάει αμάξι. Οταν κάνεις διήθηση με ταχύτητα αναγκαστικά κάνεις προσπέραση απο τα δεξιά με οτι περιλαμβάνει αυτο απο άποψη κινδύνου. Αλλα εντάξει εδω δεν φοράνε κράνος η προσπέραση απο δεξια θα τους νοιάξει; Κρίμα για τους υπόλοιπους που πέφτουν πάνω σε ανεγκέφαλους Μπορώ να περασω απο αριστερα. Κάθηστε στην κινηση δεξια ωραιο ωραια να περασουμε εμεις που και χωραμε και δεν θελουμε να χανομε το χρονο μας στην κινηση. Ο νόμος ακυρώνεται στην πραξη γιατι δεν εχει λογική και δεν ειναι ο μόνος.
Grfoxz Δημοσ. Τετάρτη στις 02:04 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:04 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Μπορώ να περασω απο αριστερα. Κάθηστε στην κινηση δεξια ωραιο ωραια να περασουμε εμεις που και χωραμε και δεν θελουμε να χανομε το χρονο μας στην κινηση. Ο νόμος ακυρώνεται στην πραξη γιατι δεν εχει λογική και δεν ειναι ο μόνος. Αν περάσεις αριστερά προσπερνάς τον διπλανό απο τα δεξια. Αν δεν υπαρχει διπλάνος λεγεται προσπέραση οχι διηθηση. Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:06 μμ από Grfoxz
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:16 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:16 μμ 10 λεπτά πριν, Grfoxz είπε Αν περάσεις αριστερά προσπερνάς τον διπλανό απο τα δεξια. Αν δεν υπαρχει διπλάνος λεγεται προσπέραση οχι διηθηση. Σωστα. Και θα επρεπε αυτο να εχει επικρατησει αλλα στην πραξη και τα αυτοκίνητα αφηνουν χωρο δεξια τους στην τελευταια λωριδα και ολες οι μοτοσυκλετες πανε ακριβως εκει.
tzavardin Δημοσ. Τετάρτη στις 02:35 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:35 μμ (επεξεργασμένο) Πρόλαβα να διαβάσω 3-4 σελίδες πριν εντοπίσω 6-7 γλεντζέδες Έλληνες να θεωρούν απαράδεκτο το όριο των 30. Απαράδεκτο είναι που δεν είναι εδώ και 30 χρόνια όριο τα 30 εντός αστικού ιστού, ενώ ξέρουμε πως στατιστικά τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχηματα γίνονται μέσα στην πόλη, και με τις "χαμηλες" ταχύτητες των 60-70-80. Ελπίζω στις " λεωφόρους", (ο θεός να τις κάνει αν είναι σαν τη Βουλιαγμένης, που έχει σπίτια στο 1 μετρο από το οδόστρωμα, και σε σημεία διακόπτεται το πεζοδρόμιο) να ισχύει το όριο στα 50. Και θα πρότεινα αν κάποιος είναι πάνω από 40 εξω απο σχολείο αφαίρεση διπλώματος για δεκαετία τουλάχιστον, αν ειναι πάνω από 50 εντός πόλης (με όριο το 30) αφαίρεση για πενταετία. Πάνω από 80 στο όριο των 30 εφορου ζωής. Να δεις για πότε θα ηρεμήσουν όλοι οι ραλίστες. Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να καταλάβουν, εκτός από το να σκοτώσουν κάναν άνθρωπο και να βλαστημάνε την κακιά στιγμή μετά. Επίσης, όσοι λένε ότι δεν μπορούν να πάνε με 30, μου θυμίζουν κάτι μπαρμπαδες στα 90s, που λέγανε ότι τους πνίγει η ζώνη. Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:37 μμ από tzavardin 8 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα