Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Grfoxz είπε

Καλό είναι όταν παραθέτουμε κάτι ως γεγονός να αποτελεί πραγματικό γεγονός, και όχι μόνο στη φαντασία μας. Το γεγονός είναι ότι οι λωρίδες κατασκευάζονται πολύ φαρδύτερες από το πλάτος ενός αυτοκινήτου. Σας αφήνω να το σκεφτείτε. 

Αυτο που λες δηλαδη δεν ειναι φαντασία? Στην Ελλάδα οι λωρίδες είναι απο 2.75m έως 3.75m. Ενα Peugeot 208 εχει πλάτος 1.99m με καθρέπτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις δηλαδη υπάρχει χώρος μόνο 0.75m. 35cm απο δεξια και 35 απο αριστερα.  Που ειναι το "πολυ φαρδύτερες"?

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 1
  • Απαντ. 504
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Grfoxz είπε

Αυτο που λες δηλαδη δεν ειναι φαντασία? Στην Ελλάδα οι λωρίδες είναι απο 2.75m έως 3.75m. Ενα Peugeot 208 εχει πλάτος 1.99m με καθρέπτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις δηλαδη υπάρχει χώρος μόνο 0.75m. Που ειναι το "πολυ φαρδύτερες"?

Από 75 έως 175 εκατοστά, λοιπόν. Και άλλα τόσα από τη διπλανή λωρίδα. Αυτός είναι αρκετός χώρος για 2 έως 5 μοτοσικλέτες. Φαντάζομαι είναι αρκετά άνετος για μία μοτοσικλέτα + κάποιο περιθώριο για μικρούς ελιγμούς από όλα τα οχήματα.

Αλήθεια, γιατί το συζητάμε; Δεν το βλέπετε στην καθημερινότητά σας; Ζορίζεστε να χωρέσετε; Τότε δεν είναι η λωρίδα το πρόβλημα...

Επεξ/σία από BLiTzER
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Από 75 έως 175 εκατοστά. Και άλλα τόσα από τη διπλανή λωρίδα. Αυτός είναι αρκετός χώρος για 2 έως 5 μοτοσικλέτες. 

Ναι επειδη ως γνωστόν όλα τα αμαξια κινουνται σύριζα στη λωρίδα. Οχι στη μέση.


1.75 + αλλα τοσα, εσυ σε 2 λωρίδες 3.7 μέτρων χώρεσες μια τρίτη αναμεσα. Να το πουμε παραέξω μπας και λυθει το κυκλοφοριακό

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Παρομοίως.
 

Agreed. Δε διαφώνησα ποτέ σε αυτό. Ωστόσο υπερισχύει το ότι οδηγούμε με προτεραιότητα την ασφάλεια τη δική μας και όλων των χρηστών της οδού.

Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να υπάρχουν 2 οχήματα παράλληλα στην ίδια λωρίδα για πάντα. Η διήθηση είναι κάτι τελείως διαφορετικό και είναι απολύτως ασφαλές και προς όφελος όλων, όταν γίνεται σωστά.

Το ανέφερε κάποιος προηγουμένως, αλλά δεν έχετε καταλάβει τι επίπτωση θα είχε στην καθημερινή σας μετακίνηση αν όλα τα μηχανάκια της Αθήνας κινούνταν το ένα πίσω από το άλλο, και όλα μαζί πίσω από τα αυτοκίνητα. Εκτός αυτού, οι μοτοσικλετιστές ρισκάρουν τη ζωή τους καθημερινά οδηγώντας με αυτόν τον τρόπο, ο οποίος, τονίζω, εξυπηρετεί τους πάντες. Αλλά καταλαβαίνω ότι κι αυτό είναι ψιλά γράμματα για τους περισσότερους. 

inb4 "ναι, αλλά για τους ντελιβεράδες που πάνε ανάποδα και σκοτώνονται δε λες τίποτα"

Α) Αν οδηγουσαμε με προτεραιοτητα την ασφαλεια δε θα εκανε κανεις διηθηση που απο την φυση της ειναι επικινδυνη.

Β)Αν τα μηχανακια οδηγουσαν το ενα πισω απο το αλλο θα ειχαμε λιγοτερα τροχαια. Συμφωνα με το Α.

Γ) Αν τα αυτοκινητα και τα φορτηγα οδηγουσαν οπως οδηγουνε τα μηχανακια, (διηθηση οπου χωρανε, κινηση πανω στα πεζοδρομια, συνεχομενες σφηνες, αναποδα σε μονοδρομο επειδη χωρανε κτλ) Τοτε ποσους νεκρους θα ειχαμε την ημερα?

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Grfoxz είπε

Ναι επειδη ως γνωστόν όλα τα αμαξια κινουνται σύριζα στη λωρίδα. Οχι στη μέση.

Έχεις δίκιο. Αλλά έγραψα ήδη παραπάνω. Χωράει ένα μηχανάκι άνετα, όπως και να το κάνουμε. Δεν το ζείτε κάθε μέρα; Ειλικρινά τώρα. :D Αν δε χωράτε ή σας ενοχλεί, μην κάνετε τίποτα. Όποιος μπορεί, περνάει. Όποιος δεν μπορεί, μένει πίσω. Πού είναι το πρόβλημα ακριβώς; Σας ενοχλεί το να περνάει κάποιος δίπλα σας ενώ κινείστε στη λωρίδα σας; Σας ενοχλεί να πρέπει να "κάνετε στην άκρη" για να περάσει; Μην κάνετε. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BLiTzER είπε

Πού είναι το πρόβλημα ακριβώς

Αν είχες καταλάβει το πρόβλημα δεν θα επιανες τιμόνι.
Θα στο πω εγω λοιπόν. Το κυριο προβλημα είναι οτι ο BLitzer οδηγεί.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Α) Αν οδηγουσαμε με προτεραιοτητα την ασφαλεια δε θα εκανε κανεις διηθηση που απο την φυση της ειναι επικινδυνη.

Β)Αν τα μηχανακια οδηγουσαν το ενα πισω απο το αλλο θα ειχαμε λιγοτερα τροχαια. Συμφωνα με το Α.

Πηγές για τα παραπάνω παρακαλώ.

3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αν έρθει ένας ξένος που δεν ξέρει θα νομίζει πως η διαχωριστική γραμμή ότι είναι η λωρίδα κίνησης δικύκλων. 

Ξένος που ζει στα σπήλαια, ίσως.

"In most of the European Union lane splitting is legal, and in a number of countries, such as Italy, Spain or Netherlands, it's even expected. Depending on a country there can be some restrictions - or it might be straight out illegal, but tolerated to a degree, such as in Slovakia or Germany." 

Πηγή

Επεξ/σία από BLiTzER
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BLiTzER είπε

Σας ενοχλεί να πρέπει να "κάνετε στην άκρη" για να περάσει

Με ενοχλεί να κινδυνεύω να τρακάρω οταν το παπακι με προσπερνάει απο τα δεξια απο το πουθενα  . Τι πιο απλό?

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BLiTzER είπε

Πηγές για τα παραπάνω παρακαλώ.

Εκει που ειναι και οι πηγες οι δικες σου που λενε οτι αν τα δικυκλα θα πηγαιναν το ενα πισω απο το αλλο θα ειχαμε εξτρα κινηση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Grfoxz είπε

Οντως δεν οδηγαω, αλλα στην αλάνθαστη λογική σου διαφεύγει το γεγονός οτι οι λωρίδες είναι τόσο φαρδιές οσο ενα αμαξί. Ξαφνικά χώραει ενα αμάξι+μηχανη ?
Επίσης σε σταματημένα οχήματα θα επιτρέπεται να περνάνε ανάμεσα οι μηχανες οπότε για τι διπλάσια μποτιλιαρισματα μιλας?

Αρα όποιος πήρε μηχανή θεωρεί οτι ειναι υπεράνω του νόμου. Διότι εγω δεν εχω δεί έναν με μηχανή να συμπεριφέρεται σαν να οδηγάει αμάξι.
Οταν κάνεις διήθηση με ταχύτητα αναγκαστικά κάνεις προσπέραση απο τα δεξιά με οτι περιλαμβάνει αυτο απο άποψη κινδύνου. Αλλα εντάξει εδω δεν φοράνε κράνος η προσπέραση απο δεξια θα τους νοιάξει;

Κρίμα για τους υπόλοιπους που πέφτουν πάνω σε ανεγκέφαλους

Μπορώ να περασω απο αριστερα. Κάθηστε στην κινηση δεξια ωραιο ωραια να περασουμε εμεις που και χωραμε και δεν θελουμε να χανομε το χρονο μας στην κινηση. Ο νόμος ακυρώνεται στην πραξη γιατι δεν εχει λογική και δεν ειναι ο μόνος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Μπορώ να περασω απο αριστερα. Κάθηστε στην κινηση δεξια ωραιο ωραια να περασουμε εμεις που και χωραμε και δεν θελουμε να χανομε το χρονο μας στην κινηση. Ο νόμος ακυρώνεται στην πραξη γιατι δεν εχει λογική και δεν ειναι ο μόνος.

Αν περάσεις αριστερά προσπερνάς τον διπλανό απο τα δεξια.
Αν δεν υπαρχει διπλάνος λεγεται προσπέραση οχι διηθηση.

Επεξ/σία από Grfoxz
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Grfoxz είπε

Αν περάσεις αριστερά προσπερνάς τον διπλανό απο τα δεξια.
Αν δεν υπαρχει διπλάνος λεγεται προσπέραση οχι διηθηση.

Σωστα. Και θα επρεπε αυτο να εχει επικρατησει αλλα στην πραξη και τα αυτοκίνητα αφηνουν χωρο δεξια τους στην τελευταια λωριδα και ολες οι μοτοσυκλετες πανε ακριβως εκει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόλαβα να διαβάσω 3-4 σελίδες πριν εντοπίσω 6-7 γλεντζέδες Έλληνες να θεωρούν απαράδεκτο το όριο των 30.

Απαράδεκτο είναι που δεν είναι εδώ και 30 χρόνια όριο τα 30 εντός αστικού ιστού, ενώ ξέρουμε πως στατιστικά τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχηματα γίνονται μέσα στην πόλη, και με τις "χαμηλες" ταχύτητες των 60-70-80. 

Ελπίζω στις " λεωφόρους", (ο  θεός να τις κάνει αν είναι σαν τη Βουλιαγμένης, που έχει σπίτια στο 1 μετρο από το οδόστρωμα, και σε σημεία διακόπτεται το πεζοδρόμιο) να ισχύει το όριο στα 50.

Και θα πρότεινα αν κάποιος είναι πάνω από 40 εξω απο σχολείο αφαίρεση διπλώματος για δεκαετία τουλάχιστον, αν ειναι πάνω από 50 εντός πόλης (με όριο το 30) αφαίρεση για πενταετία. Πάνω από 80 στο όριο των 30 εφορου ζωής. 

Να δεις για πότε θα ηρεμήσουν όλοι οι ραλίστες. Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να καταλάβουν, εκτός από το να σκοτώσουν κάναν άνθρωπο και να βλαστημάνε την κακιά στιγμή μετά. 

Επίσης, όσοι λένε ότι δεν μπορούν να πάνε με 30, μου θυμίζουν κάτι μπαρμπαδες στα 90s, που λέγανε ότι τους πνίγει η ζώνη. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 8
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...