Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 15/1/2025 στις 7:33 ΜΜ, NickTG είπε

Δικύλινδρη μεσαίου κυβισμού έχω. 

Δεν δυσκολεύομαι ιδιαίτερα. 

εγω παλι δυσκολευομαι να πιστεψω οτι οι μηχανες πανε με 30..υποκρισια

σε λιγο θα μας βαζουν προστιμο επειδη εχουμε αμαξι,πριν το οδηγησουμε...

οπως ολα στην ελλαδα το θεμα ειναι οι εισπρακτικοι νομοι,η επιλεκτικη εφαρμογη,η επιλεκτικη τιμωρια,η επιλεκτικη αφαιρεση της ποινης, κ.α.

σταματας γιατι ετρεχες και δικαια θα φας προστιμο και η ρπωτη ερωτηση που σου κανει ο ανθρωπος του νομου μαθαινοντας το επιθετο σου,ειναι αν εισαι γνωστος..για να ξερει αν θα σε γραψει πρωτα απολα,αν θα σε γραψει κανονικα  μετα η' να φοβηθει για μεταθεση..

επειδη αυτο το τσιρκο δεν προκειται να αλλαξει οπως δεν αλλαξε τοσα χρονια που ζω και παρατηρω ,ακομα πριν πιασω τιμονι γιατι ειχα επαγγελματια πδηγο πατερα και τα εβλεπα και επειδη ο ιαβερης και ολοι αυτοι ακομα θα λενε γιατι κανεις δνε τους φωναζει να παρει μια συμβουλη,το μονο πραγμα που μας σωζει και μπορει να αλλαξει αν θελουν ειναι η παιδεια κοκ στα σχολεια με πιο σοβαρη εκπαιδευση με μεσα και φυσικα σχολη οδηγων τουλαχιστον 3 μηνες με λογικα διδακτρα οχι ληστρικα ,οπου θα κανει πορεια σε ολους τους δρομους και ολες τις καταστασεις κινησης.

ως τοτε εισπραξεις και μονο.

  • Απαντ. 423
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

εγω παλι δυσκολευομαι να πιστεψω οτι οι μηχανες πανε με 30..υποκρισια

αν έπρεπε να πηγαινω με 30 πανω στη μηχανη θα την ειχα πεταξει. 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
1 hour ago, manos08 said:

Ομολογώ ότι δε γνωρίζω τι λέει ο ΟΚ επ' αυτού, αλλά θεωρώ απίθανο να προτείνει στους οδηγούς να παραβιάζουν κόκκινα κ.λ.π. για να διευκολύνουν ασθενοφόρα και άλλα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Στην Αγγλία που γνωρίζω, δεν επιτρέπεται και αν το κάνεις θα δεχθείς κλήση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, megapaixtaras said:

εγω παλι δυσκολευομαι να πιστεψω οτι οι μηχανες πανε με 30..υποκρισια

 

On 18/01/2025 at 15:55, NickTG said:

Δεν σχολίασα με πόσο τις πάει ο καθένας. 

Για τη δεδομένη δυνατότητα που έχουν να πάνε με 30 χωρίς πρόβλημα έγραψα. 

 

Θα κάνεις quote το ίδιο για να ξαναγράψεις τα ίδια και 3η φορά?

Δεν θα αλλάξει η απάντηση. 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.
3 hours ago, ghostaki said:

Ομολογώ ότι δε γνωρίζω τι λέει ο ΟΚ επ' αυτού, αλλά θεωρώ απίθανο να προτείνει στους οδηγούς να παραβιάζουν κόκκινα κ.λ.π. για να διευκολύνουν ασθενοφόρα και άλλα οχήματα έκτακτης ανάγκης. Στην Αγγλία που γνωρίζω, δεν επιτρέπεται και αν το κάνεις θα δεχθείς κλήση.

Έχει διαφορά νομίζω το" παραβιάζω κόκκινο" με το " πάω 1 με 2 μέτρα μπροστά από το φανάρι" .

Η κάμερα θα καταγράψει απλά ότι πέρασες με κόκκινο.

On 19/01/2025 at 17:44, anavgous said:

Παραβίασες στοπ (όπου παραβιάζω στοπ σημαίνει οτιδήποτε δεν είναι "κοκκαλώνω το αυτοκίνητο, ελέγχω τις προτεραιότητες και περνάω")? 3 χρόνια στην πρώτη, δια παντός στην δεύτερη.

Το κοκκαλωνω στο στοπ ( στη νοητή κάθετη γραμμή με τον δρόμο στο ύψος του στοπ) και ελέγχω εάν έρχεται άλλο όχημα. Στο 90% των περιπτώσεων σε στενά της Αθήνας, μόνο ο Σούπερμαν μπορεί να το κάνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 minutes ago, manos08 said:

Το κοκκαλωνω στο στοπ ( στη νοητή κάθετη γραμμή με τον δρόμο στο ύψος του στοπ) και ελέγχω εάν έρχεται άλλο όχημα. Στο 90% των περιπτώσεων σε στενά της Αθήνας, μόνο ο Σούπερμαν μπορεί να το κάνει.

Πέρα από αυτό, υπάρχουν ηλίθια STOP (πχ σε κόμβους) που έχουν μπει απλώς και μόνο γιατί ο μίσος πληθυσμός δεν ξέρει καν τι είναι το ανάποδο τριγωνο. 
 

Αν τηρούνταν κατά γράμμα αυτά τα STOP, απλά θα δυσκόλευε η ροη της κυκλοφορίας και θα αυξανόταν ο κινδυνος για ατύχημα χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

σε λιγο θα μας βαζουν προστιμο επειδη εχουμε αμαξι,πριν το οδηγησουμε...

Μα ηδη συμβαινει αυτο, απλα αντι για προστιμο αποκαλειται τελη κυκλοφοριας.

  • Like 4
Δημοσ.
7 hours ago, basilis_k6 said:

αν έπρεπε να πηγαινω με 30 πανω στη μηχανη θα την ειχα πεταξει. 

αυτο δεν εγραψα εγω? μεσα στην πολη εδω και καποιο καιρο πλεον εχω πατινι με 2+ kw και μηχανη για εξω καμια εξοδρμιση η ταξιδι
μεσα στην πολη πρακτικα οτιδιπτοε πανω απο 300cc ειναι σχεδον αδυνατον να το εχεις

Δημοσ.

Εγω παντως ξερω οτι αν  παμε ολοι εμεις να ξαναδωσουμε για διπλωμα  ( που θα επρεπε ) να ειστε σιγουροι οτι το 70% θα κοπει.
Γιατι;
Γιατι εχουμε ξεχασει και τα βασικα και κυκλοφορουμε σαν ταλιμπαν.
Ειμαστε ακαταλληλοι και δεν θα αλλαξουμε.
Ο ΚΟΚ εχει σαν πρωτο στοχο τη διατηρηση της ανθρωπινης ζωης,αλλα και αυτον τον εκλαμβανουμε οπως μας αρεσει.
Ειμαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ να κατανοησουμε τι θα πει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

Βλεπουμε ενα τροχαιο που ο Α ειχε ΣΤΟΠ και ο Β πηγαινε με 100 σε κατοικημενη και απευθειας κατηγορουμε αυτον με το ΣΤΟΠ,ο οποιος μπορει πολυ ευκολα να μην φανταστηκε οτι η κουκιδα στον οριζοντα θα ειναι εκει σε 3 δευτερολεπτα.

ΔΕΙΤΕ ΙΑΒΕΡΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ,ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΟ.
Δε βρισκω το συγκεκριμενο αποσπασμα,αλλα μου εχει μεινει:

"Ξερεις γιατι δεν εχεις σκοτωσει ακομα κανεναν;
Γιατι δεν ετυχε."

 

  • Like 8
Δημοσ.
Στις 18/1/2025 στις 4:07 ΜΜ, 1comment είπε

Αυτή η πραγματικότητα θα γίνει μόνο αν μπουν και δουλεύουν οι κάμερες που ακούμε και μόνο στο νομό Αττικής (κυρίως εντός Αθήνας). Όλη η υπόλοιπη χώρα πλην των εθνικών οδών που έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι τηρούμε τα όρια θα μείνει εντελώς ανεπηρέαστη από τα νέα μέτρα καθώς μόνο η τροχαία θα μπορεί να βεβαιώσει παράβαση. 

Να σου πω και το άλλο. Ήδη λένε ότι σε πρώτη φάση θα καταγράφεται μόνο η παραβίαση σηματοδότη. Γιατί άραγε; Έστω ότι ενεργοποιείται η καταγραφή όλων των παραβάσεων (κινητό, ζώνη, κράνος, ταχύτητα, φλας). Δηλαδή σε κάθε φανάρι, κάθε 2 λεπτά,  οι κάμερες θα στέλνουν καμια 10αρια πρόστιμα και μαζί αφαίρεση της άδειας; Μέσα σε λίγες μέρες τα μισά αυτοκίνητα στην Αθήνα θα είναι σε μη κυκλοφορία, και επειδή μιλάμε για εργαζόμενους, θα χάσουν και τη δουλειά τους αν δεν έχουν άλλο μέσο να πάνε. Ακόμα και αν εφαρμοστεί για κάποιο διάστημα, θεωρώ ότι είτε θα σταματήσει και θα περιοριστεί σε σοβαρές παραβάσεις, ή απλά οι δρόμοι θα αδειάσουν από αυτοκίνητα λόγω αφαίρεσης άδειας. Το γέλιο θα πέσει με τα επαγγελματικά οχήματα (κουριερ, τροφοδοσίες μάρκετ-φαρμακείων κ.α.) και τα κτελ. Θα υπάρξει πρόβλημα μέχρι και στην εφοδιαστική αλυσίδα αν μπαίνουν πρόστιμα και αφαίρεση άδειας σε τέτοια οχήματα. Για να μην πω για τα υπέρογκα πρόστιμα που θα πάνε μαζί με τα ληξιπρόθεσμα και ανείσπρακτα δις της εφορίας... Ξαφνικά θα βρεθούν χρεωμένοι άνθρωποι που δεν χρώσταγαν ποτέ. Οι συνέπειες θα είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που συζητάμε.

Να περιμένουμε και αύξηση τροχαίων γιατί πολλοί θα έχουν το νου τους στο κοντέρ μη γράψει 3-5 χλμ παραπάνω αντί να κοιτάνε μπροστά το δρόμο.

Λέω να μην αναφέρω και τα προσωπικά οχήματα αστυνομικών, υπουργών, βοηθών υπουργών, βουλευτών που πολύ αμφιβάλω αν τηρούν τα όρια 100%. Όλα αυτά θα τα καταγράφουν οι κάμερες και θα στέλνουν ψηφιακά τις ποινές;

δεν υπάρχει δικαιολογία να περνάω με κόκκινο. απολύτως καμία. ας αδειάσουν οι δρόμοι, ας ματώσουν οι τσέπες. ο κόκκινος σηματοδότης είναι αδικαιολόγητο να περνάς. γιατί απλά το φανάρι ''παίρνει'' την ευθύνη της κυκλοφορίας. πράσινο περνάς, τέλος. το στοπ μπορώ να το καταλάβω ως παραβίαση έως ένα σημείο γιατί πολλές φορές είτε τα στοπ είναι κρυμμένα είτε γιατί πολλοί περνάνε από δρόμους που δεν γνωρίζουν αλλά και πάλι είναι παραβίαση. το κόκκινο με τίποτα γιατί 100% το κάνεις ηθελημένα και με την ανοχή των άλλων.

Στις 19/1/2025 στις 1:18 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Δεν υπάρχει ολίγον έγκυος.

Το όριο ειναι 50 ,πανω απο αυτό εισαι παράνομος.Το τι ανοχή θα έχουν οι κάμερες δεν το ξέρουμε.Σίγουρα θα έχουν κάποια χλμ.

Πολωνία δεν έχουν όριο. έφαγε κλήση ο πεθερός μου για 55 χλμ (όριο τα 50χαω). κανονικά δεν θα έπρεπε να έχουν γιατί τα κοντέρ όλα δείχνουν χαμηλότερη ταχύτητα από αυτή που κινείται το αυτοκίνητο αλλά οκ ας πούμε ένα 10%, θα μπορούσαν να το έχουν. πλέον είμαι σίγουρος πως η μόνη λύση στην Ελλάδα είναι κόφτης με βάση το gps αν και πάλι θα πάνε και θα το χακάρουν...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, james01gr είπε

δεν υπάρχει δικαιολογία να περνάω με κόκκινο. απολύτως καμία. ας αδειάσουν οι δρόμοι, ας ματώσουν οι τσέπες. ο κόκκινος σηματοδότης είναι αδικαιολόγητο να περνάς. γιατί απλά το φανάρι ''παίρνει'' την ευθύνη της κυκλοφορίας. πράσινο περνάς, τέλος. το στοπ μπορώ να το καταλάβω ως παραβίαση έως ένα σημείο γιατί πολλές φορές είτε τα στοπ είναι κρυμμένα είτε γιατί πολλοί περνάνε από δρόμους που δεν γνωρίζουν αλλά και πάλι είναι παραβίαση. το κόκκινο με τίποτα γιατί 100% το κάνεις ηθελημένα και με την ανοχή των άλλων.

 

Συμφωνώ απόλυτα για την παράβαση του κόκκινου. Δεν είπα ότι είναι λάθος, είπα ότι σε πρώτη φάση θα καταγράφεται μόνο αυτή η παράβαση σύμφωνα με τις δηλώσεις Χαρδαλιά. Οι άλλες 1000  κάμερες που θα τοποθετηθούν του χρόνου θα έχουν δυνατότητα καταγραφής και άλλων παραβάσεων (αν εγκριθούν από την αρχή προστασίας προσ. δεδομένων).

Βασικά καμία παράβαση δεν είναι λάθος να βεβαιώνεται αλλά οι παραβάσεις-ποινές να είναι στα όρια της κοινής λογικής. Οι κάμερες μπορεί να μην έχουν καμία ανοχή ούτε για 5 χλμ γιατί το πρόστιμο θα πηγαίνει αυτόματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση (σε αντίθεση με την αττική οδό π.χ. που λέμε ότι υπάρχει κάποια ανοχή σε μικρή παράβαση κάτω από 10χλμ). Φαντάζεσαι τι θα γίνει στις λεωφόρους που το όριο είναι 50; Και δεν είναι μόνο το χρηματικό πρόστιμο. Είναι η αφαίρεση άδειας. Και σε περίπτωση δεύτερης παράβασης εντός έτους (έστω αυτής της μικρής παράβασης κατά 5χλμ του ορίου), σου αφαιρείται το δίπλωμα για μισό χρόνο και 1000Ε πρόστιμο! Την ίδια ποινή θα έχει και όποιος παραβιάσει στοπ-κόκκινο δεύτερη φορά. Πόσο λογικό είναι αυτό;

Spoiler

Αυστηρός είναι ο νέος ΚΟΚ στις περιπτώσεις επανάληψης των παραβάσεων. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι εάν οδηγός υποπέσει για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα ενός έτους σε συγκεκριμένες παραβάσεις, του επιβάλλονται αυξημένο διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ και το διοικητικό μέτρο της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης έως 180 ημέρες.

Οι παραβάσεις αυτές αφορούν την οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, την παραβίαση πινακίδας STOP, ερυθρού σηματοδότη, την οδήγηση οχημάτων για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού ή την τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων, τον συναγωνισμό στην ταχύτητα, τη μη χρήση ζώνης και κράνους ασφαλείας από τους οδηγούς, τη μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών, τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση, την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τη χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), τη στάση ή στάθμευση σε θέση όπου βρίσκεται ράμπα διάβασης ατόμων με αναπηρία, ή σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ατόμων με αναπηρία, την οδήγηση χωρίς ο οδηγός να κατέχει την προβλεπόμενη ισχύουσα άδεια οδήγησης, Εάν υποπέσει ξανά σε παράβαση που συνδέεται με την οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ μέσα σε διάστημα ενός έτους, του επιβάλλεται πρόστιμο 2.000 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης έως δύο έτη.

 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, 1comment είπε

Συμφωνώ απόλυτα για την παράβαση του κόκκινου. Δεν είπα ότι είναι λάθος, είπα ότι σε πρώτη φάση θα καταγράφεται μόνο αυτή η παράβαση σύμφωνα με τις δηλώσεις Χαρδαλιά. Οι άλλες 1000  κάμερες που θα τοποθετηθούν του χρόνου θα έχουν δυνατότητα καταγραφής και άλλων παραβάσεων (αν εγκριθούν από την αρχή προστασίας προσ. δεδομένων).

Βασικά καμία παράβαση δεν είναι λάθος να βεβαιώνεται αλλά οι παραβάσεις-ποινές να είναι στα όρια της κοινής λογικής. Οι κάμερες μπορεί να μην έχουν καμία ανοχή ούτε για 5 χλμ γιατί το πρόστιμο θα πηγαίνει αυτόματα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση (σε αντίθεση με την αττική οδό π.χ. που λέμε ότι υπάρχει κάποια ανοχή σε μικρή παράβαση κάτω από 10χλμ). Φαντάζεσαι τι θα γίνει στις λεωφόρους που το όριο είναι 50; Και δεν είναι μόνο το χρηματικό πρόστιμο. Είναι η αφαίρεση άδειας. Και σε περίπτωση δεύτερης παράβασης εντός έτους (έστω αυτής της μικρής παράβασης κατά 5χλμ του ορίου), σου αφαιρείται το δίπλωμα για μισό χρόνο και 1000Ε πρόστιμο! Την ίδια ποινή θα έχει και όποιος παραβιάσει στοπ-κόκκινο δεύτερη φορά. Πόσο λογικό είναι αυτό;

  Απόκρυψη περιεχομένων

Αυστηρός είναι ο νέος ΚΟΚ στις περιπτώσεις επανάληψης των παραβάσεων. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι εάν οδηγός υποπέσει για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα ενός έτους σε συγκεκριμένες παραβάσεις, του επιβάλλονται αυξημένο διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ και το διοικητικό μέτρο της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης έως 180 ημέρες.

Οι παραβάσεις αυτές αφορούν την οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, την παραβίαση πινακίδας STOP, ερυθρού σηματοδότη, την οδήγηση οχημάτων για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμού, ανταγωνισμού ή την τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων, τον συναγωνισμό στην ταχύτητα, τη μη χρήση ζώνης και κράνους ασφαλείας από τους οδηγούς, τη μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά τη μεταφορά παιδιών, τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση, την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τη χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), τη στάση ή στάθμευση σε θέση όπου βρίσκεται ράμπα διάβασης ατόμων με αναπηρία, ή σε αποκλειστικές ή γενικές θέσεις στάθμευσης ατόμων με αναπηρία, την οδήγηση χωρίς ο οδηγός να κατέχει την προβλεπόμενη ισχύουσα άδεια οδήγησης, Εάν υποπέσει ξανά σε παράβαση που συνδέεται με την οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ μέσα σε διάστημα ενός έτους, του επιβάλλεται πρόστιμο 2.000 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης έως δύο έτη.

 

όταν θα φτάσει ως σχέδιο νόμου, θα δούμε τι ακριβώς θα συμβαίνει. γιατί έλεγαν πολλά, όπως πχ όριο 30, αλλά αυτό αφορά ελάχιστο ποσοστό δρόμων.

πάντως όλο το θέμα επικεντρώνεται στις κάμερες. λες και αυτές μόνες τους θα λύσουν το πρόβλημα. εχθές πχ υπήρχαν τέσσερα περιπολικά στην Αττική οδό στο ύψος της Ηρακλείου.

Δημοσ.
6 hours ago, james01gr said:

δεν υπάρχει δικαιολογία να περνάω με κόκκινο. απολύτως καμία. ας αδειάσουν οι δρόμοι, ας ματώσουν οι τσέπες. ο κόκκινος σηματοδότης είναι αδικαιολόγητο να περνάς. γιατί απλά το φανάρι ''παίρνει'' την ευθύνη της κυκλοφορίας. πράσινο περνάς, τέλος. το στοπ μπορώ να το καταλάβω ως παραβίαση έως ένα σημείο γιατί πολλές φορές είτε τα στοπ είναι κρυμμένα είτε γιατί πολλοί περνάνε από δρόμους που δεν γνωρίζουν αλλά και πάλι είναι παραβίαση. το κόκκινο με τίποτα γιατί 100% το κάνεις ηθελημένα και με την ανοχή των άλλων.

Γνωρίζω ότι είναι η εξαίρεση της εξαίρεσης, αλλά μου έχει συμβεί μια φορά να περάσω κόκκινο καταλαθος:

Παω μια μέρα, ίσως λίγο πάνω από το όριο ταχύτητας, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι έτρεχα,  σε δρόμο που δεν ήξερα, παίρνω μια στροφή και 20 μέτρα (;) πιο μπροστά βλέπω κόκκινο φανάρι. 

Ο Σούπερμαν να ήμουν δεν υπήρχε περίπτωση να το έβλεπα πριν τη στροφή. Αν πλακωνόμουν στα φρένα όταν το είδα, θα σταμάταγα λίγο μετά το φανάρι, πιθανοτατα προλαβαίνοντας οριακά τη διασταύρωση.

Ευτυχώς είδα ότι δεν έστριβαν αμάξια απέναντι και δε χρειάστηκε να το δοκιμάσω. Αλλά ναι, έπρεπε να υπάρχει παλλόμενο πορτοκαλι πριν τη στροφή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρομαι π σε ολα τα φορουμ  δεν περναει κανεις με πορτοκαλι ή οταν ειναι σημειωτον στην κινηση σταματανε με πρασσινο πριν το φαναρι ωστε να μην βρεθουν στην διασταυρωση οταν κοκκινησει το φαναρι 😛

Κυκλοφορει ενα βιντεακι π εχει γινει ατυχημα (π καλυπτουν 1 2 λωριδες)σε τυπικη χωρα με καμερες κ η αστυνομια σ λεει περνα απο δεξια απο Λεα κ ο κοσμος κατεβαινε μεσα στην βροχη χιονι κ σκεπαζει πινακιδες με σακουλες,παλτα γιατι τους φωτογραφιζουν οι καμερες σαν αντικανονικη κινηση... προφανως εδω θα τα προβλεπουν αυτα 😛

Το χω ξαναγραψει η μειοψηφια ειναι αυτη που ετρωγε  κλησεις κ δεν τις εσβηνε ...μην γινετε ενας απο αυτους.

Συζηταμε γ μια κρητη /επαρχια π για να φας κλησεις πρεπει να εισαι τουριστας..ας φτιαξουμε ενα βιωτικο ασφαλη  επιπεδο με προληψη κ καταληγουν σε προστιμο κ φυλακες !!!

Ενα 4ωρο εμεινε γραψτε αρνητικα στο https://www.opengov.gr/yme/?p=5447

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Πιστεύετε οτι το δημόσια διαβούλευση σημαίνει κατι παραπανω απο "γραψτε οτι θελετε, ουτως η αλλως δεν θα τα διαβασουμε καν"?

Σιγα μην μετρησει την γνωμη σας η ας πουμε δημοκρατικα εκλεγμενη κυβερνηση. Αλλωστε και αυτοι ξερουν οτι δεν θα εφαρμοσουν τιποτα. 

  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...