1comment Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Eσύ γιατί σχολιάζεις για τις άλλες χώρες;Εμείς που οδηγάμε και στη Ελλάδα είμαστε λιγότερο ειδικοί απο εσένα; Για τις άλλες χώρες τι σχολίασα; Επειδή ρώτησα να μάθω τι ποινές έχουν; Επίσης δεν είπα κάτι για όσους οδηγούν και εδώ. Είπα για όσους μένουν μόνιμα έξω και τον τρόπο που σκέφτονται για τους Έλληνες οδηγούς.
Black Demis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 51 minutes ago, 1comment said: Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε αν συνδυάζονται με αφαίρεση άδειας και τι γίνεται στην υποτροπή. Αυτά είναι τα βασικά και όχι τόσο τα χρήματα. με το νεο κοκ οπου θα μπει οπου να ναι στην ελλαδα ειναι πάρα πολυ παρόμοιος με αυτος της γερμανιας και Ελβετίας πρακτικά το αυτοκίνητο δεν τηρείται σχεδόν ποτέ...... και οτι και να γινει θα τιμωρείται ο οδηγός (εκει βοηθάνε κάμερες) Εξαίρονται περιπτώσεις οπου δεν μπορούν να εντοπίσουν ποιος ηταν ο οδηγος.... και σε καλουν να συμπληρώσεις ενα χαρτι.. αν και εκει δεν θα διευκρινιστεί ποιος ηταν ο οδηγος..... ε τοτε την πλερώνει το αυτοκίνητο η ο κύριος ιδιοκτήτης του οχήματος βάση ασφάλειάς , ετσι αδεια σχεδον ποτε δεν αφαιρειαι και μονο το δηπλωμα του οδηγου και ναι σε περίπτωση υποτροπής σε ξεσκίζουν παρα πολύ άσχημα 1
anavgous Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Ο ΚΟΚ σε γενικές γραμμές τηρείται σπάνια, ακριβώς γιατί θεωρούμε ως οδηγοί ότι πάντα ξέρουμε καλύτερα αλλά και γιατί αντικειμενικά κάποια πράγματα δεν βγάζουν νόημα για τον μέσο οδηγό. Αυτό πχ που προβλέπει ο ΚΟΚ για τις αποστάσεις ασφαλείας είναι επίτηδες γραμμένο με τέτοιο τρόπο στο άρθρο 19 για να μαλώνουμε χωρίς λόγο και αιτία. Σε κάθε περίπτωση, η αλλαγή του ορίου ταχύτητας στις συγκεκριμένες περιπτώσεις μικρή σημασία φαίνεται να έχει, καθώς από μόνη της καθίσταται μη παρακολουθήσιμη, οπότε αμφιβάλλω αν θα τιμωρηθεί ποτέ και κανένας. Στα γενικότερα, είναι εμφανές ότι το 80% των οδηγών στον δρόμο δεν θα έπρεπε να έχουν ποτέ δίπλωμα. Και για να λυθεί το παράπονο με τα χρηματικά πρόστιμα, θα μπορούσαμε κάλλιστα σε έναν ιδανικό κατ' εμέ ΚΟΚ να τα απαλείψουμε τελείως, αλλάζοντας τις ποινές. Οδήγησες χωρίς ζώνη? 6 μήνες χωρίς δίπλωμα στην πρώτη παράβαση, 3 χρόνια στην δεύτερη, δια παντός στην τρίτη. Οδήγησες χωρίς ζώνη με παιδί στο αυτοκίνητο? Δια παντός με την πρώτη. Οδήγησες με ποσοστό αλκοόλ πάνω από το επιτρεπόμενο? Δια παντός με την πρώτη. Παραβίασες στοπ (όπου παραβιάζω στοπ σημαίνει οτιδήποτε δεν είναι "κοκκαλώνω το αυτοκίνητο, ελέγχω τις προτεραιότητες και περνάω")? 3 χρόνια στην πρώτη, δια παντός στην δεύτερη. Δεν χρειάζεται να συνεχίσω. Ο ΚΟΚ πρέπει να προστατεύει τους συνεπείς. Αυτό σημαίνει ότι οι επικίνδυνοι πρέπει να τίθενται εκτός προνομίου οδήγησης ά με σα. Επίσης, ένα μεγάλο κεφάλαιο που μένει εκτός από τη συζήτηση, όσο την παρακολούθησα, είναι το πόσο εκτός πραγματικότητας είναι τα όσα πρέπει να μας διδάξει η σχολή οδηγών και κατόπιν να μας εξετάσει η επιτροπή. Για κάποιο λόγο θεωρούμε ότι σε 1μιση (το πολύ) μήνα μπορεί κάποιος να γίνει οδηγός. Δεν μπορεί. Χώρες με σοβαρή οδηγική παιδεία έχουν δείξει πως γίνεται. Δεν έχει νόημα να πούμε που. Φαίνεται από όσα ειπώθηκαν ότι απέχουμε έτη φωτός από οποιαδήποτε οδηγική παιδεία, και διαφωνούμε αν το αμάξι μας πιάνει 30 με πρώτη ή δευτέρα, που είναι η καμπύλη ροπής και αν τα ντίζελ είναι καλύτερα για τον νεο ΚΟΚ απ' ότι οι βενζίνες. Άλλα 'ντ' άλλων. Βλέπω τους πάντες να έχουν γνώμη για την αλλαγή χωρίς κανένας να είναι πρόθυμος να αλλάξει γιατί "εμείς έτσι μάθαμε" και είναι πραγματικά κρίμα. Γίνετε ασφαλείς οδηγοί. Μάθετε τι προβλέπει ο ΚΟΚ, σκεφτείτε ποια είναι η λογική και ασφαλής συμπεριφορά για εσάς και τους γύρω σας και βοηθήστε την επόμενη γενιά οδηγών, που σήμερα κάθονται στο πίσω κάθισμα και σας θεωρούν πρότυπο, να γίνουν καλύτεροι και ασφαλέστεροι από εσάς. Όπως λέει και ο Ιαβέρης, φτάνει με τη γενοκτονία που συμβαίνει στον δρόμο, φτάνει με τους "εμένα με ξέρουνε". Είναι κρίμα να είμαστε μέρος ενός συνόδου οδηγών και ελάχιστοι πραγματικά να αναλαμβάνουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. 8 1
ptriv1 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Μιλάμε για ένα κράτος όπου δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και η εφαρμογή των νόμων και του Κ.Ο.Κ ξεκινάει απο αυτούς που τον επιβάλουν, αναφέρομαι στους αστυνομικούς που βεβαιώνουν π.χ παράβαση για μη χρήση ζώνης (και καλά κάνουν) όταν οι ίδιοι δεν τις φορούν στα περιπολικά και παραβιάζουν σημάνσεις και κόκκινα φανάρια γιατί έχουν την νοοτροπία εγώ είμαι αστυνομικός και κάνω ότι θέλω και κανένας δεν θα μου πει τίποτα, σε όλες τις άλλες χώρες μόλις ο αστυνομικός μπεί στο περιπολικό πριν να ξεκινήσει βάζει την ζώνη ασφαλείας. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από ptriv1 1
GodzillaCover Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 1 hour ago, ptriv1 said: Μιλάμε για ένα κράτος όπου δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και η εφαρμογή των νόμων και του Κ.Ο.Κ ξεκινάει απο αυτούς που τον επιβάλουν, αναφέρομαι στους αστυνομικούς που βεβαιώνουν π.χ παράβαση για μη χρήση ζώνης (και καλά κάνουν) όταν οι ίδιοι δεν τις φορούν στα περιπολικά και παραβιάζουν σημάνσεις και κόκκινα φανάρια γιατί έχουν την νοτοροπία εγώ είμαι αστυνομικός και κάνω ότι θέλω και κανένας δεν θα μου πει τίποτα, σε όλες τις άλλες χώρες μόλις ο αστυνομικός μπεί στο περιπολικό πριν να ξεκινήσει βάζει την ζώνη ασφαλείας. Στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού υπάρχει εξαίρεση για αστυνομικούς, οδηγους ασθενοφόρων και πυροσβέστες. Μπορούν να μη φοράνε. Σε κάποιες υπάρχει εξαίρεση ακόμα και για τους ταξιτζήδες. Και στην Ελλάδα μπορούν να ισχυριστούν ότι εξαιρούνται, καθώς ο ΚΟΚ λέει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να φοράνε ζώνη όσοι κανουν συνεχείς στάσεις.
BLiTzER Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Οι αστυνομικοί μπορούν να μη φοράνε ζώνες, οι υπουργοί να κυκλοφορούν για χρόνια χωρίς δίπλωμα και ασφάλεια, με πλαστές πινακίδες, και οι οδηγοί πολιτικών να στρίβουν πάνω σε διπλή διαχωριστική σκοτώνοντας αθώους πολίτες. Ας μην κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Οι νόμοι στην Ελλάδα είναι ένα ανέκδοτο (όπως οτιδήποτε άλλο), αφού δεν υπάρχει κανείς να τους εφαρμόσει. Εκτός αν βρίσκονται ντόνατς τριγύρω. Ή τους έχουν δώσει εντολή να βγουν να μαζέψουν χαρτζιλίκι για τα αφεντικά τους. Για συγκεκριμένες παραβάσεις πάντα. Πχ "βγες και γράψε για κράνος 30 παπιά σε 2 ώρες". Όπου δίπλα βιάζουν ανήλικα, ντιλάρουν ναρκωτικά, κοπανάνε γριούλες, σπάνε βιτρίνες, αλλά ο αγέρωχος δημόσιος υπάλληλος δεν πτοείται από τέτοια και είναι προσηλωμένος πάντα στον στόχο του, να γράψει τα 30 παπιά για να σώσει τη χώρα. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από BLiTzER 2 1
redbullboy Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, anavgous είπε Παραβίασες στοπ (όπου παραβιάζω στοπ σημαίνει οτιδήποτε δεν είναι "κοκκαλώνω το αυτοκίνητο, ελέγχω τις προτεραιότητες και περνάω")? 3 χρόνια στην πρώτη, δια παντός στην δεύτερη. Μα, ξέρεις πως χαλάνε τα τακάκια αν φρενάρεις σε κάθε στόπ; Αυτά είναι ανεδαφικά, πρέπει το κράτος να πληρώσει επίδομα τακακίων... Στην Γερμανία που έχει κρύο δεν έχουν τέτοια φθορά... 1 4
Black Demis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 3 hours ago, anavgous said: Βλέπω τους πάντες να έχουν γνώμη για την αλλαγή χωρίς κανένας να είναι πρόθυμος να αλλάξει γιατί "εμείς έτσι μάθαμε" και είναι πραγματικά κρίμα. Γίνετε ασφαλείς οδηγοί. Μάθετε τι προβλέπει ο ΚΟΚ, σκεφτείτε ποια είναι η λογική και ασφαλής συμπεριφορά για εσάς και τους γύρω σας και βοηθήστε την επόμενη γενιά οδηγών, που σήμερα κάθονται στο πίσω κάθισμα και σας θεωρούν πρότυπο, να γίνουν καλύτεροι και ασφαλέστεροι από εσάς. Όπως λέει και ο Ιαβέρης, φτάνει με τη γενοκτονία που συμβαίνει στον δρόμο, φτάνει με τους "εμένα με ξέρουνε". Είναι κρίμα να είμαστε μέρος ενός συνόδου οδηγών και ελάχιστοι πραγματικά να αναλαμβάνουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. μια χαρα θα αλλαξουν μερικοι επειδι δενθα εχουν αλλυ λυση αλλοι σαν και εμενα θα εχουν μηχανη και αυτοκινιτο μονο για εξω ταξιδια (ηδη το αυτοκινιτο ειναι μονο για καποιο ταξιδι η καποια γιατρικη αναγκη) και στην πολη εχω ενα πολυ ησχιρο πατινι που δεν θελει ουτε πινακιδες ουτε τπτ και με το κρανακι και εξοπλισμο μου παω παντου μια χαρα προσαρμοστηκα ηδη στα νεα δεδομενα το ιδιο θα κανουν σχεδον ολοι με τον εναν η το αλλον τροπο και το καλο της υποθεσης θα ειναι οτι δεν θα κουνανε το οχημα τους για το παραμικρο πλεον
BLiTzER Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, Black Demis είπε ενα πολυ ησχιρο πατινι που δεν θελει ουτε πινακιδες ουτε τπτ Ας μην το πιάσουμε αυτό το θέμα. 2
Black Demis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 minutes ago, BLiTzER said: Ας μην το πιάσουμε αυτό το θέμα. ετσι και αλλιος το εχω κομμενο στα 25 οκ ασφαλεια του εχω (Γιατι φοβαμαι μην στειλω καναν πεζο αδιαβαστο, επαθα και εμαθα μεχρι να βρω να το ασφαλιζουν) αλλα μεχρι εκει πινακιδες χαζομαρες ουτε για αστειο και οσο κινουμε στα νομμιμα οριο μπορω να κανω αργι διελευση και απο πεζοδομιο νομμιμα
lector Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Στις 17/1/2025 στις 10:26 ΜΜ, adi32 είπε 30 ευρώ – 10 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης Μη χρήση ή και μη έγκαιρη χρήση δεικτών κατεύθυνσης (φλας) πριν από ελιγμό. Αυτο ειναι και πολυ λιγο Για τα γαιδουρια που κυκλοφορουν εξω και αλλαζουν λωριδες στριβουν ή σταματανε οποτε τους ερθει χωρις να υπολογιζουν τιποτα. Καταστροφη, θα ξεμεινουμε απο ταριφες. 1 3
kage Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) εγω θα προτεινω καλο ειναι να μπειτε στο λινκ κ να γραψετε αρνητικα ... οταν σας κατσει η στραβη(κανα αλκοτεστ,φαναρι,ατυχημα με κανα πεζο ή τραυματια σε τροχαιο,ραμπα ) κ θα θελετε χιλιαρικα για προστιμο και δικηγορο (αφου αλλαξαν βαθμο δικαστηριου) θα αλλαξετε γνωμη αλλα πλεον θα ειναι αργα... να υπενθυμισω και τις ποινες φυλάκισης χωρις αναστολη Spoiler οι ιδιοι συγκοινωνιολογοι π προτειναν ξανα αλλαγη κοκ ακολουθουν την ιδια αποτυχημενη πορεια με το φορολογικο της χωρας ..να υπενθυμισω οτι κατεστρεψαν οποιον δρομο επιασαν στα χερια τους με αδειους ποδηλατοδρομους , κλεισιμο λωριδων για αδειους πεζοδρομους , κλεισιμο κεντρικων δρομων,αναποδη κινηση λεωφορείων..τωρα θεωρουν οτι βρηκαν λυση στο κυκλοφοριακο μιας πτωχευμενης/φτωχης χωρας με το να πηγαινεις με 30κμ σε μια λεωφορο μονης λωριδας αλλιως θα πληρωνεις 30ε με sms ... Με το το να συζηταμε το 2025 οτι το προβλημα ειναι η χρηση κινητου γ ομιλια κ απαιτει αφαιρεση διπλωματος 2 μηνων ,οταν σχεδον ολα τα νεα αυτοκ εχουν μονο ενα ταμπλετ 13ιντζες για βασικες λειτουργιες αυτοκ Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου από kage 2
Speculoos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 21 hours ago, andreas-d said: Στα λίγα χιλιόμετρα 10- 30 και 50 δεν έχουν καμία ανοχή τουλάχιστον εδώ στη Γερμανία, από τα 100 και πάνω έχουν νομίζω έως 7κλμ δεν είμαι σίγουρος έχω χρόνια να πάρω φωτο, όμως το πρόστιμο είναι κλιμακωτο, ανεβαίνει ανάλογα πόσο ξεπερνάς το όριο.. Όμως στο 10 - 70 είναι πολύ αυστηρά, Εδω και ενα χρονο ξεκίνησαν πιλοτικά και νέες κάμερες που ανιχνεύουν εάν μιλάς στο κινητό.. Στη Γερμανία έχει να κάνει με τον τύπο της κάμερας, για τις σταθερές κάμερες το όριο ανοχής είναι 3 χιλιόμετρα μέχρι τα 100 και 3% για ταχύτητες πάνω από 100. Είναι μαζί με την Ολλανδία οι πιο αυστηρές χώρες στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τα όρια ανοχής. Μου φαίνεται περίεργο που δεν είχαν μέχρι στιγμής κάμερες για το κινητό. Εδώ στο Βέλγιο/Βρυξέλλες έχουν γίνει από το 2023 πολύ αυστηροί με τη χρήση κινητού και οποιασδήποτε συσκευής με οθόνη η οποία δεν έχει σταθερό στήριγμα. Η χρήση του κινητού απαγορεύεται όχι μόνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης αλλά ακόμα κι αν το όχημα είναι σταματημένο αλλά όχι σταθμευμένο. Αν δηλαδή έχεις σταματήσει δεξιά με αλάρμ χωρίς να έχεις παρκάρει, με τη μηχανή αναμένη και μιλάς στο κινητό, έτσι και περάσει κάποιος αστυνόμος έχει το δικαίωμα να σου δώσει πρόστιμο. 2
newlynx Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Speculoos είπε Μου φαίνεται περίεργο που δεν είχαν μέχρι στιγμής κάμερες για το κινητό. Εδώ στο Βέλγιο/Βρυξέλλες έχουν γίνει από το 2023 πολύ αυστηροί με τη χρήση κινητού και οποιασδήποτε συσκευής με οθόνη η οποία δεν έχει σταθερό στήριγμα. Η χρήση του κινητού απαγορεύεται όχι μόνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης αλλά ακόμα κι αν το όχημα είναι σταματημένο αλλά όχι σταθμευμένο. Αν δηλαδή έχεις σταματήσει δεξιά με αλάρμ χωρίς να έχεις παρκάρει, με τη μηχανή αναμένη και μιλάς στο κινητό, έτσι και περάσει κάποιος αστυνόμος έχει το δικαίωμα να σου δώσει πρόστιμο. Στη χώρα του αλαλούμ αυτά δεν μπορούν να γίνουν, απλά μετράμε νεκρούς και τραυματίες στην άσφαλτο. Στο Βέλγιο επιτρέπεται η χρήση του bluetooth με ακουστικά στο αυτοκίνητο ή η χρήση του infotainment για ομιλία; Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου από newlynx
manos08 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Όχι ότι θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά... Απλά αφήνω αυτό εδώ 😁 https://www.philenews.com/kipros/koinonia/article/1395327/paradochi-empodio-sta-asthenofora-i-kameres-tis-trocheas/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα