Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
55 minutes ago, ghostaki said:

Αν όλοι ανεξαιρέτως φορούσαν ζώνη, τότε δε θα χρειαζόταν καν πρόστιμο. Δε θα είχε καν νόημα ύπαρξης η σχετική παράβαση. 

Αντίθετα, αν πάρα πολλοί δε φορούν ζώνη, τότε ίσως το πρόστιμο χρειάζεται να είναι πολύ μεγάλο για να λειτουργήσει ως φόβητρο.

 

Ίσως οι Γερμανοί με το χαμηλό πρόστιμο έχουν πολύ μεγάλα ποσοστά χρήσης ζώνης, οπότε εκεί το πρόστιμο δεν έχει νόημα να είναι μεγάλο;

Ρε συ σκέψου το όμως και αναλογικά με 2 πράγματα:

1. μισθοί Γερμανίας-μισθοί Ελλάδας

2. Τις άλλες παραβάσεις

Όσον αφορά το 2: Είναι δυνατόν κάποιος που δε φοράει ζώνη να έχει την ίδια ποινή με κάποιον που πάει 49 km/h πάνω από το όριο ταχύτητας? Ο ένας μπορεί να κάνει κακό στον εαυτό του μόνο (και να στοιχίσει στο κράτος ναι ναι κλπ). Ο άλλος είναι εν δυνάμει δολοφόνος. Αν τα όρια ήταν λογικά δηλαδή, γιατί στην Ελλάδα δεν είναι πάντα.

Πρέπει να υπάρχει μια κλιμάκωση. Ας ήταν πχ 100€ το πρόστιμο για τη ζώνη. Κανένας, εμου συμπεριλαμβανομένου, δε θα έλεγε “α εντάξει τπτ δεν είναι 100€ ας το ρισκάρω, με τα 350€ ομως θα σοβαρευτώ”. 
 

Btw, αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αποτυγχάνει η θανατική ποινή. Θα περίμενε κανεις ότι, υπό τον φόβο του θανάτου, οι εγκληματίες θα φοβόντουσαν και θα μειωνόταν το έγκλημα. Κάτι τέτοιο δε συνέβη. Γιατί? Γιατί απλούστατα κανένας δε λέει “Κλάιν αν περάσω όλη μου τη ζωή στη φυλακή, μόνο μην πεθάνω”.

  • Απαντ. 182
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
16 ώρες πριν, redbullboy είπε

Ωραίο επίσης είναι που αλλάζει την στάθμευση στις μηχανές, από παράλληλη σε κάθετη. Αν έχω καταλάβει καλά , θα μπορώ να τηλεφωνώ και να γράφουνε όλους τους έξυπνους που βάζουν μηχανή για να κρατάνε θέση για το αυτοκίνητο τους. 

Υπάρχει ένα νέο παράθυρο που ανοίγει, από το όριο 30χλμ/ωρα, μιας και αν ξεπεράσεις το όριο κατά +50χλμ (δλδ στα 81χλμ), προβλέπεται 700ευρω 1 μήνα δίπλωμα. Επίσης μεταξύ 60 και 80χλμ θα έχει 350ευρω και 1 μηνα δίπλωμα. Ανάλογα με τους δρόμους που θα εφαρμοστεί μπορεί να μείνει κόσμος και κοσμακης χωρίς δίπλωμα! Πχ η Κυψέλης που είναι μιας λωρίδας, όταν δεν έχουν διπλοπαρκαρει παντού, δλδ μόνο το βράδυ, "τσουλαει" άνετα 60 και 70 χλμ/ώρα. Μια κάμερα εκεί θα βγάλει πολύ χρήμα. Σε κάποια σημεία έχει ήδη όριο 30 λόγω σχολείων, αλλά ούτε το τρόλεϊ δεν πάει με 30...

Για τον νόμο, δεν τον ενδιαφέρει το πόσες λωρίδες είναι παρκαρισμένα. Οι δρόμοι που είναι παρκαρισμένα δεξιά και αριστερα θεωρούνται πως είναι ΤΡΙΩΝ ΛΩΡΙΔΩΝ. το έλεγε συγκοινωνιολογος σε ραδιόφωνο...

11 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εν τω μεταξύ αν δείτε μέση ταχύτητα στο αμάξι σας σε κίνηση πόλης δεν θα είναι πάνω απο 30.

Απόλυτα σωστό. Με αρκετή πόλη έχω 33 μέσο όρο στο trip...

Δημοσ.
10 hours ago, GodzillaCover said:

Πρέπει να υπάρχει μια κλιμάκωση. Ας ήταν πχ 100€ το πρόστιμο για τη ζώνη. Κανένας, εμου συμπεριλαμβανομένου, δε θα έλεγε “α εντάξει τπτ δεν είναι 100€ ας το ρισκάρω, με τα 350€ ομως θα σοβαρευτώ”. 

Καλημέρα, καταλαβαίνω τι λες, αλλά και πάλι πιστεύω ότι αρκετοί θα έλεγαν "εντάξει σιγά που θα με πιάσουν χωρίς ζώνη, κι αν με πιάσουν μια φορά στα 2 χρόνια εντάξει ένα 100άρικο είναι και ξεμπέρδεψα". Ενώ με 350€ σοβαρεύει η οικονομική ποινή, οπότε ίσως δρα πιο αποτρεπτικά έτσι;

Όσο για τον παραλογισμό των ορίων ταχύτητας στην Ελλάδα, ουδέν σχόλιον...
Ζω Αγγλία εδώ και πολλά χρόνια και τα όρια είναι πολύ πιο λογικά. Και οι δρόμοι πολύ πιο ασφαλείς γενικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Ένα ωραίο βιντεάκι για τα 30χαω μέσα στον αστικό ιστό. Τον συγκεκριμένο τον παρακολουθώ χρόνια.

Και άλλο ένα θέμα για την ηχορύπανση.

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, james01gr είπε

Για τον νόμο, δεν τον ενδιαφέρει το πόσες λωρίδες είναι παρκαρισμένα. Οι δρόμοι που είναι παρκαρισμένα δεξιά και αριστερα θεωρούνται πως είναι ΤΡΙΩΝ ΛΩΡΙΔΩΝ. το έλεγε συγκοινωνιολογος σε ραδιόφωνο...

Απόλυτα σωστό. Με αρκετή πόλη έχω 33 μέσο όρο στο trip...

30 πιανουμε αλλαζοντας απο πρωτη δευτερα,δεν παει πιο κατω,θες ενα βενζιναδικο αν πας με τοσα..

μην ξεχνας οτι ειναι μεσος ορος.μπορει να σου φαινεται οτι πας με 30 αλλα ουσιαστικα μετραει οταν εισαι σε κινηση.αν βαζεις δευτερα τριτη και πας πανω απο 40 ,μια λογικη ταχυτητα ,μετραει στον μεσο ορο αλλα εκεινη την στιγμη δεν πας με 30 και πρωτη.τωρα πρεπει να πας με 30 και ρπωτη,θα γραφεις στο μπι-σι 25-26 καταναλωση μεχρι να φυγεις απο τον δρομο των στενων.

  • Confused 4
  • Haha 2
Δημοσ.
8 minutes ago, LabrakisG1992 said:

ψαχνεις να βγαλεις ακρη? ειναι παρασκευη σημερα

Δεν φταιει η Παρασκευη. Απο την μερα που ανοιξε το θεμα, δες τις απαντησεις. Ειναι τρομακτικο το τι ατομα κυκλοφορουν στους δρομους. Δεν θα αλλαξει ΠΟΤΕ αυτος ο τοπος…

Προσφατο παραδειγμα με τον 25χρονο απο Πατρα. Οτι εμεινε απο την F30. Ευτυχως δεν πηρε κανεναν αλλο στον λαιμο του…

IMG_1144.jpeg.558128674f0cd7093953f0af1a43107c.jpeg

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
2 hours ago, phanispal said:

Τι λες άνθρωπέ μου;

Εντάξει είναι ο πρόεδρος του Εδεσσαϊκού αλλά νομίζω θέλει να πει ότι αν η μέση ταχύτητα που σου δείχνει είναι 33 km/h, συχνά πας με αρκετά παραπάνω.
 

Εμενα για παράδειγμα με μεικτή οδήγηση εντός και εκτός πόλης είναι 45 km/h. Μπορώ να πω: Α Οκευ ας βάλουμε παντού όριο 50; Όχι. Σχεδόν σε καθε διαδρομή πιάνω 120. Απλώς τα σταμάτα-ξεκίνα (πχ φανάρια) και η κίνηση ρίχνουν τον μέσο όρο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

30 πιανουμε αλλαζοντας απο πρωτη δευτερα,δεν παει πιο κατω,θες ενα βενζιναδικο αν πας με τοσα..

μην ξεχνας οτι ειναι μεσος ορος.μπορει να σου φαινεται οτι πας με 30 αλλα ουσιαστικα μετραει οταν εισαι σε κινηση.αν βαζεις δευτερα τριτη και πας πανω απο 40 ,μια λογικη ταχυτητα ,μετραει στον μεσο ορο αλλα εκεινη την στιγμη δεν πας με 30 και πρωτη.τωρα πρεπει να πας με 30 και ρπωτη,θα γραφεις στο μπι-σι 25-26 καταναλωση μεχρι να φυγεις απο τον δρομο των στενων.

κατανάλωση στο trip 5,6/100. μια χαρά μετράει το μηχάνημα, με ένα γέμισμα βγάζω 850 χλμ περίπου. όλη η Αθήνα είναι ένας δρόμος με στενά. Αττική οδό πχ μόνο Σ/Κ πας παραπάνω, αρκετές φορές κάνω διαδρομές περίπου 40χλμ πήγαινε έλα την εβδομάδα αλλά έλα όμως που ο ΜΟ είναι αυτός γιατί πολλές φορές κολλάς στην κίνηση και πας σημειωτόν.

εσύ πήγαινε με 80 στην πόλη να μην καις βενζίνα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SaFiS είπε

Προσφατο παραδειγμα με τον 25χρονο απο Πατρα. Οτι εμεινε απο την F30. Ευτυχως δεν πηρε κανεναν αλλο στον λαιμο του…

 

Αμαλιαδιωτης ηταν* και αντικειμενικα ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι θα γινει. 

Επειδη το ψιλοηξερα το παιδι, ειναι η κλασικη περιπτωση ατομου που παιρνει σοβαρο αμαξι και νομιζει οτι μπορει να το κοντρολλαρει και ειναι οδηγαρα. Του το ειχαμε πει ολοι οι αμαξοκαγκουρες στην περιοχη, προσεχε μαλακα γιατι η πισωκουνα θελει χερι και χερι δεν εχεις...

Ο χειροτερος κωλοδρομος ειναι εντωμεταξυ η Πατρων-Πυργου, πεταγονται απο παντου ζωα (διποδα και μη), κακη ορατοτητα, πολυ κακο οδοστρωμα, παρα πολυ στενα ρευματα. Δεν συγχωρει βλακειες. 

  • Sad 1
Δημοσ.
4 hours ago, megapaixtaras said:

30 πιανουμε αλλαζοντας απο πρωτη δευτερα,δεν παει πιο κατω,θες ενα βενζιναδικο αν πας με τοσα..

μην ξεχνας οτι ειναι μεσος ορος.μπορει να σου φαινεται οτι πας με 30 αλλα ουσιαστικα μετραει οταν εισαι σε κινηση.αν βαζεις δευτερα τριτη και πας πανω απο 40 ,μια λογικη ταχυτητα ,μετραει στον μεσο ορο αλλα εκεινη την στιγμη δεν πας με 30 και πρωτη.τωρα πρεπει να πας με 30 και ρπωτη,θα γραφεις στο μπι-σι 25-26 καταναλωση μεχρι να φυγεις απο τον δρομο των στενων.

Ούτε καν την αλλαγή δεν χρειάζεται. 

Εγώ παρατήρησα σήμερα πως με το που βάζω μπρος το αμάξι, χωρίς καν να βάλω πρώτη, ξεκινάει και πάει με 45!

  • Haha 7
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GodzillaCover είπε

Εντάξει είναι ο πρόεδρος του Εδεσσαϊκού αλλά νομίζω θέλει να πει ότι αν η μέση ταχύτητα που σου δείχνει είναι 33 km/h, συχνά πας με αρκετά παραπάνω.
 

Εμενα για παράδειγμα με μεικτή οδήγηση εντός και εκτός πόλης είναι 45 km/h. Μπορώ να πω: Α Οκευ ας βάλουμε παντού όριο 50; Όχι. Σχεδόν σε καθε διαδρομή πιάνω 120. Απλώς τα σταμάτα-ξεκίνα (πχ φανάρια) και η κίνηση ρίχνουν τον μέσο όρο.

πως το καταλαβες οτι ειμαι απο εκει? 😂 

ok,και εγω που το εγραψα γελαω ...βιαζομουν να φυγω...εσυ παντως καταλαβες ακριβως τι ηθελα να πω.αυτο ενοουσα.

αλλα οπως παντα μερικοι ειναι ευγενικοι και μερικοι ξερουν να γαυγιζουν.

35 λεπτά πριν, james01gr είπε

κατανάλωση στο trip 5,6/100. μια χαρά μετράει το μηχάνημα, με ένα γέμισμα βγάζω 850 χλμ περίπου. όλη η Αθήνα είναι ένας δρόμος με στενά. Αττική οδό πχ μόνο Σ/Κ πας παραπάνω, αρκετές φορές κάνω διαδρομές περίπου 40χλμ πήγαινε έλα την εβδομάδα αλλά έλα όμως που ο ΜΟ είναι αυτός γιατί πολλές φορές κολλάς στην κίνηση και πας σημειωτόν.

εσύ πήγαινε με 80 στην πόλη να μην καις βενζίνα

αστο γιατι δεν καταλαβες τιποτα.

δεν μενουν ολοι αττικη,σαλονικα μενω.

και ναι εκει που μενω ναι μεν πολη αλλα προαστια και  μπορω να παω και με 80 ανετα οποτε μεικτα μαζι με κινηση μου βγαινει 45.το τριπ μπορει να μετραει με πολλους τροπους.

επισης αλλο ντιζελ αλλο βενζινη.

7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ούτε καν την αλλαγή δεν χρειάζεται. 

Εγώ παρατήρησα σήμερα πως με το που βάζω μπρος το αμάξι, χωρίς καν να βάλω πρώτη, ξεκινάει και πάει με 45!

εγω παρατηρησα οτι εισαι nick GT!

  • Like 1
Δημοσ.
20 hours ago, 1comment said:

Ο νόμος λέει Διευκρινίζεται ότι σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, διατηρείται το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των 50 χιλιομέτρων την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση.

Παραθέτω και κάτι που διάβασα τώρα και λέει ότι αν επαναληφθεί ίδια παράβαση εντός 1 έτους (μέσα στις παραβάσεις είναι σχεδόν όλες π.χ. όριο ταχύτητας, κινητό, ζώνη κράνος κ.α. το πρόστιμο είναι 1000Ε και αφαίρεση της άδειας για 180 μέρες!! Είναι το Άρθρο 107 (στο νεο κοκ 102), Υποτροπή – Σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς των οδηγών.

Αυτό ίσως είναι το πιο σοκαριστικό. Πόσοι θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητα για μισό χρόνο (!) και υπερ-χρεωμένοι στην εφορία για μικρές παραβάσεις όπως η ζώνη ή το όριο για 20χλμ που στον τωρινό κοκ έχουν ένα απλό πρόστιμο των 40Ε. Δηλαδή αν την ίδια μέρα σε πιάσουν 2 κάμερες σε διαφορετικά σημεία, θα το θεωρήσουν υποτροπή;

Αυτά τα μέτρα θα έπρεπε να ισχύουν για τρανταχτές παραβάσεις όπως παραβίαση στοπ, οδήγηση με μέθη, οδήγηση χωρίς δίπλωμα κλπ. 

Γενικά έχουμε πάει από το ένα άκρο στο άλλο.

δεν εχει αποφασηστει πως και γιατι 100% ενας λει το ενας αλλος λει το αλλο σε ενα χαρτι το βάζουν αλλιώς στο αλλο αλλιώς.....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostas_anes είπε

Αμαλιαδιωτης ηταν* και αντικειμενικα ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι θα γινει. 

Επειδη το ψιλοηξερα το παιδι, ειναι η κλασικη περιπτωση ατομου που παιρνει σοβαρο αμαξι και νομιζει οτι μπορει να το κοντρολλαρει και ειναι οδηγαρα. Του το ειχαμε πει ολοι οι αμαξοκαγκουρες στην περιοχη, προσεχε μαλακα γιατι η πισωκουνα θελει χερι και χερι δεν εχεις...

Ο χειροτερος κωλοδρομος ειναι εντωμεταξυ η Πατρων-Πυργου, πεταγονται απο παντου ζωα (διποδα και μη), κακη ορατοτητα, πολυ κακο οδοστρωμα, παρα πολυ στενα ρευματα. Δεν συγχωρει βλακειες. 

Μακαρι να ζησει και να του γινει μαθημα . Ακουσα την μανα του που ειπε αν θελετε καντε μια προσευχη κι ενα κερακι , δεν εχω άλλα παιδια . Με συγκίνησε 

 

Αν και εχουν μεριδιο και οι γονεις γι αυτο που εγινε , αλλά δεν ειναι της παρουσης 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...