Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Βασικά ίσως τα 30 να μην είναι πρόβλημα γιατί στους δρόμους τους οποίους θα αφορά, δεν πας με παραπάνω έτσι κι αλλιώς. Αρχικά δεν είχα καταλάβει ποιούς δρόμους αφορά (π.χ. νόμιζα ότι θα αφορά και λεωφόρους που είναι εντός πόλης) οπότε αναθεωρώ το αρχικό μου ποστ.

Διαβάζω στο νόμο ότι το όριο των 50 παραμένει σε δρόμους με δύο λωρίδες ή διπλής κατεύθυνσης. Αυτό θεωρώ ότι θα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα παράλληλα με την τοποθέτηση των καμερών γιατί οι κάμερες σε κεντρικές λεωφόρους θα μπουν. Ποιός δεν έχει πάει με 60 ή 70 σε λεωφόρους όταν δεν έχει κίνηση; 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Πέφτει στα 30 χλμ η ταχύτητα στις πόλεις
Οπως είχε ήδη ανακοινωθεί, με τον νέο ΚΟΚ, μειώνεται στα 30 χλμ. την ώρα το ανώτατο όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές από την 1η Νοεμβρίου 2025, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση. Το σημερινό όριο των 50 χλμ. θα εξακολουθήσει να ισχύει σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, μέσα στις κατοικημένες περιοχές.

Πάντως σύμφωνα με το Χαρδαλιά, οι κάμερες σε πρώτη φάση θα καταγράφουν μόνο την παραβίαση σηματοδότη. 

πολλοι ανθρωποι για καποιο λογο ακουν το 30 οριο και νομιζουν θα ισχυει σε ολους τους δρομους για καποιο λογο. παντως ακομα και ανθρωποι που γνωριζω και εχουν βαρυ ποδι δεν εχουν προβλημα με τα 30 οριο στα στενα. αυτο που λες με τις λεοφορους ισχυει, και γω παρολο που προσεχω αρκετα στις λεωφορους το 60+ το εχω στανταρ, αλλα αμα ειναι επιτελους να μην εχουμε καθε μερα νεκρους στο δρομο τοτε χαλαλι και με 50 καλα ειναι.

  • Like 1
  • Απαντ. 182
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 hours ago, 1comment said:

Βασικά ίσως τα 30 να μην είναι πρόβλημα γιατί στους δρόμους τους οποίους θα αφορά, δεν πας με παραπάνω έτσι κι αλλιώς. Αρχικά δεν είχα καταλάβει ποιούς δρόμους αφορά (π.χ. νόμιζα ότι θα αφορά και λεωφόρους που είναι εντός πόλης) οπότε αναθεωρώ το αρχικό μου ποστ.

Διαβάζω στο νόμο ότι το όριο των 50 παραμένει σε δρόμους με δύο λωρίδες ή διπλής κατεύθυνσης. Αυτό θεωρώ ότι θα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα παράλληλα με την τοποθέτηση των καμερών γιατί οι κάμερες σε κεντρικές λεωφόρους θα μπουν. Ποιός δεν έχει πάει με 60 ή 70 σε λεωφόρους όταν δεν έχει κίνηση; 

  Reveal hidden contents

Πέφτει στα 30 χλμ η ταχύτητα στις πόλεις
Οπως είχε ήδη ανακοινωθεί, με τον νέο ΚΟΚ, μειώνεται στα 30 χλμ. την ώρα το ανώτατο όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές από την 1η Νοεμβρίου 2025, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση. Το σημερινό όριο των 50 χλμ. θα εξακολουθήσει να ισχύει σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, μέσα στις κατοικημένες περιοχές.

Πάντως σύμφωνα με το Χαρδαλιά, οι κάμερες σε πρώτη φάση θα καταγράφουν μόνο την παραβίαση σηματοδότη. 

αν οντος το κανουν ετσι θα ειναι πολυ καλα....... αλλα μεχρι τωρα ακουμε οτι παιζει να βαρεσουν 30 και σε λεφωρους και σε οτιδιποτε ......... θα φανει στην πραξη...... αν 30 ειναι στα στενα πρακτικα δεν θα αλλαξει τπτ πρακτικα (για τους φυσιολογικους αθρωπους που ετσι και αλλιος πηγαιναν τοσο στα στενα και για τους μα....... παλι δεν θα αλλαξει τπτ που πηγαναν με 100 στα στενα)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθομαι και διαβάζω τα σχόλια κάποιων εδώ και νιώθω μια αηδία. Την ίδια αηδία που νιώθω όταν βλέπω τον μπροστά μου να περνάει με κόκκινο όταν δεν έχει κίνηση. Την ίδια αηδία όταν βλέπω τον μπάρμπα να πάει με 200 να παίζει φώτα να προσπεράσει για να βγει στην επόμενη έξοδο. Είναι αηδία για τον πιο Βαλκανιο λαό, τον Ελληνικό. 

Για κάποιο λόγο δεν περίμενα να διαβάσω "με ενοχλεί η ζώνη", "μέσα στη πόλη με μικρές ταχύτητες η ζώνη δεν έχει νόημα" σε ένα forum. Αλλά οι ίδιοι που οδηγατε σαν βλήματα όπως λεει ο Ιαβέρης έχετε και θράσος και το διατυμπανίζετε κιόλας. 

Λίγο ντροπή, διαβάζουν και νεα παιδιά. 

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 11
  • Thanks 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

αν οντος το κανουν ετσι θα ειναι πολυ καλα....... αλλα μεχρι τωρα ακουμε οτι παιζει να βαρεσουν 30 και σε λεφωρους και σε οτιδιποτε ......... θα φανει στην πραξη...... αν 30 ειναι στα στενα πρακτικα δεν θα αλλαξει τπτ πρακτικα (για τους φυσιολογικους αθρωπους που ετσι και αλλιος πηγαιναν τοσο στα στενα και για τους μα....... παλι δεν θα αλλαξει τπτ που πηγαναν με 100 στα στενα)

Ο νόμος λέει Διευκρινίζεται ότι σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, διατηρείται το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των 50 χιλιομέτρων την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση.

Παραθέτω και κάτι που διάβασα τώρα και λέει ότι αν επαναληφθεί ίδια παράβαση εντός 1 έτους (μέσα στις παραβάσεις είναι σχεδόν όλες π.χ. όριο ταχύτητας, κινητό, ζώνη κράνος κ.α. το πρόστιμο είναι 1000Ε και αφαίρεση της άδειας για 180 μέρες!! Είναι το Άρθρο 107 (στο νεο κοκ 102), Υποτροπή – Σύστημα ελέγχου συμπεριφοράς των οδηγών.

Αυτό ίσως είναι το πιο σοκαριστικό. Πόσοι θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητα για μισό χρόνο (!) και υπερ-χρεωμένοι στην εφορία για μικρές παραβάσεις όπως η ζώνη ή το όριο για 20χλμ που στον τωρινό κοκ έχουν ένα απλό πρόστιμο των 40Ε. Δηλαδή αν την ίδια μέρα σε πιάσουν 2 κάμερες σε διαφορετικά σημεία, θα το θεωρήσουν υποτροπή;

Αυτά τα μέτρα θα έπρεπε να ισχύουν για τρανταχτές παραβάσεις όπως παραβίαση στοπ, οδήγηση με μέθη, οδήγηση χωρίς δίπλωμα κλπ. 

Γενικά έχουμε πάει από το ένα άκρο στο άλλο.

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, 1comment είπε

μικρές παραβάσεις όπως η ζώνη

Μένω έκπληκτος!!!!!

Αλλά εντάξει Ελλάδα. 

Η ζώνη πρέπει να μπαίνει μηχανικά πριν μπει η πρώτη. 

Ευτυχισμένο 1994

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, 1comment είπε

Είναι μικρή με δεδομένο ότι δεν βάζεις σε κίνδυνο κάποιον άλλο

Το ότι μπορείς να εκτοξεύτεις μέσα από το παρμπρίζ σου πέρασε από το μυαλό;

Όχι, προφανώς. 

Το ότι όταν δεν φοράς ζώνη είσαι επικίνδυνος για κάθε συνεπιβάτη σου το ξέρεις; Ειδικά αν κάθεσαι στο πισω κάθισμα θα δώσεις φιλάκι στον οδηγό συνοδηγό με ότι ταχύτητα τρέχει το όχημα. Είσαι κυριολεκτικά ένα βλήμα όταν δεν φοράς ζώνη. 

Όμοια όταν δεν φοράει ζώνη ο οδηγός θα πέσει πάνω στον συνοδηγό σε πλάγια σύγκρουση.

Άρα ναι, είσαι επικίνδυνος 

https://youtu.be/D8s7-5BIc-Y?feature=shared

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 5
Δημοσ.

Βάλτε στο YouTube να δείτε βίντεο από επιβαίνοντες που δε φορούσαν ζώνη, πώς μετατρέπονται στο τίποτα που κουτρουβαλάει σε όλη την καμπίνα, και χωρίς απαραίτητα να γίνεται μεγάλο στούκο.

Πραγματικά η άγνοια είναι απύθμενη. Η πλειοψηφία θεωρεί ότι σε ενδεχόμενο crash θα του ασκηθεί μικρή δύναμη και σιγά αν δε φοράει ζώνη.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Grfoxz είπε

Το ότι μπορείς να εκτοξεύτεις μέσα από το παρμπρίζ σου πέρασε από το μυαλό;

Όχι, προφανώς. 

Το ότι όταν δεν φοράς ζώνη είσαι επικίνδυνος για κάθε συνεπιβάτη σου το ξέρεις; Ειδικά αν κάθεσαι στο πισω κάθισμα θα δώσεις φιλάκι στον οδηγό συνοδηγό με ότι ταχύτητα τρέχει το όχημα. Είσαι κυριολεκτικά ένα βλήμα όταν δεν φοράς ζώνη. 

Όμοια όταν δεν φοράει ζώνη ο οδηγός θα πέσει πάνω στον συνοδηγό σε πλάγια σύγκρουση.

Άρα ναι, είσαι επικίνδυνος 

Κοίταξε, αν δεν το ξέρεις, οι παραβάσεις (και τα πρόστιμα) χωρίζονται σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας στον κοκ. Η μη χρήση ζώνης προφανώς και είναι παράνομη και καλώς διώκεται χρηματικά αλλά αναφέρω το παράδοξο του πράγματος που στο άρθρο περί υποτροπής εξομοιώνεται με πολύ πιο σοβαρά αδικήματα και γίνεται ένα. Αν δεν καταλαβαίνεις τα ελληνικά που γράφω, καλύτερα να μην τα σχολιάζεις καθόλου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 1comment είπε

Κοίταξε, αν δεν το ξέρεις, οι παραβάσεις (και τα πρόστιμα) χωρίζονται σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας στον κοκ. Η μη χρήση ζώνης προφανώς και είναι παράνομη και καλώς διώκεται χρηματικά αλλά αναφέρω το παράδοξο του πράγματος που στο άρθρο περί υποτροπής εξομοιώνεται με πολύ πιο σοβαρά αδικήματα και γίνεται ένα. Αν δεν καταλαβαίνεις τα ελληνικά που γράφω, καλύτερα να μην τα σχολιάζεις καθόλου.

Καταλαβαίνω πολύ καλά. 

"Όταν δεν φοράς ζώνη δεν βάζεις σε κίνδυνο τους άλλους". Αυτό είπες. Και σου απάντησα επίσης στα Ελληνικά σε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Grfoxz είπε

Καταλαβαίνω πολύ καλά. 

"Όταν δεν φοράς ζώνη δεν βάζεις σε κίνδυνο τους άλλους". Αυτό είπες. Και σου απάντησα επίσης στα Ελληνικά σε αυτό.

Και θα σου απαντήσω ότι το πρόστιμο για αυτή την παράβαση είναι τρελό και είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Και ναι, παρότι δεν οδηγώ χωρίς ζώνη γιατί φοβάμαι, θεωρώ ότι δεν βάζεις σε κίνδυνο τρίτους αν δεν έχεις άλλους στο αμάξι προφανώς. Και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει αυτή η παράβαση να αντιμετωπίζεται το ίδιο όπως άλλες.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, 1comment είπε

Και θα σου απαντήσω ότι το πρόστιμο για αυτή την παράβαση είναι τρελό και είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Και ναι, παρότι δεν οδηγώ χωρίς ζώνη γιατί φοβάμαι, θεωρώ ότι δεν βάζεις σε κίνδυνο τρίτους αν δεν έχεις άλλους στο αμάξι προφανώς. Και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει αυτή η παράβαση να αντιμετωπίζεται το ίδιο όπως άλλες.

Σε μια χώρα που η παιδεία και η ενημέρωση (αποδεδειγμένα από το forum αυτό) έχει αποτύχει μένουν μόνο τα πρόστιμα. 

Μακάρι όλα τα πρόστιμα στο τομέα τροχαία - οδηγική συμπεριφορά να ήταν δύο φορές παραπάνω από την Ευρώπη. Θα είχαμε λιγότερα λεφτά και παραπάνω ανθρώπους. 

Είμαστε μια χώρα που πραγματικά χάνει χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο σε τροχαία. Το καλοκαίρι ειδικά γίνεται χαμός (βλ Κρήτη). Και καθόμαστε και πρέπει να εξηγήσουμε την ζώνη.

Η ζώνη ούτε  κοστίζει ούτε ενοχλεί ούτε τίποτα. Δεν τη φοράνε από μαγκιά. Αυτοί οι μάγκες είναι το θέμα οπότε καλα κάνουν και το πρόστιμο που θα φάνε θα είναι ευρωπαϊκό ρεκόρ. Από τα απλά και τα εύκολα ξεκινάς.

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 5
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, 1comment said:

Και θα σου απαντήσω ότι το πρόστιμο για αυτή την παράβαση είναι τρελό και είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Αν όλοι ανεξαιρέτως φορούσαν ζώνη, τότε δε θα χρειαζόταν καν πρόστιμο. Δε θα είχε καν νόημα ύπαρξης η σχετική παράβαση. 

Αντίθετα, αν πάρα πολλοί δε φορούν ζώνη, τότε ίσως το πρόστιμο χρειάζεται να είναι πολύ μεγάλο για να λειτουργήσει ως φόβητρο.

 

Ίσως οι Γερμανοί με το χαμηλό πρόστιμο έχουν πολύ μεγάλα ποσοστά χρήσης ζώνης, οπότε εκεί το πρόστιμο δεν έχει νόημα να είναι μεγάλο;

Επεξ/σία από ghostaki
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Grfoxz είπε

 

Η ζώνη ούτε  κοστίζει ούτε ενοχλεί ούτε τίποτα. Δεν τη φοράνε από μαγκιά. Αυτοί οι μάγκες είναι το θέμα οπότε καλα κάνουν και το πρόστιμο που θα φάνε θα είναι ευρωπαϊκό ρεκόρ. Από τα απλά και τα εύκολα ξεκινάς.

Εσύ πιστεύεις δηλαδή ότι έβαλαν τόσο υψηλά πρόστιμα (για κάποιες παραβάσεις συμφωνώ με το ύψος τους) επειδή ενδιαφέρονται για το καλό των οδηγών και όχι για να εισπράξουν λεφτά ή για να μην γεμίζουν και απασχολούνται τα δημόσια νοσοκομεία από τραυματίες τροχαίων (και να σπαταλιέται δημόσιο χρήμα). 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, 1comment είπε

ή για να μην γεμίζουν και απασχολούνται τα δημόσια νοσοκομεία από τραυματίες τροχαίων

Εκπλησομαι ξανά που το θεωρείς κακό αυτό. 

Ας το κάνανε επειδή πουλάνε ζώνες ασφαλείας. Δεν μας αφορά αυτο. Το αποτέλεσμα θα μετρήσει. 

Επεξ/σία από Grfoxz
  • Like 3
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...