GodzillaCover Δημοσ. Σάββατο στις 06:28 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:28 μμ (επεξεργασμένο) 2 hours ago, tzotzo said: Τι πάγους μου λες φίλε; Στην Λάμπρου Κατσώνη στο ύψος της νέας Φιλαδέλφειας . Χιλιάδες αυτοκίνητα και κυρίως φορτηγά περνάνε καθημερινά από αυτή την διασταύρωση. Λακούβες και άσφαλτος γυαλί. Συνήθως όταν λέμε ότι είναι γυαλί ο δρόμος, εννοούμε από πάγο. Εντάξει, τώρα κατάλαβα τι λες. Επεξ/σία Σάββατο στις 06:29 μμ από GodzillaCover 1
BLiTzER Δημοσ. Σάββατο στις 07:18 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:18 μμ 47 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Συνήθως όταν λέμε ότι είναι γυαλί ο δρόμος, εννοούμε από πάγο. Εντάξει, τώρα κατάλαβα τι λες. Στην Ελλάδα, όταν λέμε ότι είναι γυαλί ο δρόμος, εννοούμε ότι στρώθηκε με άσφαλτο από τη λαϊκή, διότι υπήρχαν μίζες που έπρεπε να δοθούν.
adi32 Δημοσ. Σάββατο στις 07:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:49 μμ 4 ώρες πριν, tzotzo είπε Το ότι συμφωνούν με τον νέο κώδικα δεν σημαίνει ότι αυτό εφαρμόζεται, ή ότι εσύ έχεις δίκιο αυτομάτως. Τα πάντα ξεκινάνε από την εκπαίδευση και τις σωστές υποδομές. Και στην Ελλάδα δεν έχουμε τίποτα από τα δύο. Μπροστά μου πριν 5 λεπτά, γλίστρησε μηχανή και έπεσε γιατί ο δρόμος κάτω ήταν γυαλί. Αυτός ο άνθρωπος πληρώνει τέλη, ΦΠΑ, φόρους και δεν ξέρει αν θα γυρίσει σπίτι του το βράδυ επειδή το κράτος δεν κάνει σωστά την δουλειά του. O dpg οδηγάει σαν τρελός και βγάζει βίντεο ταυτόχρονα. Είδες να τον πιάνουν ή να του παίρνουν το δίπλωμα; Και άλλα παραδείγματα. Τα συνεργεια, οι κοντρακηδες, ο καθε καγκουρας των social ανεβαζει τα βιντεο με το ονομα του και το μαγαζι του, οπου τρεχουν μεσα στην πολη με 250 . Επιασαν κανεναν ?
Nabuko Δημοσ. Σάββατο στις 08:28 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:28 μμ Tέλος η διαβούλευση. Το άρθρο στέκεται στο που θα αποφασίσουν ότι θα ισχύσει το όριο των 30χλμ, πως θα ελέγχεται η διήθηση των δικύκλων και για το αν οι ταξιτζήδες θα μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες. Να απαντήσω εγώ. Το όριο των 30χλμ δε θα τηρείται εκτός από την πρώτη βδομάδα που θα βγουν αστυνομικοί και κάμερες στους δρόμους για να φανεί ότι γίνεται έλεγχος. Η διήθηση θα γίνεται όπως και τώρα. Οι ταξιτζήδες θα μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες και με τα σταμάτα-ξεκίνα θα καθυστερούν τα λεωφορεία και τους επιβάτες τους που παίρνουν τα λεωφορεία και περιμένουν να φτάσουν σύντομα στον προορισμό τους επειδή κινούνται σε λεωφορειολωρίδες 2
Black Demis Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:42 μμ 3 hours ago, manos08 said: Δεν λέω ότι δεν συμφωνώ με το όριο των 30, απλά θα πω ότι με την λογική σου δεν βγαίνει σωστό νόημα γιατί αν το πάμε έτσι και σε ένα σενάριο που θα είχες δυστύχημα με τα 30 τα 20 θα το αποτρέπανε, και τα 10 ακόμα καλύτερα. Οκ κάπου πρέπει να μπει αυτό ο ριμαδι το όριο, ας είναι 30 km/h. Για το θέμα πάρκινγκ τώρα που βρίζεις και συχτιριζεις το στολίζεις τους συμπολίτες σου, για πες μας σε παρακαλώ τι λύση προτείνεις; Πες ότι αύριο γίνεσαι πρωθυπουργός, τι θα κάνεις; Θα γράψεις τους μισούς κατοίκους του Δήμου Ζωγράφου; Το 70% των κατοίκων στο Παγκράτι; Δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις για όλους! Θα τους πεις κόψτε τον λαιμό σας; Άφησε το σπίτι σου και μείνε άλλου; Θα ρίξεις ευθύνες σε όποιους έδωσαν έγκριση για να χτίστουν τόσες πολυκατοικίες χωρίς πρόβλεψη για πάρκινγκ; Άντε γιατί μερικοί μου φαίνεται, είστε εσείς οι κομπλεξικοι που επειδή κάπως τα έφερε μοίρα, έχετε σπίτι με γκαράζ στα βόρεια προάστια, ή εκτός Αθήνας, νομίζετε ότι είστε οι έξυπνοι και όλοι οι άλλοι θέλουν να ταλαιπωρηθουν ή τους αρέσει που παρκάρουν πάνω σε στροφή με κυνδινο να γρατουνιστει, φύγει κάποιος καθρέφτης κτλ. οτι κανουν και σε καποιες χωρες οπως κινα (στης μεγάλες μεγάλες πόλης) ιαπονια μερικες ευωπαικες χωρες....... αν δεν εχεις χωρο παρκινγ επίσημο δεν μπορεις να εχει αμάξι 1
Ukforthemoment Δημοσ. Σάββατο στις 08:47 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:47 μμ 3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Οποιος λεει παω με 30 ειναι μια χαρα, ξεχναει οτι εδω μιλανε για οριο. Μεσα στα στενα των πολεων αν δειτε τα χλμ που πατε ειναι συνηθως 25-40. Ενα λογικο οριο ειναι λοιπον το 40. Το 30 ειναι μια λογικη ταχύτητα κινησης αλλα οχι για οριο. Οριο ειναι η ανω τιμη που προσπαθεις να αποφυγεις. Το ίδιο προβλημα εχουμε και στις εθνικες οδους. Οριο 120 ειναι αστειο, τα 120 ειναι η φυσιολογική ταχύτητα ταξιδιου. Οταν βαζεις ορια χαμηλοτερα απο την λογικη ο κοσμος τα αγνοει και μετα εφοσον ολοι ειναι παρανομοι ουτε εσυ μπορεις να κανεις αστυνομευση. Καποτε πρέπει τα ορια να συμβαδίσουν με τη λογικη. Πανε να κανουν το ιδιο λαθος που συνεχιζουν να κανουν και με τα ορια εκτος πολεων που ειναι ιδια απο τοτε που ο παππους μου οδηγουσε μοσκοβιτς. 130 δεν είναι στις ΕΟ ?
uniquegr Δημοσ. Σάββατο στις 08:53 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:53 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, manos08 είπε Δεν λέω ότι δεν συμφωνώ με το όριο των 30, απλά θα πω ότι με την λογική σου δεν βγαίνει σωστό νόημα γιατί αν το πάμε έτσι και σε ένα σενάριο που θα είχες δυστύχημα με τα 30 τα 20 θα το αποτρέπανε, και τα 10 ακόμα καλύτερα. Οκ κάπου πρέπει να μπει αυτό ο ριμαδι το όριο, ας είναι 30 km/h. Δεν πρόκειται για τη λογική ενός ατόμου, αλλά για απλές μαθηματικές πράξεις και τη λειτουργία του εγκεφάλου μας. 3 ώρες πριν, manos08 είπε Για το θέμα πάρκινγκ τώρα που βρίζεις και συχτιριζεις το στολίζεις τους συμπολίτες σου, για πες μας σε παρακαλώ τι λύση προτείνεις; Πες ότι αύριο γίνεσαι πρωθυπουργός, τι θα κάνεις; Θα γράψεις τους μισούς κατοίκους του Δήμου Ζωγράφου; Το 70% των κατοίκων στο Παγκράτι; Δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις για όλους! Θα τους πεις κόψτε τον λαιμό σας; Άφησε το σπίτι σου και μείνε άλλου; Θα ρίξεις ευθύνες σε όποιους έδωσαν έγκριση για να χτίστουν τόσες πολυκατοικίες χωρίς πρόβλεψη για πάρκινγκ; Έχεις δίκιο, αλλά αυτό δεν δίνει το δικαίωμα σε κανένα να παρκάρει ΠΑΝΩ στη γωνία, εμποδίζοντας τη διέλευση των πεζών και περιορίζοντας την ορατότητα των οδηγών που διασταυρώνονται. Και όχι, δεν μένω στα ΒΠ, αλλά στο κέντρο της Αθήνας και όχι, δεν έχω ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Ποτέ όμως δεν έχω παρατήσει το αυτοκίνητό μου πάνω σε γωνία και αρκετές φορές έχω παρκάρει 4 και 5 τετράγωνα μακριά απο το σπίτι μου, ενώ θα μπορούσα να πάρκαρα κάτω απο το σπίτι μου, πάνω στη γωνία. Δεν είμαι όμως ένα δίποδο ζώον ( με τη κακή έννοια ) για να συμπεριφερθώ τόσο αντικοινωνικά, άσχετα αν το κάνουν αρκετοί γείτονές μου. Υ.Γ. Απο τη βιασύνη σου να βγάλεις το συμπέρασμα ότι μένω στα βόρεια προάστια και διαθέτω ιδιωτικό χώρο στάθμευσης, φαίνεται ποιος είναι ο κομπλεξικός. Επεξ/σία Σάββατο στις 08:54 μμ από uniquegr
Wowthodoris Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 μμ (επεξεργασμένο) Ειναι πραγματικά αστείο να μιλάμε για νέο ΚΟΚ, απο την στιγμή που δεν υπαρχει ο έλεγχος ώστε να τηρηθεί οπωσδήποτε ΚΟΚ. Μιλάμε για τα 30, αλλα ποτέ εφαρμόστηκαν τα 50 για να πάμε στα 30? Όπου γυρνάς βλέπεις διπλοπαρκαρίσματα, παρκάρισμα στα πεζοδρόμια, στις γωνιές με τρόπο που δεν μπορείς στρίψεις εύκολα, κόσμος να περνάει με κόκκινο, φουλ κόσμο χωρίς ζώνη ή κράνος ! Και ειδικά για το θέμα πάρκινγκ μην ξεκινήσει το κλασικό οτι δεν υπάρχουν θέσεις (δεν εχουν όλες οι περιοχές έλλειψη θέσεων), ο καθένας βαριέται να κούνησει τον κ@λο του να παρκάρει λιγο πιο μακριά και να περπατησει Επεξ/σία Σάββατο στις 09:55 μμ από Wowthodoris 2
uniquegr Δημοσ. Σάββατο στις 10:09 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:09 μμ 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Το όριο των 30χλμ δε θα τηρείται εκτός από την πρώτη βδομάδα που θα βγουν αστυνομικοί και κάμερες στους δρόμους για να φανεί ότι γίνεται έλεγχος. Γιατί δεν θα τηρηθεί το συγκεκριμένο όριο; Όχι επειδή θα πάψουν οι έλεγχοι της αστυνομίας, αλλά επειδή χρειάζεται να έχουμε διαρκώς μια αστυνομία, ένα μπαμπούλα να μας επιβλέπει. Γιατί είμαστε ανώριμοι και κακομαθημένοι και αντί να βάλουμε λίγο το νιονιό μας και να καταλάβουμε ΓΙΑΤΙ δεν πρέπει να τρέχουμε στους δρόμους, ανεξάρτητα απο το όριο του κάθε δρόμου, εμείς ψάχνουμε να βρούμε δικαιολογίες για να συνεχίσουμε να τρέχουμε και γιατί όχι, να τρέχουμε και ακόμα περισσότερο. Προσωπικά, δεν χρειάζομαι ένα τροχονόμο να με φοβερίζει με τα μπλοκάκια των κλήσεων. Ακόμα και 50 που είναι το τωρινό όριο, δεν υπερβαίνω τα 30 εντός κατοικημένων περιοχών όχι επειδή φοβάμαι μη βρεθεί κανείς να με γράψει, αλλά επειδή κατανοώ τους κινδύνους που ελωχεύουν, καθώς και την αδυναμία μου να ανταποκριθώ σε μια κρίσιμη κατάσταση τρέχοντας με ταχύτητα υπερβολική για κάποιο σημείο, την οποία υπερβολή τη κρίνω με βάση ακριβώς τις συνθήκες που επικρατούν στο σημείο και όχι με το τί ορίζει ο ΚΟΚ. 10 λεπτά πριν, Wowthodoris είπε Ειναι πραγματικά αστείο να μιλάμε για νέο ΚΟΚ, απο την στιγμή που δεν υπαρχει ο έλεγχος ώστε να τηρηθεί οπωσδήποτε ΚΟΚ. Μιλάμε για τα 30, αλλα ποτέ εφαρμόστηκαν τα 50 για να πάμε στα 30? Όπου γυρνάς βλέπεις διπλοπαρκαρίσματα, παρκάρισμα στα πεζοδρόμια, στις γωνιές με τρόπο που δεν μπορείς στρίψεις εύκολα, κόσμος να περνάει με κόκκινο, φουλ κόσμο χωρίς ζώνη ή κράνος ! Όπως γράφω και παραπάνω, το πρόβλημα είναι ότι περιμένουμε να μας ελέγξει ο τροχονόμος για να τηρήσουμε τους κανόνες και όταν μας σταματήσει για να μας κόψει κλήση, σπαταλάμε φαιά ουσία και χρόνο για να βρούμε κάποια δικαιολογία, αντί να κάνουμε το πιο απλό, να καταλάβουμε για πιο διαολεμένο λόγο ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να τρέχουμε, ΠΡΕΠΕΙ να φοράμε ζώνη ασφαλείας / κράνος, πρέπει να σταματάμε ακόμα και στο πορτοκαλί, δεν πρέπει να παρκάρουμε αντικανονικά κλπ. Εδώ, βλέπεις δίποδα ζώα να βάζουν τα παιδιά τους, μικρά παιδιά, στα μηχανάκια και όταν τους ρωτήσεις, σου λένε "δεν έχω άλλο μεταφορικό μέσο". Δηλαδή, θέτουν σε κίνδυνο τα παιδιά τους, επειδή αυτό έχουν, αυτό εμπιστεύονται. Βλέπεις και άλλα δίποδα ζώα, να αφήνουν ελεύθερα μέσα στη καμπίνα του αυτοκινήτου τα παιδιά τους ή να τα δένουν με τη ζώνη που προορίζεται για χρήση απο μεγαλόσωμους ανθρώπους. Δεν χρειάζεται να με κυνηγήσει η τροχαία για να κάνω το αυτονόητο και να βάλω τα παιδιά μου στο ειδικό κάθισμα. Είμαστε ένας απείθαρχος λαός που πάντα ψάχνει να εφεύρει δικαιολογίες για να καλύψει την ανάγκη του να αντιταχθεί σε κανόνες, γιατί δεν έχει μάθει και δεν του αρέσει να ακολουθεί και να σέβεται τους κανόνες. Γι'αυτό σκοτωνόμαστε. 6 2
Black Demis Δημοσ. Σάββατο στις 10:48 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:48 μμ 34 minutes ago, uniquegr said: Γιατί δεν θα τηρηθεί το συγκεκριμένο όριο; Όχι επειδή θα πάψουν οι έλεγχοι της αστυνομίας, αλλά επειδή χρειάζεται να έχουμε διαρκώς μια αστυνομία, ένα μπαμπούλα να μας επιβλέπει. Γιατί είμαστε ανώριμοι και κακομαθημένοι και αντί να βάλουμε λίγο το νιονιό μας και να καταλάβουμε ΓΙΑΤΙ δεν πρέπει να τρέχουμε στους δρόμους, ανεξάρτητα απο το όριο του κάθε δρόμου, εμείς ψάχνουμε να βρούμε δικαιολογίες για να συνεχίσουμε να τρέχουμε και γιατί όχι, να τρέχουμε και ακόμα περισσότερο. Προσωπικά, δεν χρειάζομαι ένα τροχονόμο να με φοβερίζει με τα μπλοκάκια των κλήσεων. Ακόμα και 50 που είναι το τωρινό όριο, δεν υπερβαίνω τα 30 εντός κατοικημένων περιοχών όχι επειδή φοβάμαι μη βρεθεί κανείς να με γράψει, αλλά επειδή κατανοώ τους κινδύνους που ελωχεύουν, καθώς και την αδυναμία μου να ανταποκριθώ σε μια κρίσιμη κατάσταση τρέχοντας με ταχύτητα υπερβολική για κάποιο σημείο, την οποία υπερβολή τη κρίνω με βάση ακριβώς τις συνθήκες που επικρατούν στο σημείο και όχι με το τί ορίζει ο ΚΟΚ. Βάση ορθής λογικής ενός λογικού ανθρώπου δίκαιο έχεις το θέμα ειναι τα περισσότερα άτομά είναι "ζωα" με την καλή και την κακή έννοιά....... Έτσι όταν βρουν ένα "παραθυράκι"¨θα ξεφύγουν να κάνουν το ελεύθερο τους..... και για να μην γίνονται αυτά χρειάζονται τα "τσομπανόσκυλά" να τους επιβλέπουν και να τους τιμωρούν (κάμερες στην περίπτωσή μας) και πριν αντιδράσεις.... οχι δεν είναι μόνο στην ελλαδα έτσι , ειναι παντού αυτή ειναι η ανθρώπινη φύση.... ακομη και στην Ελβετία ετσι ειναι όπου καλύπτει η κάμερα και γενικος ξερουν οτι καποιος μπορει να τους δει φέρονται μια χαρα και οδηγανε με τον καλυτερο τροπο....... και μολις βρεθουν σε καποιες περιοχές που ξερουν ξεκαθαρα οτι δεν εχει τπτ απήγανε οσο χειροτερα μπορεις να φανταστείς και rage driving και tailgating και προσπεράσεις απο καθε δυνατη πλευρα και brake checking και οτι αλλο φανταστεις
uniquegr Δημοσ. Σάββατο στις 10:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:49 μμ (επεξεργασμένο) Στις 16/1/2025 στις 3:16 ΜΜ, spikou23 είπε Μερικές παρατηρήσεις: Α. Υποστηρίζεται από αρκετούς συγκοινωνιολόγους ότι αφού ο μέσος όρος ταχύτητας κίνησης στην πόλη είναι περί τα 30 χλμ/ώρα, τότε δεν υπάρχει καμία ζημία από την εφαρμογή του μέτρου. Αυτό είναι σαθρό ως επιχείρημα. Για να είναι ο μέσος όρος ταχύτητας κάπου εκεί, σημαίνει ότι υπάρχουν σημεία που ο χρήστης πάει με 50 και σημεία (λιγότερα προφανώς) όπου πηγαίνει με 10, ή σημεία που ακινητοποιείται (πχ φανάρια, στοπ κα). Β. Υπάρχουν δυσκολίες στην διατήρηση ταχύτητας τόσο χαμηλής. Δεν είναι όλα τα οχήματα ίδια, ούτε όλοι οι οδηγοί είναι το ίδιο ικανοί. Όταν λαμβάνονται αποφάσεις που πρέπει να τηρούνται από όλους πηγαίνουμε με τον ελάχιστο κοινό παρανομαστή (εννοείται εξαιρώντας πολύ ακραίες περιπτώσεις). Οι δυσκολίες ανάγονται είτε στο όχημα (πχ το όχημα μου είναι 6τάχυτο με μηχανικό κιβώτιο, οι δε δύο πρώτες ταχύτητες είναι κοντές, δεν είναι εύκολο να κινηθείς με 30, μπορεί να γίνει αλλά θέλει διαρκή προσπάθεια, το δοκίμασα), είτε στον οδηγό. Ένα αυτοκίνητο που κινείται με υψηλές στροφές στην πρώτη γίνεται αφόρητο αν το οδηγείς έτσι για πάνω από 1-2 λεπτά. Τον δε παραγόμενο εκνευρισμό δεν ξέρω πόσοι οδηγοί εν τοις πράγμασι θα τον αντέξουν. Επίσης, λόγω αυξημένων στροφών του κινητήρα, θα αυξηθεί σημαντικά η κατανάλωση των οχημάτων. Δεν είναι αστείο αν το σκεφθεί κανείς. Όταν πηγαίνω με πρώτη βλέπω στιγμιαίες καταναλώσεις της τάξης των 25 και 30 ή 35 λίτρων / 100 χλμ, σε ένα απλό όχημα 1.600 κυβικών, μη γκαζιάρικο. Είναι άλλο πράγμα να κινείσαι με 30 αφού πρώτα έχεις φρενάρει από υψηλότερη ταχύτητα και άλλο να πρέπει να κινείσαι σταθερά με 20 - 25 χλμ (γιατί αν το όριο είναι 30, δεν ρισκάρεις να βρίσκεσαι μονίμως στο όριο). Γ. Λόγω των εξαιρέσεων που προτείνονται, γίνεται κάπως περίπλοκη η εξίσωση να βρει κανείς ποιό είναι το εκάστοτε όριο ταχύτητας. Είμαι σε δρόμο με μία λωρίδα; Οι δύο λωρίδες όταν η μία είναι μονίμως κατειλημμένη (παρκαρισμένα), θεωρούνται ακόμη δύο, ή μήπως επειδή εν τοις πράγμασι είναι μία, ισχύει το χαλαρότερο όριο κοκ. Νομίζω ότι θέτουμε υπερβολικές προϋποθέσεις. Το πρόβλημα που είναι κατά βάση η προστασία των πεζών, λύνεται με καλύτερα / περισσότερα φανάρια, με ελέγχους για την μέθη και κατά περίπτωση σε ειδικά σημεία υπερσυγκέντρωσης πεζών με πινακίδες με χαμηλότερα όρια και περισσότερες διαβάσεις. Έχω κι εγώ 6τάχυτο, Focus ecoboost 1.6 με τα 150 άλογα. Στα στενά πηγαίνω με δευτέρα ή ακόμα και τρίτη, με 1500 στροφές, αφήνοντας τη ροπή του κινητήρα να κάνει τη δουλειά της. Η μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο ( με το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων που κάνω να είναι εντός πόλης ) είναι 7.8lt/100km. Και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γκαζιάρικο. Έχει εξηγηθεί με μαθηματικά ο λόγος που είναι σωστή η επιλογή των 30 χαω μέσα σε στενά. Αν ενοχλείσαι να πηγαίνεις τόσο αργά ή αν δεν μπορείς να ελέγξεις το αυτοκίνητό σου, σταμάτα να το χρησιμοποιείς. Είναι πολύ απλό. Στις 16/1/2025 στις 11:16 ΜΜ, 1comment είπε Αυτά τα μέτρα θα έπρεπε να ισχύουν για τρανταχτές παραβάσεις όπως παραβίαση στοπ, οδήγηση με μέθη, οδήγηση χωρίς δίπλωμα κλπ. Και η μη χρήση ζώνης, τρανταχτή παράβαση είναι. Όταν κάποιος δεν σέβεται τη δική του σωματική ακεραιότητα, πόσες πιθανότητες έχει να σεβαστεί τη σωματική ακεραιότητα του διπλανού του και επιδεικνύοντας παραβατική συμπεριφορά ( ο νόμος είναι νόμος, οφείλεις να τον σεβαστείς, όσο και αν δεν σου αρέσει ), πόσες πιθανότητες έχει να παραβεί και άλλο κανόνα...? Οέο; Στις 17/1/2025 στις 1:56 ΠΜ, GodzillaCover είπε Ρε συ σκέψου το όμως και αναλογικά με 2 πράγματα: 1. μισθοί Γερμανίας-μισθοί Ελλάδας 2. Τις άλλες παραβάσεις Όσον αφορά το 2: Είναι δυνατόν κάποιος που δε φοράει ζώνη να έχει την ίδια ποινή με κάποιον που πάει 49 km/h πάνω από το όριο ταχύτητας? Ο ένας μπορεί να κάνει κακό στον εαυτό του μόνο (και να στοιχίσει στο κράτος ναι ναι κλπ). Ο άλλος είναι εν δυνάμει δολοφόνος. Αν τα όρια ήταν λογικά δηλαδή, γιατί στην Ελλάδα δεν είναι πάντα. Πρέπει να υπάρχει μια κλιμάκωση. Ας ήταν πχ 100€ το πρόστιμο για τη ζώνη. Κανένας, εμου συμπεριλαμβανομένου, δε θα έλεγε “α εντάξει τπτ δεν είναι 100€ ας το ρισκάρω, με τα 350€ ομως θα σοβαρευτώ”. Btw, αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αποτυγχάνει η θανατική ποινή. Θα περίμενε κανεις ότι, υπό τον φόβο του θανάτου, οι εγκληματίες θα φοβόντουσαν και θα μειωνόταν το έγκλημα. Κάτι τέτοιο δε συνέβη. Γιατί? Γιατί απλούστατα κανένας δε λέει “Κλάιν αν περάσω όλη μου τη ζωή στη φυλακή, μόνο μην πεθάνω”. Οδηγείς επειδή έχεις δίπλωμα οδήγησης. Και για να πάρεις το δίπλωμα οδήγησης, διδάχθηκες τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και συμφώνησες ότι θα τον τηρείς. Επομένως, ανεξάρτητα του τί πιστεύεις, έχεις υποχρέωση να τηρείς τον ΚΟΚ. Άρα, να φοράς και ζώνη ασφαλείας, ακόμα και αν πιστεύεις ότι δεν κάνεις κάτι κακό. Το που πάνε τα πρόστιμα και ποια ποσά θα μαζευτούν, ποσώς με ενδιαφέρει, ούτε με ενδιαφέρει αν έχουμε τα ίδια πρόστιμα με άλλες χώρες που οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι. Δεν είναι υποχρεωτική η επιβολή προστίμων, δεν είναι φόροι, είναι πρόστιμα, τα οποία σου βεβαιώνονται επειδή παρέβεις ένα κανόνα που οφείλεις να τηρείς. Αν κάποιος δεν θέλει να πληρώνει πρόστιμα, είναι στο χέρι του να μη πληρώσει: ας μη κάνει παραβάσεις. Τόσο απλό. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:00 μμ από uniquegr 3
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 11:15 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:15 μμ 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε 130 δεν είναι στις ΕΟ ? εχει και 120 και 110 σε πολλα σημεια. και η αττικη οδος εχει. νομιζω εχω δει και 90. 1
uniquegr Δημοσ. Σάββατο στις 11:16 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:16 μμ Στις 18/1/2025 στις 8:22 ΠΜ, andreas-d είπε Η Πατρών-Πύργου έχει όρια ταχύτητας, που αν τηρούνται δεν θα είχαμε ούτε ένα ατύχημα τόσα χρόνια. Όλοι περιμένουμε να τελειώσει η νέα εθνική οδό που θα έχει πάλι όρια και πάλι θα γίνονται θανατηφόρα, λιγότερα βέβαια λόγω διαχωριστικής μεταξύ των λορίδων.. Και η Πατρών Κορίνθου για μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν μονοδρομημένη με κολωνάκια να διαχωρίζουν τα δύο ρεύματα. Είχε επίσης όριο ταχύτητας που αρκετές φορές έβλεπα να μη τηρείται. Πολλοί έλεγαν ότι ο δρόμος ήταν σκοτώστρα. Έχω οδηγήσει αμέτρητες φορές σε αυτό το δρόμο, τόσο με εύκολες, όσο και με δύσκολες συνθήκες ( ακόμα και υπό καταρρακτώδη βροχή ). ΠΟΤΕ δεν έχασα κατ'ελάχιστο τον έλεγχο του οχήματός μου, δεν με πέταξε ποτέ ο δρόμος. Βέβαια, σεβόμουν πάντα τον δρόμο και ποτέ δεν έτρεχα πάνω απο το όριο που είχε τεθεί, ακόμα και στις ευθείες. Τα ίδια λοιπόν λένε και για τη Πατρών Πύργου ( στην οποία έχω οδηγήσει ), τα ίδια λένε και για τον ΒΟΑΚ. Δεν σκοτώνει η Πατρών Πύργου, ούτε ο ΒΟΑΚ. Τα κλούβια κεφάλια των οδηγών σκοτώνουν. Στις 18/1/2025 στις 3:27 ΜΜ, Razgriz είπε Λατρεύω αυτά τα θέματα με όλους τους νομοταγεις αλλά και τους μη. Βρίσκομαι ελάχιστα Ελλάδα αλλα λόγο εμπειρίας σε διάφορες χώρες με αρκετά σκληρούς κανόνες, αναμένω να δω τι θα λέτε όταν θα τρώτε κλήση για 5-8κμ παραπάνω από το όριο (50κμ πχ) ενώ επιστρέφετε από την εργασία σας και πολύ πιθανό δεν το παρατηρήσατε καν. Δεν λέω τι είναι κακό και τι δεν είναι, αναφέρομαι στην μελλοντική πραγματικότητα. Τίποτα. Θα πληρώσω και θα είμαι πιο προσεκτικός εφεξής. 2 1
GodzillaCover Δημοσ. Σάββατο στις 11:33 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:33 μμ (επεξεργασμένο) 44 minutes ago, uniquegr said: Έχω κι εγώ 6τάχυτο, Focus ecoboost 1.6 με τα 150 άλογα. Στα στενά πηγαίνω με δευτέρα ή ακόμα και τρίτη, με 1500 στροφές, αφήνοντας τη ροπή του κινητήρα να κάνει τη δουλειά της. Η μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο ( με το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων που κάνω να είναι εντός πόλης ) είναι 7.8lt/100km. Και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γκαζιάρικο. Έχει εξηγηθεί με μαθηματικά ο λόγος που είναι σωστή η επιλογή των 30 χαω μέσα σε στενά. Αν ενοχλείσαι να πηγαίνεις τόσο αργά ή αν δεν μπορείς να ελέγξεις το αυτοκίνητό σου, σταμάτα να το χρησιμοποιείς. Είναι πολύ απλό. Και η μη χρήση ζώνης, τρανταχτή παράβαση είναι. Όταν κάποιος δεν σέβεται τη δική του σωματική ακεραιότητα, πόσες πιθανότητες έχει να σεβαστεί τη σωματική ακεραιότητα του διπλανού του και επιδεικνύοντας παραβατική συμπεριφορά ( ο νόμος είναι νόμος, οφείλεις να τον σεβαστείς, όσο και αν δεν σου αρέσει ), πόσες πιθανότητες έχει να παραβεί και άλλο κανόνα...? Οέο; Οδηγείς επειδή έχεις δίπλωμα οδήγησης. Και για να πάρεις το δίπλωμα οδήγησης, διδάχθηκες τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και συμφώνησες ότι θα τον τηρείς. Επομένως, ανεξάρτητα του τί πιστεύεις, έχεις υποχρέωση να τηρείς τον ΚΟΚ. Άρα, να φοράς και ζώνη ασφαλείας, ακόμα και αν πιστεύεις ότι δεν κάνεις κάτι κακό. Το που πάνε τα πρόστιμα και ποια ποσά θα μαζευτούν, ποσώς με ενδιαφέρει, ούτε με ενδιαφέρει αν έχουμε τα ίδια πρόστιμα με άλλες χώρες που οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι. Δεν είναι υποχρεωτική η επιβολή προστίμων, δεν είναι φόροι, είναι πρόστιμα, τα οποία σου βεβαιώνονται επειδή παρέβεις ένα κανόνα που οφείλεις να τηρείς. Αν κάποιος δεν θέλει να πληρώνει πρόστιμα, είναι στο χέρι του να μη πληρώσει: ας μη κάνει παραβάσεις. Τόσο απλό. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Υπάρχει η αρχή της αναλογικότητας. Μπορούμε και να επιβάλουμε θανατική ποινή σε όποιον δε φοράει ζώνη. Στο χέρι του είναι να μην παραβιάσει τον νόμο, άρα δεν κινδυνεύει αν είναι νομιμος. Δε λειτουργεί έτσι ομως ένα ευνομούμενο κράτος. Οι ποινές πρέπει να είναι αναλογικές με τη σοβαροτητα της παράβασης και προφανώς, όταν είναι χρηματικές, με την οικονομική δυνατότητα του πληθυσμού. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:33 μμ από GodzillaCover 3
uniquegr Δημοσ. Σάββατο στις 11:41 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:41 μμ 5 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Υπάρχει η αρχή της αναλογικότητας. Μπορούμε και να επιβάλουμε θανατική ποινή σε όποιον δε φοράει ζώνη. Στο χέρι του είναι να μην παραβιάσει τον νόμο, άρα δεν κινδυνεύει αν είναι νομιμος. Δε λειτουργεί έτσι ομως ένα ευνομούμενο κράτος. Οι ποινές πρέπει να είναι αναλογικές με τη σοβαροτητα της παράβασης και προφανώς, όταν είναι χρηματικές, με την οικονομική δυνατότητα του πληθυσμού. Κάτι τέτοια χαριτωμένα έλεγε και ο ΣΥΡΙΖΑ τότε που κυβερνούσε, αν θυμάσαι. Δηλαδή, ο πλούσιος να πληρώνει περισσότερο απο τον φτωχό, τα θυμάσαι; Δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρχει αναλογικότητα, όταν μιλάμε για κάτι που γίνεται κατ'επιλογήν και κατά παράβαση κανόνων, με τους οποίους κανόνες έχουμε προκαταβολικά συμφωνήσει ( κατά την απόκτηση της άδειας οδήγησης ). Αν κάποιος διαφωνεί με τα πρόστιμα, η μόνη επιλογή που ( πρέπει να ) έχει, είναι να μη κάνει παραβάσεις. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα