Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, 1comment είπε

Αυτή η πραγματικότητα θα γίνει μόνο αν μπουν και δουλεύουν οι κάμερες που ακούμε και μόνο στο νομό Αττικής (κυρίως εντός Αθήνας). Όλη η υπόλοιπη χώρα πλην των εθνικών οδών που έτσι κι αλλιώς οι περισσότεροι τηρούμε τα όρια θα μείνει εντελώς ανεπηρέαστη από τα νέα μέτρα καθώς μόνο η τροχαία θα μπορεί να βεβαιώσει παράβαση. 

Να σου πω και το άλλο. Ήδη λένε ότι σε πρώτη φάση θα καταγράφεται μόνο η παραβίαση σηματοδότη. Γιατί άραγε; Έστω ότι ενεργοποιείται η καταγραφή όλων των παραβάσεων (κινητό, ζώνη, κράνος, ταχύτητα, φλας). Δηλαδή σε κάθε φανάρι, κάθε 2 λεπτά,  οι κάμερες θα στέλνουν καμια 10αρια πρόστιμα και μαζί αφαίρεση της άδειας; Μέσα σε λίγες μέρες τα μισά αυτοκίνητα στην Αθήνα θα είναι σε μη κυκλοφορία, και επειδή μιλάμε για εργαζόμενους, θα χάσουν και τη δουλειά τους αν δεν έχουν άλλο μέσο να πάνε. Ακόμα και αν εφαρμοστεί για κάποιο διάστημα, θεωρώ ότι είτε θα σταματήσει και θα περιοριστεί σε σοβαρές παραβάσεις, ή απλά οι δρόμοι θα αδειάσουν από αυτοκίνητα λόγω αφαίρεσης άδειας. Το γέλιο θα πέσει με τα επαγγελματικά οχήματα (κουριερ, τροφοδοσίες μάρκετ-φαρμακείων κ.α.) και τα κτελ. Θα υπάρξει πρόβλημα μέχρι και στην εφοδιαστική αλυσίδα αν μπαίνουν πρόστιμα και αφαίρεση άδειας σε τέτοια οχήματα. Για να μην πω για τα υπέρογκα πρόστιμα που θα πάνε μαζί με τα ληξιπρόθεσμα και ανείσπρακτα δις της εφορίας... Ξαφνικά θα βρεθούν χρεωμένοι άνθρωποι που δεν χρώσταγαν ποτέ. Οι συνέπειες θα είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που συζητάμε.

Να περιμένουμε και αύξηση τροχαίων γιατί πολλοί θα έχουν το νου τους στο κοντέρ μη γράψει 3-5 χλμ παραπάνω αντί να κοιτάνε μπροστά το δρόμο.

Λέω να μην αναφέρω και τα προσωπικά οχήματα αστυνομικών, υπουργών, βοηθών υπουργών, βουλευτών που πολύ αμφιβάλω αν τηρούν τα όρια 100%. Όλα αυτά θα τα καταγράφουν οι κάμερες και θα στέλνουν ψηφιακά τις ποινές;

Κάπου τα εχεις κάνει αχταρμά στο κεφάλι σου, Τα σοβαρά κράτη όλες αυτές τις δικαιολογίες που ξεφουρνας τις έχουν ξεπεράσει εδώ και χρόνια και ακόμα εισπράττουν από κάτι μυαλά σαν τα δικά σου..

  • Like 2
  • Απαντ. 217
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, andreas-d είπε

Κάπου τα εχεις κάνει αχταρμά στο κεφάλι σου, Τα σοβαρά κράτη όλες αυτές τις δικαιολογίες που ξεφουρνας τις έχουν ξεπεράσει εδώ και χρόνια και ακόμα εισπράττουν από κάτι μυαλά σαν τα δικά σου..

Έγραψα απλά τι θα γίνει στην πραγματικότητα αμέσως μόλις εφαρμοστεί. Σε 1-2  χρόνια μετά, μπορεί να ξεπεραστούν κι εδώ όλα αυτά.

Δημοσ.
7 hours ago, 1comment said:

Να σου πω και το άλλο. Ήδη λένε ότι σε πρώτη φάση θα καταγράφεται μόνο η παραβίαση σηματοδότη. Γιατί άραγε; Έστω ότι ενεργοποιείται η καταγραφή όλων των παραβάσεων (κινητό, ζώνη, κράνος, ταχύτητα, φλας). Δηλαδή σε κάθε φανάρι, κάθε 2 λεπτά,  οι κάμερες θα στέλνουν καμια 10αρια πρόστιμα και μαζί αφαίρεση της άδειας; Μέσα σε λίγες μέρες τα μισά αυτοκίνητα στην Αθήνα θα είναι σε μη κυκλοφορία, και επειδή μιλάμε για εργαζόμενους, θα χάσουν και τη δουλειά τους αν δεν έχουν άλλο μέσο να πάνε. Ακόμα και αν εφαρμοστεί για κάποιο διάστημα, θεωρώ ότι είτε θα σταματήσει και θα περιοριστεί σε σοβαρές παραβάσεις, ή απλά οι δρόμοι θα αδειάσουν από αυτοκίνητα λόγω αφαίρεσης άδειας. Το γέλιο θα πέσει με τα επαγγελματικά οχήματα (κουριερ, τροφοδοσίες μάρκετ-φαρμακείων κ.α.) και τα κτελ. Θα υπάρξει πρόβλημα μέχρι και στην εφοδιαστική αλυσίδα αν μπαίνουν πρόστιμα και αφαίρεση άδειας σε τέτοια οχήματα. Για να μην πω για τα υπέρογκα πρόστιμα που θα πάνε μαζί με τα ληξιπρόθεσμα και ανείσπρακτα δις της εφορίας... Ξαφνικά θα βρεθούν χρεωμένοι άνθρωποι που δεν χρώσταγαν ποτέ. Οι συνέπειες θα είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που συζητάμε.

Να περιμένουμε και αύξηση τροχαίων γιατί πολλοί θα έχουν το νου τους στο κοντέρ μη γράψει 3-5 χλμ παραπάνω αντί να κοιτάνε μπροστά το δρόμο.

Λέω να μην αναφέρω και τα προσωπικά οχήματα αστυνομικών, υπουργών, βοηθών υπουργών, βουλευτών που πολύ αμφιβάλω αν τηρούν τα όρια 100%. Όλα αυτά θα τα καταγράφουν οι κάμερες και θα στέλνουν ψηφιακά τις ποινές;

για ποιο λογο να γινει αυτο? προφανος αν δεν κάνουν παραβίαση δεν θα τους αφαιρεσουν τπτ...... γιατι ντε και καλα θα πρεπει να θεορουμε δεδομενο οτι ο αλλος θα ειναι ρεμαλι και θα παραβιαζει το καθε τι

το δευτερο οντος ειναι θεμα το εχω ζησει χρονια στην ελβετια...  συνεχεια κοιτας το κοντερο και οχι τον δρομο...... λνεται καπως με καινουργια αυτοκινιτα με πολλαπλα profiles για limiters εχω δει ακομη και αυτο limiter σε ηλεκτρικο αναλογα με την περιοχη διαβαζει το οριο και δεν το ξεπερναει δλδ αν λει 30 οριο αυτο καπου στα 31 χιλομετρα ωρα (καντραν) σταματαει

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Black Demis είπε

για ποιο λογο να γινει αυτο? προφανος αν δεν κάνουν παραβίαση δεν θα τους αφαιρεσουν τπτ...... γιατι ντε και καλα θα πρεπει να θεορουμε δεδομενο οτι ο αλλος θα ειναι ρεμαλι και θα παραβιαζει το καθε τι

το δευτερο οντος ειναι θεμα το εχω ζησει χρονια στην ελβετια...  συνεχεια κοιτας το κοντερο και οχι τον δρομο...... λνεται καπως με καινουργια αυτοκινιτα με πολλαπλα profiles για limiters εχω δει ακομη και αυτο limiter σε ηλεκτρικο αναλογα με την περιοχη διαβαζει το οριο και δεν το ξεπερναει δλδ αν λει 30 οριο αυτο καπου στα 31 χιλομετρα ωρα (καντραν) σταματαει

Είναι ρεμάλι όποιος σε μια άδεια λεωφόρο πάει με 55 αντί 50; Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

Αν κοιτάμε το κοντερ και όχι το δρόμο (που θα γίνει), τα τροχαία θα αυξηθούν κατά πάρα πολύ. Όπου τροχαίο, βάλε και την αντίστοιχη διακοπή κυκλοφορίας μέχρι να έρθουν τα όργανα, τους τραυματισμούς κλπ. Ξαναλέω αν οι κάμερες γράφουν για το όριο ταχύτητας στις λεωφόρους της Αθήνας και σε γράφουν ακόμα και για 5χλμ παραβίαση, η κατάσταση θα γίνει τραγική στους δρόμους. Δεν μιλάω για καμία άλλη παράβαση, μόνο για το όριο και τις κάμερες. 

Δημοσ.
39 minutes ago, 1comment said:

Είναι ρεμάλι όποιος σε μια άδεια λεωφόρο πάει με 55 αντί 50; Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

Αν κοιτάμε το κοντερ και όχι το δρόμο (που θα γίνει), τα τροχαία θα αυξηθούν κατά πάρα πολύ. Όπου τροχαίο, βάλε και την αντίστοιχη διακοπή κυκλοφορίας μέχρι να έρθουν τα όργανα, τους τραυματισμούς κλπ. Ξαναλέω αν οι κάμερες γράφουν για το όριο ταχύτητας στις λεωφόρους της Αθήνας και σε γράφουν ακόμα και για 5χλμ παραβίαση, η κατάσταση θα γίνει τραγική στους δρόμους. Δεν μιλάω για καμία άλλη παράβαση, μόνο για το όριο και τις κάμερες. 

ειναι ρεμαλη που εν γνωση του παραβιαζει καποιον νομο. γιατι 55 γινεται 60 60 γινεται 65 κλπ (την ιστορια με τημν μεταβαση την εχω ζησει σε αλλη χωρα ξερω πως ειναι δεν ειναι πρωτη φορα)
χοντρικα χοντρικα 6 μηνες θα παρει μεχρι να στρωσει η κατασταση απο εκει και περα οποιος δεν μπορει θα φυγει απο τους δρομους υπολοιποι θα συμβιβαστουν
Όπως είπα την έχω ζήσει την ιστορία και την κατάσταση σε άλλη χώρα και μια χαρα πήγε..... το μονο που μενει στο τέλος άτομα με παλιά αυτοκίνητα θα είναι μονημα με αγχος μην περάσουν το όριο

το αστείο είναι οτι το ζόρι δεν ειναι ούτε να κρατάς 30 στην κατακομμένη περιοχή ούτε 60 στους μεγαλύτερους δρόμους αλλα το 120 στην εθνική (παντα μηνάμε για αυτοκίνητά με σεβαστά κυβικά 4+ κιλινδρους) κατι 3 κιλινδρα κλπ τρωνε λουκι στο 30 χιλιόμετρα για μηχανες δικύλινδρες με 800+cc ουτε καν πέφτει συζήτησή για 30 αρι που πρακτικα ειναι το οριο αλλαγης απο την πρωητη στην δευτερα (ετσι ουτε με πρωτη πανε σωστα ουτε δευτερα κυλαει και σκροτσαρει)

αλλα οπως ειπα παραπλευρες απολειες μεσα σε 6 μηνες θα φιλτραρισει οτι μπορει και δεν μπορει και τελος..... (παντα με την προιποθεση να μποουν καμερες αν δεν μποουν ειναι σαν να μην βγηκε ο νομος)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Είναι ρεμάλι όποιος σε μια άδεια λεωφόρο πάει με 55 αντί 50; Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

 

Δεν υπάρχει ολίγον έγκυος.

Το όριο ειναι 50 ,πανω απο αυτό εισαι παράνομος.Το τι ανοχή θα έχουν οι κάμερες δεν το ξέρουμε.Σίγουρα θα έχουν κάποια χλμ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν υπάρχει ολίγον έγκυος.

Το όριο ειναι 50 ,πανω απο αυτό εισαι παράνομος.Το τι ανοχή θα έχουν οι κάμερες δεν το ξέρουμε.Σίγουρα θα έχουν κάποια χλμ.

Στα λίγα χιλιόμετρα 10- 30 και 50 δεν έχουν καμία ανοχή τουλάχιστον εδώ στη Γερμανία,  από τα 100 και πάνω έχουν νομίζω έως 7κλμ δεν είμαι σίγουρος έχω χρόνια να πάρω φωτο, όμως το πρόστιμο είναι κλιμακωτο, ανεβαίνει ανάλογα πόσο ξεπερνάς το όριο..

Όμως στο 10 - 70 είναι πολύ αυστηρά, 

Εδω και ενα χρονο ξεκίνησαν πιλοτικά και νέες κάμερες που ανιχνεύουν εάν μιλάς στο κινητό..

Επεξ/σία από andreas-d
  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι θα πω ότι στη χώρα μας δεν έχουμε έλλειψη νόμων (τ' αντίθετο - πολυνομία έχουμε). Το πρόβλημα είναι στην έλειψη της τήρησής τους. Οπότε το μέτρο με τις πάμπολλες κάμερες μόνο ως θετικό μπορώ να το δω. 

Κατά τ' άλλα, ίσως να μη βρίσκω ουσία και σε κάποια πράγματα ακόμα (κυρίως για τον λόγο που ήδη ανέφερα), αλλά δε θεωρώ ότι είναι πρόβλημα που ν' αξίζει ν' ασχοληθείς. Δεν υπάρχει κάτι ακραία λάθος που να πούμε ότι θα δημιουργήσει προβλήματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι σταθερές κάμερες είναι για αυτούς που περνάν πρώτη φορά στην πορεία θα τις μαθουν και μετά την κάμερα πάλι θα τρέχουν, θέλουμε μικρές φορητές στους δήμους, πάει ο υπάλληλος της στήνει ένα 2ωρο στο ένα στενό και μετά αλλού, αυτές δουλεύουν εδώ στο εξωτερικό και έχουν αποτέλεσμα..

Επεξ/σία από andreas-d
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Στα λίγα χιλιόμετρα 10- 30 και 50 δεν έχουν καμία ανοχή τουλάχιστον εδώ στη Γερμανία,  από τα 100 και πάνω έχουν νομίζω έως 7κλμ δεν είμαι σίγουρος έχω χρόνια να πάρω φωτο, όμως το πρόστιμο είναι κλιμακωτο, ανεβαίνει ανάλογα πόσο ξεπερνάς το όριο..

Όμως στο 10 - 70 είναι πολύ αυστηρά, 

Εδω και ενα χρονο ξεκίνησαν πιλοτικά και νέες κάμερες που ανιχνεύουν εάν μιλάς στο κινητό..

Στη Γερμανία ποια είναι τα πρόστιμα για παράβαση ας πούμε 20χλμ πάνω από το όριο; Έχει αφαίρεση άδειας; Σε περίπτωση ίδιας παράβασης εντός 1 έτους έχει 1000Ε πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 180 μέρες; 

Εδώ ο νέος νόμος λέει σε περίπτωση υπέρβασης 20-30 χλμ 150Ε (δεκτό) και αφαίρεση άδειας 20 μέρες. Και αν επαναληφθεί η ίδια παράβαση μέσα σε ένα έτος, είναι σαν να χάνεις το αυτοκίνητο για μισό χρόνο! Η διαφορά με τον τωρινό κοκ είναι τεράστια!

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

ειναι ρεμαλη που εν γνωση του παραβιαζει καποιον νομο. γιατι 55 γινεται 60 60 γινεται 65 κλπ (την ιστορια με τημν μεταβαση την εχω ζησει σε αλλη χωρα ξερω πως ειναι δεν ειναι πρωτη φορα)
 

Μήπως ζεις ακόμα στην άλλη χώρα; Γιατί και άλλοι υπέρμαχοι των νέων ποινών ζουν σε άλλη χώρα απ' ότι είπαν (και κακώς σχολιάζουν θα πω). Οπότε σχολίασαν με τη λογική "εγώ κορόιδο είμαι να έχω τις κάμερες στους δρόμους και να με γράφουν για 5χλμ? καλά να πάθουν τώρα και οι δικοί μας στο ελλάντα". Βέβαια υπάρχουν πολλοί νόμοι που πέρασαν και τελικά δεν εφαρμόστηκαν ποτέ στην πράξη.

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
6 minutes ago, 1comment said:

Στη Γερμανία ποια είναι τα πρόστιμα για παράβαση ας πούμε 20χλμ πάνω από το όριο; Έχει αφαίρεση άδειας; Σε περίπτωση ίδιας παράβασης εντός 1 έτους έχει 1000Ε πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 180 μέρες; 

Εδώ ο νέος νόμος λέει σε περίπτωση υπέρβασης 20-30 χλμ 150Ε (δεκτό) και αφαίρεση άδειας 20 μέρες. Και αν επαναληφθεί η ίδια παράβαση μέσα σε ένα έτος, είναι σαν να χάνεις το αυτοκίνητο για μισό χρόνο! Η διαφορά με τον τωρινό κοκ είναι τεράστια!

Μήπως ζεις ακόμα στην άλλη χώρα; Γιατί και άλλοι υπέρμαχοι των νέων ποινών ζουν σε άλλη χώρα απ' ότι είπαν (και κακώς σχολιάζουν θα πω). Οπότε σχολίασαν με τη λογική "εγώ κορόιδο είμαι να έχω τις κάμερες στους δρόμους και να με γράφουν για 5χλμ? καλά να πάθουν τώρα και οι δικοί μας στο ελλάντα". Βέβαια υπάρχουν πολλοί νόμοι που πέρασαν και τελικά δεν εφαρμόστηκαν ποτέ στην πράξη.

Δυστιχος όχι λόγο υγείας (έξω πολλές ασθένειες δεν καλύπτονται από την ιδιωτικό σύστημα υγείας)

Κατά τα άλλα ίδιες αντιδράσεις είχαν και εκεί, και με συνοπτικές διαδικασίες υοοταχτηκαν.

Όταν ήρθα Ελλάδα για να ξεσπάσω οδηγούσα κάνα χρόνο με "ταυτότητα στο στωμα" που λέμε (ότι κάνει ο κάθε τουρίστας όταν έρχεται εδώ και παίρνει αυτοκινιτο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Btw μιας και λέμε για τις κάμερες, εδώ δίνεται περισσότερη ανάλυση. Αρχικά θα τοποθετηθούν 388  (από Μαιο) οι οποίες θα καταγράφουν μόνο παραβίαση σηματοδότη. Οι 1000 ακόμα δεν έχουν δημοπρατηθεί, είναι υπό επεξεργασία. Επίσης θα πρέπει να έχει υλοποιηθεί το λογισμικό που θα στέλνει ψηφιακά το πρόστιμο στα κινητά. Το όλο σχέδιο πάει για το 2026 και μετά.

Στο 6.39 αναλύει ότι ακόμα και οι κάμερες που θα καταγράφουν το κόκκινο περάσαν από πολύ δύσκολες διαδικασίες προκειμένου να εναρμονιστούν με τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων. Άραγε πώς θα εγκριθούν από την Αρχή κάμερες που θα καταγράφουν αν κρατάς τηλέφωνο ή αν φοράς ζώνη και οι οποίες θα έχουν δυνατότητα να τραβούν μόνο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και όχι τους ανθρώπους;

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, 1comment είπε

Στη Γερμανία ποια είναι τα πρόστιμα για παράβαση ας πούμε 20χλμ πάνω από το όριο; Έχει αφαίρεση άδειας; Σε περίπτωση ίδιας παράβασης εντός 1 έτους έχει 1000Ε πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 180 μέρες; 

Στη Γερμανία το πρόστιμο πάει στον οδηγό, πότε στο αυτοκίνητο.

Έρχεται πχ μια φώτο στην επιχείρηση που σου παρέχει αυτοκίνητο, και ρωτάει ήσασταν εσείς εάν όχι τότε πες μας ποιος, αν δεν αναφέρεις όνομα τότε το πληρώνεις εσύ.

Όταν το αυτοκίνητο μιας οικογένειας φάει φώτο τότε πάει στον κάτοχο και αυτός αναφέρει ότι ήταν ο  γιός μου πχ. Τότε θα έρθει νέα κλήση στο όνομα του γιου μου και πάλι θα ρωτάει..

Πάντα το αναφέρεις γιατί μπορεί να έχει και πόντους, ώστε να μην τους φορτωθείς εσύ.. 

Δεν ξέρω πόσο είναι τα πρόστιμα γιατί είναι κλιμακωτά όπως ανέφερα, και έχω πολλά χρόνια να πάρω φώτο παρόλο που οδηγώ τουλάχιστον 140κλμ κάθε μέρα..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Στη Γερμανία το πρόστιμο πάει στον οδηγό, πότε στο αυτοκίνητο.

Έρχεται πχ μια φώτο στην επιχείρηση που σου παρέχει αυτοκίνητο, και ρωτάει ήσασταν εσείς εάν όχι τότε πες μας ποιος, αν δεν αναφέρεις όνομα τότε το πληρώνεις εσύ.

Όταν το αυτοκίνητο μιας οικογένειας φάει φώτο τότε πάει στον κάτοχο και αυτός αναφέρει ότι ήταν ο  γιός μου πχ. Τότε θα έρθει νέα κλήση στο όνομα του γιου μου και πάλι θα ρωτάει..

Πάντα το αναφέρεις γιατί μπορεί να έχει και πόντους, ώστε να μην τους φορτωθείς εσύ.. 

Δεν ξέρω πόσο είναι τα πρόστιμα γιατί είναι κλιμακωτά όπως ανέφερα, και έχω πολλά χρόνια να πάρω φώτο παρόλο που οδηγώ τουλάχιστον 140κλμ κάθε μέρα..

Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε αν συνδυάζονται με αφαίρεση άδειας και τι γίνεται στην υποτροπή. Αυτά είναι τα βασικά και όχι τόσο τα χρήματα.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, 1comment είπε

Γιατί και άλλοι υπέρμαχοι των νέων ποινών ζουν σε άλλη χώρα απ' ότι είπαν (και κακώς σχολιάζουν θα πω). Οπότε σχολίασαν με τη λογική "εγώ κορόιδο είμαι να έχω τις κάμερες στους δρόμους και να με γράφουν για 5χλμ? καλά να πάθουν τώρα και οι δικοί μας στο ελλάντα". Βέβαια υπάρχουν πολλοί νόμοι που πέρασαν και τελικά δεν εφαρμόστηκαν ποτέ στην πράξη.

Eσύ γιατί σχολιάζεις για τις άλλες χώρες;Εμείς που οδηγάμε και στη Ελλάδα είμαστε λιγότερο ειδικοί απο εσένα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...