Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα τη καθοδήγηση σας στο παρακάτω θέμα. Έχω ένα Ι.Χ το οποίο βρίσκεται ακινητοποιημένο (σε εκούσια ακινησία) εδώ και 8-9 χρόνια στο χωριό. Δεν θέλω να το πετάξω καθώς εξωτερικά κ εσωτερικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση και είναι Ιαπωνικής μάρκας, χρονολογίας 15 ετών και δεν έχει πολλά χιλιόμετρα. Θέλω να φτιάξω ότι χρειάζεται ώστε να ειναι σε κατάσταση για το πουλήσω καθώς με βάση τιμές της αγοράς που υπάρχουν τώρα, θα μπορώ να το πουλήσω 3.000€-4.000. Το ζήτημα μου είναι το εξής: το αυτοκίνητο βρίσκεται σε χωριό και θέλω να το πάω σε συνεργείο για να το δουν. Πως θα το μεταφέρω εφόσον είναι σε ακινησία και με ποιόν τρόπο? Θα πρέπει να καλέσω κάποια ιδιωτική υπηρεσία car service να μου το μεταφέρουν στο συνεργείο? Θα δεχτούν να το μεταφέρουν εφόσον βρίσκεται ακόμη σε εκούσια ακινησία ή θα πρέπει να κάνω άρση ακινησίας, να πληρώσω ασφάλεια και μετά να το μεταφέρω στο συνεργείο? Απλά σκέφτομαι πως εάν μου πει ο μηχανικός ότι δεν είναι καλή κατάσταση για πώληση, τότε θα έχω μπει σε άσκοπα έξοδα ασφαλείας κτλ. Ποια είναι η διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθήσω βήμα βήμα καθώς δεν γνωρίζω καθόλου τι πρέπει να κάνω. 

 

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να κάνεις άρση αν θες να το μεταφέρεις με γερανό στο συνεργείο. Μετά  τον μηχανικό αποφασίζεις πως θα προχωρήσεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν έχεις οδική τότε δε σε συμφέρει να το μετακινήσεις με γερανό. Αν δε βιάζεσαι καντο μια οδική και πήγαινε το σε κάνα μήνα. Μόνο δεν ξέρω αν σου δεχτούν από την οδική να κάνεις συμβόλαιο σε ακινητοποιημενο αμάξι.

Μετά είναι και οι πινακίδες Μ.

Αν όμως βγει σε δρόμο θα πρέπει να κάνεις ασφάλεια, έστω και για ένα μήνα.

Αν το βάλεις σε κίνηση για έναν μήνα θα πληρώσεις τα τέλη κυκλοφορίας για ένα μήνα.

Το ΚΤΕΟ θα πρέπει να το περάσεις αλλά μπορεί να περιμένει μετά το συνεργείο. Οπότε αν δεν το φτιάξεις δεν το πας και ΚΤΕΟ.

Επεξ/σία από micos000
  • Like 1
Δημοσ.

Για να είναι 8-9 χρόνια σε ακινησία, έχει γίνει με τον παλιό τρόπο με παράδοση πινακίδων στην ΔΟΥ. Πινακίδες Μ ενδεχομένως να μην μπορεί να βγάλει. Για άρση, πριν πας στην ΔΟΥ που είχατε παραδόσει τις πινακίδες, πρέπει πρώτα να το ασφαλίσεις και να έχει περάσει ένα 24ωρο. Έπειτα κάνεις την αίτηση για άρση με το χαρτί της ακινησίας. Αν οι πινακίδες έχουν καταστραφεί (αναλόγως την περιοχή και το μέγεθος της ΔΟΥ μπορεί και όχι) θα σου δώσουν βεβαίωση καταστροφής και τρίπτυχο για να πληρώσεις τα τέλη της χρονιάς στο εκεί ταμείο. Με αυτά τα χαρτιά πας έπειτα στο τμήμα συγκοινωνιών της περιοχής για έκδοση νέων πινακίδων, σου δίνουν προσωρινό χαρτί για να περάσεις ΚΤΕΟ και αφού προσκομίσεις μετά το χαρτί του ΚΤΕΟ, εκδίδεται η νέα άδεια και παίρνεις και τις πινακίδες. Εννοείται πως μετά θα πρέπει να αλλάξεις και τον αριθμό κυκλοφορίας στο ασφαλιστήριο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...