Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και καλή χρονια !

Παρέλαβα στις 6/12 μια τηλεόραση Philips 50PUS8919 από κατάστημα ιντερνετικά !
η τηλεόραση ήρθε μετά από 16 μέρες γιατί ο πωλητής αφού μπήκαν τα λεφτά έκανε την παραγγελια από το εξωτερικό για να του έρθει η τηλεόραση και να μου την στήλη !
Η τηλεόραση ήρθε όπου και την παρέλαβα από την γενική ταχυδρομική !.
το κουτί ήταν χτυπημένο σε διαφορα σημεία αλλα δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να είχε σπάσει !
Την έβγαλα από το κουτί την σύνδεσα στην μπρίζα και μόλις άναψε στην κάτω μεριά και πάνω δεξιά ήταν σπασμένη !
Να σημειώσω ότι πριν την βάλω στην μπρίζα δεν φαινόταν από το panel ότι είχε σπάσει !
Μετά απο συνεννόηση με τον πωλητή αλλα και με την κούριερ για να μην τα πολυλογώ ήρθε η γενική ταχυδρομική και την πήρε για έλεγχο !
Αφου πέρασαν 3 βδομάδες περίπου πήρα τηλέφωνο την κούριερ και μου είπαν ότι έχουν αναγνώριση ότι αυτοί την σπάσαν και ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων στον πωλητή !
Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε όλα καλά θα μιλήσει τότε μαζί τους για να συνεννοηθεί !
Πέρνω μετά από μέρες πάλι την κούριερ και μου είπαν ότι είναι σε αναμονή για την επιστροφή χρημάτων γιατί ο πωλητής δεν τους έχει στήλη τα χαρτιά !
Πήρα πάλι τον πωλητή τηλέφωνο !
Αφού το σήκωσε μου είπε ότι είναι μαλωμένοι μαζί τους γιατί δεν δέχονται την απόδειξη που έχει για την τηλεόραση ότι την έφερε από το εξωτερικό ! αλλα να μην ανήσυχο σε δυο μέρες θα διευθετηθεί το θέμα !
Πέρασαν 4 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση ! ακόμα δεν τον πήρα τηλέφωνο να δω τώρα τι έγινε ! και σκέφτηκα να σας ρωτήσω πριν τον πάρω τηλέφωνο γιατί δεν ξέρω τι θα μου πει πάλι ! Για να μην δέχονται από τον πωλητή αυτά που του ζητάει η κούριερ μάλλον ο πωλητής κάποια μαμούνια έχει κάνει με τις αποδείξεις ! κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ !
Αν ξέρει κάποιος πως να κινηθώ (ανάλογος πάντα με το τι θα μου απάντηση ο πωλητής) μετά από δίκια του εμπειρία θα του ήμουν ευγνώμων !

Ευχαριστώ προκαταβολικά !

Δημοσ.

Καλησπέρα, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Ελπίζω να τα έχεις και γραπτά, ειδικά το μήνυμα της ταχυδρομικής (πχ μειλ).

Αν δεν τα έχεις γραπτά, φρόντισε να τα πάρεις γραπτά.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Καλησπέρα, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Ελπίζω να τα έχεις και γραπτά, ειδικά το μήνυμα της ταχυδρομικής (πχ μειλ).

Αν δεν τα έχεις γραπτά, φρόντισε να τα πάρεις γραπτά.

Η ταχυδρομική με ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι εγκρίθηκε η αποζημίωση ! γραπτώς δεν έχω κάτι ! αλλά μάλλον μπορώ να ζητήσω να μου το στείλουν και γραπτός απο την γενική ταχυδρομική

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, word1983 είπε

Η ταχυδρομική με ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι εγκρίθηκε η αποζημίωση ! γραπτώς δεν έχω κάτι ! αλλά μάλλον μπορώ να ζητήσω να μου το στείλουν και γραπτός απο την γενική ταχυδρομική

ΠΑΝΤΑ γραπτά, πριν γίνει η καταγγελία. 

Γιατί αν γίνει, αυτοί (πιθανόν) θα πουν "εμείς? πότε?"

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

ΠΑΝΤΑ γραπτά, πριν γίνει η καταγγελία. 

Γιατί αν γίνει, αυτοί (πιθανόν) θα πουν "εμείς? πότε?"

Σε ευχαριστώ φίλε μου ! ελπίζω να βγάλω άκρη !

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...