ramarg Δημοσ. χθες στις 02:16 πμ Δημοσ. χθες στις 02:16 πμ (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Thresh είπε Ακόμα και με το στανιό να βάλουμε ξεχωριστούς μετρητές δεν θα εμποδίζει κάποιον να τραβάει καλώδιο από την παροχή του σπιτιού για να φορτίζει λιγότερα από την ακριβότερη παροχή του αυτοκινήτου. Θα το καταφέρουν με έναν απλούστατο τρόπο. Διατηρώντας τις ταχύτητες/χρόνους φόρτισης από home socket σε μη ανεκτά επίπεδα. Όποιος θέλει να γλιτώσει τον ΕΦΚ στις κιλοβατώρες που καταλήγουν στην κίνηση, θα καταδικάζεται σε χρόνους φόρτισης 12-20 ωρών (και αντίστοιχα θα καθηλώνεται / θα αδυνατεί να μετακινηθεί όταν το χρειάζεται εφόσον το όχημα δε θα έχει επαρκή φόρτιση για να σου βγάζει χλμ). Άλλωστε και οι οικιακές μονοφασικές παροχές δε σηκώνουν πολλά πολλά. Όποιος όμως τολμήσει να θέλει ταχύτητα φόρτισης, θα το πληρώνει πολύ ακριβά.! (ακριβοί φορτιστές ή οικιακοί σταθμοί ταχυφόρτισης με απαίτηση για ενισχυμένες τριφασικές παροχές, και με έξυπνους μετρητές οι οποίοι θα αντλούν απευθείας δεδομένα από τον φορτιστή ώστε να σου βεβαιώνουν στον λογαριασμό τα ποσά ΕΦΚ που αντιστοιχούν στις κιλοβατώρες που τράβηξες από το δίκτυο για κίνηση). Τρόποι υπάρχουν. Από τη στιγμή που θα έρθει η ψηφιοποίηση των μετρητών δεν γλιτώνουμε. Θα χρεωνόμαστε με ακρίβεια τρίχας για όλα (το οποίο δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό). Επεξ/σία χθες στις 02:18 πμ από ramarg 1
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 02:36 πμ Δημοσ. χθες στις 02:36 πμ 3 ώρες πριν, μπουρτζοβλαχος είπε Στη F1 στα pit stops ποσο χρονο θα κανουν να φορτιζουν τα μονοθεσια? μεχρι να φορτισει η mclaren θα εχει τελειωσει ο αγωνας πες η Φ1 έχει σταματήσει τον ανεφοδιασμό καυσίμων σε πιτ στοπ απο το 2010 https://www.autosport.com/f1/news/why-was-refuelling-banned-in-f1-history-of-refuelling-and-previous-accidents/10549718/ 2
chek2fire Δημοσ. χθες στις 07:45 πμ Δημοσ. χθες στις 07:45 πμ αν ισχύει το παραπάνω αυτό εδώ τι είναι? https://www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=62924
Vasilisxd Δημοσ. χθες στις 11:54 πμ Δημοσ. χθες στις 11:54 πμ (επεξεργασμένο) 9 hours ago, ramarg said: Θα το καταφέρουν με έναν απλούστατο τρόπο. Διατηρώντας τις ταχύτητες/χρόνους φόρτισης από home socket σε μη ανεκτά επίπεδα. Όποιος θέλει να γλιτώσει τον ΕΦΚ στις κιλοβατώρες που καταλήγουν στην κίνηση, θα καταδικάζεται σε χρόνους φόρτισης 12-20 ωρών (και αντίστοιχα θα καθηλώνεται / θα αδυνατεί να μετακινηθεί όταν το χρειάζεται εφόσον το όχημα δε θα έχει επαρκή φόρτιση για να σου βγάζει χλμ). Άλλωστε και οι οικιακές μονοφασικές παροχές δε σηκώνουν πολλά πολλά. Όποιος όμως τολμήσει να θέλει ταχύτητα φόρτισης, θα το πληρώνει πολύ ακριβά.! (ακριβοί φορτιστές ή οικιακοί σταθμοί ταχυφόρτισης με απαίτηση για ενισχυμένες τριφασικές παροχές, και με έξυπνους μετρητές οι οποίοι θα αντλούν απευθείας δεδομένα από τον φορτιστή ώστε να σου βεβαιώνουν στον λογαριασμό τα ποσά ΕΦΚ που αντιστοιχούν στις κιλοβατώρες που τράβηξες από το δίκτυο για κίνηση). Τρόποι υπάρχουν. Από τη στιγμή που θα έρθει η ψηφιοποίηση των μετρητών δεν γλιτώνουμε. Θα χρεωνόμαστε με ακρίβεια τρίχας για όλα (το οποίο δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό). Μα η φόρτιση σε οικιακή πρίζα μπορεί να είναι καθημερινή υπόθεση. 2Kwh παίρνεις, σαν να έχεις το air condition σπίτι ανοιχτό. Πήγες στο 60% ? Το βάζεις το βράδυ, φτάνεις πάλι 90% το πρωί. Ούτε άγχος, ούτε αργοπορίες, πάντα γεμάτος. 2,5 χρόνια τώρα, πάντα από σούκο γεμίζω και πάντα είμαι γεμάτος. Επεξ/σία χθες στις 11:56 πμ από Vasilisxd 1
chek2fire Δημοσ. χθες στις 12:25 μμ Δημοσ. χθες στις 12:25 μμ 15 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε Μέλλον το οποίο καταστρέφει άλλες χώρες που παράγεται μπαταρία δεν το λες και μέλλον το λες κοροϊδία. Δεν ήταν το μέλλον δεν θα το βλέπανε μόνο οι έλληνες θα το βλέπουν και στις μεγαλύτερες χώρες του πλανήτη. Εγώ το ζω στην Γερμανία και εδώ δεν τα θέλουν καθόλου τώρα τι λέτε εσείς εκεί πέρα είναι δικό σας θέμα οχι μονο καταστρεφουν άλλες χώρες αλλά το αφήγημα καταστρέφει και προσωπικότητες
ramarg Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Μα η φόρτιση σε οικιακή πρίζα μπορεί να είναι καθημερινή υπόθεση. 2Kwh παίρνεις, σαν να έχεις το air condition σπίτι ανοιχτό. Πήγες στο 60% ? Το βάζεις το βράδυ, φτάνεις πάλι 90% το πρωί. Ούτε άγχος, ούτε αργοπορίες, πάντα γεμάτος. 2,5 χρόνια τώρα, πάντα από σούκο γεμίζω και πάντα είμαι γεμάτος. Δυστυχώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν λειτουργούν πάντα σε ιδανικές και τέλειες συνθήκες ώστε να πεις ότι θα αδειάζεις με στατιστική ακρίβεια 25-30% καθημερινά. Και τις προσπεράσεις σου θα κάνεις, και θα οδηγήσεις σε πολύ κρύες χειμερινές μέρες όπου η αυτονομία πέφτει δραματικά & η κατανάλωση αυξάνεται εξίσου δραματικά, και κλιματιστικό θα ανάψεις, και θα οδηγήσεις σε ολισθηρό οδόστρωμα με αντίστοιχη επιβάρυνση στην αυτονομία λόγω των συστημάτων οδικής υποστήριξης κλπ. Επίσης δεν χρησιμοποιούμε όλοι αυτοκίνητα για πολύ μικρές αποστάσεις μέχρι τη δουλειά και πίσω. Αν είναι να πάρω ηλεκτρικό για να γλιτώσω τη βενζίνη σε μία απόσταση που καλύπτω με τα πόδια ή με ΜΜΜ τότε δεν πρόκειται να κάνω ΠΟΤΕ απόσβεση τα λεφτά του ηλεκτρικού (καλύτερα να πάρω μηνιαία κάρτα για μετρό/λεωφορείο). Άλλωστε για πολύ μικρές αποστάσεις, και ένα γέμισμα με καύσιμο θα σου βγάλει πάρα πολλά δρομολόγια. Για μεγάλες αποστάσεις όμως (πχ αν μένεις επαρχία και πρέπει να πηγαινοέρχεσαι 200χλμ ημερησίως) ναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σε σώσει και θα κάνεις απόσβεση, αλλά η μπαταρία θα αδειάζει σε πολύ χαμηλά επίπεδα όπου ένας αργός home charger σε απλή οικιακή παροχή δε θα μπορεί να στο φορτίσει ούτε στο 80% με overnight charging. Είναι πολύ προβληματικό το φόρτισμα από οικιακή μπρίζα, και όποιος θέλει να έχει αποκλειστική ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να φροντίσει να επενδύσει λεφτά σε ταχυφορτιστές & ισχυρές οικιακές παροχές ρεύματος (με την αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση φυσικά σε εξοπλισμό, ακριβότερα πάγια & τιμολόγια ρεύματος). Η μέθοδος της μπαλαντέζας είναι μεγάλος μπελάς για να την αντέξει κανείς όλη του τη ζωή σε καθημερινή βάση. Επεξ/σία πριν από 19 ώρες από ramarg
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες 6 hours ago, ramarg said: Δυστυχώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν λειτουργούν πάντα σε ιδανικές και τέλειες συνθήκες ώστε να πεις ότι θα αδειάζεις με στατιστική ακρίβεια 25-30% καθημερινά. Και τις προσπεράσεις σου θα κάνεις, και θα οδηγήσεις σε πολύ κρύες χειμερινές μέρες όπου η αυτονομία πέφτει δραματικά & η κατανάλωση αυξάνεται εξίσου δραματικά, και κλιματιστικό θα ανάψεις, και θα οδηγήσεις σε ολισθηρό οδόστρωμα με αντίστοιχη επιβάρυνση στην αυτονομία λόγω των συστημάτων οδικής υποστήριξης κλπ. Επίσης δεν χρησιμοποιούμε όλοι αυτοκίνητα για πολύ μικρές αποστάσεις μέχρι τη δουλειά και πίσω. Αν είναι να πάρω ηλεκτρικό για να γλιτώσω τη βενζίνη σε μία απόσταση που καλύπτω με τα πόδια ή με ΜΜΜ τότε δεν πρόκειται να κάνω ΠΟΤΕ απόσβεση τα λεφτά του ηλεκτρικού (καλύτερα να πάρω μηνιαία κάρτα για μετρό/λεωφορείο). Άλλωστε για πολύ μικρές αποστάσεις, και ένα γέμισμα με καύσιμο θα σου βγάλει πάρα πολλά δρομολόγια. Για μεγάλες αποστάσεις όμως (πχ αν μένεις επαρχία και πρέπει να πηγαινοέρχεσαι 200χλμ ημερησίως) ναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σε σώσει και θα κάνεις απόσβεση, αλλά η μπαταρία θα αδειάζει σε πολύ χαμηλά επίπεδα όπου ένας αργός home charger σε απλή οικιακή παροχή δε θα μπορεί να στο φορτίσει ούτε στο 80% με overnight charging. Είναι πολύ προβληματικό το φόρτισμα από οικιακή μπρίζα, και όποιος θέλει να έχει αποκλειστική ηλεκτροκίνηση θα πρέπει να φροντίσει να επενδύσει λεφτά σε ταχυφορτιστές & ισχυρές οικιακές παροχές ρεύματος (με την αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση φυσικά σε εξοπλισμό, ακριβότερα πάγια & τιμολόγια ρεύματος). Η μέθοδος της μπαλαντέζας είναι μεγάλος μπελάς για να την αντέξει κανείς όλη του τη ζωή σε καθημερινή βάση. Καλά μην τρελαίνεσαι. Ένας μονοφασικός φορτιστής έχει 300€.
ramarg Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Καλά μην τρελαίνεσαι. Ένας μονοφασικός φορτιστής έχει 300€. Πολύ χαλαρούς σας βλέπω στα έξοδα 😂 Λίγο το αυτοκίνητο, λίγο ο φορτιστής, λίγο οι αμέτρητες κιλοβατώρες που θα επιβαρυνθείς στον ήδη ταλαίπωρο λογαριασμό ρεύματος (με τις ασταθείς συνθήκες στην αγορά ενέργειας που όλοι γνωρίζουμε) λίγο η μπαλαντέζα λίγο η ταλαιπωρία να το φορτίζεις ώρες ατελείωτες κάθε φορά που αδειάζει... Πολύ συμβιβασμοί μαζεύτηκαν για ένα αυτοκίνητο που θα σου κοστίσει minimum 30.000 (πχ. για ένα basic corsa electric - αν διανοηθείς να θες και κάτι καλύτερο κάηκες). Λίγο το κόστος του ρεύματος που θα κάψεις επί μία 10ετία (γιατί τόσο θα πρέπει να το κρατήσεις αν θες να κάνεις απόσβεση), λίγο η ταλαιπωρία και η αναμονή της καθημερινής φόρτισης, για να μη θίξω ξανά συμβιβασμούς στην οδική συμπεριφορά για να γλιτώσεις αυτονομία (μην προσπερνάς, μην ανάβεις κλιματισμό, μην το προτιμάς τις κρύες μέρες και σου μείνει στο δρόμο).. Και φυσικά μέσα στην 10ετία που θα το έχεις κρατήσει θα έχει πέσει η αξία του κατακόρυφα λόγω μίας μπαταρίας που δεν προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία, και κανείς δε θα είναι διατεθειμένος να πληρώσει 8000+ για να αλλάξει μπαταρία στο μεταχειρισμένο σου. Η απόσβεση πότε έρχεται δεν έχω καταλάβει... Και δεν λέω καν κέρδος γιατί δεν υπάρχει... Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από ramarg
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα