keysmith Δημοσ. Δευτέρα στις 08:13 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:13 μμ μη λέτε για το καύσιμο για τις τιμές. Διότι σήμερα στην Ελλάδα με μια μέση κατανάλωση βενζίνης το κάθε χιλιόμετρο σε κίνηση σε εθνική στοιχίζει ας πούμε 0.12€/χλμ από τα οποία όμως τα 0,05€ είναι ΦΟΡΟΣ (στα πρόχειρα υπολογισμοί). Στην πόλη είναι μαγαλύτερο. Που θα πει αύριο αν όλοι πάνε σε EV που καίνε ρεύμα αυτά τα 0,05€/χλμ φόρος "βενζίνης" θα τα μεταφέρουν στο "ρεύμα" που αντιστοιχεί στο χιλιόμετρο στα EV! Που βασικά θα είναι κάποιου είδους τέλη με βάση τα χιλιόμετρα γιατί το ρευμα δύσκολο να το φορολογήσουν το ίδιο τόσο. Οπότε ότι κέρδος έχεις ΘΑ είναι στην διαφορά δλδ στα 0,07€/χλμ (πραγματικό κόστος με βεζνίνη άνεφ φόρων) που στο ρεύμα σε EV θα είναι λιγότερο όταν μιλάμε για οικιακή φόρτιση πχ το κόστος είναι 0,02Ε/χλμ άρα βγάζεις 0,05 το χλμ κέρδος σε σχέση με βενζίνη (διότι στο δρόμο θα σε αρμέγουν κανονικά ΑΝ μπει και φόρος στην Kw). Στο χρόνο είναι 750€-1000€ ΑΝ φορολογούνταν και το ρεύμα το ίδιο με την βενζίνη με σημερινές τιμές (τώρα είναι σημαντικά μεγαλύτερο). Αυτό το "κέρδος" στο σενάριο ίδιας φορολόγησης πάει περίπατο από την ακριβότερη τιμή αγοράς και ραγδαία πτώσης μεταπολιτικής αξίας. Οπότε το ηλεκτρικό δεν είναι φτηνότερο και κουβάει εκτός από πλεονεκτήματα (ήσυχη μηχανή, επιδώσεις κτλ) και μπελάδες (μικρή αυτονομία, άγχος εμβέλειας, αργή "επαναπλήρωση", προβλήματα στο κρύο κτλ κτλ).
Super Moderators Thresh Δημοσ. Δευτέρα στις 08:24 μμ Super Moderators Δημοσ. Δευτέρα στις 08:24 μμ 11 minutes ago, keysmith said: (διότι στο δρόμο θα σε αρμέγουν κανονικά ΑΝ μπει και φόρος στην Kw) Όχι ότι δεν θα προσπαθήσουν να βρουν τρόπο, αλλά δεν νομίζω ότι θα τρώμε "ΕΦΚ" και στις "οικιακές" kwh. Πως θα ξεχωρίζουν ποιες από τις kwh πήγαν στο αυτοκίνητο και ποιες στο σπίτι? Ακόμα και με το στανιό να βάλουμε ξεχωριστούς μετρητές δεν θα εμποδίζει κάποιον να τραβάει καλώδιο από την παροχή του σπιτιού για να φορτίζει λιγότερα από την ακριβότερη παροχή του αυτοκινήτου. Θα κάθονται να υπολογίζουν χλμ αυτοκινήτου και kwh που έχει καταγράψει ο ξεχωριστός μετρητής για τις kwh "αυτοκινήτου"? Στις περιπτώσεις φωτοβολταϊκών, θα πληρώνει κάποιος ΕΦΚ για ρεύμα που έχει παράξει ο ίδιος? Τραγικές πολυπλοκότητες... 5
keysmith Δημοσ. Δευτέρα στις 08:33 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:33 μμ 4 minutes ago, Thresh said: Όχι ότι δεν θα προσπαθήσουν να βρουν τρόπο, αλλά δεν νομίζω ότι θα τρώμε "ΕΦΚ" και στις "οικιακές" kwh. Πως θα ξεχωρίζουν ποιες από τις kwh πήγαν στο αυτοκίνητο και ποιες στο σπίτι? Ακόμα και με το στανιό να βάλουμε ξεχωριστούς μετρητές δεν θα εμποδίζει κάποιον να τραβάει καλώδιο από την παροχή του σπιτιού για να φορτίζει λιγότερα από την ακριβότερη παροχή του αυτοκινήτου. Θα κάθονται να υπολογίζουν χλμ αυτοκινήτου και kwh που έχει καταγράψει ο ξεχωριστός μετρητής για τις kwh "αυτοκινήτου"? Στις περιπτώσεις φωτοβολταϊκών, θα πληρώνει κάποιος ΕΦΚ για ρεύμα που έχει παράξει ο ίδιος? Τραγικές πολυπλοκότητες... είναι βεβαια σε εμένα ότι θα βρουν αντίστοιχο τρόπο να φορολογηθεί είτε το νέο καύσιμο (το ρεύμα που θεωρώ δύσκολο) είτε (το πιο πιθανό) ισοδύναμο τρόπο φορολόγησης των χιλιομέτρων με τα έσοδα να είναι ίδια έως να φορολογούσαν το ρεύμα. Πχ στα "ΚΤΕΟ" θα κοιτάνε χλμ ή κάπως θα φορολογούν τα χιλιόμετρα. Μαλλον όπως είπα όχι την kwh όπως και εγώ συμφωνώ ότι δεν γίνεται. Αλλά την Kwh των φορτιστών των δρόμων μια χαρά θα μπορούν να την φορολογήσουν και τέλος πάντων εκτός σπιτιού δεν θα είναι φτηνή η φόρτιση και το αντιλαμβάνεται ο καθένας. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. Δευτέρα στις 08:35 μμ Super Moderators Δημοσ. Δευτέρα στις 08:35 μμ 1 minute ago, keysmith said: είναι βεβαια σε εμένα ότι θα βρουν αντίστοιχο τρόπο να φορολογηθεί είτε το νέο καύσιμο (το ρεύμα που θεωρώ δύσκολο) είτε (το πιο πιθανό) ισοδύναμο τρόπο φορολόγησης των χιλιομέτρων με τα έσοδα να είναι ίδια έως να φορολογούσαν το ρεύμα. Πχ στα "ΚΤΕΟ" θα κοιτάνε χλμ ή κάπως θα φορολογούν τα χιλιόμετρα. Μαλλον όπως είπα όχι την kwh όπως και εγώ συμφωνώ ότι δεν γίνεται. Αλλά την Kwh των φορτιστών των δρόμων μια χαρά θα μπορούν να την φορολογήσουν και τέλος πάντων εκτός σπιτιού δεν θα είναι φτηνή η φόρτιση και το αντιλαμβάνεται ο καθένας. Αυτό ναι, το πιο πιθανό ή με GPS στα αυτοκίνητα. 1
G3orge_ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:44 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:44 μμ Εκτός σπιτιού η φόρτιση είναι ΑΣΥΜΦΟΡΗ!απο 0.4 ως 0.65€/kw. Δλδ 75kwh που είναι ένα long range ηλεκτρικό με μέση κατανάλωση ~20kwh/100χλμ (με τα όρια σε ταξίδι κ σχετικά νορμαλ οδήγηση ) γράφεις 350-380χλμ με 70kwh με 28-45€. κ τουλάχιστον μια ώρα φόρτιση σε superdupercharger εφόσον είναι ελεύθερος.. Ενα θερμικό καίει από 5-7λιτρα βενζίνη /100χλμ (με τα όρια) δλδ με 1.8€/λιτρα ήτοι 31-45€ για 350χλμ. Αν τώρα πας σε ντίζελ στο ταξίδι είναι ασύγκριτα πιο οικονομικά.. χωρια τον ανεφοδιασμό που Κ λιγότερες στάσεις θα χρειαστεί κ πολύ λιγότερος χρόνος.. Φυσικα πιθανόν να κερδίζεις σε μέγεθος οχήματος επιδόσεις πλούσιο εξοπλισμό κ λιγότερα έξοδα προγραμματισμένης συντήρησης αλλά όντως χάνεις σε μεταπώληση, βάθος χρήσης, απρόοπτες βλάβες κτλ. αν μετακινείσαι μόνο στην πόλη καθημερινά 80-100-150χλμ και φορτίζεις σπίτι σου ή στη δουλειά (τζάμπα; Φτηνά;) τότε η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του ηλεκτρικού. Κ όλα αυτά από μένα που έχω ηλεκτρικό αμάξι 😅 5 1
basilis_k6 Δημοσ. Δευτέρα στις 08:54 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:54 μμ 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Με 0,80€ το λίτρο και μισθό άνω των 5.000€ , χέστηκαν για τη βενζίνη και τα ηλεκτρικά. Και εδώ με μισθό 1000€ , εάν η βενζίνη ήταν στα 0,16€ δε θα έπαιρνε κανείς ηλεκτρικό. αν η βενζινη εδω ειχε 0.16ε θα καναμε και μετατροπες απο ηλεκτρικο σε θερμικο με τις τιμες που εχει το ρευμα 🤣 6
Evangelos Anagnostou Δημοσ. Δευτέρα στις 08:59 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:59 μμ (επεξεργασμένο) Τα ηλεκτρικα εκρήγνυνται, εχουν εμβελεια 50 χιλιομετρων, μενουν στο χιονι, καταστρεφουν την προσωπικοτητα του ατομου, κανενας δεν τα θελει. Μηπως να αφαιρουσαμε εκεινους τους δασμους να ερχόταν με τιμές κινας στην δύση να δουμε τι θα γινοταν? Επεξ/σία Δευτέρα στις 08:59 μμ από Evangelos Anagnostou 1 1 1
Just_travel_everywhere Δημοσ. Δευτέρα στις 09:04 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:04 μμ Έλα ρε γιατί; Αφού οι έλληνες όλοι στηρίζουν ηλεκτρική κίνηση. Και οι επιστήμονες εδώ μέσα βλέπουν ότι είναι το μέλλον. απίστευτο πέφτω από τα σύννεφα 22 λεπτά πριν, G3orge_ είπε Εκτός σπιτιού η φόρτιση είναι ΑΣΥΜΦΟΡΗ!απο 0.4 ως 0.65€/kw. Δλδ 75kwh που είναι ένα long range ηλεκτρικό με μέση κατανάλωση ~20kwh/100χλμ (με τα όρια σε ταξίδι κ σχετικά νορμαλ οδήγηση ) γράφεις 350-380χλμ με 70kwh με 28-45€. κ τουλάχιστον μια ώρα φόρτιση σε superdupercharger εφόσον είναι ελεύθερος.. Ενα θερμικό καίει από 5-7λιτρα βενζίνη /100χλμ (με τα όρια) δλδ με 1.8€/λιτρα ήτοι 31-45€ για 350χλμ. Αν τώρα πας σε ντίζελ στο ταξίδι είναι ασύγκριτα πιο οικονομικά.. χωρια τον ανεφοδιασμό που Κ λιγότερες στάσεις θα χρειαστεί κ πολύ λιγότερος χρόνος.. Φυσικα πιθανόν να κερδίζεις σε μέγεθος οχήματος επιδόσεις πλούσιο εξοπλισμό κ λιγότερα έξοδα προγραμματισμένης συντήρησης αλλά όντως χάνεις σε μεταπώληση, βάθος χρήσης, απρόοπτες βλάβες κτλ. αν μετακινείσαι μόνο στην πόλη καθημερινά 80-100-150χλμ και φορτίζεις σπίτι σου ή στη δουλειά (τζάμπα; Φτηνά;) τότε η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του ηλεκτρικού. Κ όλα αυτά από μένα που έχω ηλεκτρικό αμάξι 😅 Σε όλα αυτά βάλε και ότι στην Ευρώπη η βενζίνη κοστίζει 1,60 όχι 1.80 1
Vasilisxd Δημοσ. Δευτέρα στις 09:08 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:08 μμ 1 minute ago, Just_travel_everywhere said: Έλα ρε γιατί; Αφού οι έλληνες όλοι στηρίζουν ηλεκτρική κίνηση. Και οι επιστήμονες εδώ μέσα βλέπουν ότι είναι το μέλλον. απίστευτο πέφτω από τα σύννεφα Γιατί είναι το μέλλον. 1
Just_travel_everywhere Δημοσ. Δευτέρα στις 09:10 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:10 μμ 1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε Γιατί είναι το μέλλον. Μέλλον το οποίο καταστρέφει άλλες χώρες που παράγεται μπαταρία δεν το λες και μέλλον το λες κοροϊδία. Δεν ήταν το μέλλον δεν θα το βλέπανε μόνο οι έλληνες θα το βλέπουν και στις μεγαλύτερες χώρες του πλανήτη. Εγώ το ζω στην Γερμανία και εδώ δεν τα θέλουν καθόλου τώρα τι λέτε εσείς εκεί πέρα είναι δικό σας θέμα
Black Demis Δημοσ. Δευτέρα στις 09:24 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:24 μμ 57 minutes ago, Thresh said: Όχι ότι δεν θα προσπαθήσουν να βρουν τρόπο, αλλά δεν νομίζω ότι θα τρώμε "ΕΦΚ" και στις "οικιακές" kwh. Πως θα ξεχωρίζουν ποιες από τις kwh πήγαν στο αυτοκίνητο και ποιες στο σπίτι? Ακόμα και με το στανιό να βάλουμε ξεχωριστούς μετρητές δεν θα εμποδίζει κάποιον να τραβάει καλώδιο από την παροχή του σπιτιού για να φορτίζει λιγότερα από την ακριβότερη παροχή του αυτοκινήτου. Θα κάθονται να υπολογίζουν χλμ αυτοκινήτου και kwh που έχει καταγράψει ο ξεχωριστός μετρητής για τις kwh "αυτοκινήτου"? Στις περιπτώσεις φωτοβολταϊκών, θα πληρώνει κάποιος ΕΦΚ για ρεύμα που έχει παράξει ο ίδιος? Τραγικές πολυπλοκότητες... τροπο θα βρουν..... θα βαλουν μεσο ορο χιλομετρων και θα πλυρωνουμε ετσι (αυτος που κανει λιγα θα βγει χαμενος αυτος που κανει πολλα θα βγει κερδισμένος) θα βαλουν στο κολπακι ασφαλιστικές μεσο απο αυτες θα μπαινει απαρετικα το "black box" μεσο απο το οποιο θα καταγράφουν τα χιλιόμετρα κλπ κλπ τροπος θα βρεθει καθος τελη και φορος καυσημου ειναι ενα απο τα σημαντικά έσοδα μετά το φπα στην ελλαδα
Vasilisxd Δημοσ. Δευτέρα στις 10:07 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:07 μμ (επεξεργασμένο) 57 minutes ago, Just_travel_everywhere said: Μέλλον το οποίο καταστρέφει άλλες χώρες που παράγεται μπαταρία δεν το λες και μέλλον το λες κοροϊδία. Δεν ήταν το μέλλον δεν θα το βλέπανε μόνο οι έλληνες θα το βλέπουν και στις μεγαλύτερες χώρες του πλανήτη. Εγώ το ζω στην Γερμανία και εδώ δεν τα θέλουν καθόλου τώρα τι λέτε εσείς εκεί πέρα είναι δικό σας θέμα Εκεί στη Γερμανία, η VW καλύτερα να το κλείσει το μαγαζάκι. Επεξ/σία Δευτέρα στις 10:08 μμ από Vasilisxd 1
james01gr Δημοσ. Δευτέρα στις 10:15 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:15 μμ 51 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε Τα ηλεκτρικα εκρήγνυνται, εχουν εμβελεια 50 χιλιομετρων, μενουν στο χιονι, καταστρεφουν την προσωπικοτητα του ατομου, κανενας δεν τα θελει. Μηπως να αφαιρουσαμε εκεινους τους δασμους να ερχόταν με τιμές κινας στην δύση να δουμε τι θα γινοταν? Με την ίδια λογική θα πρέπει να καταργηθεί και το τέλος ταξινόμησης στα θερμικά γιατί τα ηλεκτρικά ΑΠΑΛΑΣΣΟΝΤΑΙ από το τέλος ταξινόμησης. Συν παίρνουν και επιδότηση. Για αξία ας πούμε 30 κ το θερμικό τρώει ένα ταληρο (συν ΦΠΑ) τέλος ταξινόμησης ενώ το ηλεκτρικό χαρίζεται 9κ. Συνολικά η πριμοδότηση του ηλεκτρικού με ενα θερμικό είναι πάνω από 13-15κ...
μπουρτζοβλαχος Δημοσ. Δευτέρα στις 10:34 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:34 μμ Στη F1 στα pit stops ποσο χρονο θα κανουν να φορτιζουν τα μονοθεσια? μεχρι να φορτισει η mclaren θα εχει τελειωσει ο αγωνας πες 2
Vasilisxd Δημοσ. Δευτέρα στις 10:42 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:42 μμ (επεξεργασμένο) 3 hours ago, mindreader said: Οσο και να το σπρωχνουν το αφηγημα, δεν 'τσουλάει'. Με 1,71€ (1 ευρώ και 71 λεπτά) έκανα το Χαλκίδα - Ραφήνα και μάλιστα από τον πίσω δρόμο, Άγιος Στέφανος, Διόνυσος, Νέα Μάκρη, μέχρι την παράλια Ραφήνας. Να τσουλήσει τι ? Στον γυρισμό, σταμάτησα και Σείριος να γεμίσω δωρεάν. Το αμάξι εντωμεταξύ 2 τόνους, μεγάλο SUV με 200 άλογα. Ούτε παπάκι μετατροπή σε πέλλετ δεν καίει τόσο. Επεξ/σία Δευτέρα στις 11:01 μμ από Vasilisxd 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα