Axlmon Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Μόλις το 5% των Αμερικανών καταναλωτών επιθυμεί το επόμενο όχημά τους να είναι ηλεκτρικό, σύμφωνα με νέα έρευνα της Deloitte. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Deloitte για το 2025, μόνο το 5% των Αμερικανών καταναλωτών εκδηλώνει ενδιαφέρον για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος ως επόμενη επιλογή τους. Η έρευνα, που συγκέντρωσε δεδομένα από περισσότερους από 31.000 ανθρώπους σε 30 χώρες, αποκαλύπτει σημαντικές διαφορές στις προτιμήσεις των καταναλωτών παγκοσμίως. Η Deloitte αναφέρει ότι στις ΗΠΑ, το 62% των καταναλωτών εξακολουθεί να προτιμά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ το 20% ενδιαφέρεται για υβριδικά οχήματα και το 6% για plug-in υβριδικά. Αντίθετα, στην Κίνα μόνο το 38% των καταναλωτών επιθυμεί να παραμείνει στους συμβατικούς κινητήρες, με το 27% να προτιμά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το κόστος παραμένει σημαντικό εμπόδιο για την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, με το 45% των Αμερικανών καταναλωτών να μην επιθυμεί να ξοδέψει περισσότερα από 34.999 δολάρια για το επόμενο όχημά τους. Ωστόσο, η αυτονομία αναδεικνύεται ως μεγαλύτερο πρόβλημα, με το 49% των Αμερικανών να την αναφέρει ως εμπόδιο. Στα θετικά στοιχεία για τα ηλεκτρικά οχήματα, η Deloitte επισημαίνει ότι το 56% των Αμερικανών καταναλωτών αναφέρει το χαμηλότερο κόστος καυσίμων ως βασικό κίνητρο, ενώ το 44% κινητοποιείται από την περιβαλλοντική συνείδηση και το 36% από την οδηγική εμπειρία. Σχετικά με τη φόρτιση, η έρευνα δείχνει ότι το 79% των Αμερικανών καταναλωτών αναμένει να φορτίζει το ηλεκτρικό όχημα κυρίως στο σπίτι, με μόνο το 11% να προτιμά τη φόρτιση στην εργασία και το 10% σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Ωστόσο, μόνο το 40% των Αμερικανών έχει πρόσβαση σε αποκλειστικό φορτιστή στο σπίτι. Η έρευνα επίσης αποκαλύπτει ενδιαφέροντα στοιχεία για τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη στα οχήματα, με το 45% των Αμερικανών να θεωρεί επωφελή την προσθήκη AI σε συστήματα οχημάτων. Επιπλέον, πάνω από το 50% είναι πρόθυμο να πληρώσει επιπλέον για συνδεδεμένες υπηρεσίες οχημάτων που περιλαμβάνουν λειτουργίες ασφαλείας και έκτακτης ανάγκης. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
keysmith Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Quote στις ΗΠΑ, το 62% των καταναλωτών εξακολουθεί να προτιμά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ το 20% ενδιαφέρεται για υβριδικά οχήματα και το 6% για plug-in υβριδικά. Αντίθετα, στην Κίνα μόνο το 38% των καταναλωτών επιθυμεί να παραμείνει στους συμβατικούς κινητήρες, με το 27% να προτιμά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα εντάξει για τις ΗΠΑ, αλλά πότε ρωτήθηκαν στα αλήθεια οι Κινέζοι και εκφέρουν και γνώμη. Ο,τι πει το κόμμα απαντάνε εκεί.. 1 2 5
Bil79 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ναι, που ειναι το παραξενο? Γιατι να πληρωσει ενα σκασμο λεφτα καποιος αν δεν του περισσευουν, για να βαλει επιπλεον μπελαδες στο κεφαλι του? Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από Bil79 6
Retromaniac Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Άμα είναι δύσκολο για αυτούς, φαντάσου για εμας 7
jimmy213 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Ε, λογικό είναι. Χρειάζονται 6Κ κυβικά για να πάνε στο χωράφι, τι να τους πει το ηλεκτρικό. /s 3 1
fuxman76 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Με τιμή καυσίμου 2$ το γαλόνι (4,5 λίτρα), δηλ 0,44€/λίτρο. Κι εγώ θα ήθελα αυτοκίνητο και 5.000κ.ε. στην περίπτωση αυτή. 11
iml Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 24 λεπτά πριν, fuxman76 είπε Με τιμή καυσίμου 2$ το γαλόνι (4,5 λίτρα), δηλ 0,44€/λίτρο. Κι εγώ θα ήθελα αυτοκίνητο και 5.000κ.ε. στην περίπτωση αυτή. Και θεωρούν ότι είναι και μεγάλο το κόστος του καυσίμου που πληρώνουν 6
Th3Beh0ldeR Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, fuxman76 είπε Με τιμή καυσίμου 2$ το γαλόνι (4,5 λίτρα), δηλ 0,44€/λίτρο. Κι εγώ θα ήθελα αυτοκίνητο και 5.000κ.ε. στην περίπτωση αυτή. Στα 3$ είναι περίπου το γαλόνι που είναι 3.785411784 και όχι 4,5 λίτρα. Οπότε βγαίνει 0,80$ περίπου το λίτρο, το οποίο και πάλι είναι πολύ φθηνότερο από ότι εδώ. Βέβαια θα είχε ενδιαφέρον να συγκρίνουμε και με το κόστος ανά κιλοβατώρα στις ΗΠΑ, η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι υψηλότερη από ότι στην Ευρώπη. Πηγή Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από Th3Beh0ldeR 2 1
Vasilisxd Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Με 0,80€ το λίτρο και μισθό άνω των 5.000€ , χέστηκαν για τη βενζίνη και τα ηλεκτρικά. Και εδώ με μισθό 1000€ , εάν η βενζίνη ήταν στα 0,16€ δε θα έπαιρνε κανείς ηλεκτρικό. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από Vasilisxd 6 1
mindreader Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Οσο και να το σπρωχνουν το αφηγημα, δεν 'τσουλάει'. 2
Anastazio Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Οταν εχεις ολο το πετρελαιο της γης και λιγα raw mats για μπαταριες αλλα ο ανταγωνιστης σου ειναι μαστορας απλα αλλαζεις το πρασινο αφηγημα και πληρωνεις ενα μεροκαματο στη deloitte για τα προσχηματα! Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από Anastazio
NT1G Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, fuxman76 είπε Με τιμή καυσίμου 2$ το γαλόνι (4,5 λίτρα), δηλ 0,44€/λίτρο. Κι εγώ θα ήθελα αυτοκίνητο και 5.000κ.ε. στην περίπτωση αυτή. Εδώ είσαι. Αναφορά σε κείμενο The US liquid gallon (frequently called simply "gallon") is legally defined as 231 cubic inches, which is exactly 3,785411784 litres. Επίσης εδώ είσαι.
Black Demis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 35 minutes ago, Vasilisxd said: Το πιο περίεργο είναι αυτό όμως : "Η Deloitte αναφέρει ότι στις ΗΠΑ, το 62% των καταναλωτών εξακολουθεί να προτιμά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ το 20% ενδιαφέρεται για υβριδικά οχήματα". Why ... Γιατί να μην προτιμήσει οικονομία καυσίμου έστω και μόνο εντός πόλης. Περισσότερες τους μετακινήσεις εχουν σοβαρές αποστάσεις 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα