Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους !! 
 

Θα ήθελα τις απόψεις σας παρακαλώ καθώς ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου έως και 10.000 ευρώ . Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι αυτόματο το αμάξι . Ζω επαρχία( Θήβα ) και το θέλω κυρίως για κοντινές αποστάσεις και 1 με 2 φορές τον μήνα για Αθήνα . Είμαι ανάμεσα σε Toyota Yaris Hybrid 2015 , αυτόματο , 1500 cc, 100 άλογα  με 160.000 χλμ με αλλαγμένη μπαταρία όπως με ενημέρωσε ο ιδιώτης που πουλάει το αυτοκίνητο γιατί του έβγαλε ένα τσεκ και του έκαναν αντικατάσταση ( Toyota Polis ). Απο εκεί και έπειτα έχω βρει κάποια Aygo 2015 -2020με 110 - 170 χιλιάδες χιλιόμετρα και καποια WV UP πάλι 2015 με 2020 με 110 -170 χλμ . Ολα βενζίνη τα προαναφερθεί αυτοκίνητα κανένα πετρέλαιο . Να κάνω την μετάβαση σε υβριδικό εφόσον το ελέγξω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή να παραμείνω σε κινητήρα βενζινης ; Σε περίπτωση που χαλάσει για οποιοδήποτε λόγο η μπαταρία και είναι εκτός εγγύησης  τότε τι κόστος μπορεί να έχει ;  
 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!! 

Δημοσ.

εγω πλεον μονο υδριβικο εθνικη οδο

Θα σου προτεινα να δεις prius.

Αυτα τα τογιοτα ειδικα το prius δε μασανε απο χλμ αν κανεις σωστη συντηρηση (δεν ειναι τυχαιο οτι ταξιτζηδες τα σκιζουν και βγαζουν πανω απο 500.000).

Μπαταριες μη μασας εχουν βγει Αθηνα αρκετοι επισκευαστες που σου αλλαζουν μονο τα χαλασμενα στοιχεια της μπαταριας (με εγγυηση) και οχι ολη. Απο 600 μεχρι 2000 αναλογα τι θα αλλαξεις.

 

aygo που ειχα δεν ειναι για εθνικη οδο ειδικα για την αποσταση που λες. Θα περναει λεωφ απο διπλα και θα κουνιεσαι σα φυλαρακι

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απαντηση . Σε Prius δεν πάω λόγω μεγέθους το έχω αποκλείσει .. σχετικά με την ζημιά όπως με ενημέρωσες καταλαβαίνω ότι μπορεί και να είναι τσουχτερή η ζημιά αν πάει και στα 2000 ευρώ .. με βενζίνη κινητήρα πιο σπάνιο δεν είναι να εμφανίσει τέτοια ζημιά ;

1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

εγω πλεον μονο υδριβικο εθνικη οδο

Θα σου προτεινα να δεις prius.

Αυτα τα τογιοτα ειδικα το prius δε μασανε απο χλμ αν κανεις σωστη συντηρηση (δεν ειναι τυχαιο οτι ταξιτζηδες τα σκιζουν και βγαζουν πανω απο 500.000).

Μπαταριες μη μασας εχουν βγει Αθηνα αρκετοι επισκευαστες που σου αλλαζουν μονο τα χαλασμενα στοιχεια της μπαταριας (με εγγυηση) και οχι ολη. Απο 600 μεχρι 2000 αναλογα τι θα αλλαξεις.

 

aygo που ειχα δεν ειναι για εθνικη οδο ειδικα για την αποσταση που λες. Θα περναει λεωφ απο διπλα και θα κουνιεσαι σα φυλαρακι

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Konliv είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απαντηση . Σε Prius δεν πάω λόγω μεγέθους το έχω αποκλείσει .. σχετικά με την ζημιά όπως με ενημέρωσες καταλαβαίνω ότι μπορεί και να είναι τσουχτερή η ζημιά αν πάει και στα 2000 ευρώ .. με βενζίνη κινητήρα πιο σπάνιο δεν είναι να εμφανίσει τέτοια ζημιά ;

με πιθανότητες παίζεις , υπολόγισε πόσα € (λίτρα βενζίνης) θα γλυτώσεις με υβριδικό για τα χλμ που θα κάνεις και κάνε τα μαθηματικά

απλά πρώτα βρες συνεργείο που να ασχολείται με μπαταρίες να δεις απο κοντά τιμές

Αν σε ενδιαφέρει οικονομική μετακίνηση δες και για υγραέριο (αν κάνεις πολλά χλμ μπορείς να βάλεις και στο υβριδικό , δεν έχει διαφορά στην τεχνολογία)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, Konliv είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απαντηση . Σε Prius δεν πάω λόγω μεγέθους το έχω αποκλείσει .. σχετικά με την ζημιά όπως με ενημέρωσες καταλαβαίνω ότι μπορεί και να είναι τσουχτερή η ζημιά αν πάει και στα 2000 ευρώ .. με βενζίνη κινητήρα πιο σπάνιο δεν είναι να εμφανίσει τέτοια ζημιά ;

 

50 λεπτά πριν, korakios είπε

με πιθανότητες παίζεις , υπολόγισε πόσα € (λίτρα βενζίνης) θα γλυτώσεις με υβριδικό για τα χλμ που θα κάνεις και κάνε τα μαθηματικά

Και ακριβως επειδη παιζεις με πιθανοτητες, οι βλαβες στα αμιγως θερμικα ειναι πιο συχνες συμφωνα με πολυ μεγαλες ερευνες.
Οποτε στα μαθηματικα, πρεπει να βαλεις κι αυτο το κοστος για ενα μεταχειρισμενο θερμικο σε σχεση με ενα hybrid.
https://www.caranddriver.com/features/a46867042/how-reliable-are-hybrid-cars/

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

Θα περναει λεωφ

Τι λεωφορείο. Είχε περάσει μια μέρα μια  ΜL350 με 180 απο διπλα και θα με στελνε στις μπαριερες.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Και ακριβως επειδη παιζεις με πιθανοτητες, οι βλαβες στα αμιγως θερμικα ειναι πιο συχνες συμφωνα με πολυ μεγαλες ερευνες.
Οποτε στα μαθηματικα, πρεπει να βαλεις κι αυτο το κοστος.
https://www.caranddriver.com/features/a46867042/how-reliable-are-hybrid-cars/

Αφού είπες "μεγάλες έρευνες" σε πίστεψα 😂

Άσχετο , το άρθρο δε λέει και κάτι της προκοπής ...αλλά και τα 2 δεν προσφέρουν κάτι στον Konliv

Θα πρέπει να βρει συνεργείο που να ασχολείται ειδικά με μπαταρίες , να δει χωρητικότητα και αν είναι πεσμένη , αν έχει γίνει επέμβαση , να μάθει κόστη κτλ κτλ . Εγώ υπέρ είμαι να πάρει υβριδικό αλλά δεν προτείνω του στυλ "πάρε και δεν παθαίνει τίποτα...". Εκεί είναι η διαφορά μας.

Για βλάβη σε θερμικό , εννοείται οτι κοιτάς αν το μοτέρ είναι ζημιάρικο .Υπάρχουν αρκετά τέτοια , όπως φυσικά και γνωστές βλάβες εκτός μοτέρ (adblue πετρέλαια το PSA group, τα dsg κιβώτια απο vag κτλ με γνωστό κόστος)

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, korakios είπε

Αφού είπες "μεγάλες έρευνες" σε πίστεψα 😂

Άσχετο , το άρθρο δε λέει και κάτι της προκοπής ...αλλά και τα 2 δεν προσφέρουν κάτι στον Konliv

Θα πρέπει να βρει συνεργείο που να ασχολείται ειδικά με μπαταρίες , να δει χωρητικότητα και αν είναι πεσμένη , αν έχει γίνει επέμβαση , να μάθει κόστη κτλ κτλ . Εγώ υπέρ είμαι να πάρει υβριδικό αλλά δεν προτείνω του στυλ "πάρε και δεν παθαίνει τίποτα...". Εκεί είναι η διαφορά μας.

Για βλάβη σε θερμικό , εννοείται οτι κοιτάς αν το μοτέρ είναι ζημιάρικο .Υπάρχουν αρκετά τέτοια , όπως φυσικά και γνωστές βλάβες εκτός μοτέρ (adblue πετρέλαια το PSA group, τα dsg κιβώτια απο vag κτλ με γνωστό κόστος)

Κανενας δεν ειπε κατι τετοιο. Φυσικα ολα τα αυτοκινητα ειναι πιθανο να βγαλουν ζημιες.
Απλα τα υβριδικα σε σχεση με τα θερμικα ειναι λιγοτερο ζημιαρικα. Οποτε πρεπει αν υπολογιστει και αυτο στα μαθηματικα οπως λες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Απλα τα υβριδικα σε σχεση με τα θερμικα ειναι λιγοτερο ζημιαρικα.

προφανώς δε μπορεί κανείς να το γενικεύσει απο τη στιγμή που τα υβριδικά είναι ουσιαστικά θερμικά με συμμετοχή ηλεκτροκινητήρα.

απλά έτυχε η toyota (που έχει την κυριαρχία στα υβριδικά) να μην έχει κάποιο ελάττωμα στα μοτέρ των υβριδικών. Αν έβγαζε μοτέρ όπως την πατάτα που έβγαλε το 2010 , θα λέγαμε οτι είναι ζημιάρικα τα υβριδικά ?

Συνεργείο να βρει ο άνθρωπος για τη μπαταρία , να έχει μια ιδέα του τι παίζει , απλά πράγματα .

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, korakios είπε

προφανώς δε μπορεί κανείς να το γενικεύσει απο τη στιγμή που τα υβριδικά είναι ουσιαστικά θερμικά με συμμετοχή ηλεκτροκινητήρα.

απλά έτυχε η toyota (που έχει την κυριαρχία στα υβριδικά) να μην έχει κάποιο ελάττωμα στα μοτέρ των υβριδικών. Αν έβγαζε μοτέρ όπως την πατάτα που έβγαλε το 2010 , θα λέγαμε οτι είναι ζημιάρικα τα υβριδικά ?

Συνεργείο να βρει ο άνθρωπος για τη μπαταρία , να έχει μια ιδέα του τι παίζει , απλά πράγματα .

Ενα απο τα πλεονεκτηματα των hybrid ειναι ακριβως αυτο:
οτι ο θερμικος κινητηρας δεν δουλευει συνεχεια οποτε εχει μικροτερη καταπονηση.

Ταυτοχρονα, αρκετα απο τα προβληματα σε ενα θερμικο ειναι στην μεταδοση και ειδικα οταν ο κινητηρας δουλευει σε ακραιες στροφες.
Αυτο το προβλημα ουσιαστικα δεν υπαρχει στα υβριδικα που εχουν στην πραξη πιο απλοποιημενο συστημα μεταδοσης απο ενα κλασσικο αυτοματο.


Επισης, επειδη ενα υβριδικο εχει τον ηλεκτροκινητηρα να υποβοηθαει τον θερμικο κινητηρα, ο θερμικος κινητηρας μπορει να δουλευει σε κυκλο Atkinson. Κατι τετοιο δεν ειναι δυνατο σε ενα 100% θερμικο, γιατι δεν θα ηταν αρκετη η δυναμη ενος κινητηρα με κυκλο Atkinson.
Τα υβριδικα ομως εχουν θερμικο κινητηρα με κυκλο Atkinson που ειναι πολυ πιο efficient, στρεσσαρεται λιγοτερο και ειναι πιο αξιοπιστος.

 

Τελος, φυσικα και ισχυει οτι επειδη η toyota εχει την κυριαρχια στα υβριδικα και βγαζει αξιοπιστα μοτερ, τοτε κατα μεσο ορο σαν συνολο τα υβριδικα ειναι πιο αξιοπιστα.

Για τον φιλο λοιπον που κοιταει για toyota υβριδικο, πρεπει οπως λες στα μαθηματικα να υπολογισει οτι ενα αλλο θερμικο θα του βγαλει στατιστικα περισσοτερες ζημιες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Για τον φιλο λοιπον που κοιταει για toyota υβριδικο, πρεπει οπως λες στα μαθηματικα να υπολογισει οτι ενα αλλο θερμικο θα του βγαλει στατιστικα περισσοτερες ζημιες.

Εξαρτάται το άλλο θερμικό , μοντέλο και χρονολογία ...

Η ζημιά ενός ασυντήρητου μοτέρ είναι υπολογισμένο ρίσκο απο την αρχή στην περίπτωση μτχ . Με καλό έλεγχο και αποφυγή γνωστών προβληματικών μοτέρ ελαττώνεται , αλλά η στραβή μπορεί να κάτσει ... (όπως και να έχει ασυντήρητο το υβριδικό με λάδια όποτε του λιντλ)

γιαυτό και θα τσεκάρει την μπαταρία ωστε να έχει και γιαυτή την περίπτωση μια ιδέα . Αν είναι αρκετά πεσμένη τότε αυξάνονται και οι πιθανότητες για σταδιακή αλλαγή όλων των στοιχείων .... στην τελική παίζει να πατσίσει με τη διαφορά κατανάλωσης (αν θα χρειαστεί επισκευή) , αλλά θα τα βάλει κάτω ο ίδιος

Το "με πιθανότητες παίζεις" που έγραψα εξαρχής (και κλασσικά το πήρες στραβά όπως πάντα) , εξαρτάται απο την κατάσταση της μπαταρίας που πρέπει να τσεκάρει , όπως φυσικά θα πρέπει να τσεκάρει και το μοτέρ :)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, korakios είπε

Το "με πιθανότητες παίζεις" που έγραψα εξαρχής (και κλασσικά το πήρες στραβά όπως πάντα) , εξαρτάται απο την κατάσταση της μπαταρίας που πρέπει να τσεκάρει , όπως φυσικά θα πρέπει να τσεκάρει και το μοτέρ :)

Για αυτο λεω οτι συμωνω οτι 'παιζεις με τις πιθανοτητες'.
Και οσο και αν τσεκαρεις ενα μοτερ ή μια μπαταρια, δεν μπορεις να ξερεις τι παιζει.
Αν κανουμε την παραδοχη οτι και τα 2 ειναι σε "ΟΚ κατασταση", τοτε ενα υβρυδικο(και δη toyota) εχει λιγοτερες πιθανοτητες για βλαβη απο οτι ενα αμιγως θερμικο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Αν πας για υβριδικό, και ειδικά Toyota, ό,τι και να σου λέει ο ιδιώτης, θα κλείσεις ένα ραντεβού στον κοντινότερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή (και έμπορο συνήθως) Toyota, για να σου ελέγξει την μπαταρία.

Λάβε υπόψιν, πως εφόσον η αλλαγή έχει γίνει, όπως σου είπε, στην Toyota Polis, η μπαταρία λογικά θα είναι ακόμα στην εγγύηση, ή/και θα επιδέχεται επέκταση εγγύησης (σε μοντέλα c-hr 2018-2019, ήταν μέχρι οχτώ έτη, λογικά θα ισχύει το ίδιο).

Ο αντιπρόσωπος μπορεί να σου πιστοποιήσει το καλώς έχειν της μπαταρίας, και μπορείς να ρωτήσεις απευθείας για να κάνεις επέκταση της εγγύησης (γίνεται ετήσια), μόλις το όχημα έρθει στο όνομά σου.

Aygo - up. Αν πας σε αυτή την κατηγορία, προτίμησε το Up (ή, εναλλακτικά, καθότι ίδια αμάξια μεν, αλλά πιο φθηνά, λόγω brand, Seat Mii ή Skoda Citigo) . Το Aygo ( C1 - 108, ίδια είναι) είναι όντως φτερό στο άνεμο. Το Up, και τα ξαδέρφια του, φαίνονται λίγο σταθερά. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις σας ! Το Yaris Hybrid είναι μοντέλο του 2015 και άλλαξε στον Toyota Polis μπαταρία τον Δεκέμβρη του 24 λόγω του τσεκ που εμφάνιζε.  Έχει δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης σαν ανταλλακτικό  για ένα ακόμα χρόνο όπως με ενημέρωσε ο πωλητής του αυτοκινήτου και μετά δεν υπάρχει κάποια κάλυψη εγγύησης. Η κάλυψη της μπαταρίας από τον κατασκευαστή λήγει στην 10ετια όπως ενημερώθηκα επίσης ..

Θα ήθελα να μάθω αν γενικώς οι μπαταρίες έχουν κάποιο μέσο όρο ζωής και μετά κάνεις αντικατάσταση με καινούρια μπαταρία ;

Τελειώνει η στάθμη ας πω πιο απλά και μετά βάζεις καινούρια ;  

Με καλή συντήρηση μπορεί να μην χρειαστεί πλήρη αντικατάσταση μπαταρίας και να βγάλει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής  ; 

Θα μου ήταν μεγάλη βοήθεια αν έχετε να μου προτείνετε κάποιον που να κάνει επισκευές αντικαταστάσεις στις μπαταρίες στην Αθήνα.
 

Ευχαριστω πολύ και πάλι όλους σας !!  
 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Konliv είπε

Το Yaris Hybrid είναι μοντέλο του 2015 και άλλαξε στον Toyota Polis μπαταρία τον Δεκέμβρη του 24 λόγω του τσεκ που εμφάνιζε.  Έχει δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης σαν ανταλλακτικό  για ένα ακόμα χρόνο όπως με ενημέρωσε ο πωλητής του αυτοκινήτου και μετά δεν υπάρχει κάποια κάλυψη εγγύησης. Η κάλυψη της μπαταρίας από τον κατασκευαστή λήγει στην 10ετια όπως ενημερώθηκα επίσης ..

μάθε πρώτα εκεί αν έγινε επισκευή (χλωμό σε αντιπροσωπεία μιας και συνήθως είναι άσχετοι) ή αντικατάσταση της μπαταρίας και αν το τελευταίο αν έγινε με μτχ ή νέα .Αν έγινε αντικατάσταση με νέα πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύησης ,όχι μόνο ένα έτος . Αν έγινε επισκευή ή βάλανε μτχ , τότε καλύπτει μέχρι το τέλος της αρχικής εγγύησης .

12 ώρες πριν, Konliv είπε

Θα ήθελα να μάθω αν γενικώς οι μπαταρίες έχουν κάποιο μέσο όρο ζωής και μετά κάνεις αντικατάσταση με καινούρια μπαταρία ;

Τελειώνει η στάθμη ας πω πιο απλά και μετά βάζεις καινούρια ; 

Η μπαταρία στα υβριδικά φορτίζεται συνεχώς . Απλά δεν έχει σύστημα ψύξης (edit για υδρόψυξη εννοούσα , έχει όμως ανεμιστήρα ) και ζορίζεται στις ακραίες θερμοκρασίες , αλλά απο την άλλη έχει πιο ήπια χρήση/φορτία (σε σχέση με ηλεκτρικό) και δε δουλεύει τέρμα φορτισμένη ούτε ξεφορτίζει πλήρως (τότε ζορίζονται)  . Δυστυχώς Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλά υβριδικά με 10+ χρόνια να δούμε τι γίνεται . ( Για μένα αν δε βγάζει 20ετία είναι τεράστιο μείον )

12 ώρες πριν, Konliv είπε

Με καλή συντήρηση μπορεί να μην χρειαστεί πλήρη αντικατάσταση μπαταρίας και να βγάλει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής  ; 

Δεν υπάρχει συντήρηση , ουσιαστικά στην Toyota απλό check κάνουν να δουν την κατάσταση . Ανάλογα τον τύπο μπαταρίας πάντα , μπορείς να αλλάξεις κάποια στοιχεία αν είναι πεσμένα σε απόδοση ωστε να περιοριστεί η συχνότερη φόρτιση/αποφόρτιση (κύκλους) που επιβαρύνει και τα άλλα στοιχεία της και κάπως έτσι την προφυλάσσεις . Δυστυχώς δε γνωρίζω για το πως είναι κατασκευασμένες της Toyota . Θα σου πει κάποιο  άλλο μέλος , ρώτα και σε κανα fb group καλύτερα , πιστεύω εκεί θα βρεις παραπάνω πληροφορίες και για μαγαζιά

Επεξ/σία από korakios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...