Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, NiKoSmile said:

Δηλαδή για σένα έχει νόημα να την ξέρεις και ας είναι λάθος?

Λες για κατάργηση τα καρτελάκια με τιμές,   κάτι τέτοιο δεν γίνεται, τα καρτελάκια ακόμα και τα χάρτινα δεν σημαίνει πως οι τιμες είναι λάθος.

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sdikr είπε

Λες για κατάργηση τα καρτελάκια με τιμές,   κάτι τέτοιο δεν γίνεται, τα καρτελάκια ακόμα και τα χάρτινα δεν σημαίνει πως οι τιμες είναι λάθος.

Οι "μαμουνιές" που είπες πριν δεν είναι "λάθη" δηλαδή... ok 😅

Δημοσ.
1 hour ago, warewolf said:

Υπάρχουν και πιο εξόφθαλμα "λάθη" μεγαλυτέρων ποσών.  Για παράδειγμα βλέπεις ένα προϊόν π.χ. στα 7 ευρώ, το οποίο είναι δύο τεμάχια ενωμένα με ζελατίνη που αναγράφει 1+1 δώρο.

Και κοιτάς δίπλα και βλέπεις το ίδιο προϊόν ενός τεμαχίου στα 3.5 ευρώ. Ή πιο συχνά, τα 2 τεμάχια (1+1 δώρο) έχουν τιμή κάτι δεκάλεπτα λιγότερο από τη διπλάσια τιμή του ενός.

Υπάρχει και το 1+1 ή το +τόσα γραμμάρια δωρεάν να βγαίνει πιό ακριβό από το μεμονωμένο!

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Δηλαδή για σένα έχει νόημα να την ξέρεις και ας είναι λάθος?

Ακριβώς.

Όχι μόνο αυτό. Να δεις πόσες ξεχαμένες / λάθος πινακίδες κυκλοφορίας υπάρχουν.

Ελπίζω κάποια στιγμή να τις καταργήσουν για να μην έχεις αμφιβολία όταν βλέπεις ένα STOP αν σωστά είναι εκεί ή ξέμεινε από κανένα έργο ξερωγω.

Δημοσ.

οτι εφτασε αυτο το τοπικ 9 σελιδες...

στον ΑΒ γινονται συνεχεια τετοια ''λαθη'' . εχω τυχει πολλους που τα λενε στους υπευθυνους και  απορουν.αλλη τιμη σε ραφι και αλλη σε αποδειξη.και το ειδα σε διαφορετικα τους καταστηματα ,οχι μονο σε ενα.αρα  υπαρχει συστημα . προσοχη στι αποδειξεις σας απο ΑΒ. φυσικα μιλαμε για διαφορες του σεντ αλλα λιγα απο εδω στο ενα προιον ,λιγα απο εκει μαζευεται ενας καλος μισθος καθημερινα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Εκτός από τα δικά μας "λάθη" των υπαλλήλων, υπάρχει και η απάτη. Σε τοπικό market άνοιγαν τις πολυσυσκευασίες (2+1, 3+1 κτλ) και πουλούσαν τα δώρα ξεχωριστά!

Οι πελάτες αγόραζαν τα δώρα που έγραφαν πάνω "δεν πωλείται μεμονωμένα"! 😂

αν ανοίξεις το θέμα για αυτό εδώ μέσα θα σου πουν αλληλεγγύη στο μινι-μαρκετά.....δεν τα βγάζει πέρα....πως κάνεις έτσι....

  • Haha 1
Δημοσ.
59 minutes ago, NiKoSmile said:

Οι "μαμουνιές" που είπες πριν δεν είναι "λάθη" δηλαδή... ok 😅

Οχι δεν είναι

25 minutes ago, megapaixtaras said:

οτι εφτασε αυτο το τοπικ 9 σελιδες...

στον ΑΒ γινονται συνεχεια τετοια ''λαθη'' . εχω τυχει πολλους που τα λενε στους υπευθυνους και  απορουν.αλλη τιμη σε ραφι και αλλη σε αποδειξη.και το ειδα σε διαφορετικα τους καταστηματα ,οχι μονο σε ενα.αρα  υπαρχει συστημα . προσοχη στι αποδειξεις σας απο ΑΒ. φυσικα μιλαμε για διαφορες του σεντ αλλα λιγα απο εδω στο ενα προιον ,λιγα απο εκει μαζευεται ενας καλος μισθος καθημερινα.

Μια φορά μου είχε συμβεί αυτό σε Α/Β που είχε μάλιστα και ηλεκτρονικές ταμπέλιτσες,  τελικά κάποιος πελάτης είχε επιλέξει να μπερδέψει τους κωδικούς στα ράφια καθώς τα έβγαλε για να τα δει και μετά τα έβαλε όπου τον βόλευαν 

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 10/1/2025 στις 10:32 ΜΜ, Nauths είπε

Παιδιά καλησπέρα,

Πάω σε ένα κρητικό σήμερα, βλέπω προϊόν στο ράφι 3,45€. Συνήθως δεν παίρνω απόδειξη, βαριέμαι να περιμένω, αλλά σήμερα πήρα και βλέπω χρέωση 3,95€, αφ' ότου είχα μπει ήδη στο αμάξι. Το επισήμανα στην ταμεία, ρωτάει ένα ανώτερο της λέει εντάξει δώστε του την διαφορά και τον ρωτώ, αν σας κάνω καταγγελία απλά θα σας πουν δώστε την διαφορά στον πελάτη και όλα καλά; Ή αφού είστε τόσο άνετος όταν καταλαβαίνατε το λάθος σας, θα αναζητούσατε τους πελάτες μέσω των καμερών για να τους επιστρέψετε τα χρήματα; Διαχειρίζονται τα λάθη τους με μια τραγική απάθεια. Θα ήταν συνετό να υπάρχει κάποια αποζημίωση προς τον πελάτη πιστεύω.

 

Έχω φωτό από το ράφι και την απόδειξη, που θα μπορούσα να κάνω μια καταγγελία;

Σε καταστημα της ιδιας αλυσιδας συνεβει το ιδιο τρεις φορες τον προηγουμενο μηνα. Αλλη τιμη στο ραφι, αλλο πληρωσα στο ταμειο και το ειδα λιγο αργοτερα. Τις δυο πρωτες το θεωρησα λαθος του υπαλληλου που χειριζεται τις τιμες στο ραφι. Επεστρεψα τα προιοντα και πηρα τα χρηματα μου πισω. Την τριτη φορα δεν ασχοληθηκα περισσοτερο και απλα δε θα παω ξανα σε καταστημα της συγκεκριμενης αλυσιδας.

Δημοσ.

φτανει ρε παιδια, το καλυψαμε και πλαγιως και διαγωνιως...

ο νομος λεει πρεπει να υπαρχουν τιμες σε ολα, πρεπει να ειναι ιδιες στο ραφι και στο ταμειο- τελεία. αν πιαστεις να μην το τηρεις εχει προστιμο, το οποιο μαλιστα διπλασιαζεται αν σε εχουν ξαναπιασει. οπως μπορουν και το τηρουν οι σωστες επιχειρησεις, ετσι να το τηρησουν και οι υπολοιποι εξυπνοι της αγορας...το 90% των προστιμων που δημοσιευει η περιφερεια αττικης αφορουν σκλαβ και αβ.

ολα τα αλλα ειναι ναχαμε να λεγαμε...

  • Like 4
Δημοσ.
9 ώρες πριν, atypicalcoder είπε

Για να καταλήξω, ε και τι έγινε που το ταμπελάκι είναι λάθος*? μήπως θέλετε δηλαδή να βγει νόμος που αν βρεθεί λάθος ταμπελάκι να το κάνετε report και να κονομάτε τίποτα?

Κανένας δεν ζηταει να κονομησει απο το λάθος του υπαλληλου.Οστοσο ο νόμος ειναι ξεκάθαρος και η λάθος τιμη στο ραφι  ειναι αδικημα και τιμωρείται .Όπως αλλωστε ειναι και το σωστο.Αυτα τα περι υπαλληλων που σας επιασε ο πόνος αλλου........

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, filipprin είπε

Κανένας δεν ζηταει να κονομησει απο το λάθος του υπαλληλου.Οστοσο ο νόμος ειναι ξεκάθαρος και η λάθος τιμη στο ραφι  ειναι αδικημα και τιμωρείται .Όπως αλλωστε ειναι και το σωστο.Αυτα τα περι υπαλληλων που σας επιασε ο πόνος αλλου........

Ε ωραία, υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και ότι προβλέπεται. Γιατί μερικοί θέλουν να βγάλουν κέρδος από αυτό? Ας κάνουν την καταγγελία για το ταμπελάκι και end of story, τι παραπάνω ψάχνουν?

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Ε ωραία, υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και ότι προβλέπεται. Γιατί μερικοί θέλουν να βγάλουν κέρδος από αυτό? Ας κάνουν την καταγγελία για το ταμπελάκι και end of story, τι παραπάνω ψάχνουν?

Ε δεν ειναι και λιγο μια κερασμενη κοκακολα...

  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οντως τα προστιμα για τετοια λάθη ειναι της ταξης των 500 - 1000 ευρώ και αν υποπέσει ο έμπορος σε νεο αδίκημα το πρόστιμο διπλασιάζεται .    Θυμαμαι μια εποχή που καθε απόγευμα αυτο ηταν είδηση στην τηλεόραση με τον Ευαγγελάτο και το carrefour . Ηταν τόσα πολλά τα πρόστιμα που αναγκάστηκε το σουπερ μαρκετ και εβγαλε ανακοινωση οτι αν εχουν κανει λάθος παιρνεις δωρεάν το προιόν και σου δίνουν και ένα άλλο . Προτιμούν να έχουν ικανοποιημένο το πελάτη , να τους υποδείξει το λάθος παρα να το βρει ο ελεγκτής ή να γινει καταγγελία και να πληρώσουν πολλαπλάσιο πρόστιμο .  Εχει τύχει και σε μένα σε επαρχιακό carrefour και δεν το ήξερε ο ταμίας , του το είπα , μιλησε λίγο με τον προιστάμενο και πηρα και γω 2 προιόντα δωρεάν !

 

Υπάρχει και site που αναφέρεται σε τέτοιους αγορανομικούς ελέγχους !

https://cibum.gr/?s=προστιμο

Επεξ/σία από chrismoute
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Η αλήθεια είναι ότι αν ο πελάτης το πάρει φθηνότερα από "λάθος" ταμπέλας ή υπάλληλου δε θα γυρίσει πίσω!

σωστός ,

όσον αφορά τώρα το λάθος τιμής ,

να γνωρίζουμε ότι ακόμα και φθηνότερα να το πάρεις ενώ έχει ακριβότερη τιμή στο ράφι ,

το κατάστημα τρώει και πάλι πρόστιμο για λάθος τιμή ,

ο νόμος δεν κοιτάει αν η τιμή είναι λάθος προς τα επάνω ή προς τα κάτω κοιτάει αν είναι λάθος από αυτό που έχεις δηλωμένο σαν τιμή στο σύστημα .

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...